Persoonlijke aanval die niks met de discussie te maken heeft.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waarom delete je mijn reactie? Het was niet eens een aanleiding tot club vs club.
Ik weiger te geloven dat dit Hoppahoppa is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Op welk account vind je hem erger? Hoppahoppa of deze?
Eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die mensen met die laserpennen mogen van mij ook regelrecht de IC op geslagen worden
Zullen we dan maar elke jeugdspeler tot 'groot talent' bombarderen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, dat betekent automatisch dat bakkali geen groot talent is inderdaad.
Goed argument.
Jij ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Die mensen met die laserpennen mogen van mij ook regelrecht de IC op geslagen worden
Nee, alleen degene die dat zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar elke jeugdspeler tot 'groot talent' bombarderen?
Verpest m'n troll nou niet joh gehaktbal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, hij zegt best vaak zinnige dingen.
Maar soms heeft hij een rare bui.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen degene die dat zijn.
Zoals Bakkali.
En Bazoer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, alleen degene die dat zijn.
Zoals Bakkali.
Zucht... Jij wilt het gewoon niet snappen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zullen we dan maar elke jeugdspeler tot 'groot talent' bombarderen?
Oh, sorry.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Verpest m'n troll nou niet joh gehaktbal.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bakkali zo goed was, had hij niet gefaald de afgelopen tijd.
Ik herken ook wel een stukje DonRaja hierin.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Dit onderschrijf ik volledig. Ik kan er niets aan doen, het is een combinatie van drank, harde struggles en een chronisch gebrek aan zelfreflectie.
Omdat ik niet meega in de hype van een 17-jarige snotneus?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zucht... Jij wilt het gewoon niet snappen.
Dan is Fischer ook waardeloosquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De ironie in deze post.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat ik niet meega in de hype van een 17-jarige snotneus?
Achteraf via de aanklager ja. Tenzij je Ajacied bent, dan kan dit gewoon.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
In de eredivisie krijg je rood voor dat soort overtredingen.
Nee, omdat je onzin uitkraamt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aldus de 14-jarige alwetende ajacied.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iemand van 15 die een iemand een 17 jarige snotneus noemtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste 180 minutenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]Hij komt net terug van een blessure en hij is 17.
Grappig dat je niet mee wil gaan in een hype terwijl je zelf op basis van de laatste 180 minuten een mening vormt.
GGMM voor PSV?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laatste 180 minuten. Je kan het ook weer overdrijven.
Maar dat doen PSV-fans graag.
Noem me geen PSV-fan.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Grappig dat jij die 2 zinnen gebruikt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent het echt helemaal kwijt he?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Depay motorisch en taalkundig veel weghebben van romige Lens.²
Als Bakkali geen neusje krijgt voor het ontwijken van dit soort tackles, dan duurt zijn carrière geen10 jaar meer.quote:
Dit was gewoon een overtreding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef over_hedge het volgende:
Bakalli is vooral erg goed met op de grond rollen
Zijn carrière gaat sowieso niks worden, hij is een hype zeggen de kenners mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Bakkali geen neusje krijgt voor het ontwijken van dit soort tackles, dan duurt zijn carrière geen10 jaar meer.
en hij erg snel gaat liggen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit was gewoon een overtreding.
Het lijkt waarschijnlijk zo omdat er vaak een overtreding nodig is om hem af te stoppen.
Wie maakt het tegenwoordig nou wel? Ze beginnen allemaal met een dikke hype.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn carrière gaat sowieso niks worden, hij is een hype zeggen de kenners mij.
In de Jupiler League tacklen ze nog harder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zijn carrière gaat sowieso niks worden, hij is een hype zeggen de kenners mij.
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.quote:
Depay heeft veel meer oog voor z'n teamgenoten idd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.²
Ja, want die barst van het overzicht en is een echte teamplayer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.²
Waarschijnlijk omdat het toen pas 10 minuten bezig was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 't na 10 minuten al, maar toen werd ik voor gek verklaard.
Juist niet! Proef the sarcasm men!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, want die barst van het overzicht en is een echte teamplayer.
En toch kijk je nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zei 't na 10 minuten al, maar toen werd ik voor gek verklaard.
Had Messi in et begin ook last van.,komt goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Als Bakkali geen neusje krijgt voor het ontwijken van dit soort tackles, dan duurt zijn carrière geen10 jaar meer.
Behalve als het 0-4 wordt. Of 4-0.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Knalerwtje het volgende:
Zo'n wedstrijd waarbij je van elke einduitslag kunt zeggen:"Ja, terechte uitslag."
Speler uit de School van Mordov.quote:
Wat heeft Lord of the Rings er nou weer mee te maken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Speler uit de School van Mordov.²
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat heeft Lord of the Rings er nou weer mee te maken?
Aangezien het Mordor is, is eenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, hij was niet sterk, maar nu ook weer geenwaard.
Het kan ook 2-1 worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter maakt PSV de 0-2, anders wordt dit nog een gelijkspel
Hij heeft wel wat van Robben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze heb je al een keer gebruikt;quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het best.²
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het beste.²
Ja, 5 procent van zijn kwaliteiten. Maar dat heb ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat van Robben.
I see what you did therequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Cherno.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Chemo.
Daar hebben ze toch de hele naam op gebaseerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Cherno.
Hij was als een fox.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, 5 procent van zijn kwaliteiten. Maar dat heb ik ook.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |