Dus? Hij laat 0,0 zien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:50 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Waarom haten Kardasch , Bakkali is net terug van een blessure
Hoop techniek, weinig spelinzicht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:51 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dus? Hij laat 0,0 zien.
Spelers zijn wel gewend aan een leeg stadion.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
De fans van Dinamo Zagreb zijn zo erg in de fout gegaan dat er bij de thuiswedstrijd tegen PSV geen publiek aanwezig mag zijn. Dat lijkt me alleen maar goed voor PSV.
Nou nou, wat zouden ze geïntimideerd zijn door een paar dronken Oekraïners .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
De fans van Dinamo Zagreb zijn zo erg in de fout gegaan dat er bij de thuiswedstrijd tegen PSV geen publiek aanwezig mag zijn. Dat lijkt me alleen maar goed voor PSV.
Dreft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef Geo4kant het volgende:
Uhm oke.. nu weet ik toch nog niet hoe die serie heet, slechte reclame
Waarom, dan zingt er helemaal niemand in het stadion.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Tchock het volgende:
Kroaten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Nou nou, wat zouden ze geïntimideerd zijn door een paar dronken Bulgaren.
Wel een topnummer in de reclame die Dreftquote:
Ja. Leuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Even wat inside knowledge. Wisten jullie dat Bakkali eigenlijk een vermomde powerranger is?
Kijk eens hoeveel meters hij met enorm gemak kan overbruggen uit stilstand!²
Je moet er nog een beetje inkomen merk ik, maar ik ga er van uit dat je posts snel weer net zo grappig worden als vroeger.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Even wat inside knowledge. Wisten jullie dat Bakkali eigenlijk een vermomde powerranger is?
Storm krijgt hem altijd vanuit stilstand omhoogquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens hoeveel meters hij met enorm gemak kan overbruggen uit stilstand!
Wie is van het rijtje: Maher, Bakkali, Afellay je favoriet momenteel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze post wordt gedeletequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fischer mag de naad van Bakkali nog niet likken man.
Maher. Mits in goede doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is van het rijtje: Maher, Bakkali, Afellay je favoriet momenteel?
Nu kan je niet meer slapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef PSV1990- het volgende:
Janken over een majo en de tegenstander ,,, maar niks positiefs over PSV .
Typisch weer.
Die is ooit vervelend weggegaan volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef PSV1990- het volgende:
Nooit positief over PSV die gijp haha
Als Bakkali zo goed was, had hij niet gefaald de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fischer mag de naad van Bakkali nog niet likken man.
Nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaan we de kant op van een lepeltopic?
Daar zal Davy blij mee zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Derksen heeft commentaar op een maillot. Hij moet toch altijd iets te zeiken hè. Wat een zielige mongool is het toch. En dan bied ik mijn excuses aan aan alle mongolen.
bedanktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Derksen heeft commentaar op een maillot. Hij moet toch altijd iets te zeiken hè. Wat een zielige mongool is het toch. En dan bied ik mijn excuses aan aan alle mongolen.
Hij was geblesseerd grotendeels.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bakkali zo goed was, had hij niet gefaald de afgelopen tijd.
17.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft 17 keer gefaald de laatste tijd?
De gouden driehoek.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Storm krijgt hem altijd vanuit stilstand omhoog
Ze hebben die flikker hard aangepakt in Eindhoven heb nog nooit iets positiefs uit ze bek gehoord over PSVquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die is ooit vervelend weggegaan volgens mij.
Als PSV goed speelt ligt et altijd aan de tegenstander .quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
De nummer 6 van Oekraïne lijkt me wel wat beter dan RKC![]()
Al helemaal aangezien de competitie van Oekraïne gewoon 2 plaatsen hoger staat dan de Eredivisie.
Hij is sowieso nooit positief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef PSV1990- het volgende:
[..]
Ze hebben die flikker hard aangepakt in Eindhoven heb nog nooit iets positiefs uit ze bek gehoord over PSV
Dnjepr wint van PSV: ''Nederland is ingehaald door dit soort landen''quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Al helemaal aangezien de competitie van Oekraïne gewoon 2 plaatsen hoger staat dan de Eredivisie.
Chernomorets speelt misschien wel zoals PSV vorige wedstrijd speelde.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Odessa heeft evenveel punten als Shakthar Donetsk. Zegt genoeg lijkt me.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:03 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Odessa heeft evenveel punten als Shakthar Donetsk. Zegt genoeg lijkt me.
United doet het dan ook gewoon matig.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die spelen gister nog met 1-1 gelijk tegen United. Je hebt er kijk op!
Ajax ook tegen Milan, dat betekent niet dat ze het niet slecht doen in de competitie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Die spelen gister nog met 1-1 gelijk tegen United. Je hebt er kijk op!
Ach, zo werkt het toch altijd. Als PSV gelijk speelt tegen Milan, dan is het een waardeloze ploeg. Als Ajax gelijk speelt tegen Milan dan zijn ze bestolen tegen een Europese topploeg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dnjepr wint van PSV: ''Nederland is ingehaald door dit soort landen''
PSV wint van andere Oekraïense club: ''Dit is een beetje RKC''
Tja...
Volgende editie is met Kenneth Perez, John Terry en Luis Suarez.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
je zou maar in deze reclame meedoen
Laten we het nou niet over domme figuren gaan hebben. Dat is er hier maar eentje, en dat ben jij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax ook tegen Milan, dat betekent niet dat ze het niet slecht doen in de competitie.
Dom figuur.
Noem mij één speler die op zijn 17e iedere wedstrijd constant goed speelt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Die hype rond die blinde draver vind ik gewoon overdreven.
Goede inhoudelijke comeback.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Laten we het nou niet over domme figuren gaan hebben. Dat is er hier maar eentje, en dat ben jij.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, zo werkt het toch altijd. Als PSV gelijk speelt tegen Milan, dan is het een waardeloze ploeg. Als Ajax gelijk speelt tegen Milan dan zijn ze bestolen tegen een Europese topploeg.
Ik hoor die shit nauwelijks nog.
Je moet effe je tampon goed doen, hij irriteert ons.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, en nu?
Die hype rond die blinde draver vind ik gewoon overdreven.
Hij speelt al weken slecht. Door wat leuke wedstrijdjes tegen amateurploegen wordt er spannend en stoer over die jongen gepraat. Ik geloof er gewoon niet in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Noem mij één speler die op zijn 17e iedere wedstrijd constant goed speelt.
Hij speelt net weer 2 wedstrijden mee HAHAHAHAquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al weken slecht. Door wat leuke wedstrijdjes tegen amateurploegen wordt er spannend en stoer over die jongen gepraat. Ik geloof er gewoon niet in.
Ik mis de 'piep piep hallo'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goede inhoudelijke comeback.
[..]
[ afbeelding ]
Jij hebt er geen kijk op.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij speelt al weken slecht. Door wat leuke wedstrijdjes tegen amateurploegen wordt er spannend en stoer over die jongen gepraat. Ik geloof er gewoon niet in.
Je kunt toch niet ontkennen dat de competitie van Oekraïne gewoon beter is dan de Eredivisie. Subtop daar is gewoon beter dan de subtop in Nederland.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ajax ook tegen Milan, dat betekent niet dat ze het niet slecht doen in de competitie.
Dom figuur.
Hij komt net kijken, is pas net terug van een blessure... Laat hem eens lekker slecht spelen, hoort bij zijn ontwikkeling.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Uh, oké?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij hebt er geen kijk op.
Bakkali is een uitzonderlijk talent.
Ik zie ze voor het eerst en ze maken barweinig indruk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt toch niet ontkennen dat de competitie van Oekraïne gewoon beter is dan de Eredivisie. Subtop daar is gewoon beter dan de subtop in Nederland.
Dit soort ploegen kun je beter vergelijken met AZ/Heerenveen/Feyenoord etc.
En de Nederlandse subtop maakt wel indruk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie ze voor het eerst en ze maken barweinig indruk.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ach, jij was destijds vast ook lyrisch over Sana.
Club vs. club? Is Sana een club?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Probeer er nou eens geen club vs. club discussie van te maken.
*bar weinigquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie ze voor het eerst en ze maken barweinig indruk.
Meer dan dit team nu, maar dat is maar één wedstrijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
En de Nederlandse subtop maakt wel indruk?
Vervelend is dat altidj. Ik heb het idee dat knalerwtje er verder ook niet zoveel verstand van heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
Probeer er nou eens geen club vs. club discussie van te maken.
Er zijn genoeg spelers die eerst tot in den treure worden opgehemeld en er in feite niets van kunnen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Hij komt net kijken, is pas net terug van een blessure... Laat hem eens lekker slecht spelen, hoort bij zijn ontwikkeling.Je snapt er niks van of hebt onrealistische verwachtingen.
Ja, leuk Hans. Je weet wat ik bedoel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:09 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Club vs. club? Is Sana een club?
5e in de subleague jonguh.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vervelend is dat altidj. Ik heb het idee dat knalerwtje er verder ook niet zoveel verstand van heeft.
Dat klopt, en daar behoort Bakkali niet toe.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die eerst tot in den treure worden opgehemeld en er in feite niets van kunnen.
Mwa, hij zegt best vaak zinnige dingen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vervelend is dat altidj. Ik heb het idee dat knalerwtje er verder ook niet zoveel verstand van heeft.
Waarom delete je mijn reactie? Het was niet eens een aanleiding tot club vs club.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk Hans. Je weet wat ik bedoel.
Op welk account vind je hem erger? Hoppahoppa of deze?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, leuk Hans. Je weet wat ik bedoel.
Oh ja, dat betekent automatisch dat bakkali geen groot talent is inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er zijn genoeg spelers die eerst tot in den treure worden opgehemeld en er in feite niets van kunnen.
Dit onderschrijf ik volledig. Ik kan er niets aan doen, het is een combinatie van drank, harde struggles en een chronisch gebrek aan zelfreflectie.quote:
Dat klopt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Meer dan dit team nu, maar dat is maar één wedstrijd.
Verder ontken ik niet dat de mogelijkheid aanwezig is dat dit team het in Nederland goed zou doen, ik gaf alleen aan dat het onzinnig is om dat te stellen alleen maar omdat ze gelijk staan met Shakthar.
Persoonlijke aanval die niks met de discussie te maken heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom delete je mijn reactie? Het was niet eens een aanleiding tot club vs club.
Ik weiger te geloven dat dit Hoppahoppa is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vind je hem erger? Hoppahoppa of deze?
Eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die mensen met die laserpennen mogen van mij ook regelrecht de IC op geslagen worden
Zullen we dan maar elke jeugdspeler tot 'groot talent' bombarderen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat betekent automatisch dat bakkali geen groot talent is inderdaad.
Goed argument.
Jij ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die mensen met die laserpennen mogen van mij ook regelrecht de IC op geslagen worden
Nee, alleen degene die dat zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar elke jeugdspeler tot 'groot talent' bombarderen?
Verpest m'n troll nou niet joh gehaktbal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hij zegt best vaak zinnige dingen.
Maar soms heeft hij een rare bui.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen degene die dat zijn.
Zoals Bakkali.
En Bazoer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen degene die dat zijn.
Zoals Bakkali.
Zucht... Jij wilt het gewoon niet snappen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar elke jeugdspeler tot 'groot talent' bombarderen?
Oh, sorry.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verpest m'n troll nou niet joh gehaktbal.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik herken ook wel een stukje DonRaja hierin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik volledig. Ik kan er niets aan doen, het is een combinatie van drank, harde struggles en een chronisch gebrek aan zelfreflectie.
Omdat ik niet meega in de hype van een 17-jarige snotneus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zucht... Jij wilt het gewoon niet snappen.
Dan is Fischer ook waardeloosquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie in deze post.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik niet meega in de hype van een 17-jarige snotneus?
Achteraf via de aanklager ja. Tenzij je Ajacied bent, dan kan dit gewoon.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de eredivisie krijg je rood voor dat soort overtredingen.
Nee, omdat je onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de 14-jarige alwetende ajacied.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand van 15 die een iemand een 17 jarige snotneus noemtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste 180 minutenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]Hij komt net terug van een blessure en hij is 17.
Grappig dat je niet mee wil gaan in een hype terwijl je zelf op basis van de laatste 180 minuten een mening vormt.
GGMM voor PSV?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste 180 minuten. Je kan het ook weer overdrijven.
Maar dat doen PSV-fans graag.
Noem me geen PSV-fan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grappig dat jij die 2 zinnen gebruikt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent het echt helemaal kwijt he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Depay motorisch en taalkundig veel weghebben van romige Lens.²
Als Bakkali geen neusje krijgt voor het ontwijken van dit soort tackles, dan duurt zijn carrière geen10 jaar meer.quote:
Dit was gewoon een overtreding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef over_hedge het volgende:
Bakalli is vooral erg goed met op de grond rollen
Zijn carrière gaat sowieso niks worden, hij is een hype zeggen de kenners mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Bakkali geen neusje krijgt voor het ontwijken van dit soort tackles, dan duurt zijn carrière geen10 jaar meer.
en hij erg snel gaat liggen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was gewoon een overtreding.
Het lijkt waarschijnlijk zo omdat er vaak een overtreding nodig is om hem af te stoppen.
Wie maakt het tegenwoordig nou wel? Ze beginnen allemaal met een dikke hype.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn carrière gaat sowieso niks worden, hij is een hype zeggen de kenners mij.
In de Jupiler League tacklen ze nog harder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn carrière gaat sowieso niks worden, hij is een hype zeggen de kenners mij.
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.quote:
Depay heeft veel meer oog voor z'n teamgenoten idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.²
Ja, want die barst van het overzicht en is een echte teamplayer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.²
Waarschijnlijk omdat het toen pas 10 minuten bezig was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 't na 10 minuten al, maar toen werd ik voor gek verklaard.
Juist niet! Proef the sarcasm men!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, want die barst van het overzicht en is een echte teamplayer.
En toch kijk je nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 't na 10 minuten al, maar toen werd ik voor gek verklaard.
Had Messi in et begin ook last van.,komt goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Bakkali geen neusje krijgt voor het ontwijken van dit soort tackles, dan duurt zijn carrière geen10 jaar meer.
Behalve als het 0-4 wordt. Of 4-0.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Zo'n wedstrijd waarbij je van elke einduitslag kunt zeggen:"Ja, terechte uitslag."
Speler uit de School van Mordov.quote:
Wat heeft Lord of the Rings er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Speler uit de School van Mordov.²
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat heeft Lord of the Rings er nou weer mee te maken?
Aangezien het Mordor is, is eenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, hij was niet sterk, maar nu ook weer geenwaard.
Het kan ook 2-1 worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter maakt PSV de 0-2, anders wordt dit nog een gelijkspel
Hij heeft wel wat van Robben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze heb je al een keer gebruikt;quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het best.²
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het beste.²
Ja, 5 procent van zijn kwaliteiten. Maar dat heb ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat van Robben.
I see what you did therequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Cherno.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Chemo.
Daar hebben ze toch de hele naam op gebaseerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Cherno.
Hij was als een fox.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, 5 procent van zijn kwaliteiten. Maar dat heb ik ook.²
Kan jij niet gewoon even stil zijn?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Is Bakalli niet overschat? Nog steeds sla ik een Diba hoger aan.²
Wilt u meer van dit soort grappen ontvangen, SMS 'Tyt on' naar 3423quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:29 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Slappe Pool.
Er komt geen vent uit het doel.
Zijn manier van spelen werkt blessures enorm in de kaart.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kan jij niet gewoon even stil zijn?
Dat zou er misschien iets mee te maken kunnen hebben ja.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat het toen pas 10 minuten bezig was.
Ik steun je.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn manier van spelen werkt blessures enorm in de kaart.
Echt.²
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:34 schreef PSV1990- het volgende:
1-1 gaat zo vallen , typisch PSV weer na de 1-0 vergeten de 2-0 te maken...
Leo is een Joodquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef Ambrosius het volgende:
Auxerre, dat was voor de oorlog Leo?
Mijn VI-quote van vandaag werd zeer goed ontvangenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Tyton is een aardige lijnkeeper, maar hij mag toch wel eens een balletje tegenhouden?
Hij heeft een doelpunt voorkomen en dat is zijn job.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:36 schreef Knalerwtje het volgende:
Punt is natuurlijk wel dat Tyton die bal moeten hebben voordat Locadia hem wegkopte. Fantastische reflex, maar dat punt had hij zelf moeten voorkomen.
Welke quote was dat?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn VI-quote van vandaag werd zeer goed ontvangenIk snap nu johannes_vermeer een beetje.
Zet hem dan uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Parodie op voetbal deze wedstrijd.
Trolie hahahaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Parodie op voetbal deze wedstrijd.
Maar nu komt Hiljemark er in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze wedstrijd is een karikatuur van zichzelf.²
Heeft je vrouwtje als een pizza voor je warmgemaakt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze wedstrijd is een karikatuur van zichzelf.²
Eén van mijn favoriete vi-quotes, maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
"Op een of andere manier komen die anekdotes van jou niet helemaal uit de verf."
In ieder geval een maand laten banken. Laat hem eerst maar eens pieken op de training.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef PSV1990- het volgende:
Maher moet je een maand op vakantie sturen.
Ze komt net de huiskamer binnen met een bordje snert. Hééérlijk kan ik je vertellen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heeft je vrouwtje als een pizza voor je warmgemaakt?²
Alleen je posts zijn dus verschrikkelijk kinderachtig. Scheelt weer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ze komt net de huiskamer binnen met een bordje snert. Hééérlijk kan ik je vertellen.
Ik ben volwassen.²
Ben er ook bang voor jaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk net als AZ in de laatste minuten een goal tegen
Dan zou het alle Nederlandse clubs gebeuren, dat zou ik wel apart vinden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
Dadelijk net als AZ in de laatste minuten een goal tegen
e) nietquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De gelijkmaker valt in:
a) 90+1
b) 90+2
c) 90+3
d) 90+4
Ik vergeet nooit meer die wedstrijd van AZ met Cootje als coach. In de blessuretijd vernietigd door volgens mij een Portugees team. En als ik het goed hem was dat na ball-loose van négertje Lens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Alleen je posts zijn dus verschrikkelijk kinderachtig. Scheelt weer.
En allemaal door KFC-négertje Depay.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Ratelbak het volgende:
Gewoon 3 corners op rij compleet verneukt. Ongelooflijk.
88quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:45 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
De gelijkmaker valt in:
a) 90+1
b) 90+2
c) 90+3
d) 90+4
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
En daarnaast weet ik vrijwel zeker dat PSV deze wedstrijd alsnog niet wint.²
GOALAZOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:43 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
In ieder geval een maand laten banken. Laat hem eerst maar eens pieken op de training.
*VERDIENDDDDDDDquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAA JOZEF ZOON TERUG VERDIENTTTTTTT
Hoe is tijdwinst pakken een corner verneuken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:48 schreef Ratelbak het volgende:
Gewoon 3 corners op rij compleet verneukt. Ongelooflijk.
Zie je nou wel, bromsnor. Niet zo negatief.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef hafcfan het volgende:
Weer geen overwinning voor NL deze week. Italië die er ook niks van bakken doen het nog beter.
En het dan gewoon verkeerd spellenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:49 schreef Geo4kant het volgende:
JAAAAAAAAAA JOZEF ZOON TERUG VERDIENTTTTTTT
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 22:49:17Jozefzoon 0-2 voor #PSV, #PSV gaat hier winnen. reageer retweet
okquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:47 schreef BansheeBoy het volgende:
En daarnaast weet ik vrijwel zeker dat PSV deze wedstrijd alsnog niet wint.²
Nu weet ik het wel?!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Rosario het volgende:
Wat was de laatste Europese speelronde (CL+EL) waarin geen enkele Nederlandse club verloor?
Gewaagde voorspellingquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Winst?
Je hebt gestemd op: gelijkspel AZ, Winst PSV
Je IP is: 19.40.019.450
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |