SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
het isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zocht op gastmodden bij plaatjes en deze stond bijna bovenaanGeen idee wat dit is.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:26 schreef sp3c het volgende:
een soort kat met 1 oog en een beetje een onhandige dildo
Dat is waar. Geen probleem dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij kunt toch niet gastmodden dus maakt niet uit.
daarom heeftie maar 1 oogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie er meer een bijl in, geen dildo.
wel Corrie is okquote:
nou ok dekte de lading beter denk ikquote:
Vind American Dad eigenlijk niet zo bijzonderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Ik ga denk ik na P&W Familiy Guy en American Dad kijken.
Dus.
Roger is een Topshow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vind American Dad eigenlijk niet zo bijzonder![]()
Dat bedoel ik. Niet altijd dat lieve.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet je gewoon af en toe een pets op die dikke reet geven.
Ik vind het leuker dan Family guy.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Corriequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Karina het volgende:
Ja hou nou maar op met die onzin. Lief is overrated.
AD is juist grappig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. Ik vind Family Guy daarentegen wel geweldigquote:
What thequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Niet altijd dat lieve.
[..]
Ik vind het leuker dan Family guy.
VS heette vroeger WhiskersTango op fok!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Webschip het volgende:
[..]
Ze is een koningin. Maar een andere koningin dan VS.
Ik moest erg wennen aan AD omdat ik de meeste characters niet zo vind.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is niet mijn ding. Ik vind Family Guy daarentegen wel geweldig
Heej wacht eens even...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
VS heette vroeger WhiskersTango op fok!
true story
Ik word er bijna misselijk vanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
Was dat Whiskey_Tango?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
true story
that's right!!!quote:
Ik moet toegeven dat ik het niet zo gek vaak heb gezien maar de keren dat ik het zag vond ik het niet bijzonderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan AD omdat ik de meeste characters niet zo vind.
ja zoietsquote:
en geen sex!quote:
Steve, Roger, Stan en Francine zijn allemaal goed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik moest erg wennen aan AD omdat ik de meeste characters niet zo vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |