Ja. Leuk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Even wat inside knowledge. Wisten jullie dat Bakkali eigenlijk een vermomde powerranger is?
Kijk eens hoeveel meters hij met enorm gemak kan overbruggen uit stilstand!²
Je moet er nog een beetje inkomen merk ik, maar ik ga er van uit dat je posts snel weer net zo grappig worden als vroeger.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Even wat inside knowledge. Wisten jullie dat Bakkali eigenlijk een vermomde powerranger is?
Storm krijgt hem altijd vanuit stilstand omhoogquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk eens hoeveel meters hij met enorm gemak kan overbruggen uit stilstand!
Wie is van het rijtje: Maher, Bakkali, Afellay je favoriet momenteel?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef BansheeBoy het volgende:
Deze post wordt gedeletequote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fischer mag de naad van Bakkali nog niet likken man.
Maher. Mits in goede doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wie is van het rijtje: Maher, Bakkali, Afellay je favoriet momenteel?
Nu kan je niet meer slapenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef PSV1990- het volgende:
Janken over een majo en de tegenstander ,,, maar niks positiefs over PSV .
Typisch weer.
Die is ooit vervelend weggegaan volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef PSV1990- het volgende:
Nooit positief over PSV die gijp haha
Als Bakkali zo goed was, had hij niet gefaald de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Fischer mag de naad van Bakkali nog niet likken man.
Nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Gaan we de kant op van een lepeltopic?
Daar zal Davy blij mee zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Derksen heeft commentaar op een maillot. Hij moet toch altijd iets te zeiken hè. Wat een zielige mongool is het toch. En dan bied ik mijn excuses aan aan alle mongolen.
bedanktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Knalerwtje het volgende:
Derksen heeft commentaar op een maillot. Hij moet toch altijd iets te zeiken hè. Wat een zielige mongool is het toch. En dan bied ik mijn excuses aan aan alle mongolen.
Hij was geblesseerd grotendeels.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bakkali zo goed was, had hij niet gefaald de afgelopen tijd.
17.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als Bakkali zo goed was, had hij niet gefaald de afgelopen tijd.
Nee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij heeft 17 keer gefaald de laatste tijd?
De gouden driehoek.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Storm krijgt hem altijd vanuit stilstand omhoog
Ze hebben die flikker hard aangepakt in Eindhoven heb nog nooit iets positiefs uit ze bek gehoord over PSVquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die is ooit vervelend weggegaan volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |