abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:36:12 #1
405257 Fred0w
Life is Music
pi_131783087
In een huis aan de Van Roekelweg in Apeldoorn zijn twee dode kinderen en een gewonde vrouw gevonden.

Dat meldt de politie woensdag.

Rond 13.30 uur kreeg de politie een melding dat er mogelijk iets aan de hand was in de woning. Agenten troffen daar de vrouw en de kinderen aan.

''Het is op dit moment volstrekt onduidelijk of er een derde persoon bij betrokken is'', aldus de politie.

Het is ook nog niet duidelijk of de vrouw de moeder is van de kinderen. De politie stelt een onderzoek in naar de identiteit van de vrouw en de kinderen.

Politie Gelderland Oost en Noord kon verder niet meer zeggenover het incident. "Wij kunnen op dit moments niks anders zeggen dan wat naar buiten is gebracht", aldus een woordvoerder tegen NU.nl.

http://www.nu.nl/binnenla(...)-huis-apeldoorn.html

Wat is dat toch de laatste tijd. :?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:38:41 #2
350138 aequus
Kwalitatief superieur
pi_131783144
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:36 schreef Fred0w het volgende:
Niet alleen de laatste tijd hoor, er blijven altijd gekkies rondlopen in deze wereld
pi_131783156
Bizar verhaal, is op 100 meter van het huis van mn schoonouders. :X Ik 'hoop' dat het een ongeluk is geweest, maar dat zal wel weer niet. :(
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Overall beste user 2022 woensdag 2 oktober 2013 @ 17:39:55 #4
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_131783163
quote:

CO vergiftiging?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 17:51:26 #5
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131783413
volgens omroep Gelderland

quote:
Volgens buurtbewoners woonden in het huis een man en een vrouw met hun twee kinderen. Waar de man is, is niet bekend. Een van de kinderen is volgens hen ernstig gehandicapt.
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_131783483
quote:
In een huis aan de Van Roekelweg in Apeldoorn zijn twee dode kinderen en een gewonde vrouw gevonden.

Dat meldt de politie woensdag.

Rond 13.30 uur kreeg de politie een melding dat er mogelijk iets aan de hand was in de woning. Agenten troffen daar de vrouw en de kinderen aan.

''Het is op dit moment volstrekt onduidelijk of er een derde persoon bij betrokken is'', aldus de politie.

Het is ook nog niet duidelijk of de vrouw de moeder is van de kinderen. De politie stelt een onderzoek in naar de identiteit van de vrouw en de kinderen.

Politie Gelderland Oost en Noord kon verder niet meer zeggenover het incident. "Wij kunnen op dit moments niks anders zeggen dan wat naar buiten is gebracht", aldus een woordvoerder tegen NU.nl.

http://www.nu.nl/binnenla(...)-huis-apeldoorn.html

Idd, alsof er geen belangrijker nieuws is.
pi_131783491
De media zou terughoudender moeten zijn wat betreft gezinsmoorden. (Even dom aannemen dat het hier om weer eentje gaat.)

Halverwege jaren negentig was ik buurvrouw van een weduwnaar die zijn 3 kinderen ombracht. Binnen een paar uur stond hart van nederland met auto's, de televaag was er en andere media.
Een mediacirus.

Ik heb het idee dat juist omdat het zo breed uitgemeten wordt het mensen op ideeen brengt.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:06:45 #8
128384 mcwops
gat in je glas
pi_131783737
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef ondeugend het volgende:
De media zou terughoudender moeten zijn wat betreft gezinsmoorden. (Even dom aannemen dat het hier om weer eentje gaat.)

Halverwege jaren negentig was ik buurvrouw van een weduwnaar die zijn 3 kinderen ombracht. Binnen een paar uur stond hart van nederland met auto's, de televaag was er en andere media.
Een mediacirus.

Ik heb het idee dat juist omdat het zo breed uitgemeten wordt het mensen op ideeen brengt.
niet alleen idee'en, het verlaagt de drempel significant.
<depressive mode>
als anderen het doen....die zich ook zo voelen, dan is het ok
</depressive mode>
Niets zo moeilijk als het maken van een goede afspraak, behalve het nakomen
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 18:07:24 #9
54593 crew  Olga
Cheese
pi_131783753
quote:

Een mediacirus.

eens
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_131786131
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:30:25 #11
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131786502
quote:

Een mediacirus.

Dat vrees ik ook. :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_131787433
quote:

Een mediacirus.

Ik woon in de straat waar het gebeurd is, en ik kan je vertellen dat het asociaal rustig is. Er waren enkele lokale journalisten, en een Telegraaf reporter. Voor de rest heb ik geen tv ploegen oid gezien.

De Telegraaf man vond het ook buitengewoon frappant dat de ''grote'' jongens zich niet lieten zien. En hij verbaasde zich er ook over dat er amper ramptoeristen waren.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:26:45 #13
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_131788840
quote:
Ben ik nu de enige die dit volkomen bullshit vind? :')
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_131791451
quote:

Een mediacirus.

Tja, maar dan kan je ook zeggen dat het melden van een overval andere overvallers aanmoedigt om te overvallen. Moet je dan ook een brand in het nieuws melden? Misschien breng je een brandstichter wel op een idee. Een moord op een politicus? Je kan toch ook wat verzinnen, dat hij door een DJ was overreden en het niet overleefd heeft?
Soms weet SBS het zelfs eerder dan de politie.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:52:41 #15
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_131792865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Er schijnt onderzoek naar gedaan te zijn (sorry, geen tijd om het op te zoeken) dat overmatige media-aandacht aan dit soort gruwelijke incidenten wel degelijk kunnen leiden tot 'navolging'. Mensen die zoiets doen zijn natuurlijk sowieso niet helemaal goed in hun bovenkamer. :{

Ik heb niks tegen berichtgeving, maar als we straks in het nieuws weer de hele buurt geïnterviewd gaan zien, dan vind ik dat verkeerd ja.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:34:53 #16
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_131795576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Tja, maar dan kan je ook zeggen dat het melden van een overval andere overvallers aanmoedigt om te overvallen. Moet je dan ook een brand in het nieuws melden? Misschien breng je een brandstichter wel op een idee. Een moord op een politicus? Je kan toch ook wat verzinnen, dat hij door een DJ was overreden en het niet overleefd heeft?
Soms weet SBS het zelfs eerder dan de politie.
Ik heb het ook niet over censuur maar over terughoudendheid.

En nee de vergelijking met een overval loopt enigszins mank vind ik.

De daders (vaders en moeders) zijn natuurlijk al heel ver heen en zien dit als de laatste uitweg en een nogal drastische uitweg. Zij zelf kunnen of willen er niet mee leven.

Een overval is vaak niet meer dan een middel om snel geld te verwerven. (Helaas ook daar ervaring mee :') )
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:40:18 #17
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_131795841
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:

Ik heb niks tegen berichtgeving, maar als we straks in het nieuws weer de hele buurt geïnterviewd gaan zien, dan vind ik dat verkeerd ja.
Ook dat gebeurde destijds...journalisten/verslaggevers belden aan terwijl de directe buren vaak alleen nog maar konden gissen naar wat er gebeurd was. In die tijd was het nog een redelijk nieuw fenomeen en werd het nog een incident genoemd.

Ik denk echt dat de media een terughoudende rol moet gaan spelen in dit soort situaties.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:23:11 #18
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_131797481
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:26:27 #19
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_131797570
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:38 schreef aequus het volgende:

Niet alleen de laatste tijd hoor, er blijven altijd gekkies rondlopen in deze wereld
Wel de laatste tijd dat er veel kinderen uit een gezin worden vermoord door hun moeder, vader of derde :X
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 oktober 2013 @ 23:26:35 #20
163650 Greys
pi_131797574
Ah, link was al geplaatst door ondeugend

quote:
Gezinsdrama in Apeldoorn

Na een tip deed de politie de gruwelijke ontdekking in de woning aan de Van Roekelweg in Apeldoorn. Omstreeks 13.30 uur kreeg de politie van iemand een melding dat er mogelijk iets aan de hand was in de woning. Politiemensen troffen daar de vrouw en de kinderen aan.

Vader opgevangen
De vrouw, Aurélie, is overgebracht naar het ziekenhuis, waar ze later werd gearresteerd. Ze wordt ervan verdacht betrokken te zijn geweest bij de dood van haar twee kinderen. Dat heeft de politie laten weten. De vader was op het moment van de gezinsmoord niet thuis. Hij is door de politie opgevangen.
De slachtoffertjes zijn de 8-jarige Lucas en de 6-jarige Rosa. De jongen was ernstig gehandicapt. Een van de twee kinderen zat op de basisschool De Eendracht, bevestigde directeur Ellen Mulder. Meer wilde ze er niet over kwijt. „We zijn druk in overleg, sorry.”

'Vreselijk'
Veel mensen in de buurt zijn naar buiten gegaan en reageren geschokt op het drama. "Het komt zo wel erg dichtbij", reageert een buurtbewoner. Ook burgemeester John Berends toont zich geschokt. "Gebeurtenissen als deze raken je in het hart. Het is vreselijk wat er is gebeurd", meldt hij op de website van de gemeente.
Volgens burgemeester Berends wil de gemeente „er nu op de eerste plaats zijn voor de directe familie, de buurt, de vrienden en de scholen van de kinderen.”

Zwarte schermen
De Van Roekelweg is een kleine straat. Die werd voor ongeveer de helft met linten afgezet door de politie. Voor het hoekhuis van het gezin stond woensdag een witte politiecontainer. Het huis werd verder aan het zicht onttrokken door zwarte schermen. Alle gordijnen waren gesloten. Politiemensen hielden nieuwsgierigen op afstand.

Normaal gezin
Tegenover het hoekhuis staat een grote boom, daarachter een speeltuin. Enkele buurtbewoners kwamen even kijken bij het lint, vol ongeloof. „Mijn kinderen kwamen er wel eens spelen. Echt een heel normaal gezin”, zei een van hen. De overbuurman wist dat er iets in Apeldoorn gebeurd was, „maar niet in mijn straat”. Hij kende het gezin niet. Agenten ter plaatse wilden niets kwijt.
Je zult het te horen krijgen als vader :X ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 23:29:49 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_131797661
ook gelijk bij de basisschool vragen wat zij er nu van vinden -O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:37:20 #22
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_131797875
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:26 schreef Greys het volgende:

Je zult het te horen krijgen als vader :X ;(
Ja inderdaad vreselijk voor de vader als je zoiets mee maakt dat je kinderen zijn omgebracht door zijn vrouw :X ;(
pi_131800180
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:54 schreef Blistering het volgende:

[..]

Ik woon in de straat waar het gebeurd is, en ik kan je vertellen dat het asociaal rustig is. Er waren enkele lokale journalisten, en een Telegraaf reporter. Voor de rest heb ik geen tv ploegen oid gezien.

De Telegraaf man vond het ook buitengewoon frappant dat de ''grote'' jongens zich niet lieten zien. En hij verbaasde zich er ook over dat er amper ramptoeristen waren.
Niemand gaat natuurlijk naar deze uithoek van het land rijden..
pi_131801072
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 01:23 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Niemand gaat natuurlijk naar deze uithoek van het land rijden..
:').
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 oktober 2013 @ 08:00:09 #25
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131801114
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nee. Het is namelijk dezelfde redenatie dat gewelddadige games en films de oorzaak zijn van school shootings en dergelijke.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')