Onervaren maar met een pilots licence. Hoe gaat dat samen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar niemand hier vindt het raar dat onervaren piloten die nog nooit dergelijke passagierstoestellen hebben bestuurd, met koelbloedige precisie tot 2 keer toe een toren konden raken? En dat ook nog eens door met +/- 800 KM/u op zeeniveau te vliegen wat er voor zorgt dat het toestel als een bezetene zal schudden, er allerlei zenuwslopende toeters en bellen afgaan en je echt skills moet hebben om het ding te besturen. Om nog maar te zwijgen over hoe de vermeende kapers aan boord zijn gekomen.
Meerdere opties mogelijk denk ik. Kan bijv ook een misidentificatie zijn.quote:En stel nou he.. dat er 1 slachtoffer aantoonbaar fake zou zijn. Wat zou dat (kunnen) betekenen voor de rest van de slachtoffers?
Uh.. hoe dan? Lijkt me dat men wel checkt of je echt hebt bestaan voor je op de slachtofferlijst komt, of zijn ze zo incapabel daar aan de overkant van de plas?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het zou me niet verbazen als een van de slachtoffers fake zou zijn.
Kijk naar dat niet sporende mens dat claimde een overlevende te zijn zodat ze aandacht zou krijgen: er zullen ook mensen zijn die over de rug van een (niet bestaande) overleden persoon aandacht en medelijden willen krijgen.
Zowel vuurwerkramp Enschede als bijlmerramp is aantal ook maar geschat he..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook wel grappig dat men het nergens eens lijkt te worden over het werkelijk aantal slachtoffers. De cijfers op de diverse memorialsites lopen uiteen. Ook wiki noemt weer andere getallen. Kom op mensen, wat is nu het werkelijke aantal?
Dat moet na 12 jaar toch wel eens bekend zijn?
Dat ligt eraan hoe je telt. Tellen hulpverleners die zijn overleden a.g.v. kanker doordat ze in de dagen na 9/11 zonder bescherming in de stofwolken op ground zero hebben gewerkt? Ik dacht iig ergens gelezen te hebben dat hier een dispuut over was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ook wel grappig dat men het nergens eens lijkt te worden over het werkelijk aantal slachtoffers. De cijfers op de diverse memorialsites lopen uiteen. Ook wiki noemt weer andere getallen. Kom op mensen, wat is nu het werkelijke aantal?
Dat moet na 12 jaar toch wel eens bekend zijn?
Met 800 KM per uur in een groot passagierstoestel op zeeniveau is wel ff wat anders. Toestellen zijn daar niet op gebouwd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onervaren maar met een pilots licence. Hoe gaat dat samen?Ik heb zelf wel eens achter het stuur gezeten van een klein vliegtuig. Als je eenmaal in de lucht zit is het verbazend makkelijk om ergens heen te sturen. Hoe groter het toestel, hoe makkelijker het doorgaans wordt, dus ik denk dat dat best mogelijk is ja.
Misidentificatie is geen fake persoon hé.quote:Meerdere opties mogelijk denk ik. Kan bijv ook een misidentificatie zijn.
Nee. Maar ook in de jaren kort volgend op 11-sept-2001 waren de cijfers uiteenlopend. Ner-gens consistentie. En ik denk dat je er toen nog wel van uit mocht gaan dat er geen (asbest??) slachtoffers waren omdat dat jaaaren nodig heeft om iemand ziek te maken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoe je telt. Tellen hulpverleners die zijn overleden a.g.v. kanker doordat ze in de dagen na 9/11 zonder bescherming in de stofwolken op ground zero hebben gewerkt? Ik dacht iig ergens gelezen te hebben dat hier een dispuut over was.
Ik woon zelf in het VK, en als het daar ook maar een beetje hetzelfde gaat als hier, dan is het een stuk minder goed geregeld dan in NL. Klein voorbeeldje: Wij kwamen hier wonen, en gingen braaf naar de gemeente om ons in te schrijven. Dat doe je in Nederland namelijk, zodat ze weten waar je precies woont etc. Hier hoeft dat helemaal niet, tenzij je lokaal stemrecht wilt. Je kunt ook gewoon een huis huren/kopen, dit betalen en verder je nergens mee bezig houden. Geen idee hoe het met vanalles in de VS zit, maar niet overal is de administratie zo goed geregeld en bijhouden als in NL.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:32 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. hoe dan? Lijkt me dat men wel checkt of je echt hebt bestaan voor je op de slachtofferlijst komt, of zijn ze zo incapabel daar aan de overkant van de plas?
Ook maar geschat... ja, prima.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:32 schreef theguyver het volgende:
[..]
Zowel vuurwerkramp Enschede als bijlmerramp is aantal ook maar geschat he..
Jij was zeker ook zo'n ventje die zichzelf een goede chauffeur vond toen ie net zijn rijbewijs had gehaald?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Onervaren maar met een pilots licence. Hoe gaat dat samen?
Je kunt er van maken wat je wilt, maar ik vind dat wanneer er een aantoonbaar fake identiteit tussen de slachtoffers zit, je ze allemaal in twijfel mag moet trekken en er een onderzoek dient te komen. Onderste steen moet dan boven komen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon zelf in het VK, en als het daar ook maar een beetje hetzelfde gaat als hier, dan is het een stuk minder goed geregeld dan in NL. Klein voorbeeldje: Wij kwamen hier wonen, en gingen braaf naar de gemeente om ons in te schrijven. Dat doe je in Nederland namelijk, zodat ze weten waar je precies woont etc. Hier hoeft dat helemaal niet, tenzij je lokaal stemrecht wilt. Je kunt ook gewoon een huis huren/kopen, dit betalen en verder je nergens mee bezig houden. Geen idee hoe het met vanalles in de VS zit, maar niet overal is de administratie zo goed geregeld en bijhouden als in NL.
Dat niet, maar ik kon wel veilig een auto besturen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij was zeker ook zo'n ventje die zichzelf een goede chauffeur vond toen ie net zijn rijbewijs had gehaald?
Maar ook een formule 1 auto?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:45 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik kon wel veilig een auto besturen.
Ze zijn er niet op gebouwd dat routine matig te doen nee. Ze kunnen het wel, met risico op schade etc. Denk niet dat de kapers daar echt van wakker lagen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met 800 KM per uur in een groot passagierstoestel op zeeniveau is wel ff wat anders. Toestellen zijn daar niet op gebouwd.
Is dit het punt waar je weer met een stel foto's komt die laten zien dat mensen op elkaar lijken?quote:Misidentificatie is geen fake persoon hé.
http://en.wikipedia.org/wiki/EgyptAir_Flight_990quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Met 800 KM per uur in een groot passagierstoestel op zeeniveau is wel ff wat anders. Toestellen zijn daar niet op gebouwd.
[..]
Misidentificatie is geen fake persoon hé.
En wat bewijst dat volgens jou dan? Dat de Kwade Genius maar wat aan heeft lopen klooien? Of is dit weer een broodkruimeltje uit de fameuze black box van de Kwade Genius om kritische geesten op een dwaalspoor te zetten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee. Maar ook in de jaren kort volgend op 11-sept-2001 waren de cijfers uiteenlopend. Ner-gens consistentie. En ik denk dat je er toen nog wel van uit mocht gaan dat er geen (asbest??) slachtoffers waren omdat dat jaaaren nodig heeft om iemand ziek te maken.
Vliegen is echt niet zo moeilijkquote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:46 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Maar ook een formule 1 auto?
Maar goed.. je snapt dus dat onervaren en een pilot licence dus wel degelijk samen gaan?
Wat was het argument hier alweer ?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maar niemand hier vindt het raar dat onervaren piloten die nog nooit dergelijke passagierstoestellen hebben bestuurd, met koelbloedige precisie tot 2 keer toe een toren konden raken? En dat ook nog eens door met +/- 800 KM/u op zeeniveau te vliegen wat er voor zorgt dat het toestel als een bezetene zal schudden, er allerlei zenuwslopende toeters en bellen afgaan en je echt skills moet hebben om het ding te besturen. Om nog maar te zwijgen over hoe de vermeende kapers aan boord zijn gekomen.
Hoax. Vooral de eerste versie van FlightSimulator.. wat een kutbesturing had dat zeg!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:53 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat was het argument hier alweer ?
Iedereen kan met FlightSimulator die torens raken ?
Nog beter, deze heeft bijna mach 1 gehaald, en is veilig geland:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/EgyptAir_Flight_990
Dit vliegtuig boorde zich met bijna mach 1 de oceaan in, en viel niet voortijdig in de lucht uit elkaar.
[..]
En wat bewijst dat volgens jou dan? Dat de Kwade Genius maar wat aan heeft lopen klooien? Of is dit weer een broodkruimeltje uit de fameuze black box van de Kwade Genius om kritische geesten op een dwaalspoor te zetten?
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat je skills nodig hebt. Er zijn zelfs zeer ervaren piloten geweest die zeggen dit zelf niet te hebben gekund. Deze mannen flikken het 2x na een paar vlieguurtjes in een Cessna.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:48 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze zijn er niet op gebouwd dat routine matig te doen nee. Ze kunnen het wel, met risico op schade etc. Denk niet dat de kapers daar echt van wakker lagen.
Huh?quote:Is dit het punt waar je weer met een stel foto's komt die laten zien dat mensen op elkaar lijken?
Op jou ga ik sowieso niet meer in. Met je Kwade Genius.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/EgyptAir_Flight_990
Dit vliegtuig boorde zich met bijna mach 1 de oceaan in, en viel niet voortijdig in de lucht uit elkaar.
[..]
En wat bewijst dat volgens jou dan? Dat de Kwade Genius maar wat aan heeft lopen klooien? Of is dit weer een broodkruimeltje uit de fameuze black box van de Kwade Genius om kritische geesten op een dwaalspoor te zetten?
En ze hebben rondgevlogen zonder probleem voor bijna een uur....er waren fighter jets klaar om te gaan.....volgens t OCT.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Ik zeg dat je skills nodig hebt. Er zijn zelfs zeer ervaren piloten geweest die zeggen dit zelf niet te hebben gekund. Deze mannen flikken het 2x na een paar vlieguurtjes in een Cessna.
[..]
Huh?
Ja wat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Op jou ga ik sowieso niet meer in. Met je Kwade Genius.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Vliegen is echt niet zo moeilijkVeilig vliegen, dat is waar de moeilijkheid zit. Niet echt een belemmering he, als je van plan bent om jezelf te pletter te vliegen.
quote:No Boeing 767 could attain that speed at 1000 feet
above sea level because of parasite drag which doubles with velocity and parasite power which cubes with velocity.
quote:The fan portion of the engine is not designed to accept the volume of dense air at that altitude and speed.
quote:Even on a clear day a novice pilot would be wholly incapable of taking control and turning a Boeing 767 towards New York because of his total lack of experience and situational awareness under these conditions. The alleged hijackers were not 'instrument rated' and controlled high altitude flight requires experience in constantly referring to and cross-checking attitude, altitude and speed instruments. Using the distant horizon to fly 'visually' under controlled conditions is virtually impossible particularly at the cruising speed of the Boeing 767 of .80 Mach.
quote:The alleged 'controlled' descent into New York on a relatively straight course by a novice pilot in unlikely in the extreme because of the difficulty of controlling heading, descent rate and descent speed within the parameters of 'controlled' flight.
quote:Its takes a highly skilled pilot to interpret the "EFIS" (Electronic Flight Instrument Display) display, with which none of the hijacker pilots would have been familiar or received training on, and use his controls, including the ailerons, rudder, elevators, spoilers and throttles to effect, control and maintain a descent. The Boeing 767 does not fly itself nor does it automatically correct any misuse of the controls.
quote:As soon as the speed of the aircraft went above 360 knots (=414 mph) indicated airspeed a "clacker" would have sounded in the cockpit. The 'clacker' is a loud clacking sound, designed to be irritating, to instantly get the attention of the pilot that he is exceeding the FAA-authorized speed of the aircraft. The clacker had no circuit breaker on September 11, 2001 although it does now simply because one or more accidents were caused, in part, by the inability to silence the clacker which made decision, tempered with reasoning, impossible because of the noise and distraction.
quote:Assuming, however, that the alleged hijacker was able to navigate into a position to approach the WTC tower at a speed of approximately 790 feet per second the alleged hijacker would have about 67 seconds to navigate the last 10 miles. During that 67 seconds the pilot would have to line up perfectly with a 208 ft. wide target (the tower) and stay lined up with the clacker clacking plus the tremendous air noise against the windshield and the bucking bronco-like airplane, exceeding the Boeing 767 maximum stability limits and encountering early morning turbulence caused by rising irregular currents of air.
He would also have to control his altitude with a high degree of
precision and at the alleged speeds would be extremely difficult.
In addition to this the control, although hydraulically boosted, would be very stiff. Just the slightest control movements would have sent the airplane up or down at thousands of feet a minute. To propose that an alleged hijacker with limited experience could get a Boeing 767 lined up with a 208 foot wide target and keep it lined up and hold his altitude at exactly 800 feet while being aurally bombarded with the clacker is beyond the realm of possibility. [NIST claims a descent from horizontal angle of 10.6 degrees for AA11 at impact and 6 degrees for UA175; see page 276 of 462 in NCSTAR 1-2].
That an alleged hijacker could overcome all of these difficulties and hit a 208 foot wide building dead center at the north tower and 23 feet east of dead center at the south tower is simply not possible. At the peak of my proficiency as a pilot I know that I could not have done it on the first pass. And for two alleged hijackers, with limited experience to have hit the twin towers dead center on September 11, 2001 is total fiction. It could not happen.
0. No Boeing 767 airliner(s) exceeded 500 mph in level flight at approximately 1000 feet on 9/11 as fraudulently alleged by the government, media, NIST and its contractors because they are incapable of such speeds at low altitude.
11. One of the critical issues of the 'impossible' speeds of the aircraft hitting the World Trade Center Towers alleged by NIST as 443 mph (385 kts. M.6, American Airlines Flight 11) and 542 mph (470 kts. M.75, United Airlines 175) is that the VD or dive velocity of the Boeing 767 as certificated by the Federal Aviation under 14 CFR Part 25 Airworthiness Standards; Transport Category Transports of 420 kts CAS (Calibrated Air Speed) makes these speeds achievable. This is unlikely.
12. The 'Dive Velocity' VD is 420 knots CAS (calibrated airspeed)(483 mph). Some allege that this speed, 420 knots (483 mph) is near enough to the NIST alleged speeds that the NIST speeds 443 (385 kts.) mph and 542 mph (471 kts.), could have been flown by the alleged hijackers and are probably correct.
13. In fact VD of 420 knots (483 mph) is a speed that is a maximum for certification under 14 CFR Part 25.253 High Speed Characteristics and has not only not necessarily been achieved but is far above VFC (390 kts. 450 mph) which is the maximum speed at which stability characteristics must be demonstrated.(14 CFR 25.253 (b).
14. What this means is not only was VD not necessarily achieved but even if it was, it was achieved in a DIVE demonstrating controllability considerably above VFC which is the maximum speed under which stability characteristics must be demonstrated. Further, that as the alleged speed is considerably above VFC for which stability characteristics must be met, a hijacker who is not an experienced test pilot would have considerable difficulty in controlling the airplane, similar to flying a bucking bronco, much less hitting a 208 foot target dead center, at 800 feet altitude (above mean sea level) at the alleged speed.
15. Now to determine whether or not a Boeing 757 or Boeing 767 could even attain 540 miles per hour at 800 feet we have to first consider what the drag versus the power ratio is.
Drag is the effect of the air pushing against the frontal areas of the fuselage and wing and horizontal and vertical stabilizers. Drag also includes the friction that is a result of the air flowing over these surfaces. If there was no drag you could go very fast. But we do have drag and there are 2 types: induced and parasite. Assume we are going really fast as NIST and the defendants claim, then we don't have to consider induced drag because induced drag is caused by lift and varies inversely as the square of the airspeed. What this means is the faster you go the lower the induced drag.
What we do have to consider is parasite drag. Parasite drag is any drag produced that is not induced drag. Parasite drag is technically called 'form and friction' drag. It includes the air pushing against the entire airplane including the engines, as the engines try to push the entire airplane through the air.
16. We have two other things to consider: induced power and
parasite power.
Induced power varies inversely with velocity so we don't have to consider that because we are already going fast by assumption and it varies inversely.
Parasite power however varies as the cube of the velocity which
means to double the speed you have to cube or have three times the power.
17. So taking these four factors into consideration we are only concerned with two: parasite power and parasite drag, and if all other factors are constant, and you are level at 800 feet and making no turns, the parasite drag varies with the square of the velocity but parasite power varies as the cube of the velocity.
What this means is at double the speed, drag doubles and the power required to maintain such speed, triples.
The airspeed limitation for the Boeing 767 below approximately 23,000 feet is 360 kts [414 mph] or what they call VMO (velocity maximum operating).
That means that the maximum permissible speed of the Boeing 767 below 23,000 feet is 360 knots and it is safe to operate the airplane at that speed but not faster.
18. While the Boeing 767 can fly faster and has been flown faster during flight test it is only done so within carefully planned flight test programs. We can safely infer that most commercial 767 pilots have never exceeded 360 knots indicated air speed below 23,000 feet.
19. The alleged NIST speed of 443 mph (385 kts,) for American Airlines Flight 11 would be technically achievable. However the NIST speed of 542 mph (470 kts) for United Airlines Flight 175 which is 50 kts. above VD is not commensurate with and/or possible considering:
(1) the power available,* **
(2) parasite drag (NAVAIR 00-80T-80 Aerodynamics for Naval Aviators
(3) parasite power (NAVAIR 00-80T-80 Aerodynamics for Naval Aviators
(4) the controllability by a pilot with limited experience. 14 CFR Part 25.253 (a)(b)
* http://www.ntsb.gov/ntsb/GenPDF.asp?...01MA063&rpt=fa
** http://www.content.airbusworld.com/S...PW4000_FAA.pdf
20. Therefore the speed of the aircraft, that hit the World Trade Center, as represented by NIST, particularly that of United Airlines Flight 175 is fraudulent and could not have occurred.
21. One more consideration is the impossibility of the PW4062 turbofan engines to operate in dense air at sea level altitude at high speed.
The Boeing 767 was designed to fly at high altitudes at a maximum Mach of .86 or 86/100ths the speed of sound. This maximum speed is called MMO, (Maximum Mach Operating). Its normal cruise speed, however, is Mach .80 (about 530 mph) or less, for better fuel economy. (The speed of sound at 35,000 feet is 663 mph so 530 mph is Mach .7998 see
http://www.grc.nasa.gov/WWW/K-12/airplane/sound.html.)
The fan tip diameter of the PW4062 which powered UAL 175 was 94 inches, over 7 feet in diameter making it, essentially a huge propeller.
This huge fan compresses enormous amount of air during takeoff to produce the thrust necessary to get the airplane off of the ground and into the air.
At high altitudes, in cruise, where the air is much thinner and where the engines are designed to fly at most of the time, the fan and turbine sections are designed to efficiently accept enormous amounts of this thin air and produce an enormous amount of thrust.
But at low altitudes, in much denser air, such as one thousand feet, where the air is over 3x as dense as at 35,000 feet, going much faster than Vmo or 360 knots, the air is going to start jamming up in the engine simply because a turbofan engine is not designed to take the enormous quantities of dense air at high speed, low altitude flight. Because of the much denser air the fan blades will be jammed with so much air they will start cavitating or choking causing the engines to start spitting air back out the front. The turbofan tip diameter is over 7 feet; it simply cannot accept that much dense air, at that rate, because they aren't designed to.
So achieving an airspeed much over its Vmo which is 360 knots isn't going to be possible coupled with the fact that because the parasite drag increases as the square of the speed and the power
required increases as the cube of the speed you are not going to be able to get the speed with the thrust (power) available.
It can be argued that modern aerodynamic principles hold that if an aircraft can fly at 35,000 ft altitude at 540 mph (~Mach 0.8), and for a given speed, both engine thrust and airframe drag vary approximately in proportion to air density (altitude), that the engine can produce enough thrust to fly 540 mph at 800 ft. altitude.
That argument fails because although the engine might be theoretically capable of producing that amount of thrust, the real question is can that amount of thrust be extracted from it at 540 mph at 800 ft.
22. To propose that a Boeing 767 airliner exceeded its designed limit speed of 360 knots by 127 mph to fly through the air at 540 mph is simply not possible. It is not possible because of the thrust required and it's not possible because of the engine fan design which precludes accepting the amount of dense air being forced into it.
23. I am informed that the lawsuit for which this affidavit is intended is in its preliminary, pre-discovery phase. I am further informed that actual eyewitness statements cast considerable doubt on the jetliner crash claims, irrespective of the media-driven impression that there were lots of witnesses. In fact, the witnesses tend, on balance, to confirm there were no jetliner crashes. I am also informed that information that will enable further refinement of the issues addressed in this affidavit will be forthcoming in discovery including, without limitation, the opportunity to take depositions and to request relevant documentation (additional information). When that additional information is obtained, I will then be in a position to offer such other and further opinions as, upon analysis, that additional information will mandate.
24. At this stage, it cannot properly be assumed, much less asserted
as factual, that wide-body jetliners crashed into the then Twin Towers of the WTC. Any declaration that such events occurred must be deemed false and fraudulently asserted, video images notwithstanding.
Notes:
1. On any chart plotting velocity versus either drag or thrust required or power required the parasite value rises sharply after 300 kts,
2. On any chart plotting velocity versus thrust or power required the curves rises sharply after 250 kts.
3. On any chart plotting velocity versus thrust required at sea level, the curve rises dramatically above 200 kts as does the curve for power required.
Wat doe je hier dan?... snaakquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja wat.Ik heb écht het idee dat ik hier in een vergadering van Hollywood scenarioschrijvers ben beland.
In aansluiting op jouw punt:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:49 schreef theguyver het volgende:
One death is a tragedy
one million is a statistic
Kill one man, and you are a murderer.
Kill millions of men, and you are a conqueror.
Kill them all, and you are a god.
En Jokkebrok, die cijfers schommelen nog steeds, zo zijn in Enschede ook mensen op andere manieren indirect overleden aan de gevolgen van de ramp overleden.
Het zelfde geld voor 9/11, eeen zwerver die geplet word onder een stuk puin word niet gemist.
Een toerist die een half jaar een wereldreis maakt ook niet.
Iemand die een hart aanval krijgt door de shok word ook niet meergerekent.
Zo zijn er wel meer of minder mensen direct of indirect aan de gevolgen overleden.
Het is altijd lastig in dit soort situaties het exact aantal slachtoffers te berkenen dit komt puur door de impact, het is wel iets anders dan een bus die over de kop slaat.
quote:5 years after Katrina, storm's death toll remains a mystery
Who died in Hurricane Katrina?
Hundreds of names are still a mystery — and the death toll itself is subject of controversy
Even five years after Hurricane Katrina, the names of hundreds of the dead remain a mystery and the death toll is mired in dispute.
Of an estimated 1,464 victims officially recognized by the state of Louisiana, more than 500 names have not been publicly released. And Louisiana's once-ambitious efforts to tackle dozens of related cases of missing persons and unidentified bodies ran out of money in 2006 and has never been revived.
"We didn't complete the mission," former Acting State Medical Examiner Dr. Lewis Cataldie, a Baton Rouge-based physician who once ran the state's efforts told the Chronicle this week. "I'm very angry about it."
DNA, X-rays and other technology mean that identification remains possible years from now if additional remains get found or family members of the missing submit evidence that gets linked to the nameless.
Yet no state or federal agency today keeps track of those who remain missing from Katrina — or have since been confirmed dead. There is no central place for scattered surviving families to call.
In New Orleans, 31 unidentified victims' bodies were buried in a $1.5 million monument in 2008. None has been identified since then, officials from the New Orleans Coroner's Office said this week.
Lees meer: http://www.chron.com/news(...)-remains-1589464.php
Maar je moet bewijs hebben dat je woon op 'n bepaalde adres om 'n bank account te openen enz.en 'n national insurance nummer(sofi/BSN) te krijgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:37 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik woon zelf in het VK, en als het daar ook maar een beetje hetzelfde gaat als hier, dan is het een stuk minder goed geregeld dan in NL. Klein voorbeeldje: Wij kwamen hier wonen, en gingen braaf naar de gemeente om ons in te schrijven. Dat doe je in Nederland namelijk, zodat ze weten waar je precies woont etc. Hier hoeft dat helemaal niet, tenzij je lokaal stemrecht wilt. Je kunt ook gewoon een huis huren/kopen, dit betalen en verder je nergens mee bezig houden. Geen idee hoe het met vanalles in de VS zit, maar niet overal is de administratie zo goed geregeld en bijhouden als in NL.
Ik denk van niet - maar ze hebben toch niks gedaan met de levees te repareren ondanks heel veel waarschuwingen over.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd! Katrina was ook CGI....
Nee- moet je bij de schrijvers en makers van t OCT zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:03 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja wat.Ik heb écht het idee dat ik hier in een vergadering van Hollywood scenarioschrijvers ben beland.
Al dat novice pilot... We hebben het over mensen met een commercial pilots licence en honderden uren 727 simulator ervaring. Niet echt mensen die na een middag in een Cesna dit gelijk maar even deden.quote:
Die 'memorial ceremony' dit jaar in New Jersey was afgelast 'due to lack of interest'.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je kunt lullen wat je wilt, maar tijdens de jaarlijks terugkerende ceremonie heeft met het over een exact aantal slachtoffers. Weet even niet hoeveel, maar men heeft het duidelijk niet over een geschat aantal.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die 'memorial ceremony' dit jaar in New Jersey was afgelast 'due to lack of interest'.
Volgens het slachtoffer lijst waren er 674 residents van New Jersey.
quote:Dozens of families who lost loved ones in the terrorist attacks of Sept. 11, 2001, arrived yesterday for a memorial service at the Empty Sky 9/11 memorial in Liberty State Park in Jersey City. All they found, however, was an empty park.
The New Jersey 9/11 Memorial Foundation, a nonprofit group that formed to help raise money to get the memorial built, said late yesterday it canceled the event for a number of reasons, including a lack of interest. Empty Sky is the official state memorial that was dedicated in 2011, for the 10th anniversary of the attacks.
In a response to people at the memorial who were angry that they weren’t notified of the cancellation, the group’s Facebook page said that “It is very difficult for us to get in touch with the family members when the state is not directly involved.”
Reached by phone, an official who wasn’t authorized to speak for the group, said part of the reason for the cancellation was that Gov. Chris Christie wasn’t going to attend and musicians scheduled to perform also backed out.
“It was a disgrace that we couldn’t get speakers and politicians to come forward,” the official said.
Some families, clutching postcard invitations to the event, waited more than an hour at the park before one person there finally received confirmation that it was off.
“Many family members are here waiting and nothing is happening,” Loren Asciak posted on the group’s Facebook page. “This is very disappointing.”
“I feel I’ll never have closure, but I’m glad people are aware of it and are coming out,” said Shelly Kane of Englewood, who was at least buoyed by the number of other families that turned out yesterday. Kane lost her son, Howard Lee Kane, 40, when two planes crashed into the World Trade Center towers.
Michael Raymundo, of Bayonne, broke the news to the few families that remained past 2 p.m.
“I kept calling the number on the postcard and no one picked up,” said Raymundo, whose wife’s two cousins died at the World Trade Center. “Then I got a call back from that number and they said there was Sandy damage and lack of support from the government... It’s bad that they cancelled this. Every year we do this.”
Cheryl Charette, of Millburn, whose husband, Mark, 38, died at the World Trade Center, was the first to arrive for the event.
“This is the memorial of New Jersey and it’s disappointing that no one is here,” she said.
Tom and JoAnn Meehan, of Toms River, who recently returned from Guantanamo Bay as one of the families selected to attend hearings of the five detainees charged with the 9/11 attacks, waiting patiently for the ceremony.
Their daughter, Colleen Ann Barkow, 26, died in the WTC attacks.
"We miss her dearly," Tom Meehan said. “This is disappointing that no government officials showed up."
We zijn 12 jaar verder + er zijn wel meer dan 1 'memorial ceremony'quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:20 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die 'memorial ceremony' dit jaar in New Jersey was afgelast 'due to lack of interest'.
Volgens het slachtoffer lijst waren er 674 residents van New Jersey.
Al dat skilled pilots.... dat ze nog handleidingen nodig hadden, vlak voordat ze de kapingen uit gingen voeren. Je weet wel... gevonden in de auto die bij het vliegveld zou zijn achtergelaten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:17 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Al dat novice pilot... We hebben het over mensen met een commercial pilots licence en honderden uren 727 simulator ervaring. Niet echt mensen die na een middag in een Cesna dit gelijk maar even deden.
Precies wat piloten met duizenden uren ervaring ook doen... Die raadplegen ook wel eens de handleiding.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze nog handleidingen nodig hadden, vlak voordat ze de kapingen uit gingen voeren. Je weet wel... gevonden in de auto die bij het vliegveld zou zijn achtergelaten.
Kom op zeg. Je verdedigt echt een groot bullshit verhaal en ik ga er WEER op in. Ik stop er maar weer mee, want hier wordt ik gewoon echt droevig van.
Iemand zonder vlieg ervaring kan zelfs een vliegtuig aan de grond krijgen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:41 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Precies wat piloten met duizenden uren ervaring ook doen... Die raadplegen ook wel eens de handleiding.
Ze hadden de licentie die je nodig hebt om je geld te verdienen met piloot zijn. Dat is niet bepaald 0 ervaringquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:52 schreef theguyver het volgende:
[..]
Iemand zonder vlieg ervaring kan zelfs een vliegtuig aan de grond krijgen.
Wel met hulp van buitenaf.
Misschien in dit geval ook mogelijk geweest? ze hadden wel vliegles gehad en zo, maar misschien werden ze wel via de boordradio geholpen?
Was dat niet voor kleine sportvliegtuigjes?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:53 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ze hadden de licentie die je nodig hebt om je geld te verdienen met piloot zijn. Dat is niet bepaald 0 ervaring
Heel fijn - maar vind je vind het normaal dat er zijn zo weinig geregistreed?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 09:39 schreef Olga het volgende:
[..]
Aangezien ik genealoog ben en geregeld genealogisch onderzoek doe in de VS kan ik daar wel op antwoorden.
The Social Security Death Master File contains records of everyone who has died in the United States.
NO. Because this data was produced by the Social Security Administration, the database only concerns itself with those individuals who were involved with the Social Security program. Those who did not have cards are not in the file.
The Social Security Death Master File contains death records for everyone who possessed a Social Security card while living.
NO. Individuals were added to the file as their deaths were reported to the Administration. This often occurred when family members applied for a lump sum benefit at death. If the SSA was not informed of a person's death, then they are not on file, whether they had a Social Security Card or not.
Heb ik ook....bijna alle posters die hebben wel wat interessante te zeggen zijn toch weg voor zelfde redenen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Al dat skilled pilots.... dat ze nog handleidingen nodig hadden, vlak voordat ze de kapingen uit gingen voeren. Je weet wel... gevonden in de auto die bij het vliegveld zou zijn achtergelaten.
Kom op zeg. Je verdedigt echt een groot bullshit verhaal en ik ga er WEER op in. Ik stop er maar weer mee, want hier wordt ik gewoon echt droevig van.
Daar komt de tijd in de simulator weer van pasquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Was dat niet voor kleine sportvliegtuigjes?
zit wel wat verschil tussen he, sportvliegtuigje en passagiersvliegtuig
Nope. In mijn stamboom komen ook Amerikaanse familieleden voor die toch echt overleden zijn, maar niet in die lijst voorkomenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:59 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heel fijn - maar vind je vind het normaal dat er zijn zo weinig geregistreed?
Ik vind t raar - maar misschien is dat mijne 'suspicious mind'.
wat voor interessant heb jij gezegd behalve..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb ik ook....bijna alle posters die hebben wel wat interessante te zeggen zijn toch weg voor zelfde redenen.
Grapjas, jij doet zoveel op onderbuikgevoelens en dagelijks leven intuitie. Als iemand dan uit probeert te leggen waarom die fout zijn doe je er niets mee.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:02 schreef Tingo het volgende:
[..]
Heb ik ook....bijna alle posters die hebben wel wat interessante te zeggen zijn toch weg voor zelfde redenen.
Er is hier al lang geen sprake meer van een fijne discussie. Het is puur een strijd tegen naysayers die overal wel een weerwoordje op weten te verzinnen. Daar heb ik al genoeg tijd aan verspeeld. Deze mensen zullen nooit te overtuigen zijn. NOOIT, want ze weten het altijd beter.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Wat vreemd. Het is alleen interessant als het in jouw straatje past. Wat doe je dan op FOK! en waarom blijf je niet op een forum met enkel gelijkgestemden waar je lekker kunt ja-knikken met elkaar?
Dat geldt andersom net zo goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er is hier al lang geen sprake meer van een fijne discussie. Het is puur een strijd tegen naysayers die overal wel een weerwoordje op weten te verzinnen. Daar heb ik al genoeg tijd aan verspeeld. Deze mensen zullen nooit te overtuigen zijn. NOOIT, want ze weten het altijd beter.
Daarnaast zijn er een aantal die alles continu ridiculiseren waardoor een normale en fijne discussie gewoonweg niet mogelijk is. Het is "de gekkies" tegen de "wetenschappers" hier... in hun ogen. Dus tja, wat wil je dan?
Ik ben er iig klaar mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |