SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
het isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zocht op gastmodden bij plaatjes en deze stond bijna bovenaanGeen idee wat dit is.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
een soort kat met 1 oog en een beetje een onhandige dildo
Dat is waar. Geen probleem dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kunt toch niet gastmodden dus maakt niet uit.
daarom heeftie maar 1 oogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie er meer een bijl in, geen dildo.
wel Corrie is okquote:
nou ok dekte de lading beter denk ikquote:
Vind American Dad eigenlijk niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik na P&W Familiy Guy en American Dad kijken.
Dus.
Roger is een Topshow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind American Dad eigenlijk niet zo bijzonder![]()
Dat bedoel ik. Niet altijd dat lieve.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet je gewoon af en toe een pets op die dikke reet geven.
Ik vind het leuker dan Family guy.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Corriequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Ja hou nou maar op met die onzin. Lief is overrated.
AD is juist grappig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. Ik vind Family Guy daarentegen wel geweldigquote:
What thequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niet altijd dat lieve.
[..]
Ik vind het leuker dan Family guy.
VS heette vroeger WhiskersTango op fok!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze is een koningin. Maar een andere koningin dan VS.
Ik moest erg wennen aan AD omdat ik de meeste characters niet zo vind.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. Ik vind Family Guy daarentegen wel geweldig
Heej wacht eens even...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
VS heette vroeger WhiskersTango op fok!
true story
Ik word er bijna misselijk vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
Was dat Whiskey_Tango?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
that's right!!!quote:
Ik moet toegeven dat ik het niet zo gek vaak heb gezien maar de keren dat ik het zag vond ik het niet bijzonderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan AD omdat ik de meeste characters niet zo vind.
ja zoietsquote:
en geen sex!quote:
Steve, Roger, Stan en Francine zijn allemaal goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan AD omdat ik de meeste characters niet zo vind.
in een jurkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Karina het volgende:
[..]
ZOu wat zijn geweestStond daar opeens VS bij je op de stoep.
Dan begrijp ik niet hoe hij hier koningin is gewordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
Go sober for Octoberquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
Wie zei er nou dat ik meer moest zuipen....dat was toch niet zo'n goed idee....als ik scroll word ik duizelig
Zei hij met een biertje in zijn handquote:
dan heb je nog net niet genoegquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
Wie zei er nou dat ik meer moest zuipen....dat was toch niet zo'n goed idee....als ik scroll word ik duizelig
Mjah misschien had je dan toch nog seks gehad met 'haar' als hij er lekker uitzag als vrouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
in een jurk
schrikken de volgende ochtend!
I went sober till October...daarom ben ik nu duizelig na 1 glas.quote:
ja in het duivelsgaatjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah misschien had je dan toch nog seks gehad met 'haar' als hij er lekker uitzag als vrouw.
Dat is nog wel te begrijpen danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
I went sober till October...daarom ben ik nu duizelig na 1 glas.
Wel lekker goedkoop!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
I went sober till October...daarom ben ik nu duizelig na 1 glas.
je moet niet je fantasie de vrije loop laten Cnor!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij jou ja, want hij was de 'gever' toch, of hoe heet dat.
Ik ben zo goedkoopquote:
Is alles wat ik heb.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
je moet niet je fantasie de vrije loop laten Cnor!
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Steve, Roger, Stan en Francine zijn allemaal goed.
Klaus is wel een harde baas iddquote:
Den Haag, als je snel bent kun je de trein nog halen.quote:
nee toch?quote:
oeh ik ben sneller, kan nog gewoon rampstadrailenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Den Haag, als je snel bent kun je de trein nog halen.
Er kan nog meer bij.....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh ik ben sneller, kan nog gewoon rampstadrailen
ja die beer is de reden dat ik de cleveland show niet kijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hmm ja, klopt wel denk ik.
Dacht dat hij bij die beer hoorde, die compleet kut is.
Ik wist dat er een reden was dat ik niet meer dronk....quote:
Rotterdammers?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wist dat er een reden was dat ik niet meer dronk....
Oh je hebt er al over nagedacht...dat is een kwestie van een goede werkverdeling....denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Specularium het volgende:
Ben altijd bang dat je bij zon MMF threesome je pener die ander raakt. #goedverhaal
Nu ben ik meteen weer depriquote:
Daarom download ik alleen FFM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh je hebt er al over nagedacht...dat is een kwestie van een goede werkverdeling....denk ik.
Ja overal tetten, ik ken geen man die dat niet interessant vind.quote:
Zo te zien een blauwe collega van de buren.quote:
die zijn er ook nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja overal tetten, ik ken geen man die dat niet interessant vind.
Vindt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja overal tetten, ik ken geen man die dat niet interessant vind.
zou vindenquote:
Ohja ik ken inderdaad dan nog wel een man die daar niets van moet hebben...tetten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
en zelfs die krijgt er stiekem een razende peuner van
stiekem vind hij het wel tof hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja ik ken inderdaad dan nog wel een man die daar niets van moet hebben...tetten.
Beetje dadels eten en jonkvrouwen redden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef Latert het volgende:
Peunage vindt het allemaal wel goed. Soms beetje zwaardvechten, soms beetje met zijn lans ringsteken.
Ik ga ook iets kijken, maar ik weet nog niet wat. Morgen vrij dusja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:57 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen idee, ik heb Frasier opgezet.
Dat is lang geleden dat ik die heb gezien. Vroeger was die doodeng, die 1e.quote:
Zo goed was ie dus niet? Want sinds wanneer laten wij hier inkoppertjes en kansen liggen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een goeie comeback maar die laat ik even voor wat het is
Moeten ze nog een keer, of was dit het?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik baalde als een stekker, damn, die penalty, stomme kutjes. Let dan op wat je doet.
Nog een paar keer. Het is een poule.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moeten ze nog een keer, of was dit het?
Balotelli is ook gewoon aids thoughquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik baalde als een stekker, damn, die penalty, stomme kutjes. Let dan op wat je doet.
Ik vind hem wel een baasje eigenlijk maar nu nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Balotteli is ook gewoon aids though
Ik vind het net zoiets als Suarez. Goede speler maar qua gedrag kan ik ze niet uitstaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baasje eigenlijk maar nu niet
Nou ja ik ben ook fan van Zlatan die vinden de meesten ook een eikelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het net zoiets als Suarez. Goede speler maar qua gedrag kan ik ze niet uitstaan![]()
Ali B, Balotelli... je weet ze wel uit te zoeken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind hem wel een baasje eigenlijk maar nu niet
Dat vind ik ook een lul inderdaadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik ben ook fan van Zlatan die vinden de meesten ook een eikel
ze wil alleen het haarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Ali B, Balotelli... je weet ze wel uit te zoeken.
Zeg dan met je stoer doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een goeie comeback maar die laat ik even voor wat het is
Dafuq, Corrie vind Ali mofo B leukquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Ali B, Balotelli... je weet ze wel uit te zoeken.
Een goed genomen penalty kan niet gestopt worden, daar zijn cijfers van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
de schutter heeft meer kans dan de keeper
daarom gaan ze allemaal huilen in het strafschopgebied
photoshop het op die foto van toen ze 12 was!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie met het haar van Balotelli, dat zou een topshow zijn.
Van Ballo?quote:
Net als bij hockey dus. Op zich zou ik dat wel spannend vinden ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef sp3c het volgende:
let wel ff op, ik ben voetbla aan het fixen
de penalty moet aangepast worden, gewoon de speler laten dribbelen vanaf de middenstip
Corrie-erg zeker?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat is te erg. Gaat niet gebeuren.
Johan Neeskens, die kon pas penalties nemenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
Een goed genomen penalty kan niet gestopt worden, daar zijn cijfers van.
Nee meer Specularium erg en niet doorvragen want ik zeg het toch niet. Dat ga ik echt af als een gieter.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie-erg zeker?
Vind ik meestal ruim binnen de grens.
Oja, Ali B zou ik ook nog doen... nohommel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
photoshop het op die foto van toen ze 12 was!
ja en dat maakt de sport kapotquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een goed genomen penalty kan niet gestopt worden, daar zijn cijfers van.
Dus als ie mis gaat is het meer de schuld van de speler dan goed werk van de keeper.
Zo is het weer eerlijk.
Koeman. die schoot de keeper gewoon doormiddenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Johan Neeskens, die kon pas penalties nemen
Ook inderdaad. Beetje zelfde stijl wel eigenlijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Koeman. die schoot de keeper gewoon doormidden
Heb je niks aan, gaat toch alleen om die 16 meter.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en dat maakt de sport kapot
gewoon aan laten dribbelen vanaf de middenstip (of halverwege de middenstip als het te ver is) net als bij ijshockey en inmiddels ook veldhockey
scheelt je zeker de helft van al het amateurtheater
ja veldhockey doen ze het ook sinds de laatste OS, was een groot succes naar het schijntquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als bij hockey dus. Op zich zou ik dat wel spannend vinden ja.
Dat was nog eens een rode kool.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Veldhockey is een vooruitstrevende sport. Die hebben ook allang geen buitenspel meer.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja veldhockey doen ze het ook sinds de laatste OS, was een groot succes naar het schijnt
nu nog die matige strafcorners afschaffen
Nu zit ie de Martine Bijl uit te hangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:09 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
op dit moment is de penalty in het voetbal te belangrijk iigquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je niks aan, gaat toch alleen om die 16 meter.
ik zie het altijd als een corner voor debieltjesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Specularium het volgende:
Strafcorners snap ik dan weer niet, dat is gewoon een veel te moeilijke penalty.
Als ie maar geen taarten gaat bakken dan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu zit ie de Martine Bijl uit te hangen.
Ik hou daar wel van. Dat het ineens om kan slaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
op dit moment is de penalty in het voetbal te belangrijk iig
1 al dan niet verdiende penalty en je wint je wedstrijd
Buitenspel bij voetbal moet ook gewoon blijven, anders krijg je echt gigantisch saaie kutwedstrijden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Veldhockey is een vooruitstrevende sport. Die hebben ook allang geen buitenspel meer.
mjah das sowieso met teamsport maar je moet het niet cadeau gaan gevenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Dat het ineens om kan slaan.
In dit geval was ik er niet zo blij mee. Ik durf ook nooit te kijken bij penalties, ZEKER niet bij penaltieseries, doodeng.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hou daar wel van. Dat het ineens om kan slaan.
Golden goal is er toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
Wat wou je dan penalty's afschaffen en gewoon doorspelen totdat er iemand wint ?
Maar er moet wel iets aan gedaan worden, bv dat je een herhaling kan aanvragen ofzo. Er wordt veel te veel mee gesjoemeld.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Buitenspel bij voetbal moet ook gewoon blijven, anders krijg je echt gigantisch saaie kutwedstrijden.
Hij bedoelde volgens mij meer die penalties in de wedstrijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
Wat wou je dan penalty's afschaffen en gewoon doorspelen totdat er iemand wint ?
nee ik wil ze spannender maken op de een of andere manierquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef arjan1112 het volgende:
Zoals bij tennis. Dat je een X aantal keer om beelden mag vragen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar er moet wel iets aan gedaan worden, bv dat je een herhaling kan aanvragen ofzo. Er wordt veel te veel mee gesjoemeld.
Videoreferee moeten ze wel eens een keer regelen maar gaat niet gebeuren want metsjfiksing.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Maar er moet wel iets aan gedaan worden, bv dat je een herhaling kan aanvragen ofzo. Er wordt veel te veel mee gesjoemeld.
Ja precies, kost ook weinig tijd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Zoals bij tennis. Dat je een X aantal keer om beelden mag vragen.
2 keepersquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee ik wil ze spannender maken op de een of andere manier
moet echt een wedstrijdje zijn tussen de doelman en de schutter, nu is het meer een soort rusisch roulette
lopen ze elkaar voor de voetenquote:
Ja ben benieuwd hoe dat afloopt. Het is een begin.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Videoreferee moeten ze wel eens een keer regelen maar gaat niet gebeuren want metsjfiksing.
Nu is doellijntechnologie al heel iets, wooptiedoo.
had er ook allang moeten zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Videoreferee moeten ze wel eens een keer regelen maar gaat niet gebeuren want metsjfiksing.
Nu is doellijntechnologie al heel iets, wooptiedoo.
Ja precies het is ook helemaal geen kwestie van niet kunnen of geen geld er zijn gewoon andere belangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
had er ook allang moeten zijn
zelfs de eredivisie ijshockey heeft dat en die heeft een budget van 10 euro
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:18 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van dinsdag 1 oktober 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 333 Specularium
02. 281 Karina
03. 275 essnhills
04. 271 sp3c
05. 217 Dven
06. 215 LittleBrownie
07. 187 Uccie
08. 174 hamerhaaitje
09. 169 Ajacied422
10. 165 StuartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
Klik hier voor meer stats"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
1 speler die vanaf 25 meter naar het doel mag dribbelen lijkt mij al veel interessanterquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan je een penalty spannender maken ? ehh de spelers van het team van de keeper gaan aan 2 kanten naast het doel staan, de bal legt niet op 16 meter maar op 25 meter en zodra de scheids fluit mogen de spelers naar de bal toe stormen
De bal ligt (niet legt) op 11 meter.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe kan je een penalty spannender maken ? ehh de spelers van het team van de keeper gaan aan 2 kanten naast het doel staan, de bal legt niet op 16 meter maar op 25 meter en zodra de scheids fluit mogen de spelers naar de bal toe stormen
hayden Palettiere uit Heroes ja die is leuk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef Specularium het volgende:
Die vriendin van Klitschko zat bij Graham Norton, die is echt leuk en ook behoorlijk lekker.
Gefeliciteerd !quote:
Heb je niks aan als de keeper maar tot 16 meter mag.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
1 speler die vanaf 25 meter naar het doel mag dribbelen lijkt mij al veel interessanter
Maar ik niet. Al die keren dat ik het naar mijn hoofd kreeg...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar tof, morgen is iedereen het vergeten.
ow dat weet ik niet, ik snap die hele sport nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb je niks aan als de keeper maar tot 16 meter mag.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar ik niet. Al die keren dat ik het naar mijn hoofd kreeg...
gayquote:
Ik heb 41. En dan te bedenken dat ik het eerste jaar vrij weinig gezegd heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:23 schreef Latert het volgende:
postgemiddelde 32 al weer. een week geleden was het iets van 29.
Sinds ik in dit topic post sleep ik 10x zoveel posts per dag binnen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb 41. En dan te bedenken dat ik het eerste jaar vrij weinig gezegd heb.
Ik ben altijd wel blij dat jullie er allemaal zijn, anders sta ik sjanant hoog in die top100 van de dag lijstjes.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Sinds ik in dit topic post sleep ik 10x zoveel posts per dag binnen.
Dat is toch geen mijlpaal te noemen johquote:
Feestje in de douche van Corrie als ik 50.000 heb.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
Feestje op het balkon van Corrie als ik 100.000 heb.
Het is ook helemaal niet leuk om mijn naam te sherlocken, ik krijg alleen maar daglijstjes te zien...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel blij dat jullie er allemaal zijn, anders sta ik sjanant hoog in die top100 van de dag lijstjes.
Volgend jaar ga ik wel door de 250.000quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef sp3c het volgende:
oeh ik wil ook een feestje @ 100.000
2014 gaat het gebeuren
Dan pas. Even doorposten dan jochie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef Specularium het volgende:
Feestje op het balkon van Corrie als ik 100.000 heb.
10 000 mag ik wel feestje bouwen toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is toch geen mijlpaal te noemen joh
Ik kom altijd in verhitte religieuze discussies terecht als ik Johannes op zoek.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet leuk om mijn naam te sherlocken, ik krijg alleen maar daglijstjes te zien...
Ja, absoluutquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Latert het volgende:
[..]
10 000 mag ik wel feestje bouwen toch?
Hehe is wel een mini douche hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Feestje in de douche van Corrie als ik 50.000 heb.
Ik krijg altijd de Whatpulse lijst als eerstequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Latert het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet leuk om mijn naam te sherlocken, ik krijg alleen maar daglijstjes te zien...
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan wordt het een klein feestje
Dat is alleen maar platonisch, Johannes is een beetje te jong. Maar wel een schat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
Corrie wil je onder de douche, Johannes.
Ik ben ouder dan Johannes!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is alleen maar platonisch, Johannes is een beetje te jong. Maar wel een schat.
Troost je, die krijgt bijna niemandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef sp3c het volgende:
ik ook maar ik krijg geen voet aan de wal
Dus mag ik ook jouw douche gebruiken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent ook best wel een schat hoor
sp3cquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Troost je, die krijgt bijna niemand
Samen met Johannesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus mag ik ook jouw douche gebruiken?
Bij Corrie werkt het anders, die moet je niks vragen maar hard op bed gooien en in dr doos trollen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef sp3c het volgende:
ik ook maar ik krijg geen voet aan de wal
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is alleen maar platonisch, Johannes is een beetje te jong. Maar wel een schat.
Gezelligquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat lijkt mij eigenlijk best wel een topshow, nohommel.
Leeftijd zegt nietsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
Ik ben toch wel zo'n beetje de meest volwassen persoon hier
Het meest gezaghebbend in elk geval.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
Dat trollen lijkt me heel raar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Corrie werkt het anders, die moet je niks vragen maar hard op bed gooien en in dr doos trollen.
.
Hij is toch al 18+?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef Karina het volgende:
[..]
en daarna dr wijn leeg drinkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij Corrie werkt het anders, die moet je niks vragen maar hard op bed gooien en in dr doos trollen.
.
Jij bent best OK. En bijdehand, heel erg bijdehandquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dat hoor ik wel vaker trouwens.
Van ons allemaal heb jij Whiskey op de hoogste kast gekregen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
overrated ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef Stuart het volgende:
Daar is geen kunst aan thoughquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef Latert het volgende:
[..]
Van ons allemaal heb jij Whiskey op de hoogste kast gekregen.
Ik ga in een minuut van "een schat" naar "best OK".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij bent best OK. En bijdehand, heel erg bijdehand
ik ben 40quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga in een minuut van "een schat" naar "best OK".
Where did it go wrong?
zolang het mag doe ik het nietquote:
absoluutquote:
Voor de verhalen ga ik naar Corrie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel nog eens een leuk verhaaltje over de oorlog opa.
Damn nog zo een leugenaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
Sp3c is 40.
Ik schijn 12 te zijn. Dus.
er waren duitsers, toen ging iedereen schieten en toen verlorenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vertel nog eens een leuk verhaaltje over de oorlog opa.
Ik niet, want Nederland was neutraal tijdens WO I.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:37 schreef Latert het volgende:
[..]
Voor de verhalen ga ik naar Corrie.
Dan ben ik 13quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:36 schreef Specularium het volgende:
Sp3c is 40.
Ik schijn 12 te zijn. Dus.
Nou ja, gaat ook gewoon door natuurlijk. Als je maar gelukkig bent. Of althans, at least a bitquote:
Dat merk ik jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat merk je toch wel aan al die levenswijsheden die ik tentoon spreid?
twitter:
wel gekquote:
Dat ben je toch ook?quote:
Ga naar Drievliet, daar treed Djumbo vaak op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gaan we een keer naar de Julianatoren.
ja maar dan zonder die anderenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maandag gaan we daten. Met nog wat anderen.
Ja ben ik overal te klein voor zekerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dit gaat over sjoelen toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef Karina het volgende:
[..]
Maandag gaan we daten. Met nog wat anderen.
altijd die gastquote:
Mag je op de nek zitten bij Specularium.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ben ik overal te klein voor zeker
Ik ben heul geen 40. En jij ook nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar dan zonder die anderen
gewoon als 40jarigen onder elkaar
Vliegende olifantjes en spookhuis mag gewoon.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ben ik overal te klein voor zeker
gewoon het gemiddelde nemen cnorriemorrie!!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben heul geen 40. En jij ook niet
Wel eng...houd je wel mijn hand vast dan?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vliegende olifantjes en spookhuis mag gewoon.
Slaap lekkerquote:
Even iets totaal onrullevants, Breaking Bad finale was een Topshow.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
In het spookhuis wel want supereng maar bij die olifanten kun je zelf met je hendel bepalen hoe hoog je gaat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wel eng...houd je wel mijn hand vast dan?
Ging ie nou dood?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Even iets totaal onrullevants, Breaking Bad finale was een Topshow.
Daar kijk ik niet naar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Even iets totaal onrullevants, Breaking Bad finale was een Topshow.
Uh, oké.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef Karina het volgende:
Nog iets niet rullevants die ouwe net in Predator die speelt de vader in die ene comedy waar ik even de naam niet van weet
Niet klikken als je het niet wilt weten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |