Joh, waarom?quote:
Ja echt he ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, waarom?![]()
Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven.
Madurodam, De Efteling enzo![]()
Dat heb ik genoeg gedaan de afgelopen dagen, vandaag voor het eerst kotsloosquote:
Vergeet de bollenvelden niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Joh, waarom?![]()
Er zijn nog zoveel mooie dingen in het leven.
Madurodam, De Efteling enzo![]()
Goed te horen Dees ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heb ik genoeg gedaan de afgelopen dagen, vandaag voor het eerst kotsloos
En de Euromast, kun je altijd nog daar vanaf springen...quote:
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:03 schreef sig000 het volgende:
Nederland is groot geworden door de handel en dan laat ik het midden of dat altijd wel ok was.![]()
Een bezoekje aan de huishoudbeurs met de dochter is wat anders dan binnenlopen jonguh!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..
dus je gaat je uitkering opzeggen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb het redelijk gedaan op de beurs tijdens mn 2 weken vakantie..
Geef mij maar gewoon een Cava Brut, nature ... voor iets minder dan 3 a 4 euro of zo ... Weinig minder dan zo'n Dom P....quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef sacha het volgende:
[..]
dit is wel een lekkere![]()
[ afbeelding ]
Kamasutra nuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:07 schreef APK het volgende:
[..]
Een bezoekje aan de huishoudbeurs met de dochter is wat anders dan binnenlopen jonguh!
dat zal allemaal wel maar slaat nergens op in reactie op sig zijn postquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Geef mij maar gewoon een Cava Brut, nature ... voor iets minder dan 3 a 4 euro of zo ... Weinig minder dan zo'n Dom P....
Je mist het puntquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef APK het volgende:
[..]
Lol, je zit te spammen?
www.kamasutra.nu
Zal wel maar dat zie ik anders dan ..quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:10 schreef sacha het volgende:
[..]
dat zal allemaal wel maar slaat nergens op in reactie op sig zijn post
das domquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel maar dat zie ik anders dan ..
Nog even wachten en het ijs is gladquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Lol op je 50ste doen ... das net zoiets als met een smartphone je wandelronde doen ...
Moet idd net kunnen, ik trek de grens bij LMAOROLFCOPTER !!!!1111EINZ!!1111!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Ja Lol op je 50ste doen ... das net zoiets als met een smartphone je wandelronde doen ...
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?quote:
Ja dat vraag ik me ook af... APK je bent toch niet verkeerd bezig ...? Hier zitten we op 40+...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?
dat vraag ik mij alleen af als ik hier en daar rond leesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, Why The Face ben ik nog op een jeugdforum aan het posten?
ik dacht dat ik 46 was maar dat is niet zo volgens mijn reken Aapquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij toch ook bijna... Iedereen hier ... Gewoon een ouwe lullen topic .. dat zijn we ..
Maar dat kun je dus ook gericht doen op onderwerp ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:24 schreef sacha het volgende:
[..]
dat vraag ik mij alleen af als ik hier en daar rond lees
ik moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar dat kun je dus ook gericht doen op onderwerp ...
Want hoe oud word je door je rekenaap ingeschaald?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:25 schreef sacha het volgende:
[..]
ik dacht dat ik 46 was maar dat is niet zo volgens mijn reken Aap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |