Jawel. Niet peppie genoeg voor me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Wasmachinu het volgende:
De Lowa Reservists Boots nog niet gevonden?
Wat draag jij, mijn beste?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:00 schreef Wasmachinu het volgende:
De Lowa Reservists Boots nog niet gevonden?
Als je het doet, doe het dan goed...quote:
Wees blij dat je hem kwijt bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef BredeBroeder het volgende:
Iemand die nog een aaifoon wilt verkaufen?
quote:
Het was goed, jij hebt het alleen maar slechter gemaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed...
Zo.quote:Wat draagT u, mijn beste?
Draag wat de baas me verstrekt. Heb geen lastige voeten, dus de nieuwe Meindl's bevallen me best prima. Het probleem is denk ik als je eenmaal het ene gewend bent, het moeilijk switchen naar het andere is omdat het toch altijd andere eigenschappen heeft. Ik heb trouwens ook gewoon makkelijke poten, dus misschien ligt het daaraan.quote:
Te veel lofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:12 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als je het doet, doe het dan goed...
Heb je mooi geluk mee man. Ik heb het idee dat mijn poten wat zeurderiger zijn. Niet dat ik (behalve als je je opgeeft voor al die marsen en nachtpatrouilles enzo) nou zoveel loop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Draag wat de baas me verstrekt. Heb geen lastige voeten, dus de nieuwe Meindl's bevallen me best prima. Het probleem is denk ik als je eenmaal het ene gewend bent, het moeilijk switchen naar het andere is omdat het toch altijd andere eigenschappen heeft. Ik heb trouwens ook gewoon makkelijke poten, dus misschien ligt het daaraan.
Hoeveel clicks heb je gemaakt op je huidige pantoffels?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Heb je mooi geluk mee man. Ik heb het idee dat mijn poten wat zeurderiger zijn. Niet dat ik (behalve als je je opgeeft voor al die marsen en nachtpatrouilles enzo) nou zoveel loop.
Ehm, goede vraag. Ik zou zeggen zo'n 250 km max misschien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:27 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Hoeveel clicks heb je gemaakt op je huidige pantoffels?
Als het dan nog problematisch is wordt het misschien wel tijd om aan wat anders te denken ja, dan ben je de inloopfase al ruim voorbij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ehm, goede vraag. Ik zou zeggen zo'n 250 km max misschien?
Hm, ja. Ik wil die Lowa's wel eens een keertje passen. Misschien dat ik dan meteen een zucht slaak van: ''Ah dit is het''.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:44 schreef Wasmachinu het volgende:
[..]
Als het dan nog problematisch is wordt het misschien wel tijd om aan wat anders te denken ja, dan ben je de inloopfase al ruim voorbij.
zo zie je maar weer hoe journalisten het internet afschuimen voor shizzlenieuws.quote:
Ja, preciesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef thesystem het volgende:
Maar het mooiste vind ik nog de " kwaliteits controle ". het is puur dat ze niet willen vergoeden omdat iedereen dan zelf gaat aanschaffen.
Heb je ze nooit onderhouden ofzo? Ik vind 4 jaar nogal weinig voor die schoenenquote:
Vind het nog steeds weinig eigenlijk, ik hoor vaak verhalen van mensen over 10 jaar en meer. dat verwacht ik ook van mijn islandsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:42 schreef thesystem het volgende:
Altijd onderhouden maar mijn werkzaamheden vreten schoenen![]()
Vaak ook niet kunnen onderhouden omdat we geen uitrusting mee mochten nemen in het veld
die titelquote:
Onzin.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:40 schreef thesystem het volgende:
Maar het mooiste vind ik nog de " kwaliteits controle ". het is puur dat ze niet willen vergoeden omdat iedereen dan zelf gaat aanschaffen.
Dat was de jaren 90...tijden veranderen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef AchJa het volgende:
Defensie is in de jaren 90 een aantal keren de bietenbrug op gegaan omdat er mensen in een rolstoel zijn beland vanwege zelf aangeschaft schoeisel. Het is wel degelijk een kwaliteits issue.
Uhuquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef thesystem het volgende:
[..]
Bij onze amerikaanse vrienden mag je zelf je schoenen kopen in de BX
Kortom, door de USA defensie goedgekeurde schoenen. Een geen onbelangrijk detail.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:08 schreef thesystem het volgende:
[..]
Dat was de jaren 90...tijden veranderen.
Bij onze amerikaanse vrienden mag je zelf je schoenen kopen in de BX...meerdere modellen van verschillende fabriekanten dus je koopt wat bij je poot past ipv hier, wij hebben dit getest en is goed.
Hangt er een beetje vanaf over welke schoen je het hebt, die kampfstiefel waren een interim oplossing.quote:Van die kwaliteits controle is vanaf 2007 dan toch geen sprake...hoevaak ik schoenen heb gekregen waar zolen los laten, voeringen los zitten?
Die schoenen zijn dan ook niet het voorbeeld van de kisten die ze nu nog in de verkoop hebbenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)iller-141800682.html
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://finance.yahoo.com/(...)iller-141800682.html
VeVa'ers en reservisten die een duit in het zakje proberen te doen met hun 3 maanden dienstjaren...quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
reservisten die een duit in het zakje proberen te doen met hun 3 maanden dienstjaren...
Ze mag dan misschien wel een aandachtsgeile kuthoer zijn, maar: ik zou d'r doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:47 schreef Damaged het volgende:
En dan nu, een teen.
http://www.geenstijl.nl/a(...)sabieringragroot.png
Ze zou jou alleen niet doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ze mag dan misschien wel een aandachtsgeile kuthoer zijn, maar: ik zou d'r doen
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat handig toch zo'n kopiëren/plakken functie
[ afbeelding ]
Nou inderdaadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef AchJa het volgende:
[..]
VeVa'ers en reservisten die een duit in het zakje proberen te doen met hun 3 maanden dienstjaren...
Ervan uitgaande dat je ook nog vragen beantwoordt als je niet op reservisten aan 't kankeren bent: Waar ben je met Strike Back ondertussen?quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik heb jou anders nog helemaal geen bijdrage zien leveren aan de discussie. Dus mondje.
De laatste (S04E07) zaterdag nog gezien.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat je ook nog vragen beantwoordt als je niet op reservisten aan 't kankeren bent: Waar ben je met Strike Back ondertussen?
Van die lui die net de kisten hebben ingelopen ja... of ja, die eigenlijk niet op kisten kunnen lopen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:42 schreef AchJa het volgende:
VeVa'ers en reservisten die een duit in het zakje proberen te doen met hun 3 maanden dienstjaren...
Tsja, wat je zaait zal je oogstenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Een hoogst eloquent weerwoord.
Vergelijk de Natres nog een keer met VeVa: I will find you, and I will burn your fucking house downquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:59 schreef Schild het volgende:
[..]
Van die lui die net de kisten hebben ingelopen ja... of ja, die eigenlijk niet op kisten kunnen lopen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:59 schreef Schild het volgende:
[..]
Van die lui die net de kisten hebben ingelopen ja... of ja, die eigenlijk niet op kisten kunnen lopen.
Okay. Ben nu bij S04E03. Heb ik snel gedaan, oi?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
De laatste (S04E07) zaterdag nog gezien.
Stop nou eens met die laffe, ondermaatse serie, en begin nou eens met Breaking Bad !quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:01 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Okay. Ben nu bij S04E03. Heb ik snel gedaan, oi?
Het is laf en ondermaats, maar wel vermakelijk (en veel tieten)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stop nou eens met die laffe, ondermaatse serie, en begin nou eens met Breaking Bad !
Dus net als VeVa en de NatRes?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is laf en ondermaats, maar wel vermakelijk (en veel tieten)
Primaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:04 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bij het rondje bier van mij op die meet straks, sla ik jou over!
Geen bikini natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:06 schreef Schild het volgende:
Zwarte bikini...
[ afbeelding ]
Of toch maar deze?
[ afbeelding ]
Ik kan er ook niet echt warm van wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Pumatje het volgende:
Ik vind 'r echt een centebakkes hebben, maargoed dat ben ik
Vooral haar foto met die teen doet me denken aan een zure raveteef uit de jaren 90. Wellicht de kleur lippenstift.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik kan er ook niet echt warm van worden
Foto met teen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Vooral haar foto met die teen doet me denken aan een zure raveteef uit de jaren 90. Wellicht de kleur lippenstift.
Dit..had net zo goed een vent kunnen zijn.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:08 schreef Pumatje het volgende:
Ik vind 'r echt een centebakkes hebben, maargoed dat ben ik
Ohai Fantaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dit..had net zo goed een vent kunnen zijn.
Ja, heel gek dat ik al eerste aan een normale teen denkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Jammer he..foot fetishist.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:25 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Jammer he..foot fetishist.
Oh ja, VeVa doet doordeweeks dingen, de Natres in het weekend...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vergelijk de Natres nog een keer met VeVa: I will find you, and I will burn your fucking house down
Nee, standaard doordeweeksquote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Oh ja, VeVa doet doordeweeks dingen, de Natres in het weekend...
Al een tijdje...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:02 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Stop nou eens met die laffe, ondermaatse serie, en begin nou eens met Breaking Bad !
Al, al, al...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Boardwalk Empire, The Wire, Generation Kill?
SCHANDE!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:13 schreef jitzzzze het volgende:
Psst, iemand nog een Beats by Dr. Dre kopen?![]()
Ik wist helemaal niet dat een dokter ook verstand had van oordopjes![]()
Ik zou ze eigenlijk moeten aanbieden aan het ronde archief.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:21 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het feit dat je een Beats aanbiedt is een schande!
Je zou ze ritueel moeten verbranden!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:22 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou ze eigenlijk moeten aanbieden aan het ronde archief.
Net als een iPod, iPod oordopjes en alles van Apple en Beats eigenlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:24 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zou ze ritueel moeten verbranden!
Nou, zo ver zou ik nog niet meteen willen gaan. Maar.. nou.. eigenlijk wel jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net als een iPod, iPod oordopjes en alles van Apple en Beats eigenlijk
Steve Jobs komt vannacht bij je spoken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Net als een iPod, iPod oordopjes en alles van Apple en Beats eigenlijk
Overpriced rommel die de kwaliteit van het huismerk van Aldi nauwelijks evenaart.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nou, zo ver zou ik nog niet meteen willen gaan. Maar.. nou.. eigenlijk wel ja
Kom danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Steve Jobs komt vannacht bij je spoken.
Hahahahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Steve Jobs komt vannacht bij je spoken.
Apple sticker kopen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Overpriced rommel die de kwaliteit van het huismerk van Aldi nauwelijks evenaart.
Op je priusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee? Achterop mijn pruttel plakken?
Bijvoorbeeldquote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nou weer mee? Achterop mijn pruttel plakken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar nee. Wil jij nog een beats kopen? Vond er van de week toevallig eentje
Sloeberquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
plak er cent achter en je hebt een deal
Ik koop alleen beats om ze door te verkopen aan straat negerts, dan kan ik geen hoge inkoop handelenquote:
Sennheiserquote:
quote:
Ga je eens schamenquote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:53 schreef Rave_NL het volgende:
Handboek voor den marinier uit de Amerikaanse opleidingstijd op de kop getikt.
Een van de laatste hoofdstukken gaat over de ervaringen in de strijd met de Japanners:
punt 44: Wanneer de Japanner tegen U schreeuwt en weet waar ge bent, schreeuw dan harder terug. De verbodsbepalingen tegen onbehoorlijke taal is dan vervallen.
Ga eens huilen..Beter dan die Apple en Dre geluidsshit.quote:
Hahha zonde! Want ik vind ze nog vrij prijzig...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]Had CX400II's, na 3 maanden kapot
Ik koop alleen nog maar el cheapo oortjes, voor quality muziek zet ik wel de boxen aan
Ja ik moet nu eigenlijk ook zuiniger omgaan met mijn gehoor, zet mijn muziek op mijn iPhone altijd veel te hard..althans hij geeft altijd ver in het rood aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:14 schreef m.k het volgende:
Ik wil een sennheiser HD25 binnekort, mijn huidige koptelefoon sloopt mijn oorschelpen
Mijn AKG's slopen mijn oorschelpen, zitten te strak op mijn hoofd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:18 schreef Fanta-stick het volgende:
Ja ik moet nu eigenlijk ook zuiniger omgaan met mijn gehoor, zet mijn muziek op mijn iPhone altijd veel te hard..althans hij geeft altijd ver in het rood aan..
Over-ear kopenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:20 schreef m.k het volgende:
[..]
Mijn AKG's slopen mijn oorschelpen, zitten te strak op mijn hoofd.
Kan maar hoeft niet perse, die ik nu heb zijn gewoon te strak, en nee ik heb geen dik hoofdquote:
We zijn godverdomme serieus jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef Thaboel het volgende:
Heb zelf ook gewoon Sennheiser oortje maar blijkbaar mag ik geen grapjes maken
Creative EP-630quote:Op woensdag 2 oktober 2013 21:22 schreef Thaboel het volgende:
Heb zelf ook gewoon Sennheiser oortje maar blijkbaar mag ik geen grapjes maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
@Jitzzze Ik hoef komend weekend mijn auto niet te poetsenDan poets je toch de linkerkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar wat heb je gedaan?![]()
@Jitzzze Ik hoef komend weekend mijn auto niet te poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Maar wel gepoetst in de kreukels...
Hetzelfde als: "als je haar maar goed zit"quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik hoop hem vrijdag al naar het schadeherstelbedrijf te mogen brengenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dan poets je toch de linkerkant![]()
Maar wat heb je gedaan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik hoop hem vrijdag al naar het schadeherstelbedrijf te mogen brengen
Onhandig geparkeerde fietsen niet met mijn bumper willen raken bij het nemen van een bocht in de parkeergarage, steunpilaar won het van de rechterkant
@Jitzzze Ik hoef komend weekend mijn auto niet te poetsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:06 schreef AchJa het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ja, ja, zeg het maar 'vrouw achter 't stuurquote:
Fiets aan de muurquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, zeg het maar 'vrouw achter 't stuur'
Daarom alleen al geen vrouwen bij het KCT.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, ja, zeg het maar 'vrouw achter 't stuur'
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Daarom alleen al geen vrouwen bij het KCT.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat ik als vrouw kan onderschrijvenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wat?quote:
Ik bedoelde dat gedeelte nog ever je autoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat?
Ik ben inderdaad van mening dat de 'elite' vrouwloos moet blijven. We zijn fysiek en psychisch gewoon anders.
Ow, leer dan eens quoten joh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat gedeelte nog ever je auto
Qouten had ik geen zin in. Enne jij wilde perse geen kleine autoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, leer dan eens quoten joh.
Klein vrouwtje moet ook niet zo'n grote auto rijden
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef jitzzzze het volgende:
Kleine auto's zijn dan ook voor vrouwen.
of homo'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:28 schreef jitzzzze het volgende:
Kleine auto's zijn dan ook voor vrouwen.
quote:
nEE, WEL M'N KOP GESCHOREN VANDAAG, lekker kaalquote:
Je Caps lock doet het nog geweldig!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nEE, WEL M'N KOP GESCHOREN VANDAAG, lekker kaal
Groeit vanzelf weerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
nEE, WEL M'N KOP GESCHOREN VANDAAG, lekker kaal
Komt door de valium man!!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Je Caps lock doet het nog geweldig!
Je klinkt als een hippiequote:
Mooi, alcohol vervangen door kalmeringsmiddelenquote:
Detox hè? Weer aan het afbouwenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mooi, alcohol vervangen door kalmeringsmiddelen
Hoe gaat het?
Ik heb géén flauw idee hoe zo'n detox is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Detox hè? Weer aan het afbouwen
Gaat verder uitstekend.
Google is my friendquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik heb géén flauw idee hoe zo'n detox is.
Verplicht zoveel eenheden alcohol per dag, op gezette tijden of zo?
Goed te horen dat het verder uitstekend gaat
Zelfde als kct. Vrouwuh motte ze niet!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Hai schatjes, iemand vertelde mij dat Loadmaster cluster 4 is..klopt dat.
En ja dat ik er nu naar vraag is natuurlijk laat, heb er al eens naar gezocht en het maakt mij niet zenuwachtiger ofzo als het zo zou zijn.
Ah, OK, de 12 stappen dus van de AAquote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Google is my friend
https://www.google.nl/sea(...)=122&q=detox+alcohol
Mwah, zowel in de us navy als in de us af zijn gewoon vrouwelijke loadmasters in dienst hoor.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:46 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zelfde als kct. Vrouwuh motte ze niet!
/sarcasmequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Mwah, zowel in de us navy als in de us af zijn gewoon vrouwelijke loadmasters in dienst hoor.
Fysiek kan een vrouw cluster 4 best halen.
Edit: maar dat was geen antwoord op de vraag van Fanta, want ik heb echt geen flauw idee welk cluster je moet halen voor loadmaster.
Kon ik ook heel goed aflezen uit je PIquote:
Moet je die gebruiken voordat je een garpje kan maken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kon ik ook heel goed aflezen uit je PI
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:08 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Moet je die gebruiken voordat je een garpje kan maken?
vrouwen.quote:
Joh, wees blij dat ik slechts een van de weinige vage wezens ben die hier postquote:
Hier houden we ook graag de 10% norm aan ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Joh, wees blij dat ik slechts een van de weinige vage wezens ben die hier post
Goed strevenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hier houden we ook graag de 10% norm aan ja.
Als ze verdomme weet waar de tv staat gaat er al iets behoorlijke mis...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed streven
Enig recht van de vrouw is de aanrecht
En als ze de afstandsbediening van de tv te pakken weten te krijgen is de ketting te kort
quote:
Vraagje... Oprecht: Waarom doet het er toe dat het een bio student is?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.voxweb.nl/student-biologie-verongelukt/
Weer..
Vorig jaar ook al.
Hmmm, tja, sneu, triest voor de nabestaanden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:28 schreef samthegreat5 het volgende:
http://www.voxweb.nl/student-biologie-verongelukt/
Weer..
Vorig jaar ook al.
Hangt ervanaf, mogeiljk dat ik die zelf al heb, maar in fotoboeken ben ik eigenlijk altijd wel geïnteresseerd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef Nibb-it het volgende:
Ben boeken aan het opruimen.
Iemand nog belang bij de Reyndersbiografie en Mei 1940 door Brongers? Heb ook nog deel II van de Hitlerbiografie van Kershaw. Verder nog wat fotoboeken mbt de mobilisatie en de meidagen, en nog algemene zut over de shoah. Roep maar, anders gaat het naar de kringloop.
Het gaat om:quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hangt ervanaf, mogeiljk dat ik die zelf al heb, maar in fotoboeken ben ik eigenlijk altijd wel geïnteresseerd.
Ik dacht eventjes dat je zijn swanschje had afgehakt:')quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:41 schreef Thaboel het volgende:
SAM IS ZOJUIST AL ZIJN MANNELIJKHEID KWIJT GERAAKT!
Ventje slaapt met een roze pluche aapje...
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
Nee, hij zit er nog aan.. en fier ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik dacht eventjes dat je zijn swanschje had afgehakt:')
FFS!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:18 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, hij zit er nog aan.. en fier ook
Fotoboeken zijn weg.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog belang bij de Reyndersbiografie en Mei 1940 door Brongers? Heb ook nog deel II van de Hitlerbiografie van Kershaw. Verder nog wat fotoboeken mbt de mobilisatie en de meidagen, en nog algemene zut over de shoah. Voor verzendkosten. Roep maar, anders gaat het naar de kringloop.
Reynders en Mei 1940 graag.quote:
quote:
Voor loadmaster krijg je VMO1. Qua ogen en oren uitgebreider tov reguliere med. keuring. Intensiteit van fysieke keuring is moeilijk te zeggen. Ik vond het destijds prima te doen iig. Ik had toen wel een erg goede conditie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:41 schreef Fanta-stick het volgende:
En ja dat ik er nu naar vraag is natuurlijk laat, heb er al eens naar gezocht en het maakt mij niet zenuwachtiger ofzo als het zo zou zijn.
Ben jij voor de LM keuring geweest?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 02:48 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Voor loadmaster krijg je VMO1. Qua ogen en oren uitgebreider tov reguliere med. keuring. Intensiteit van fysieke keuring is moeilijk te zeggen. Ik vond het destijds prima te doen iig. Ik had toen wel een erg goede conditie.
Een ruggengraat die in een emmer past dus....quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:26 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bij-elitekorps.dhtml
Het zal wel echt haar droom zijn geweest als je na wat kritiek afhaaktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:26 schreef Nibb-it het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)bij-elitekorps.dhtml
en in het artikel meld ze nog even dat ze later het misschien nog een keer gaat proberen na de media aandachtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:02 schreef hcwp het volgende:
Als zij niet zo'n enorme attention-whore geweest was, en dus na de eerste toezegging van defensie verder niet haar porum in de media had laten zien, had zij volgende week gewoon met die andere 4 op de hiba gestaan...
Maar nu kan ze de komende 10 jaar in de kroeg wel lekker pochen dat ze commanda ging worden, maar dat door defensie geblocked werd
Ja. VMO1 in 2009 voor Of. Lvlquote:Op donderdag 3 oktober 2013 04:16 schreef thesystem het volgende:
[..]
Ben jij voor de LM keuring geweest?
Ja gisteren op weg naar college al een barre overlevingstocht over de Leidsche kermis moeten maken. Terugweg was niet veel beter. Gisteren wel heerlijk hutspot gegeten thuis.quote:
Ben je in leiden?quote:[img]//i.foKzine.net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 3 oktober 2013 10:26 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ja gisteren op weg naar college al een barre overlevingstocht over de Leidsche kermis moeten maken. Terugweg was niet veel beter. Gisteren wel heerlijk hutspot gegeten thuis.
Een film met een boel zwaargewichtenquote:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen om de belegenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:08 schreef Pumatje het volgende:
Kijk de belegen gaan!
spoel maar gelijk door naar 7:55 ,
George laat ook jouw hartje smelten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:06 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Een film met een boel zwaargewichten
George niet, maar Sandra misschienquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:46 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
George laat ook jouw hartje smelten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:51 schreef Pumatje het volgende:
hehehe ik weet nog wel een functie voor Larissa bij het KCT , we hadden toch ooit die idioot Tony Macaroni?
Ieder moment toch?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Derp, derp, derp. Mijn gedachten op 't moment
Nu niet meer, wie ben jequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:06 schreef 026Remco het volgende:
Ik ben heel even in beeld, gelukkig wel onherkenbaar
Hij zat op de raket, AJ gelooft niet in die nieuwerwetse besturing, hij doet het zelf wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:04 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Nice, wanneer kom jij in beeld met je rollator?
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij zat op de raket, AJ gelooft niet in die nieuwerwetse besturing, hij doet het zelf wel.
Whehehquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Hij zat op de raket, AJ gelooft niet in die nieuwerwetse besturing, hij doet het zelf wel.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
En we DM'en dan niet?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef Nibb-it het volgende:
Iemand nog belang bij de Reyndersbiografie en Mei 1940 door Brongers? Heb ook nog deel II van de Hitlerbiografie van Kershaw. Verder nog wat fotoboeken mbt de mobilisatie en de meidagen, en nog algemene zut over de shoah. Voor verzendkosten. Roep maar, anders gaat het naar de kringloop.
Als de moderne baron Münchhausen..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:13 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Je ziet op een gegeven moment een Fennek op locatie gegidst worden, Ik ben dan die vent die bovenluiks staat.quote:
Oehquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:09 schreef 026Remco het volgende:
[..]
Je ziet op een gegeven moment een Fennek op locatie gegidst worden, Ik ben dan die vent die bovenluiks staat.
Overigens is ook mijn Fennek schietend te zien, maar of ik dat was is niet te achterhalen aangezien er 3 bedieningen uit die Fennek hebben geschoten
godver "ik ben Henk en ik doe een walvis na"quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef Aapsoldaat het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_van_een_walvis.html
Jitz je hebt echt teveel vrije tijd
fixedquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:40 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
godver "ik ben Jitzzze en ik doe een walvis na"![]()
Hoewel de russen er eerst niks van moesten hebbenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:12 schreef Pumatje het volgende:
Kan ook alleen maar ontworpen zijn door iemand uit een streek als Rusland.
Whahaha, fuck hem helemaal op. Popo aan z'n deur, mammie boosquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef BredeBroeder het volgende:
Die sukkel heeft gereis met m'n OV. Woont natuurlijk in A'dam
Heb alleen z'n uit-check metrostation gevonden,quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Whahaha, fuck hem helemaal op. Popo aan z'n deur, mammie boos![]()
Bel de popo en laat hen het uitzoeken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb alleen z'n uit-check metrostation gevonden,
01-10-2013 Check-uit 17:46 Johan Huizingalaan bij GVB
Check-in Heemstedestraat bij GVB
Ritprijs ¤ 0,09 (instaptarief ¤ 4,00 - niet verreisd ¤ 3,91)
Whehehehequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef jitzzzze het volgende:
Hij geniet van de dikke beats door je dr. dre
Ga morgen wel ff aangifte doenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Bel de popo en laat hen het uitzoeken.
Feestje en een beperkt aantal parkeerplekken... Liever peukie roken dan die kneuzen bier schenken dus eigenlijk niet zo ergquote:
Werk ze hè lamzak!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:58 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Feestje en een beperkt aantal parkeerplekken... Liever peukie roken dan die kneuzen bier schenken dus eigenlijk niet zo erg
hehequote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja hoor, iPod Touch op MP gevonden te Amsterdam, exact dezelfde :"))))))
Ik ga hem bellen dat ik hem wil kopenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:31 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
hehe
Ach, een iPod kan je sowieso beter kwijt dan rijk zijn![]()
Ja, jij en je mattie in een carnavalskostuum zekerquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga hem bellen dat ik hem wil kopenAls die open doet staan er 2 agenten voor z'n neus
Ik ga in me gvt met balletjespistoolquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, jij en je mattie in een carnavalskostuum zeker
Doe datquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:34 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ga in me gvt met balletjespistool
quote:
Goed plan, ik ga gelijk eropafquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe datKan je aan nog meer mensen uitleggen dat je wel in een tenue loopt maar geen militair bent
![]()
+ aan de Politie![]()
+ je kan een baan bij Defensie dan definitief vergeten
Kick some assquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga gelijk eropaf
Go girl!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:39 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Goed plan, ik ga gelijk eropaf
Je stalen magazijnen in je peppie dump pouch gedaan en ze verloren onderweg?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:07 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Wat ik dus gedaan heb op de schietbaan laatst?
Mijn plasticen magazijnen in de normale magazijntasjes gedaan en supergoed geschoten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je stalen magazijnen in je peppie dump pouch gedaan en ze verloren onderweg?
Maar das helegaar onder jouw peppie standaardquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:13 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mijn plasticen magazijnen in de normale magazijntasjes gedaan en supergoed geschoten.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar das helegaar onder jouw peppie standaard
EY, dont talk bad about the steel magsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je stalen magazijnen in je peppie dump pouch gedaan en ze verloren onderweg?
Verrekte handig idd. Enige probleem met dump pouch is alleen dat je naar je magazijnen aan 't grabbelen bent als je erdoorheen bent.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:36 schreef thesystem het volgende:
[..]
EY, dont talk bad about the steel mags![]()
Genoeg mee geschoten met mn prive buks....nooit storingen![]()
Wel geupdate met magpull followers
Tevens, peppie dumppouch kan best handig zijn ipv dat gepiel met die magazijn tasjes
Je bedoelt alleen lege houders én houders in het geval van een fast reload in de dumppouch dumpen?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef thesystem het volgende:
Daarom ook bijhouden hoeveel rounds je in je houder hebt zitten en pas in de pouch dumpen in geval van een fast reload....
Yes sirquote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Je bedoelt alleen lege houders én houders in het geval van een fast reload in de dumppouch dumpen?
Slimste manier, dat wel.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:59 schreef thesystem het volgende:
[..]
Yes sir
Zo deed ik het altijd. No guarantee for succes, just my style
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |