Joh, waarom?quote:
Ja echt he ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, waarom?![]()
Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven.
Madurodam, De Efteling enzo![]()
Dat heb ik genoeg gedaan de afgelopen dagen, vandaag voor het eerst kotsloosquote:
Vergeet de bollenvelden niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, waarom?![]()
Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven.
Madurodam, De Efteling enzo![]()
Goed te horen Dees ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan de afgelopen dagen, vandaag voor het eerst kotsloos
En de Euromast, kun je altijd nog daar vanaf springen...quote:
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
Nederland is groot geworden door de handel en dan laat ik het midden of dat altijd wel ok was.![]()
Een bezoekje aan de huishoudbeurs met de dochter is wat anders dan binnenlopen jonguh!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..
dus je gaat je uitkering opzeggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..
Geef mij maar gewoon een Cava Brut, nature ... voor iets minder dan 3 a 4 euro of zo ... Weinig minder dan zo'n Dom P....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is wel een lekkere![]()
[ afbeelding ]
Kamasutra nuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Een bezoekje aan de huishoudbeurs met de dochter is wat anders dan binnenlopen jonguh!
dat zal allemaal wel maar slaat nergens op in reactie op sig zijn postquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een Cava Brut, nature ... voor iets minder dan 3 a 4 euro of zo ... Weinig minder dan zo'n Dom P....
Je mist het puntquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lol, je zit te spammen?
www.kamasutra.nu
Zal wel maar dat zie ik anders dan ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar slaat nergens op in reactie op sig zijn post
das domquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel maar dat zie ik anders dan ..
Nog even wachten en het ijs is gladquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Lol op je 50ste doen ... das net zoiets als met een smartphone je wandelronde doen ...
Moet idd net kunnen, ik trek de grens bij LMAOROLFCOPTER !!!!1111EINZ!!1111!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Ja Lol op je 50ste doen ... das net zoiets als met een smartphone je wandelronde doen ...
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?quote:
Ja dat vraag ik me ook af... APK je bent toch niet verkeerd bezig ...? Hier zitten we op 40+...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?
dat vraag ik mij alleen af als ik hier en daar rond leesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?
ik dacht dat ik 46 was maar dat is niet zo volgens mijn reken Aapquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij toch ook bijna... Iedereen hier ... Gewoon een ouwe lullen topic .. dat zijn we ..
Maar dat kun je dus ook gericht doen op onderwerp ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vraag ik mij alleen af als ik hier en daar rond lees
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat kun je dus ook gericht doen op onderwerp ...
Want hoe oud word je door je rekenaap ingeschaald?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat ik 46 was maar dat is niet zo volgens mijn reken Aap
Wel een geinig joch ... tochquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Want hoe oud word je door je reken aap ingeschaald?
Die lijkt op mij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is wel een lekkere![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:49 schreef sacha het volgende:
ff spammen, ben met de foto's bezig
Mooie zoon hoor Sas ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom doe je het dan zelf niet, mijn kind kan de was doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
Steeds als ik bij de kapper kom is er een hele wachtrij, dat haat ik en ga dan gelijk weer.
Ja daar kan ik je ook niet over adviseren .. want ik kom er nooit meer..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:52 schreef sig000 het volgende:
Steeds als ik bij de kapper kom is er een hele wachtrij, dat haat ik en ga dan gelijk weer.
Dat lukt aardig goed maar het probleem zit 'm in de achterkant, dat is lastig in de spiegel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:53 schreef sacha het volgende:
[..]
waarom doe je het dan zelf niet, mijn kind kan de was doen
Daar heb jij toch nog je vrouw voor .. Die kun je toch gewoon vragen ?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lukt aardig goed maar het probleem zit 'm in de achterkant, dat is lastig in de spiegel.
nooit over gedacht om eerst een afspraak te maken met de kapper?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat lukt aardig goed maar het probleem zit 'm in de achterkant, dat is lastig in de spiegel.
Die gaat daar veel werk van maken duurt me te lang dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb jij toch nog je vrouw voor .. Die kun je toch gewoon vragen ?
Voor de mannenkapper was dat volgens mij nooit nodig ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit over gedacht om eerst een afspraak te maken met de kapper?
Ja dan gaat het niet werken ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die gaat daar veel werk van maken duurt me te lang dan.
Nee, ik ben nogal impulsief.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
nooit over gedacht om eerst een afspraak te maken met de kapper?
jij kent sig z'n kapper?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Voor de mannenkapper was dat volgens mij nooit nodig ...
Het zijn hier allemaal Turken voor 10 Euro.quote:
Oh ja die hebben het wel weer druk ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal Turken voor 10 Euro.
Daar heb ik echt moeite mee, nog zo'n mooie haardos kortwieken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef sacha het volgende:
[..]
dan scheer je het heel impulsief allemaal er af
Waarvan 9 keer in Spanje in mn twenties ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , maar ik ben in de afgelopen 30 jaar misschien maximaal 10 naar de kapper gegaan ,,
das een koopje!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zijn hier allemaal Turken voor 10 Euro.
Haarstukjes zijn je niet vreemdquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt moeite mee, nog zo'n mooie haardos kortwieken?
nog een?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar heb ik echt moeite mee, nog zo'n mooie haardos kortwieken?
Jij ben dol op die mutsen in dit topic.quote:
Nou er loopt hier een gozertje rond die ik nog een keer zijn nek ga omdraaien.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:18 schreef sacha het volgende:
kindermoord is ook al niet meer hot in NWS
NWS / Twee dode kinderen gevonden in huis Apeldoorn
Tuurlijk ... Ook al zijn de meeste bezet ...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:19 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij ben dol op die mutsen in dit topic.
het virtuele hier?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou er loopt hier een gozertje rond die ik nog een keer zijn nek ga omdraaien.
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:02 schreef chufi het volgende:
Je kunt al een kameel huren voor 136 Euro per uur las ik net ... Moet je wel de eerste zijn natuurlijk
Ik haat dat soort dingenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja kijk maar http://zoef.com/feesten-e(...)lenritjes-huren_3935
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef chufi het volgende:
Mij zul je niet met een kameel zien.. Ik heb geeneens een Makro-pas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |