Longstay TBS en deze zaak is heel raar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Levenslang voor aanranding, jaja. Er zal wel meer aan de hand geweest zijn.
Zo werkt dat dus niet. De overheid moet zich aan de mensenrechten houden. Je burgers niet vermoorden, bijvoorbeeld, maar ook je burgers beschermen tegen gevaar van elkaar en buitenstaanders.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon buiten de gevangenis zetten en dan zoekt hij het maar uit via het normale traject. Als hij voldoet aan de voorwaarden voor vervroegde vrijlating moet je hem gewoon vrijlaten maar maak zijn probleem (veiligheid) geen probleem/kostenpost van de samenleving.
Bouyeri verdedigde zich niet. Dan geeft de rechter natuurlijk gewoon de straf die het OM eist.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Van de (uit mijn hoofd) +-55 levenslang veroordeelden is Mohammed B. de enige die niet meerdere moorden gepleegd heeft, en die had een enorme waslijst aan andere misdrijven gepleegd. Bron is de praktijk.
Vrijwillige opsluiting is ook een vorm van beschermingquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo werkt dat dus niet. De overheid moet zich aan de mensenrechten houden. Je burgers niet vermoorden, bijvoorbeeld, maar ook je burgers beschermen tegen gevaar van elkaar en buitenstaanders.
Als een Nederlander bedreigd wordt moet hij bescherming kunnen vinden bij de overheid. Nu zullen veel mensen roepen dat een moordenaar geen mensenrechten verdient, ook al heeft hij de straf opgelegd al ondergaan, maar dat is niet serieus te nemen.
Ik heb me toch een parel gevonden:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:
De commentaren onder het telegraafartikel zijn weer smullen.
quote:Dat rechters wettelijk gebonden zijn, is de grootste blunder in onze wetgeving.
In tokkiewijken mogen ze ook computers hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ik heb me toch een parel gevonden:
[..]
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
Er zijn genoeg vermogende Fortuyn-aanhangers die het verblijfadres van VdG kunnen en willen kopen van ambtenaren e.d.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:30 schreef TLC het volgende:
Ach, er zijn ook meer dan genoeg criminelen buiten de gevangenispoort die ook wel hun roem willen meepikken als de moordenaar van van der Graaf.
Treffend samengevat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:26 schreef Luigi het volgende:
Teeven.
Volkert.
Fortuyn.
Nederland.
Ik ook. Wel meer dan één.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
quote:Hier mag je iemand vermoorden en als beloning krijg je straf vermindering
Briljant.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
Pim zou dat ook gewild hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ja lieve mensen deze personen hebben ook stemrecht in dit land! Viva la democracy!
quote:
Dat vind je dan verkeerdquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:
ik vind het niet de taak van de overheid hem daartegen te beschermen door een identiteitswijziging te bekostigen.
Man o man o man o man o man. Wát een oneindig stom volk loopt er ook rond zeg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:41 schreef Berkery het volgende:
[..]
[..]
Maar je komt toch alleen in aanmerking voor strafvermindering bij goed gedrag?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:
Triest volk, maar goed, dat hij strafvermindering zou krijgen en effectief 12 jaar zou zitten wisten we in 2003 ook al.... niets nieuws onder de zon.
-knip-
Oh jij vindt dat de overheid het maar moet toestaan dat iemand (waarvan notabene bekend is dat die verhoogd risico loopt) wordt vermoord?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:30 schreef Leandra het volgende:
En mocht hij een randdebiel tegenkomen die denkt dat hij Pim moet wreken, so be it, dat is het risico wat hij genomen heeft, ik vind het niet de taak van de overheid hem daartegen te beschermen door een identiteitswijziging te bekostigen.
Toestaan, toestaan, toevallig niet zien is primaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Oh jij vindt dat de overheid het maar moet toestaan dat iemand (waarvan notabene bekend is dat die verhoogd risico loopt) wordt vermoord?
Nee dat is niet prima. Ze moeten Volkert beschermen net zoals Pim beschermd had moeten worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toestaan, toestaan, toevallig niet zien is prima.
Dit. Gelukkig iemand met een beetje redelijkheid.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is niet prima. Ze moeten Volkert beschermen net zoals Pim beschermd had moeten worden.
Technisch gezien heb je volkomen gelijk. Gevoelsmatig zal het me worst wezen als ze hem doorzeven als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee dat is niet prima. Ze moeten Volkert beschermen net zoals Pim beschermd had moeten worden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:09 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Volkert wordt heus niet vermoord. Dat is in dit land een privilege van linkse mensen, en die gaan hun eigen mensen vast niet omleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |