quote:Dearest New Yorker,
As you might have noticed, our infrastructure and aesthetic appeal (i.e. cleanliness of the buildings and the like) have dropped way below standard the last few years. In order to create an environment that allows for both the best living and working experience we can and want to offer you, it is necessary to relocate you, your families and your business for a restricted amount of time so that we can fix this problem as soon and quickly as possible. We know this is a lot to ask, but we prefer relocation on this larger scale in order to minimize the inconveniences. Furthermore, this large scale relocation will also function as an emergency evacuation simulation; this will help us improve evacuation plans for possible future disasters.
The week that is scheduled for this massive operation is 10 - 17 September 2001, and we aim at having the entire city cleared on September 10, 01.00am. Further instructions of where you will be relocated will follow soon. In the mean time, if you have any questions, please give us a call at 0900-112001.
Yours sincerely,
Mayor of New York City.
Dit laatste denk ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:10 schreef motorbloempje het volgende:
En ok, dan is dat gebeurd. En dan gebeurt er dit ('de aanslagen'). Wat doe je dan met al die mensen die onraad ruiken? Opsluiten in FEMA kampen? Of is iedereen gerelocate in een FEMA-kamp en daar nooit meer uitgekomen?![]()
!
jup let wel ff op dat ze in een film het nummer 555 gebruiken en niet 0900quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou bijna een filmscript schrijven._!
Ja veel toevallig heden, En rare gebeurtenissen die dag , maar de users Dlocks en A-tuihek hebben heel wat dingen uitgelegd wat tot een helder beeld vormt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Ik heb natuurlijk weleens nagedacht of het een complot kon zijn maar ik stuit dan toch steeds weer op de onmogelijkheid van zo'n operatie.
Teveel mensen die moeten zwijgen, teveel mensen die er aan mee moeten doen. Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.
En wat te denken van de toevallige passanten op die dag?
Dus om dat te voorkomen zouden ze een stuk stad hermetisch af hebben moeten sluiten. Alsof dat niet opvalt.
En natuurlijk kunnen er best een paar dingen zijn die niet helemaal kloppen, maar dat 9/11 een hoax is? Ik geloof het niet.
Deze documentaire (5 uur lang!) begint met de hypothese dat men wist dat terroristen een aanslag aan het voorbereiden waren (men liet het kortom gebeuren, net zoals bij Pearl Harbor volgens de maker van deze docu), en eindigt met de hypothese dat de Amerikaanse overheid alles zelf maar heeft gedaan. Toch claimt de maker dat beide hypotheses waar zijn.quote:
The (half) Truth Movement is 'n grote afwijking van t waarheid.quote:Op zondag 6 oktober 2013 11:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Deze schizofrene houding kom ik telkens weer tegen bij truthers. Dit vraagt om een uitleg.
Als ik jouw bijdragen lees moet ik altijd aan Asterix en Obelix denken. Zo'n 12 jaar geleden werd de hele Truth Movement bezet door overheidsspionnen van de Kwade Genius, de schurk achter 9/11. De héle Truth Movement? Nee, een kleine nederzetting genaamd het cluesforum bleef moedig weerstand bieden aan de overweldigers en maakte het leven van de Kwade Genius in de omringende internetfora bepaald niet gemakkelijk...quote:Op maandag 7 oktober 2013 09:42 schreef Tingo het volgende:
[..]
The (half) Truth Movement is 'n grote afwijking van t waarheid.
Controlled opposition van hetzelfde gasten die heeft 911 wel gedaan.
Allemaal spelers in het grote 911 toneelstuk.
Het is wel bekend.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.
Ook,
Update: 15:58
Een derde vliegtuig heeft zich geboord in het Pentagon. Alle overheidsgebouwen en het Witte Huis worden op dit moment ontruimd. Wall Street is gesloten en de Amerikaanse Vloot is in verhoogde staat van paraatheid.
Overigens is er een claim vanuit Dubai gekomen van een Palestijnse extremistische en terroristische organisatie voor de aanslag binnengekomen.
Ben ik er niet achter welke groepering dit was![]()
imho heb je 'r geen duizenden bij nodig, 19 is voldoende toch ?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 14:31 schreef Lavenderr het volgende:
Je kunt onmogelijk duizenden mensen hun mond laten houden tot hun dood. Dat kan gewoon niet.
De naam van Osama bin Laden (OBL) was bekender en hij stond aan het 'hoofd' van al qaida, voor zover je daarover kan spreken. Het was voor de Amerikanen marketing technisch gezien interessanter om de aanslag op OBL te pinnen. Het is waar dat 9/11 uit de koker van de Khalid Sheik Mohammed (KSM) komt. Zijn neef Ramzi Yousef had in 1993 al een bomaanslag gepleegd op de twin towers. In 1995 bedacht KSM samen met Ramzi Yousef het zogenaamde Bojinka plot, de voorloper van 9/11. Het idee was om onder meer 11 Amerikaanse vliegtuigen boven de stille oceaan op te blazen, en een vliegtuig in de CIA headquarters te rammen. OBL financierde de operatie, maar het plot mislukte voortijdig (waarom weet ik niet meer). Daarna is men gaan werken aan 9/11. Als ik het me goed herinner van de boeken die ik gelezen heb, wilde KSM opnieuw verder met het Bojinka plan maar dat vond OBL te riskant. Uiteindelijk is men op het plan van 9/11 uitgekomen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:00 schreef theguyver het volgende:
Ik vind zo appart dat Khalied Sheik Mohammed de aanslagen heeft opgeeist maar dat dit nauwelijks bekend is.
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
Het is wel bekend.
Als ze bewijs hebben tegen hem,waarom is deze man niet voor 'n rechtbank gekomen.
Zeggen ze.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:17 schreef Terecht het volgende:
[..]
De naam van Osama bin Laden (OBL) was bekender en hij stond aan het 'hoofd' van al qaida, voor zover je daarover kan spreken. Het was voor de Amerikanen marketing technisch gezien interessanter om de aanslag op OBL te pinnen. Het is waar dat 9/11 uit de koker van de Khalid Sheik Mohammed (KSM) komt. Zijn neef Ramzi Yousef had in 1993 al een bomaanslag gepleegd op de twin towers. In 1995 bedacht KSM samen met Ramzi Yousef het zogenaamde Bojinka plot, de voorloper van 9/11. Het idee was om onder meer 11 Amerikaanse vliegtuigen boven de stille oceaan op te blazen, en een vliegtuig in de CIA headquarters te rammen. OBL financierde de operatie, maar het plot mislukte voortijdig (waarom weet ik niet meer). Daarna is men gaan werken aan 9/11. Als ik het me goed herinner van de boeken die ik gelezen heb, wilde KSM opnieuw verder met het Bojinka plan maar dat vond OBL te riskant. Uiteindelijk is men op het plan van 9/11 uitgekomen.
Ze hebben niet genoeg bewijs anders hadden ze weer 'n grote sensationalistische rechtzaak van gemaakt.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.
BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man.
Dus, welke regisseur zit er dan achter? Nolan, Spielberg, Bay <- laatste is wel goed in veel explosies en special effectsquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:23 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ze hebben niet genoeg bewijs anders hadden ze weer 'n grote sensationalistische rechtzaak van gemaakt.
Misschien bestaat die vent niet eens....het kan dat ie gewoon nog 'n speler is in het toneelstuk.
Met goeie software en 'n korte cursus kunnen heel veel mensen 'wel goed' in special fx.quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus, welke regisseur zit er dan achter? Nolan, Spielberg, Bay <- laatste is wel goed in veel explosies en special effects
Hij zit al ruim 10 jaar in Guantanamo Bay en de meeste bekentenissen die hij gedaan heeft zijn onder marteling tot stand gekomen, die man is zo vaak gewaterboard dat hij zwemvliezen tussen zn vingers is gaan krijgen...quote:Op maandag 7 oktober 2013 10:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nou ff kijken als je iedereen zou vragen wie is het brein achter de aanslagen 9/11 dan denk ik dat 95% Osama noemt, en 5% compleet andere namen.
BTW hij zit achter slot en grendel denk jou werkelijk dat hij een proces krijgt?
Daarvoor hebben ze in de VS al heel wat regeltjes lopen aanpassen dat een eerlijk proces nog jaren kan duren, of er gewoon helemaal niet komt voor deze man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |