quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Wat heeft Lord of the Rings er nou weer mee te maken?
Aangezien het Mordor is, is eenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Nou, hij was niet sterk, maar nu ook weer geenwaard.
Het kan ook 2-1 worden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Beter maakt PSV de 0-2, anders wordt dit nog een gelijkspel
Hij heeft wel wat van Robben.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hele spel is gebaseerd op alleen spelen. Zie ik het (voorlopig) toch meer zitten in vochtige Depay.²
Deze heb je al een keer gebruikt;quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:24 schreef BansheeBoy het volgende:
PSV heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het best.²
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:39 schreef BansheeBoy het volgende:
Nederland heeft nu leuke spelers op het veld staan, maar ze spelen een soort van pompelmoes fanfare (volgens Merdov uit het oude Rusland), dat ligt ze niet echt.
Gewoon weer terug naar de wentelwieken lijkt me het beste.²
Ja, 5 procent van zijn kwaliteiten. Maar dat heb ik ook.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:26 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat van Robben.
I see what you did therequote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Cherno.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Chemo.
Daar hebben ze toch de hele naam op gebaseerd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
Er zijn wel opvallend veel spelers kaal bijd at Cherno.
Hij was als een fox.quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, 5 procent van zijn kwaliteiten. Maar dat heb ik ook.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |