quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gast, ga je nu een stenen gebouw vergelijken met een stalen gebouw?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:10 schreef Terecht het volgende:
[..]
Had ik niet ooit een sommetje aan jou voorgelelgd om dat uit te rekenen? THEFXR vs Isaac Newton! Are you ready to ruuuuuuuuuumble?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:16 schreef theguyver het volgende:
[..]
ehm gewapend beton?
En stalen gebouw oke, maar niet overal is staal even dit plus ramen.
[ afbeelding ]
Als ik het goed begrijp, had vliegtuig er tegenaan moeten knallen en naar beneden moeten vallen?
Als een vogeltje tegen een raam?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:48 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ok, pak een lepel, duw die tegen je arm. Whoa, huid is sterker dan metaal.
Pak nu een mes, ram dit zo hard mogelijk in je borstkas. Zou geen probleem moeten zijn want huid is sterker dan metaal.
Toch heb ik een vermoeden dat je het bovenstaande niet gelooft en al helemaal niet uit zal voeren. Graag uitleg waarom in situatie 1 metaal minder sterk is dan huid maar in situatie 2 sterker is dan huid.
Andere optie is hardnekkig negeren dat er dus blijkbaar een probleem met je logica is, en dan blijf ik bij mijn eerdere stelling :p
Met mij kun je een prima discussie voeren, dacht ik zo. Ik zal niet pertinent alles wegwuiven en zal ook zeker de tegenargumenten goed bekijken. Echter, ik ga geen discussie meer aan met naysayers die alles wegwuiven een sport vinden.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat geldt andersom net zo goed.
Zeg je nu dat ik een naysayer en wegwuivertje ben? Mijn goede naam wordt hier te grabbel gegooid.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met mij kun je een prima discussie voeren, dacht ik zo. Ik zal niet pertinent alles wegwuiven en zal ook zeker de tegenargumenten goed bekijken. Echter, ik ga geen discussie meer aan met naysayers die alles wegwuiven een sport vinden.
Hij bedoelt onze CGI manquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Zeg je nu dat ik een naysayer en wegwuivertje ben? Mijn goede naam wordt hier te grabbel gegooid.
In BNW heb je tegenwoordig een select vriendenclubje die iedereen aanpakt die een BNW-achtig denkt. En ofwel word je op je plaats gezet, weggepest of geband, want het is natuurlijk fijn als je de mods meehebt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:14 schreef J0kkebr0k het volgende:
Echter, ik ga geen discussie meer aan met naysayers die alles wegwuiven een sport vinden.
valt reuze mee hoor, Maar er zijn een aantal Users, die de BNW rulebook gewoon negeren en daardoor geband worden, Er zijn over het algemeen een aantal users waar je heel goed mee kan discusieren zonder het er mee eens te zijn een J0kkebr0k is er een vanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In BNW heb je tegenwoordig een select vriendenclubje die iedereen aanpakt die een BNW-achtig denkt. En ofwel word je op je plaats gezet, weggepest of geband, want het is natuurlijk fijn als je de mods meehebt.
Het lijkt wel een complot uitgevoerd door zij die nooit in een complot geloven
Nee - de meeste hier hebben veel te veel vertrouw in t OCT en dat had ik 20 keer gehoord en gezien in 2 dagen naar 911 als ik dat wilde of niet.....dus, tis niks interressante - alleen 'parroting' van t OCT.quote:[Wat vreemd. Het is alleen interessant als het in jouw straatje past. Wat doe je dan op FOK! en waarom blijf je niet op een forum met enkel gelijkgestemden waar je lekker kunt ja-knikken met elkaar?
Dat is typische internetdisscussiedynamiek. Als één partij het overwicht heeft, bijv omdat ze simpelweg met meer man in de discussie zitten, dan is de drempel voor medestanders erg laag om ook hun jaknikkende zegje te doen, want de kans dat je wordt aangevallen is toch minimaal en anders worden de hete kooltjes wel door je vriendjes uit het vuur gehaald. Ik ben momenteel ook actief in het libertarisme topic (libertariersquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
In BNW heb je tegenwoordig een select vriendenclubje die iedereen aanpakt die een BNW-achtig denkt. En ofwel word je op je plaats gezet, weggepest of geband, want het is natuurlijk fijn als je de mods meehebt.
Het lijkt wel een complot uitgevoerd door zij die nooit in een complot geloven
Eens.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:34 schreef RM-rf het volgende:
Wat is dan eigenlijk een Nay-sayer...?
als ik een lijstje stellingen opsom rondom 11 september complotgedachtes warin ik zelf ook veel geloofwaardigheid hecht, kom ik een end..
- Dat de amerikaanse regering zeker rekening gehouden heeft met een aanslag op het WTC, voorkennis had van aanslagen mbhv pasagiersvliegtuigen op amrikaanse gebouwen.
- Dat het twijfelachtig is of Al Qaeda en Osama Bin Laden werkelijk als de hoofdverantwoordelijke gehouden kan worden... iig Bin laden bv niet te veroordelen is op basis van het bewijs dat de amerikanen hebben
- Dat de ameerikaanse regering probeerde volop politiek nut te slaan uit de aanslagen, ook bv het welbewust gebruikte om via leugens, propaganda en bedrog een oorlog tegen Irak te starten.
- Dat er behoorlijk grote voorkennis was bij inlichtingendiensten, genoeg om te denkend at dat zeker tot op hoger niveau bekend moest zijn geweest dat er 'iets stond te gebeuren'
- dat in de nasleep van 11 september er ook onderzoek gedaan is met bewuste voorgaves om mensen politiek te 'beschutten' en dus geen vrije objectieve waarheidsbevinding
Waar het bij mij stopt zijn echter theorieen over CGI, over Hologrammen, virtuele niet bestaande slachtoffers die helemaal 'uitgedacht' zijn... en ook voor het gebruik van explosieven en gecontroleerde demolitie, of dat nu WTC1 en 2 is (wat door alle experts als totaal onmogelijk erkend wordt, ook bv experts die wel denken dat dat bij WTC-7 gebruikt kan zijn) maar ook WTC7 zelf.
Wel jammer is dat veel discusies over het thema, die me zeker ook intersseren en ook mij de mogelijkheid geven een bestaande mening te veranderen, vaak grotendeels ge-controleerd lijken te worden door de meest 'extreme' complot-theorieen.. mensen die in de meest vreemde rariteiten lijken te geloven alsof het een religie is.
Hohoho - zegt de man die ontkent dat Hitler was gefinanceerd door buitenlandse geld en denkt dat Agent Orange 'maar' 'n herbicide is.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
valt reuze mee hoor, Maar er zijn een aantal Users, die de BNW rulebook gewoon negeren en daardoor geband worden, Er zijn over het algemeen een aantal users waar je heel goed mee kan discusieren zonder het er mee eens te zijn een J0kkebr0k is er een van
Ik ben tenminste man genoeg om te zeggen dat ik een keer fout zit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:38 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hohoho - zegt de man die ontkent dat Hitler was gefinanceerd door buitenlandse geld en denkt dat Agent Orange 'maar' 'n herbicide is.
Laat maar - maakt toch geen reet uit.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:43 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ben tenminste man genoeg om te zeggen dat ik een keer fout zit.bij het Agent Orange gedeelte dan, de finaciering van Hitler, had hij te danken aan zijn partij genoten verkoop boek (mein kampf) en de familie Hanfstaengl.
Ik heb het niet niet over de Partij ik heb het over de heer Hitler himself
Tuurlijk heeft het wat te maken met durven te denken.....tis veiliger en makkelijker te accepteren wat er gewoon vermeld wordt (meestal van media hoeren van de echte criminelen achter 911)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft niets met durven te maken, eerder met een blik die open genoeg is om zowel te twijfelen als bepaalde zaken te accepteren in plaats van de oogkleppen die alles 100% als nep (en onmogelijk) willen zien. Zie ook de post van RM-rf.
Ok, stel je doet dat. En dan? Wat is dan de volgende stap?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wat te maken met durven te denken.....tis veiliger en makkelijker te accepteren wat er gewoon vermeld wordt (meestal van media hoeren van de echte criminelen achter 911)
Als iemand denkt dat er iets fout is met t 911 verhaal dan moet je je hele politiek en wereld denkbeeld veranderen.....want je kan niet meer zoveel vertrouw hebben in bepaalde organisaties die zijn bedoeld om onze te informeren enz. media(als dat TV,tinternet maakt niet uit) politicos,militaire,security agencies,alles.
I'll expect another underhand remark about taking courses in the Dutch language now shall I?
Enig idee wie die mooie OP heeft gemaakt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
Laat maar - maakt toch geen reet uit.
Je hebt zelf gezegd dat je twijfels heb over sommige aspecten van 911 maar je durft niet verder te gaan.
Waarom doe je het dan de hele tijd?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft het wat te maken met durven te denken.....tis veiliger en makkelijker te accepteren wat er gewoon vermeld wordt
Dat ligt eraan hoeveel tijd and geduld om verder te gaan zoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ok, stel je doet dat. En dan? Wat is dan de volgende stap?
Dat is normaal ja en overigens ook al vaker aan bod gekomen in dit topic.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heel fijn - maar vind je vind het normaal dat er zijn zo weinig geregistreed?
Ik vind t raar - maar misschien is dat mijne 'suspicious mind'.
Dat is nu eenmaal het stempel dat users op BNW krijgen. Doe je niks aan en moet je je schouders over ophalen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:22 schreef Tingo het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel tijd and geduld om verder te gaan zoeken.
Ik was 'n beetje betrokken bij The Truth Movement jaren terug maar ik had altijd m'n twijfels over hoe waardevolle het is. Ik heb zeker heel aardig,echt geniale,intelligente mensen ontmoeten in t 'Truth' Movement....en het idee dat ze zijn allemaal 'complot gekkies'of 'alu-hoedjes' die wonen in kleine donker grotten is echt totaal onzin....en dat is ook 'n idee dat is verspreiden door t MSM.....misschien is dat ook waarom sommige mensen zijn niet zo open met hun mening over 911...misschien zijn ze bang dat ze worden ook gek,paranoid enz. genoemde.
Dan kwam ik achter dat er zijn wel 'n paar figuren die zijn niet te vertrouwen en heeft wel grote leugens vertelt - voor sommige tis hun taak om mensen te misleiden.
Ik besteed niet zoveel tijd over niet meer,maar als ik ben in de kroeg of zo en iemand wilde over praten,doe ik graagEn daarom heb ik 'n goede kleine demograph. Ik weet van zeker dat er zijn meer mensen dan je zou verwachten die zijn wel op de hoogte van wat is en wat niet is gebeuren.
Is wmb gewoon een niveautje holocaustontkenning.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En wat ik echt niet kan verteren is vicsims. Dan haak ik af.
Ik vind het zo onbeschoft en gevoelloos. Maar ja, dan krijg je het verwijt dat je te emotioneel bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is wmb gewoon een niveautje holocaustontkenning.
Ook goedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee joh.. muilkorfje zodat ze geen geluid meer maken en toetsenbordjes afpakken.
Soms is t leven en dood, en waarheid en leugens onbeschoft en gevoelloos - dat snap ik heel goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het zo onbeschoft en gevoelloos. Maar ja, dan krijg je het verwijt dat je te emotioneel bent.
Er zijn zeker holocaust verhalen die niet kloppen.....maar ik ga daar niet in - tis illegaal.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Is wmb gewoon een niveautje holocaustontkenning.
Fijn dat je nog even bevestigt dat je niet serieus te nemen bent en we eigenlijk immens medelijden met je moeten hebben. Tof.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn zeker holocaust verhalen die niet kloppen.....maar ik ga daar niet in - tis illegaal.
Er is ontkennen en revisie.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Fijn dat je nog even bevestigt dat je niet serieus te nemen bent en we eigenlijk immens medelijden met je moeten hebben. Tof.
Nee hoor, het is niet meer illegaal. Op FOK wordt het alleen niet getolereerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Er zijn zeker holocaust verhalen die niet kloppen.....maar ik ga daar niet in - tis illegaal.
En gelijk heeft FOK!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee hoor, het is niet meer illegaal. Op FOK wordt het alleen niet getolereerd.
FYI: Dat heb ik nooit gezegd of gedacht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:
Heeft niets met durven te maken, eerder met een blik die open genoeg is om zowel te twijfelen als bepaalde zaken te accepteren in plaats van de oogkleppen die alles 100% als nep (en onmogelijk) willen zien. Zie ook de post van RM-rf.
Wat is er niet nep aan 9/11 dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
FYI: Dat heb ik nooit gezegd of gedacht.
Minor infelicities in a second language should be the least of your worries. Execrable mistakes in your attempts at abstract thought and laughable lacunae in your general knowledge warrant a more immediate anxiety.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef Tingo het volgende:
I'll expect another underhand remark about taking courses in the Dutch language now shall I?
Zo hey... ik ben onder de indruk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Minor infelicities in a second language should be the least of your worries. Execrable mistakes in your attempts at abstract thought and laughable lacunae in your general knowledge warrant a more immediate anxiety.
Ooh! So am I! I wasn't even aware that I was attempting abstract thought!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:58 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo hey... ik ben onder de indruk.
Moellijk.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:28 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Wat is er niet nep aan 9/11 dan?
En de mensen die willen aangeven dat er wel een famillie lid van hun overleden is worden uitegmaakt voor CIA agent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Moellijk.
Ik denk dat er waren 'n paar mensen op de victim list dat waren echte mensen maar ze hebben hun eigen dood gefaked.
huh? Die snap ik nietquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Moellijk.
Ik denk dat er waren 'n paar mensen op de victim list dat waren echte mensen maar ze hebben hun eigen dood gefaked.
Die zaten in het complot, en hebben zich bewust dood laten verklaren en zijn vast onder witness protection achtige omstandigheden ergens een nieuw leven begonnen.quote:
dat lijkt me wel ja dus waterdicht is zoiets nooit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die zaten in het complot, en hebben zich bewust dood laten verklaren en zijn vast onder witness protection achtige omstandigheden ergens een nieuw leven begonnen.
Verder, overigens, als zoiets het plan was van de overheid, om mensen een nieuw leven te geven zodat ze zogenaamd slachtoffer kunnen zijn, dan moeten er toch ook mensen zijn die zo'n aanbod hebben afgeslagen omdat ze het absurd en onetisch vonden en hierover naar buiten zijn getreden?
Mensen met torenhoge rekeningen.quote:
Maar dan nog is zo'n operatie toch onuitvoerbaar? Je kunt toch niet een gedeelte van de stad het zwijgen opleggen door ze allemaal in een complot te betrekken? Zoveel mensen als daar elke dag kwamen. Zoveel mensen die daar wonen. Onmogelijk.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:36 schreef theguyver het volgende:
[..]
Mensen met torenhoge rekeningen.
die een nieuw leven beginnen en zich dus via toeval op deze manier een nieuw leven kunne starten, Moeilijk uit te pluizen maar heb van een geval gehoord, Ik geloof dat het in een History blad stond van een jaartje geleden.
1 a 2 personen die hem peren om zichzelf dood te laten verklaren ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan nog is zo'n operatie toch onuitvoerbaar? Je kunt toch niet een gedeelte van de stad het zwijgen opleggen door ze allemaal in een complot te betrekken? Zoveel mensen als daar elke dag kwamen. Zoveel mensen die daar wonen. Onmogelijk.
Ik zie het al voor mequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan nog is zo'n operatie toch onuitvoerbaar? Je kunt toch niet een gedeelte van de stad het zwijgen opleggen door ze allemaal in een complot te betrekken? Zoveel mensen als daar elke dag kwamen. Zoveel mensen die daar wonen. Onmogelijk.
quote:Dear customer,
Due to a scheduled terrorist attack some major maintenance work all over the city center, New York City will be closed between 10 and 17 September 2001. Please reschedule your trip and visit us in the weeks before or after.
Sorry for the inconvenience.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me![]()
Wil je je vakantie naar New York boeken voor de week van 10 - 17 september 2001, krijg je foutmeldingen op de websites van elk hotel:
[..]
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me![]()
Wil je je vakantie naar New York boeken voor de week van 10 - 17 september 2001, krijg je foutmeldingen op de websites van elk hotel:
[..]
quote:Dearest New Yorker,
As you might have noticed, our infrastructure and aesthetic appeal (i.e. cleanliness of the buildings and the like) have dropped way below standard the last few years. In order to create an environment that allows for both the best living and working experience we can and want to offer you, it is necessary to relocate you, your families and your business for a restricted amount of time so that we can fix this problem as soon and quickly as possible. We know this is a lot to ask, but we prefer relocation on this larger scale in order to minimize the inconveniences. Furthermore, this large scale relocation will also function as an emergency evacuation simulation; this will help us improve evacuation plans for possible future disasters.
The week that is scheduled for this massive operation is 10 - 17 September 2001, and we aim at having the entire city cleared on September 10, 01.00am. Further instructions of where you will be relocated will follow soon. In the mean time, if you have any questions, please give us a call at 0900-112001.
Yours sincerely,
Mayor of New York City.
Dit laatste denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
En ok, dan is dat gebeurd. En dan gebeurt er dit ('de aanslagen'). Wat doe je dan met al die mensen die onraad ruiken? Opsluiten in FEMA kampen? Of is iedereen gerelocate in een FEMA-kamp en daar nooit meer uitgekomen?![]()
!
jup let wel ff op dat ze in een film het nummer 555 gebruiken en niet 0900quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna een filmscript schrijven._!
Ja veel toevallig heden, En rare gebeurtenissen die dag , maar de users Dlocks en A-tuihek hebben heel wat dingen uitgelegd wat tot een helder beeld vormt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb natuurlijk weleens nagedacht of het een complot kon zijn maar ik stuit dan toch steeds weer op de onmogelijkheid van zo'n operatie.
Teveel mensen die moeten zwijgen, teveel mensen die er aan mee moeten doen. Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.
En wat te denken van de toevallige passanten op die dag?
Dus om dat te voorkomen zouden ze een stuk stad hermetisch af hebben moeten sluiten. Alsof dat niet opvalt.
En natuurlijk kunnen er best een paar dingen zijn die niet helemaal kloppen, maar dat 9/11 een hoax is? Ik geloof het niet.
Deze documentaire (5 uur lang!) begint met de hypothese dat men wist dat terroristen een aanslag aan het voorbereiden waren (men liet het kortom gebeuren, net zoals bij Pearl Harbor volgens de maker van deze docu), en eindigt met de hypothese dat de Amerikaanse overheid alles zelf maar heeft gedaan. Toch claimt de maker dat beide hypotheses waar zijn.quote:
The (half) Truth Movement is 'n grote afwijking van t waarheid.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deze schizofrene houding kom ik telkens weer tegen bij truthers. Dit vraagt om een uitleg.
Als ik jouw bijdragen lees moet ik altijd aan Asterix en Obelix denken. Zo'n 12 jaar geleden werd de hele Truth Movement bezet door overheidsspionnen van de Kwade Genius, de schurk achter 9/11. De héle Truth Movement? Nee, een kleine nederzetting genaamd het cluesforum bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Kwade Genius in de omringende internetfora bepaald niet gemakkelijk...quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
The (half) Truth Movement is 'n grote afwijking van t waarheid.
Controlled opposition van hetzelfde gasten die heeft 911 wel gedaan.
Allemaal spelers in het grote 911 toneelstuk.
Het is wel bekend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.
Ook,
Update: 15:58
Een derde vliegtuig heeft zich geboord in het Pentagon. Alle overheidsgebouwen en het Witte Huis worden op dit moment ontruimd. Wall Street is gesloten en de Amerikaanse Vloot is in verhoogde staat van paraatheid.
Overigens is er een claim vanuit Dubai gekomen van een Palestijnse extremistische en terroristische organisatie voor de aanslag binnengekomen.
Ben ik er niet achter welke groepering dit was![]()
imho heb je 'r geen duizenden bij nodig, 19 is voldoende toch ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.
De naam van Osama bin Laden (OBL) was bekender en hij stond aan het 'hoofd' van al qaida, voor zover je daarover kan spreken. Het was voor de Amerikanen marketing technisch gezien interessanter om de aanslag op OBL te pinnen. Het is waar dat 9/11 uit de koker van de Khalid Sheik Mohammed (KSM) komt. Zijn neef Ramzi Yousef had in 1993 al een bomaanslag gepleegd op de twin towers. In 1995 bedacht KSM samen met Ramzi Yousef het zogenaamde Bojinka plot, de voorloper van 9/11. Het idee was om onder meer 11 Amerikaanse vliegtuigen boven de stille oceaan op te blazen, en een vliegtuig in de CIA headquarters te rammen. OBL financierde de operatie, maar het plot mislukte voortijdig (waarom weet ik niet meer). Daarna is men gaan werken aan 9/11. Als ik het me goed herinner van de boeken die ik gelezen heb, wilde KSM opnieuw verder met het Bojinka plan maar dat vond OBL te riskant. Uiteindelijk is men op het plan van 9/11 uitgekomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het is wel bekend.
Als ze bewijs hebben tegen hem,waarom is deze man niet voor 'n rechtbank gekomen.
Zeggen ze.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
De naam van Osama bin Laden (OBL) was bekender en hij stond aan het 'hoofd' van al qaida, voor zover je daarover kan spreken. Het was voor de Amerikanen marketing technisch gezien interessanter om de aanslag op OBL te pinnen. Het is waar dat 9/11 uit de koker van de Khalid Sheik Mohammed (KSM) komt. Zijn neef Ramzi Yousef had in 1993 al een bomaanslag gepleegd op de twin towers. In 1995 bedacht KSM samen met Ramzi Yousef het zogenaamde Bojinka plot, de voorloper van 9/11. Het idee was om onder meer 11 Amerikaanse vliegtuigen boven de stille oceaan op te blazen, en een vliegtuig in de CIA headquarters te rammen. OBL financierde de operatie, maar het plot mislukte voortijdig (waarom weet ik niet meer). Daarna is men gaan werken aan 9/11. Als ik het me goed herinner van de boeken die ik gelezen heb, wilde KSM opnieuw verder met het Bojinka plan maar dat vond OBL te riskant. Uiteindelijk is men op het plan van 9/11 uitgekomen.
Ze hebben niet genoeg bewijs anders hadden ze weer 'n grote sensationalistische rechtzaak van gemaakt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.
BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man.
Dus, welke regisseur zit er dan achter? Nolan, Spielberg, Bay <- laatste is wel goed in veel explosies en special effectsquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze hebben niet genoeg bewijs anders hadden ze weer 'n grote sensationalistische rechtzaak van gemaakt.
Misschien bestaat die vent niet eens....het kan dat ie gewoon nog 'n speler is in het toneelstuk.
Met goeie software en 'n korte cursus kunnen heel veel mensen 'wel goed' in special fx.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus, welke regisseur zit er dan achter? Nolan, Spielberg, Bay <- laatste is wel goed in veel explosies en special effects
Hij zit al ruim 10 jaar in Guantanamo Bay en de meeste bekentenissen die hij gedaan heeft zijn onder marteling tot stand gekomen, die man is zo vaak gewaterboard dat hij zwemvliezen tussen zn vingers is gaan krijgen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.
BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |