Dan zal die wel goed zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Bakkali een knullige hype.
Jij liep punten mis op je manager, ha ha.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Sinds hij terug is van z'n blessure heeft Bakkali nog niet veel laten zien.
Dat vinden Davy en ik niet zo leuk.
Gaat wel goed komen, maak je geen zorgenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:44 schreef GGMM het volgende:
Sinds hij terug is van z'n blessure heeft Bakkali nog niet veel laten zien.
Dat vinden Davy en ik niet zo leuk.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch Mertens weer. Hij is weer helemaal nergens te bekennen bij een uitwedstrijd.
Mertens was de laatste tijd ook nergens te bekennen bij thuiswedstrijden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch Mertens weer. Hij is weer helemaal nergens te bekennen bij een uitwedstrijd.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:45 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Weet je dat Maher ook niet speelt bij PSV???quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hahahah allemaal gefopt xd XD
Mertens speelt niet eens meer bij PSV XDX DXDXDXDXDDX
Totaal humorloos jijquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Verder zit niemand op dit soort quasi-grappige teringplaatjes te wachten.
Homo ook fout, moet hommo zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
*vindt
Verder zit niemand op dit soort quasi-grappige teringplaatjes te wachten.
Buitenom en voorzet kan hij ook nog.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:47 schreef Morendo het volgende:
Kan die Depay nog iets anders dan naar binnentrekken en op doel schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |