SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt eraan hoe kritisch je bent. Ik vind het niet te vreten, dus ik vries alleen de saus in en maak de spaghetti terwijl ik de saus in de magnetron weer opwarm. Voor de kinderen vriezen we spaghetti wel in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Vraagje: is spaghetti goed in te vriezen?
Ik maak het voor twee dagen en eet de rest overmorgen wel. Normaal vries ik de saus ook in maar vandaag een beetje een basic recept waarbij de saus niet apart is. Thanks.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe kritisch je bent. Ik vind het niet te vreten, dus ik vries alleen de saus in en maak de spaghetti terwijl ik de saus in de magnetron weer opwarm. Voor de kinderen vriezen we spaghetti wel in.
Ja en op zich wel okee maar ik ben er niet uit of ie die euro's ook waard isquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:14 schreef Zeester het volgende:
SQ, heb jij die zelf samengestelde muesli uiteindelijk nog gehad en hoe beviel die?
Je kan natuurlijk makkelijk maanzaad en quinoa kopen en er doorheen doen! Slim!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja en op zich wel okee maar ik ben er niet uit of ie die euro's ook waard is
Ik heb van de week bij Jumbo een pond tarwevlokken, een pond havervlokken, een bak notenmix naturel en een bak rozijnen gehaald en als ik die allemaal meng dan heb ik drie keer zo veel voor hetzelfde geld
Wel zonder gepofte quinoa en zaadmaantjes, dat wel.
HiZquote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:43 schreef HiZ het volgende:
Ik was deze reeks vergeten, maar eigenlijk kan ik het wel gebruiken om hier te posten en zo. ()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom en succes.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef sigme het volgende:
[..]
HiZ!
Vaag nog wel hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom en succes.
![]()
Gepofte Quinoa?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb van de week bij Jumbo een pond tarwevlokken, een pond havervlokken, een bak notenmix naturel en een bak rozijnen gehaald en als ik die allemaal meng dan heb ik drie keer zo veel voor hetzelfde geld
ja, vastquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:42 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gepofte Quinoa?Dat zou je ook nog zelf kunnen toch?
het nieuwe hippe bio-merk "Smaak" heeft hetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:49 schreef Brighteyes het volgende:
En waar vond je die vlokken dan bij de jumbo? Bij de bakafdeling, de ontbijtmeuk of het zonnaturaschap.
#lui
Je valt er wel lekker van af. Hoeveel zouden tanden eigenlijk wegen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb overigens besloten crackverslaafde te worden. Dat is makkelijker om van af te komen dan eten, denk ik.
Was lekker! Ik heb wel de helft van de yoghurt gebruikt, dat vond ik zelf al ruim voldoende. Denk dat een uitje erbij ook lekker is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:24 schreef Sarabi het volgende:
Dat klinkt goed roosschrijf ik op voor volgende week.
En als je m 40 minuten roostert (evt met wat kokosvet en maple syrup, kaneel enzo) is ie nog veel lekkerder.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zal wel eerst een inschatting maken. Meestal behandelen ze niet als het ontstoken is namelijk. Sterkte meid, kiespijn is zwaar kut!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:03 schreef Mokkels het volgende:
M'n verstandskies onder komt door alleen nu is die bobbel zo dik dat ik kauw op m'n tandvlees ofzo. Ik kan dus niet meer kauwen, ook niet met de andere kant want die kiezen komen door die grote bobbel niet eens meer op elkaar.
![]()
Dat word dus een kaakchirurg..Heb namelijk ook nog een ontsteking in die kant (boven) in m'n kaak. Dus ik hoop dat dat in één keer kan.. ben ik er gelijk vanaf.
Indirect heeft 't wel met eten te maken want het word veel niet-kauw-eten denk ik de komende dagen.
Edit: zo dat is snel, vanmiddag om 15:15 al aan de beurt. Maar wel bij de gewone tandarts.
Echt niet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die zal wel eerst een inschatting maken. Meestal behandelen ze niet als het ontstoken is namelijk. Sterkte meid, kiespijn is zwaar kut!
Iemand postte hier ooit een site met tig dingen die zelfmaak lekkerder zijn dan gekocht. Daar had ik de inspiratie van (en dan 100 dingen aanpassen natuurlijk, maar t begin kwam van die site).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:51 schreef Stormqueen het volgende:
Bedankt trouwens voor de tip vanyel! Zondag eens experimenteren
Kiespijn is zooooo klote inderdaad. Ik heb ook jarenlang gedoe gehad met 8 wortelkanaalbehandelingen enzo. Ik zou dat echt niet uitstellen eigenlijk, de kaakchirurg is doodeng maar als het eenmaal opgelost is heb je nergens last meer van.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:00 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Echt niet?Ik hoop van wel, ik wil gewoon hard eten eten.
![]()
En ja, helaas weet ik er alles van. Mijn kaak is nu ontstoken doordat een kies steeds ontstoken was en dat is naar boven gegaan. Aan die kies heb ik denk ik wel meer dan 5 keer een wortelkanaalbehandeling gehad.maar nu moet die ontsteking dus uit m'n kaak > snee in gehemelte/tandvlees > bot weghalen > ontsteking weg halen met een scraper.
![]()
Ik stel dat dus al zo lang mogelijk uit..
Hahaha, er staan goede tips tussen maar ook dingen dat je denkt wtf. How to make reddi-whip?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:23 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Iemand postte hier ooit een site met tig dingen die zelfmaak lekkerder zijn dan gekocht. Daar had ik de inspiratie van (en dan 100 dingen aanpassen natuurlijk, maar t begin kwam van die site).
Deze dus, hij stond zelfs in mijn favorieten
http://www.buzzfeed.com/r(...)-make-instead-of-buy
Jaaaa! Waar haal ik die choco reep?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:32 schreef douche-eendje het volgende:
O: 2 volkoren, 1 kaas 1 appelstroop. Beker sojamelk
T: banaan
L: 2 volkoren met ei. Roggebrood met smeerkaas. Stukje komkommer, wat cherrytomaatjes
T: kiwi, peer.
D: knolselderijrijstpuree-schotel en een kleine salade
T: stukje pure chocolade
Nu eindelijk choco gevonden waar ik niet een reep van wegprop...
[ afbeelding ]
92% en t is niet eens viesEn ik vond volkoren basmatirijst bij de ekoplaza
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |