Joh, waarom?quote:
Ja echt he ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, waarom?![]()
Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven.
Madurodam, De Efteling enzo![]()
Dat heb ik genoeg gedaan de afgelopen dagen, vandaag voor het eerst kotsloosquote:
Vergeet de bollenvelden niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, waarom?![]()
Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven.
Madurodam, De Efteling enzo![]()
Goed te horen Dees ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan de afgelopen dagen, vandaag voor het eerst kotsloos
En de Euromast, kun je altijd nog daar vanaf springen...quote:
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
Nederland is groot geworden door de handel en dan laat ik het midden of dat altijd wel ok was.![]()
Een bezoekje aan de huishoudbeurs met de dochter is wat anders dan binnenlopen jonguh!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..
dus je gaat je uitkering opzeggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..
Geef mij maar gewoon een Cava Brut, nature ... voor iets minder dan 3 a 4 euro of zo ... Weinig minder dan zo'n Dom P....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is wel een lekkere![]()
[ afbeelding ]
Kamasutra nuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Een bezoekje aan de huishoudbeurs met de dochter is wat anders dan binnenlopen jonguh!
dat zal allemaal wel maar slaat nergens op in reactie op sig zijn postquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een Cava Brut, nature ... voor iets minder dan 3 a 4 euro of zo ... Weinig minder dan zo'n Dom P....
Je mist het puntquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lol, je zit te spammen?
www.kamasutra.nu
Zal wel maar dat zie ik anders dan ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar slaat nergens op in reactie op sig zijn post
das domquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel maar dat zie ik anders dan ..
Nog even wachten en het ijs is gladquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Lol op je 50ste doen ... das net zoiets als met een smartphone je wandelronde doen ...
Moet idd net kunnen, ik trek de grens bij LMAOROLFCOPTER !!!!1111EINZ!!1111!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Ja Lol op je 50ste doen ... das net zoiets als met een smartphone je wandelronde doen ...
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?quote:
Ja dat vraag ik me ook af... APK je bent toch niet verkeerd bezig ...? Hier zitten we op 40+...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?
dat vraag ik mij alleen af als ik hier en daar rond leesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?
ik dacht dat ik 46 was maar dat is niet zo volgens mijn reken Aapquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij toch ook bijna... Iedereen hier ... Gewoon een ouwe lullen topic .. dat zijn we ..
Maar dat kun je dus ook gericht doen op onderwerp ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vraag ik mij alleen af als ik hier en daar rond lees
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat kun je dus ook gericht doen op onderwerp ...
Want hoe oud word je door je rekenaap ingeschaald?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat ik 46 was maar dat is niet zo volgens mijn reken Aap
Wel een geinig joch ... tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Want hoe oud word je door je reken aap ingeschaald?
Die lijkt op mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is wel een lekkere![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
ff spammen, ben met de foto's bezig
Mooie zoon hoor Sas ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom doe je het dan zelf niet, mijn kind kan de was doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
Steeds als ik bij de kapper kom is er een hele wachtrij, dat haat ik en ga dan gelijk weer.
Ja daar kan ik je ook niet over adviseren .. want ik kom er nooit meer..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
Steeds als ik bij de kapper kom is er een hele wachtrij, dat haat ik en ga dan gelijk weer.
Dat lukt aardig goed maar het probleem zit 'm in de achterkant, dat is lastig in de spiegel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom doe je het dan zelf niet, mijn kind kan de was doen
Daar heb jij toch nog je vrouw voor .. Die kun je toch gewoon vragen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lukt aardig goed maar het probleem zit 'm in de achterkant, dat is lastig in de spiegel.
nooit over gedacht om eerst een afspraak te maken met de kapper?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lukt aardig goed maar het probleem zit 'm in de achterkant, dat is lastig in de spiegel.
Die gaat daar veel werk van maken duurt me te lang dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb jij toch nog je vrouw voor .. Die kun je toch gewoon vragen ?
Voor de mannenkapper was dat volgens mij nooit nodig ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit over gedacht om eerst een afspraak te maken met de kapper?
Ja dan gaat het niet werken ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaat daar veel werk van maken duurt me te lang dan.
Nee, ik ben nogal impulsief.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit over gedacht om eerst een afspraak te maken met de kapper?
jij kent sig z'n kapper?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de mannenkapper was dat volgens mij nooit nodig ...
Het zijn hier allemaal Turken voor 10 Euro.quote:
Oh ja die hebben het wel weer druk ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal Turken voor 10 Euro.
Daar heb ik echt moeite mee, nog zo'n mooie haardos kortwieken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
dan scheer je het heel impulsief allemaal er af
Waarvan 9 keer in Spanje in mn twenties ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik ben in de afgelopen 30 jaar misschien maximaal 10 naar de kapper gegaan ,,
das een koopje!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal Turken voor 10 Euro.
Haarstukjes zijn je niet vreemdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt moeite mee, nog zo'n mooie haardos kortwieken?
nog een?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt moeite mee, nog zo'n mooie haardos kortwieken?
Jij ben dol op die mutsen in dit topic.quote:
Nou er loopt hier een gozertje rond die ik nog een keer zijn nek ga omdraaien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:18 schreef sacha het volgende:
kindermoord is ook al niet meer hot in NWS
NWS / Twee dode kinderen gevonden in huis Apeldoorn
Tuurlijk ... Ook al zijn de meeste bezet ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij ben dol op die mutsen in dit topic.
het virtuele hier?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou er loopt hier een gozertje rond die ik nog een keer zijn nek ga omdraaien.
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:02 schreef chufi het volgende:
Je kunt al een kameel huren voor 136 Euro per uur las ik net ... Moet je wel de eerste zijn natuurlijk
Ik haat dat soort dingenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk maar http://zoef.com/feesten-e(...)lenritjes-huren_3935
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef chufi het volgende:
Mij zul je niet met een kameel zien.. Ik heb geeneens een Makro-pas
Dat wist ik nog niet, maar ik zal er de volgende keer rekening mee houden..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik lach je niet uit hoor Chuf, maar ik moet soms om je lachen![]()
Je bent een droogkloot
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat wist ik nog niet, maar ik er de volgende keer rekening mee houden..
Ja hangt er vanaf hoe laat je gaat wandelen... Of neem je het op ? Dan maakt het niets uit natuurlijk ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Vanavond lekker Geer en Goorkijken effe dom meelachen
![]()
Ik weet alleen nog niet of ik ga kijken vķķr of na het wandelen.
Ja, dat moet die Griek dan effe voor me doen dat opnemen, want ik weet dus niet hoe dat werkt,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hangt er vanaf hoe laat je gaat wandelen... Of neem je het op ? Dan maakt het niets uit natuurlijk ...
Ik kijk het ook niet maar je zal er wel goed van slapen dus ik zou wandelen voor het kijkenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat moet die Griek dan effe voor me doen dat opnemen, want ik weet dus niet hoe dat werkt,
zal ik ook wel weer een hoop kritiek op krijgen, maar we hebben afgesproken dat ik er maar beter
met mijn vingertjes vanaf kan blijven, want dan ontregel ik de boel weer![]()
Hij kijkt dat zelf niet want hij vindt het een vreselijk programma, maar daarom hebben we ook
allebei een eigen TVDus ik zie wel hoe het loopt...
Doe eens niet zo zieligquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, dat moet die Griek dan effe voor me doen dat opnemen, want ik weet dus niet hoe dat werkt,
zal ik ook wel weer een hoop kritiek op krijgen, maar we hebben afgesproken dat ik er maar beter
met mijn vingertjes vanaf kan blijven, want dan ontregel ik de boel weer![]()
Hij kijkt dat zelf niet want hij vindt het een vreselijk programma, maar daarom hebben we ook
allebei een eigen TVDus ik zie wel hoe het loopt...
Domweg omdat het me niet interesseertquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:51 schreef chufi het volgende:
Gewoon een UPC decoder met harddisk ... Naar de gids op TV, de aflevering selecteren en op de rode opname knop op mn AB drukken .... Das alles ... Maar niet iedereen heeft natuurlijk een decoder met DVR..
Series die me interesseren neem ik wel op, dan mis ik het niet als ik op dat moment niet kan kijken, maar ik kijk voornamelijk sport op tv, praatprogramma's. spelshows, mensen die beroemd willen worden en nog heel veel meer heb ik geen interesse in.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Domweg omdat het me niet interesseert![]()
Ik vind de meeste tv-programma's gewoon niet leuk genoeg om op te nemen mocht ik niet in de gelegenheid zijn om ze te kijken. Eigenlijk kijk ik maar heel weinig tv.
Lachend is slaap vallen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik kijk het ook niet maar je zal er wel goed van slapen dus ik zou wandelen voor het kijken
Ah.... zo zwaar bedoel ik dat niet!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Doe eens niet zo zieligwaar krijg je nog meer kritiek op dan?
Wij hebben hier een Horizon-box, maar ik heb ook geen flauw idee hoe je ermee op neemt, domweg omdat het me niet interesseert.
Maar ik ga vanavond ook Geer & de Goor kijken
Ja dat dus, dat kan ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:25 schreef APK het volgende:
Ik vind zo'n box juist heerlijk, lekker zelf bepalen wanneer je iets kijkt en reclame doorspoelen.
Gelukkig is niet iedereen hetzelfdequote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Lachend is slaap vallen?
[..]
Ah.... zo zwaar bedoel ik dat niet!
Ik denk wel dat de meeste vrouwen hier een beetje technischer zijn dan ikik weet het
wel zeker eigenlijkmaar dat boeit me dan ook weer niet zoveel dat ik mijn best ga
doen om dat te veranderen...
Ben je ook een Fan van Geer![]()
Waar ben je aan geopereerd dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gelukkig is niet iedereen hetzelfde![]()
En of ik fan ben van Geer, hij is zo leuk, ik heb zelfs een geweldige foto van mijn zussen en ikzelf samen met hem![]()
Ook hebben we golden circle kaartjes voor zijn concert volgende week in Ziggo dome, maar omdat ik afgelopen maandag geopereerd ben kan ik niet mee
Gedoe aan mijn buik, maar ben gisteren lekker thuis gekomenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar ben je aan geopereerd dan?
Okéquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedoe aan mijn buik, maar ben gisteren lekker thuis gekomen
Die ben je zo kwijt!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:05 schreef Deisyy het volgende:
Which reminds me, ik ga ff mijn kaartje op Marktplaats zetten.
Ik heb nog een kaartje voor je te koopquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die ben je zo kwijt!![]()
Heb ik ook een keer gedaan, want ik zou héél stoer alleen gaan en toen durfde ik niet meer
Dan moet ik wéér alleen en dat lijkt me niksquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb nog een kaartje voor je te koop
Je bent heul niet alleen, er zijn zo'n 60.000 anderenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan moet ik wéér alleen en dat lijkt me niksen een beetje eng
![]()
Ik ben nog nooit naar een concert geweest om heel eerlijk te zijn
Mijn man heeft de komende tijd keukendienst, vanavond staat er spinazie met zalm op het menuquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat gaan we eten vandaag?
Ik zit aan de brune bonen
Ja, maar 60.000 vreemdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent heul niet alleen, er zijn zo'n 60.000 anderen![]()
Ik denk dat het een grote een groot feest wordt.
Ah.. die kan ook koken, handig is dat heh?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft de komende tijd keukendienst, vanavond staat er spinazie met zalm op het menu
Het is ook niet leuk om er met iemand naar toe te gaan die het eigenlijk niet leuk vindt. Jammer dat je zussen Geer niet leuk vinden, ik had er ook niet alleen heen gegaan hoor.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:22 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar 60.000 vreemdenhet lijkt me gewoon niet zo leuk in je eentje maar ik ken écht niemand
die het ook leuk vind, mijn zussen vinden het ook stomen als ik écht wil kan ik wel iemand
mee krijgen, die griek ook wel, maar eigenlijk haat hij zulke dingen dus dan vind ik het ook weer
niet leuk, beetje ingewikkeld om uit te leggenmaar dan denk ik, la maar zitten
Hij kan alleen simpele dingen klaar maken, want hij vindt koken niets aan, maar nu zal hij wel moeten, want hij heeft gezegd dat ik 6 weken niets mag doen en daar houd ik hem aanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah.. die kan ook koken, handig is dat heh?
Zo daar komt ie van terug of jij begint uit ellende toch maar weer wat in de keuken te doen ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij kan alleen simpele dingen klaar maken, want hij vindt koken niets aan, maar nu zal hij wel moeten, want hij heeft gezegd dat ik 6 weken niets mag doen en daar houd ik hem aan
Heb je ook geen bank dan of lig jij de hele dag in je nest?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Eigenlijk hoor ik op mijn leeftijd een eettafel te hebben, maar die heb ik niet![]()
Of tenminste ik had er wel één maar die staat vol met apparatuur en shit dus ik zit meestal
in mijn bed te eten bij mijn laptop
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 6 weken niets te doen, ik denk dat ik dan gillend gek wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo daar komt ie van terug of jij begint uit ellende toch maar weer wat in de keuken te doen ...
En anders je vent wel .... Dat je snel mag genezen Deesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om 6 weken niets te doen, ik denk dat ik dan gillend gek wordt.
Dit staat nu hier in de oven:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
En wat gaan we eten vandaag?
Ik heb zelfs 2 bankenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je ook geen bank dan of lig jij de hele dag in je nest?
Goed zo!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit staat nu hier in de oven:
http://www.ah.nl/allerhan(...)nelle+hampreischotel
Ik heb momenteel geen bank. Ik mis het eigenlijk niet. Maar waarschijnlijk gaat er een bank van pa, naar mijn nieuw flatje, waar ik in december in trek.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 2 bankenmaar ik vind dat gewoon prettig ofzo
Heb je helemaal geen meubels? Ben je net verhuisd ofzo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen bank. Ik mis het eigenlijk niet. Maar waarschijnlijk gaat er een bank van pa, naar mijn nieuw flatje, waar ik in december in trek.
Ik moet het de komende weken een beetje rustig aan doen vanwege een operatie, maar dat komt goed.quote:
Er zit een heel varken inquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet het de komende weken een beetje rustig aan doen vanwege een operatie, maar dat komt goed.
Dat recept van jou ziet er smakelijk en makkelijk uit, die ga ik even opslaan
Leuk voor je zeg! Ga je daar alleen wonen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb momenteel geen bank. Ik mis het eigenlijk niet. Maar waarschijnlijk gaat er een bank van pa, naar mijn nieuw flatje, waar ik in december in trek.
Oh, hij woonde nog niet alleen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor je zeg! Ga je daar alleen wonen?
Welnee, alleen zijn achterpootquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Er zit een heel varken indus ik sla over
Gadverdammequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Zuurkool met spek en Hema worst zo hier...
Ik heb gewoon stoelen en tafels. Maar momenteel geen bank. Daar is geen ruimte voor. Ik woon hier nu vanaf januari, maar ga weer over 2 maanden naar een ander flatje waar ik iets meer ruimte zal hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je helemaal geen meubels? Ben je net verhuisd ofzo?
Oké! Leuk dat je dan straks een beetje groter gaat wonen is wel prettiger denk ik...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon stoelen en tafels. Maar momenteel geen bank. Daar is geen ruimte voor. Ik woon hier nu vanaf januari, maar ga weer over 2 maanden naar een ander flatje waar ik iets meer ruimte zal hebben![]()
OKee, sterkte.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moet het de komende weken een beetje rustig aan doen vanwege een operatie, maar dat komt goed.
Dat recept van jou ziet er smakelijk en makkelijk uit, die ga ik even opslaan
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk voor je zeg! Ga je daar alleen wonen?
Ja, dat wel. Maar ik woon via de AWBZ en dit flatje is eigenlijk voor 2 mensen. 2 kamers zitten hier ook op slot. Er had iemand bij gekund, maar dat gaat dus niet gebeuren. De kans was overigens klein dat dat toch was gebeurd, thoughquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Oh, hij woonde nog niet alleen?
Jammiequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:54 schreef MadMaster het volgende:
Zuurkool met spek en Hema worst zo hier...
ja, ik weet het alweerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]nog wel onder woonbegeleiding, maar er komt met zekerheid niemand bij en zal het hele flatje voor mij zijn..
[..]
Ja, dat wel. Maar ik woon via de AWBZ en dit flatje is eigenlijk voor 2 mensen. 2 kamers zitten hier ook op slot. Er had iemand bij gekund, maar dat gaat dus niet gebeuren. De kans was overigens klein dat dat toch was gebeurd, though
Dank jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee, sterkte.
Ik maak het nu zelf ook voor het eerst dus ik benieuwd.
[..]nog wel onder woonbegeleiding, maar er komt met zekerheid niemand bij en zal het hele flatje voor mij zijn..
[..]
Ja, dat wel. Maar ik woon via de AWBZ en dit flatje is eigenlijk voor 2 mensen. 2 kamers zitten hier ook op slot. Er had iemand bij gekund, maar dat gaat dus niet gebeuren. De kans was overigens klein dat dat toch was gebeurd, though
Dat klinkt dan weer zo sneuquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:08 schreef chufi het volgende:
Ik ga maar weer eens een restje opwarmen van gisteren ...
Dit was echt HEERLIJK. En ik denk dat je man dit best wel kan klaarmaken. Zo moeilijk is het niet..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dank je![]()
Dan lees ik nog graag hoe het jou gesmaakt heeft.
Post account krikken.quote:
Alsof het daar gezelliger van wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer zo sneukom je gezellig hier eten
![]()
Ik bedoel zo in de chat dan niet hier hier
Ja nu niet meerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Alsof het daar gezelliger van wordt.
Ik mot effe wachten met afwassen want die Griek ligt zijn dutje te doenquote:
Ik ga het aan hem doorgevenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit was echt HEERLIJK. En ik denk dat je man dit best wel kan klaarmaken. Zo moeilijk is het niet..![]()
![]()
En als je afwast hoor je de bel niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:26 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik mot effe wachten met afwassen want die Griek ligt zijn dutje te doen![]()
en ik zit te wachten op een pakketje
jawel...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En als je afwast hoor je de bel niet?
Die bel gaat toch wel tochquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:31 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
jawel...maar dat maakt zo'n lawaai en de keuken grenst aan de woonkamer, geen open keuken
maar toch... dus dan maak ik gem wakker, kan ik net zo goed effe wachten, maakt niet uit.
Wat eet jij?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan wordt die Griek ook wel wakker ....
Blame de postmeneerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
En dan wordt die Griek ook wel wakker ....
Ja wat heb je gegeten dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet. ben alweer klaar... Dat is het voordeel van restjes... snel klaar en snel op ...
Nah. was dat nou zo moeilijk?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
Kipfilet, met gebakken aardappeltjes en een champignon groente mengseltje
Dat was vroeger leuk maar nu niets meer mee ....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Golden Girls is op Comedy Central
Ik heb deze aflevering al gezien dus nee is niet meer zo leukquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was vroeger leuk maar nu niets meer mee ....
Bij mij heb ik trouwens Family Guy op Comedy Central HD ,,,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Golden Girls is op Comedy Central
Ja het was net afgelopen toen ik het zag, laatste stukkie, ik kijk nu naar Kwalliequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij heb ik trouwens Family Guy op Comedy Central HD ,,,
Oh dear, is upc op intelligentie aan het programerenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee ik volg het verder niet ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dear, is upc op intelligentie aan het programeren
Alles is toch HD?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu nog 3dquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja bijna wel ... De meeste main zenders wel idd ...
Geweldig programmaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ow,,,, toen was geluk heel gewoonik haat dat programma
![]()
de spruitjeslucht komt je tegemoet
Mijn oudste zus vind het ook geweldig, als ik wel eens per ongeluk onder het programmaquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig programma![]()
Maar dat zal aan onze regio liggen.
4d .. Ik vind het ook niks btwquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig programma![]()
Die kan je tracken. Ze werken tot 22:00 uur volgens mij.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tot hoe laat bezorgd die klote Selektvracht pakketjes eigenlijk?
Het is er nog niet
Het wachten is op een publiek optreden van Gerard Cocks hier in de buurt...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Geweldig programma![]()
Selektvracht echt te erg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Tot hoe laat bezorgt die klote Selektvracht pakketjes eigenlijk?
Het is er nog niet
Godsammequote:Uw zoekopdracht heeft nog geen resultaat opgeleverd, mogelijk is uw pakje nog onderweg naar ons sorteercentrum. Neem voor de actuele status contact op met de klantenservice van de verzender
Dan ga ik effe in de brievenbus kijken of er een papiertje ligtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Selektvracht echt te erg.![]()
![]()
![]()
Pakketje met grote sticker AVONDRIT gewoon smiddags bezorgen en bij niet thuis bij de buren droppen...![]()
![]()
![]()
Dan word het morgen meestal staat de status er netjesquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik krijg dit met mijn track en trace nummer...
[..]
Godsamme
En dat voor een Amsterdamse.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mijn oudste zus vind het ook geweldig, als ik wel eens per ongeluk onder het programma
bel. dan roept ze snel, IK BEL JE ZO TERUGMIJN PROGRAMMA IS BEZIG
![]()
Heb je een loopjequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dan ga ik effe in de brievenbus kijken of er een papiertje ligt
Ik ken de naam wel, maar ik heb het volgens mij nog nooit gezienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef Soury het volgende:
Moeder ik wil bij de revue, was wel echt geweldig.
Want?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het wachten is op een publiek optreden van Gerard Cocks hier in de buurt...
Dat is geen Amsterdamse hoorquote:
Ik dacht jij uit een Amsterdams nest kwamquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is geen Amsterdamse hoorze woont ook niet in Amsterdam
![]()
En er is geen briefje niks noppes nada, dus zal wel morgen worden dat pakketje
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht jij uit een Amsterdams nest kwam
Zo leuk...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ken de naam wel, maar ik heb het volgens mij nog nooit gezien
Mijn beeld van jouquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]NEE
![]()
Niemand heeft me dat ooit gevraagd, alleen Chufi dan
Beeld klopt wel hoor denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou![]()
Waar kom je dan vandaan?
Je mag je ook wel Amsterdammer noemen. Ik kom ook uit een hoekquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beeld klopt wel hoor denk ik![]()
Zeg ik liever niet
Ik vond van jouw vorige post al iets dreigends uit gaanquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die man verdient een 'warm onthaal'...
Je komt uit een durp!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Beeld klopt wel hoor denk ik![]()
Zeg ik liever niet
Nou ik ben wat ouder denk ik maar wat een leuke serie is dat.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien is er nog plek op de harde schijf![]()
weet ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag je ook wel Amsterdammer noemen. Ik kom ook uit een hoek
Jij ook al!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Je mag je ook wel Amsterdammer noemen. Ik kom ook uit een hoek
Ik bedoelde de harde schijf om op de downloadenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ik ben wat ouder denk ik maar wat een leuke serie is dat.
Ja maar wel een stadquote:
Dat je een Amsterdamse was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Trouwens wat voor beeld?
Dan wis je die porno maarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik bedoelde de harde schijf om op de downloaden
Jij!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar wat is jouw beeld van een Amsterdamse dan?
Volgens mij kon je het lopen naar mijn stadquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar wat is jouw beeld van een Amsterdamse dan?
Ik ben in Rotterdam geboren, maar woon al jaren in het pittoreske Spijkenissequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar jij woont
Op de step ging ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij kon je het lopen naar mijn stad
Jajajaquote:
Ah... nooit gewetenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben in Rotterdam geboren, maar woon al jaren in het pittoreske Spijkenisse
Fuck ja wat was dat ook al weerquote:
Ja dat weet ik ook nog wel. Wat was datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Op de step op de step ben zo blij dat ik hem heb
Ja zuster Nee zuster...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook nog wel. Wat was dat
Het zal wel denk ikquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja zuster Nee zuster...
Hahaha helemaal goedquote:
Ja, sorry, die man heeft niet zulke leuke dingen gezegd en het wordt tijd dat dat eens goed, zij het ludiek, recht gezet wordt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond van jouw vorige post al iets dreigends uit gaan
Wat heeft ie gezegd dan? en waarom zijn de spiegels van de auto dan?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, die man heeft niet zulke leuke dingen gezegd en het wordt tijd dat dat eens goed, zij het ludiek, recht gezet wordt.
Zo'n serie met dat accent opnemen in Amsterdam was ook niet zo'n goede zet van de heer Cocks, elke keer de spiegels van je auto er af is niet leuk...
Ik vrees het verkeerde topicquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heeft ie gezegd dan? en waarom zijn de spiegels van de auto dan?
Omg, het is een gevoelig onderwerpquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, sorry, die man heeft niet zulke leuke dingen gezegd en het wordt tijd dat dat eens goed, zij het ludiek, recht gezet wordt.
Zo'n serie met dat accent opnemen in Amsterdam was ook niet zo'n goede zet van de heer Cocks, elke keer de spiegels van je auto er af is niet leuk...
Iets rondom voetbal en Amsterdam.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat heeft ie gezegd dan? en waarom zijn de spiegels van de auto dan?
Marina de Graaf heb ik nog een keer van mijn vriendin af moeten trekken.quote:
Die vind ik dan weer wel lief...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Marina de Graaf heb ik nog een keer van mijn vriendin af moeten trekken.
ah... van ZIJN auto, ik dacht van jouw autoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Iets rondom voetbal en Amsterdam.
En daarom zijn die spiegels van z'n auto er af gegaan...
Nee, dat moest er nog bijkomen...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ah... van ZIJN auto, ik dacht van jouw auto
Dat was ze, vette zeug nuquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vind ik dan weer wel lief...
heb jij die spiegels in je schuur liggen nu?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat moest er nog bijkomen...
Nee, ik ben ook niet schuldig...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
heb jij die spiegels in je schuur liggen nu?
nietusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, dat worden ze allemaal met de tijd...
Is dat zoquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Marina de Graaf heb ik nog een keer van mijn vriendin af moeten trekken.
Redelijk opgeknapt.quote:
Ech niequote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nou je had dat mormel tien jaar geleden moeten zien.quote:
De enige keer dat je wel een 't' moet plaatsen achter een woord, doen jullie het niet en andersom...quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Laat ik het iets nuanceren dan, vele zgn. prominenten...
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou je had dat mormel tien jaar geleden moeten zien.
Ze ging mijn vriendin te lijf, ja echt bitch fight. Ik heb nog mensen uit de kroeg gehaald voor hulp.quote:
Jij hebt verstand van de Rotterdamse taalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De enige keer dat je wel een 't' moet plaatsen achter een woord, doen jullie het niet en andersom...
Ik vond het een mooie meid, maar dat was een tijdje terug.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond haar altijd een beetje viezig
Dan is mijn beeld van haar niet helemaal onjuist.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze ging mijn vriendin te lijf, ja echt bitch fight. Ik heb nog mensen uit de kroeg gehaald voor hulp.
Wat een tokkie dat mens
I know, mijn ega heeft een paar jaar gewerkt en begon dat taaltje over te nemen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt verstand van de Rotterdamse taal![]()
Een echte Rotterdammert plakt overal een natte t achterant.
Nee echt een dom mokkel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan is mijn beeld van haar niet helemaal onjuist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |