abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:19:57 #1
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_131753115

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Frsh op 03-10-2013 17:34:03 ]
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:21:03 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131753171
Oef, had ik daar toch bijna per ongeluk de laatste... :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als het niet al te slecht weer is komt ze inderdaad wel mee ja :P . Mijn schoonmoeder zelfs ook nog dan :D . Maar die vinden sowieso de hoge veluwe wel erg leuk. Ook allebei zo'n abonnement erop.
Mr. Q ook aanwezig bij de HV-loop? Gaat 'ie zelf ook nog lopen?

Ohja, mag ik ook nog in de OP?
[ code verwijderd ]

De kleinste afstand, omdat mijn vriendin de Strongmanrun zo gaaf vond dat ze het ook wilt proberen! *O* Dus gaan we samen knallen in de modder!
Ah leuk!
:Y Hij loopt de HM. Net als zwager en een vriend. Zus en ik lopen de 10k. Slapen hier trouwens, bij de ingang van het park ;)
pi_131753242
Ohja, nog eens voor de nieuwe TS! :P

1
2
[b]9 Maart 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl]Mud Masters Obstacle Run[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 6km

De kleinste afstand, omdat mijn vriendin de Strongmanrun zo gaaf vond dat ze het ook wilt proberen! *O* Dus gaan we samen knallen in de modder!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Quoi het volgende:
Oef, had ik daar toch bijna per ongeluk de laatste... :o

[..]

Ah leuk!
:Y Hij loopt de HM. Net als zwager en een vriend. Zus en ik lopen de 10k. Slapen hier trouwens, bij de ingang van het park ;)
Leuk, ziet er mooi uit daar! O+
pi_131753305
Iemand ervaring met deze oordopjes?
http://www.hardlopenwinke(...)on-sport-met-oorclip
pi_131753312
Mooie topictitel ^O^

@moblo
Toch niet de komende jaren. Eerst mijn studie afmaken en de komende maanden mezelf inwerken bij mijn nieuw werkgever.
Tijd kan je maken om te trainen maar het houdt ergens op met een sociaal leven/deeltijd studie/werk ;)

@Jero gaaf!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien doe ik dan ook mee. Heb het in ieder geval met potlood in mijn agenda gezet.
pi_131753333
Liefde is.... samen knallen in de modder
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:24:52 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_131753342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[ code verwijderd ]

Echte liefde is samen modderen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:26:23 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131753396
"Hoe gaat het met de liefde?"
"Sja, we modderen wat aan."
pi_131753409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:

Echte liefde is samen modderen :D
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Guard het volgende:
Liefde is.... samen knallen in de modder
(Echte) liefde is.... Samen 1 gedachte delen :P
O-)
pi_131753452
:D Mafkezen! _O-
pi_131753489
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef streamnl het volgende:
Mooie topictitel ^O^

@moblo
Toch niet de komende jaren. Eerst mijn studie afmaken en de komende maanden mezelf inwerken bij mijn nieuw werkgever.
Tijd kan je maken om te trainen maar het houdt ergens op met een sociaal leven/deeltijd studie/werk ;)

@Jero gaaf!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien doe ik dan ook mee. Heb het in ieder geval met potlood in mijn agenda gezet.
Doe maar! ^O^ Echt een leuk idee, neem je Ms. stream ook mee! Kan je ook lekker samen aanmodderen :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:29:58 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131753562
Hehe Jero dus je vriendin doet ook mee volgend jaar :D In mijn omgeving hoor ik er ook steeds meer over. :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131753633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe Jero dus je vriendin doet ook mee volgend jaar :D In mijn omgeving hoor ik er ook steeds meer over. :P
Niet met de Strongmanrun he, dat is veel te ver voor haar. En die wil ik lekker zelf knallen :P .
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:32:23 #14
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131753681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Niet met de Strongmanrun he, dat is veel te ver voor haar. En die wil ik lekker zelf knallen :P .
Oja ik zie het :+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:33:16 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_131753713
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

(Echte) liefde is.... Samen 1 gedachte delen :P
O-)
GMTA :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_131754028
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

GMTA :Y
QFT :Y
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:40:24 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131754069
MVPA oO<
pi_131754377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als het niet al te slecht weer is komt ze inderdaad wel mee ja :P . Mijn schoonmoeder zelfs ook nog dan :D . Maar die vinden sowieso de hoge veluwe wel erg leuk. Ook allebei zo'n abonnement erop.
Mr. Q ook aanwezig bij de HV-loop? Gaat 'ie zelf ook nog lopen?

Ohja, mag ik ook nog in de OP?
[ code verwijderd ]

Een vriendin van mij begon hier ook over, maar brrr maart! Dit jaar vroor het nog in maart!Dan valt er weinig te modderen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131755602
O+

Elke keer als jullie met die "internet" afkortingen gaan gooien, voel ik me weer heerlijk "normaal".
De helft moet ik (vaak) opzoeken :@
Nu was/is het MVPA :D
pi_131755694
Military Vehicle Preservation Association? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131755899
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Military Vehicle Preservation Association? ;)
Die heb ik ook voorbij zien komen. Tot nu toe, nog geen zinnige antwoord gevonden. }:|
pi_131756001
Waarschijnlijk heeft ze het net verzonnen :P
pi_131756232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:

Doe maar! ^O^ Echt een leuk idee, neem je Ms. stream ook mee! Kan je ook lekker samen aanmodderen :)
Ik denk niet dat ze nog een keer mee gaat doen met een evenment. Ze vind heel die poespas erom heen vermoeiend. Ze vond het wel leuk maar:
quote:
Laat mij maar gewoon thuis lopen, dan vind ik net zo leuk. Dan kan ik gaan en staan waar en wanneer ik wil.
;)
En ze heeft gelijk. Maar ik houd wel van een wedstrijdje :Y
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:19:06 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131756634
Kan je bij de Rotterdam marathon met de auto een beetje dichtbij komen? Aangezien ik nogal geen fan ben van het OV...
Er kriebelt iets...

Ohja, de sallandtrail is de dag voor de mudmasters, helemaal niet aan gedacht. Dat wordt dus geen 50k lopen daar, misschien wel de 25 nog. Maar dat geeft dus ruimte voor de M een maand later.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:28:18 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131756812
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Kan je bij de Rotterdam marathon met de auto een beetje dichtbij komen? Aangezien ik nogal geen fan ben van het OV...
Er kriebelt iets...

Ohja, de sallandtrail is de dag voor de mudmasters, helemaal niet aan gedacht. Dat wordt dus geen 50k lopen daar, misschien wel de 25 nog. Maar dat geeft dus ruimte voor de M een maand later.
Je kan bij mij parkeren ;)
Moet je kwartiertje met de metro.
pi_131756970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan bij mij parkeren ;)
Moet je kwartiertje met de metro.
Das dus het probleem, metro al helemaal niet, en dan vooral met die drukte.. :P.
Beetje claustrofobisch laat maar zeggen.. :(
pi_131756991
quote:
quote:
. Het mag duidelijk zijn: je baas kan maar beter ook snel gaan lopen
_O-
pi_131757011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand ervaring met deze oordopjes?
http://www.hardlopenwinke(...)on-sport-met-oorclip
nee maar wel met deze
http://webwinkel.anwb.nl/(...)hoofdtelefoon-1.html
zitten heerlijk, geluid niet super maar wel gewoon goed, levensduur weet ik nog niet gebruik ze nu 3 weken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:31:45 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131757017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Das dus het probleem, metro al helemaal niet, en dan vooral met die drukte.. :P.
Beetje claustrofobisch laat maar zeggen.. :(
Dichterbij ga je echt niet komen. Heel de stad is afgegrendeld.
pi_131757265
Er zitten wel wat nuttige tips in. Vooral hun schema ga ik thuis eens goed bekijken en kijken wat ik er zelf aan heb.
Bedankt Swets.

quote:
“Wat moet ik eten?”. Ook hier geldt: hetzelfde als altijd. Ga niet opeens een week van tevoren koolhydraten stapelen, anders eten en veel meer drinken dan je gewent bent. Dat kan je alleen maar doen als je dat vooraf al vaker doet en je lichaam gewend is aan deze verandering.
Toch doen dit er veel. En wordt (zo ver ik weet) door vele als juist gezien.
pi_131757402
Echt jammer dat er komend jaar geen HM is bij de Rotterdamse.
pi_131757448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dichterbij ga je echt niet komen. Heel de stad is afgegrendeld.
Ok Thanks! :)
Kruipt terug in een hoekje... *kras

Die pdf is wel goed trouwens! Bedankt!
pi_131757579
Tof, marathonners _O_. Kan er helaas niet bij zijn, want zit dan ergens ver weg op zee :P.
Get stoned
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:40:35 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131757596
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef streamnl het volgende:
O+

Elke keer als jullie met die "internet" afkortingen gaan gooien, voel ik me weer heerlijk "normaal".
De helft moet ik (vaak) opzoeken :@
Nu was/is het MVPA :D
Ik ook hoor ;)

Moderate-to-Vigorous Physical Activity. Term waarmee ik weleens werk :P

Twijfel hier: toch hardloopspul mee naar congres?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:40:38 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131757604
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Echt jammer dat er komend jaar geen HM is bij de Rotterdamse.
Volgens mij is er al jaren geen HM meer in Rotterdam tijdens de marathon.
pi_131757712
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ook hoor ;)

Moderate-to-Vigorous Physical Activity. Term waarmee ik weleens werk :P

Twijfel hier: toch hardloopspul mee naar congres?
Thanks. Die had ik nooit gevonden :D

En ja, gewoon meenemen.
Je kan het beter bij je hebben en niet gebruiken dan willen gebruiken en niet bij je hebben *)
pi_131757718
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij is er al jaren geen HM meer in Rotterdam tijdens de marathon.
Ah okay, toch jammer! Wilde nu gaan trainen voor de Bruggenloop (ondanks dat ik geen startbewijs heb...) en daarna dan door naar de HM, ook in m'n eigen stadje.
pi_131758060
Heeft er iemand zin om de 13e 15km in Schoorl te trailen? Ik ben nog steeds niet aangestoken door het trailvirus, dus het is te zwaar om een week voor de HM in A'dam te doen. Die ik overigens ook op chill tempo ga lopen en niet voor een goede tijd, maar dan nog zie ik die trail niet zitten.

Vanaf volgende week ga ik op dinsdag met een groepje hoger meetrainen. Ik begin me een beetje te vervelen tijdens de korte intervallen. Kreeg de tip om me misschien maar te gaan focussen op 3000 en 5000 meter, weet nog niet wat ik daarmee ga doen. Moet ik eerst leren doodgaan, schijnt. Ik ga niet zo graag dood.
pi_131758062
Haat aan mijn lichaam. Na de Vredesloop dat wil zeggen toen ik na vijf dagen weer kon pijnloos lopen zonder in drie fases op te hoeven staan bleven twee vermoedelijke lopersknietjes over en nu na mijn rondje van wel twee hele kilometers heb ik pijn in mijn scheen. :X |:( :')

Klotelijf. Als het maar niet denkt dat het weer op de bank mag gaan zitten. }:|

Dus. Verder gaat alles goed. Volgende week vakansje en dan sleep ik die dikke reet gewoon de Etna op. *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door LadyOracle op 01-10-2013 21:50:00 (emoticons zijn verwarrend) ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:54:22 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131758376
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ah okay, toch jammer! Wilde nu gaan trainen voor de Bruggenloop (ondanks dat ik geen startbewijs heb...) en daarna dan door naar de HM, ook in m'n eigen stadje.
Voor de bruggenloop komen er wel startnummers op marktplaats enzo :) Vorig jaar gelopen en vond hem erg leuk. Toen had ik ook graag de HM in rotterdam gelopen, maar die was er helaas niet. ZIjn gelukkig zat leuke HM wedstrijden. En kan je in de regio (met name Oost) wel leuke rondjes laten zien waar je zelf een HM kan lopen :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:54:29 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131758381
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef streamnl het volgende:

[..]

Thanks. Die had ik nooit gevonden :D

En ja, gewoon meenemen.
Je kan het beter bij je hebben en niet gebruiken dan willen gebruiken en niet bij je hebben *)
Uhu :Y Alleen: handbagage :X

De Etna op LadyOracle? Dat is geen mild plannetje! :P

Hats helaas, het virus heeft mij ook nog niet aangestoken..
pi_131758881
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Misschien dan toch aan de FF's? Die nemen niet zoveel ruimte in ;)

Die trail was ook vooral als stok achter de deur om mezelf wel richting bos te schoppen, niet groot genoeg dus. Misschien loop ik zondag rondje Bergen als training voor de HM, is ook leuk en meer verhard.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:10:44 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131759362
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Heeft er iemand zin om de 13e 15km in Schoorl te trailen? Ik ben nog steeds niet aangestoken door het trailvirus, dus het is te zwaar om een week voor de HM in A'dam te doen. Die ik overigens ook op chill tempo ga lopen en niet voor een goede tijd, maar dan nog zie ik die trail niet zitten.

ik had hem graag willen overnemen, maar ik zit met de vier mijl in Groningen op dezelfde data, ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_131759702
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

misschien niet hardlopend ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_131759986
quote:
Er kriebelt iets...

Wat is dichtbij? Twee kilometer oid voor graties en nog wel wat korter als betaald parkeren ook goed is.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:24:51 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_131760179
quote:
Er kriebelt iets...

Ik vond de trein vorig jaar helemaal niet overdreven druk. Prima te doen hoor :)
pi_131760425
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef streamnl het volgende:
Mooie topictitel ^O^

@moblo

Sociaal leven is voor mietjes :') of gewoon zorgen dat je sociaal leven je hardloopclub wordt en andersom :+ 8-)
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:32:47 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131760756
Omfg

http://www.endomondo.com/routes/253046814
http://www.endomondo.com/routes/253049717

Iemand een startbewijs voor de rotterdam marathon kopen
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:35:30 #50
387431 Frsh
pi_131761062
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Omfg

Wat doe je?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:36:07 #51
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131761108
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:35 schreef Frsh het volgende:

[..]

Wat doe je?
Even 2 trainingsrondjes uitzetten. Wat een kolereeind!
pi_131761293
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Even 2 trainingsrondjes uitzetten. Wat een kolereeind!
Je hoeft toch helemaal geen 40km in training te lopen? Al is 35km natuurlijk ook een klotestuk ;)
pi_131761458
Ik zou de 35 en 40 gewoon met de marathon trainingsgroep doen, dan is het vast goed te doen :o Na de 25 met die groep had ik iig nog bakken energie over..
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:40:32 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131761497
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Je hoeft toch helemaal geen 40km in training te lopen? Al is 35km natuurlijk ook een klotestuk ;)
Je hoeft niks. Maar denk dat ik hem toch wel een keer wil lopen. Maar de 35 is inderdaad ook een grafeind :P
pi_131761779
Wel baas dat je je er aan gaat wagen! Wat loop je nu op de halve? En ga je met een loopgroep trainen of zelfstandig?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:57:17 #56
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131762642
Ja hoi!

Vanavond eindelijk m'n loopje van afgelopen zondag op endomondo gezet. Wat een lekker loopje was dat zeg! We gingen voor 13 a 14 kilometer. Verdere opbouw richting de 7^^ dus. En omdat het in Nederland was, was het voor de verandering eens een vlak parcours (op een viaduct na). Ik had uitgemeten hoe ver het was naar de cafe-discotheek waar ik vroeger regelmatig heen ben gefietst, dat was 7km vanaf m'n ouderlijk huis. Dus daar konden we wel mooi heen en terug lopen. Hoefden we ook niet zo na te denken over de route.

Met Mo als haas (of pacer, of eigenlijk gewoon als zichzelf) gingen we lekker van start. Beetje vlot, maar het liep lekker, dus lekker door blijven stomen. En het stoomde zo lekker door, dat we ook niet af en toe even een moment pauze namen. En voor ik het wist, waren we al bij het keerpunt. Dus de afstand zou waarschijnlijk wel gaan lukken deze training. Shortcuts waren in elk geval niet meer mogelijk.

En toen waren we zo alweer een eind op weg terug en liep het nog steeds lekker door. Heb zelf meestal de huidige pace op m'n scherm staan, dus ik vroeg aan Mo hoe hard we gemiddeld gingen. "Iets van 6:20 of 6:25 per kilometer ofzo?" "Welnee joh, 6:10 per kilometer!"

Dat was best een rap tempo. erg dicht bij race-pace! Kilometers 12 en 13 waren uiteindelijk nog best zwaar. Maar dat was met zo'n snelheid niet erg verbazingwekkend. De 14e kilometer voelde alweer iets beter (hoewel die net zo snel ging als de twee daarvoor). Maar ondanks dat toch de snelheid redelijk vol kunnen houden.

Resultaat: 14km gelopen in 1:27:58. Dus als ik dat doortrek richting de 7^^ zou ik toch wel ergens bij de 1:35 in de buurt moeten kunnen komen als m'n benen het er dan ook mee eens zijn. Het vertrouwen begint nu toch wel te komen!

En vanwege het tempo nog even twee PRs vermorzeld:

10km in 1:01:26, verbetering van bijna 4 minuten! *O*
uur-afstand verhoogd naar 9,77km, ook een flink stuk er bij! *O*

Happy! *O*

http://www.endomondo.com/workouts/252987056/10882483
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_131763166
quote:
^O^ Lekker bezig, je gaat echt hard vooruit! Maar als je nu al bijna op race-pace kan lopen kan je straks misschien ook nog wel iets harder ;). Als je niet teveel wordt tegengehouden door de massa natuurlijk :). Maar die 7^^ gaat helemaal goedkomen ja! *O*

quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:21 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wat is dichtbij? Twee kilometer oid voor graties en nog wel wat korter als betaald parkeren ook goed is.
Dat klinkt al wat beter idd, zat al te kijken naar de midwintermarathon, maar heb je misschien namen van die parkings? Bedankt in ieder geval! ^O^
pi_131763413
*; Talentje, die vent van mij! _O_ Samen lopen is ook echt wel leuk, zeker op zo'n zondagochtend. Wolve moest me echt meesleuren (al was ik ook wel even blij dat we huilende kinderen konden ontvluchten :') ) :P maar dat was achteraf helemaal niet zo erg! Lekker gelopen.
Ja doei.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:17:43 #59
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131763762
Samen lopen is inderdaad een stuk leuker dan in je eentje. :Y *;

En het helpt natuurlijk ook als het lekker gaat. Vrijdag had ik het idee niet vooruit te branden te zijn en moest ik heel veel moeite doen om richting de 6:30/km te gaan ondanks dat we maar half zo ver gingen, en nu ging het bijna vanzelf (op het laatste stukje na) en komt er ineens een gemiddelde van 6:17 uit rollen. 8)7

Hopelijk net voor de 7^^ weer een baggertraining en dan op de loop zelf vlammen. :9
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 23:21:25 #60
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131763953
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:05 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

^O^ Lekker bezig, je gaat echt hard vooruit! Maar als je nu al bijna op race-pace kan lopen kan je straks misschien ook nog wel iets harder ;). Als je niet teveel wordt tegengehouden door de massa natuurlijk :). Maar die 7^^ gaat helemaal goedkomen ja! *O*
Over de massa maak ik me niet zoveel zorgen. Ik zorg dat ik niet te ver naar voren start. Dan kom ik in ieder geval niet in de drukte van snelle lopers achter me en langzame lopen voor me terecht. En dan kan ik zelf relatief veel inhalen, wat altijd een goed gevoel geeft.

Maar ook weer niet te ver naar achteren, want dan zit iedereen al in het cafe als ik binnen kom. :P

Oh, en in de 7^^ zitten we iets meer heuvels dan in de training, dus ondanks wedstrijd-tempo, gok ik meer op hier in de buurt komen dan er nog eens een heel stuk af halen.
pi_131763967
quote:

Dat klinkt al wat beter idd, zat al te kijken naar de midwintermarathon, maar heb je misschien namen van die parkings? Bedankt in ieder geval! ^O^
En anders kom lekker je de natuurmarathon lopen in Geldrop, max 1200 deelnemers over 6 afstanden, over de hei lopen waar bijna geen publiek staat ^O^
En openbaar vervoer hebben ze bijna niet in Geldrop, hoogstens een verdwaalde stadbus uit Eindhoven in de buurt van het ziekenhuis :P
pi_131764829
quote:

[..]

[..]

Absoluut de midwinter als je zou moeten kiezen. En anders gewoon beide.
pi_131764991
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:40 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Absoluut de midwinter als je zou moeten kiezen. En anders gewoon beide.
Lijkt me ook wel een hele mooie marathon inderdaad, weet je tenminste ook zeker dat het niet in een keer 20+ graden is :P. Alleen wel jammer dat je daar op weinig plekken een beetje support hebt, vooral als het wat minder weer is.

http://www.marathonrotter(...)heid-parkeergarages/
Hier trouwens nog behoorlijk wat parkeergarages die gewoon open zijn en ook bereikbaar redelijk dichtbij. Moet je natuurlijk wel op tijd zijn trouwens :).
pi_131765242
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel een hele mooie marathon inderdaad, weet je tenminste ook zeker dat het niet in een keer 20+ graden is :P. Alleen wel jammer dat je daar op weinig plekken een beetje support hebt, vooral als het wat minder weer is.

http://www.marathonrotter(...)heid-parkeergarages/
Hier trouwens nog behoorlijk wat parkeergarages die gewoon open zijn en ook bereikbaar redelijk dichtbij. Moet je natuurlijk wel op tijd zijn trouwens :).
Je support kan gewoon met je mee fietsen. Zit zelf nog in dubio dat als ik ga of de asselronde of de marathon te doen. Parcours wel wat zwaarder dan die van rotterdam.
pi_131767055
quote:

[..]

[..]

Het grootste deel van Katendrecht is vrij parkeren, bijvoorbeeld rondom Deliplein. Rijnhavenbrug, Wilhelminapier, Erasmusbrug over en je bent er. Volgens mij blijft dat bereikbaar. En anders zijn er zat betaalde plekken in Noord en Kralingen te vinden op loopafstand en nog op een paar plekken in het centrum. Misschien is inrijden vanaf noordwest nog het handigst, afslag centrum, 's Gravendijkwal af en dan een parkeergarage in het centrum. Er zijn zelfs in het centrum wat straten waar het' rustig' is, als je liever op straat staat. Diergaardesingel bijvoorbeeld. Kortenaerstraat. Of richting Veerhaven. Verder moet ik wel even checken voor ik iets blaat en je daar helemaal niet kunt komen.

[ Bericht 6% gewijzigd door LadyOracle op 02-10-2013 00:57:04 ]
  woensdag 2 oktober 2013 @ 01:20:07 #66
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_131767680
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Omfg

Ga je dat doen? Wat cool!!!

Ik twijfel nog voor volgend jaar. Ik word 42 in februari. Amsterdam zou misschien wel mooi zijn om te doen. (Liefste Athene, maar dat kan ik financieel en met mijn werk niet rondkrijgen vrees ik.)
Life is what you make it.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 01:21:48 #67
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131767698
Ik loop hem ook, de 't Is voor niks-loop in Geldrop. Sta nu ingeschreven voor HM, heb al gemaild of ze hem kunnen omzetten naar 30km. Volgens mij zitten ze trouwens (bijna) vol?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 2 oktober 2013 @ 03:33:29 #68
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131768287
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik loop hem ook, de 't Is voor niks-loop in Geldrop. Sta nu ingeschreven voor HM, heb al gemaild of ze hem kunnen omzetten naar 30km. Volgens mij zitten ze trouwens (bijna) vol?
Jij bent ook lekker sneaky de afstanden aan het vergroten he..

M'n tweede loop op Aruba ging stukken beter dan de eerste. Merk wel dat ik echt beter op m'n tempo moet letten, dat probleem had ik in Nederland ook. Morgen met de virtual pacer lopen op 6/6.15 en vrijdag de 10km aantikken. Want ongetraind de 10 gaan lopen op zondag is natuurlijk niet slim.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_131768379
Voor het eerst de loopband geprobeerd voor een heuveltraining, 2 min. 3% 4% 5% 7% 8% 7% 5% 4% 3% tussendoor steeds 1 min. 1%, snelheid 7.00/km. In totaal 5.1 km in 36 min.

Was wel leuk, viel me mee hoe het was om op 8% te lopen, maar het is natuurlijk iets makkelijker op de loopband dan buiten. Buiten lopen is nog steeds leuker, maar dit is wel efficient als heuveltraining en ik denk dat ik er wel sterker van word :o
pi_131768388
Enige nadeel: ik begin weer van die uitstekende spierhompen boven mijn knieen te krijgen, ik dacht dat ik daar vanaf was toen ik stopte met roeien :P Nog maar meer yoga doen misschien :o

[ Bericht 21% gewijzigd door La_Tramposa op 02-10-2013 04:32:20 ]
  woensdag 2 oktober 2013 @ 07:21:20 #71
387431 Frsh
pi_131768704
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 04:26 schreef La_Tramposa het volgende:
Enige nadeel: ik begin weer van die uitstekende spierhompen boven mijn knieen te krijgen, ik dacht dat ik daar vanaf was toen ik stopte met roeien :P Nog maar meer yoga doen misschien :o
Beenspierballen FTW!
pi_131768851
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 03:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

M'n tweede loop op Aruba ging stukken beter dan de eerste. Merk wel dat ik echt beter op m'n tempo moet letten, dat probleem had ik in Nederland ook. Morgen met de virtual pacer lopen op 6/6.15 en vrijdag de 10km aantikken. Want ongetraind de 10 gaan lopen op zondag is natuurlijk niet slim.
Hoezo ongetraind? Qua klimaat daar bedoel je?
Want die 10 km heb je toch wel in je? Ik zou toch wat minder lopen, morgen km of 5/6 max. Dan tot zondag niet meer.
pi_131768860
http://www.standaard.be/cnt/dmf20131001_048

SPOILER
Wat een mierenneukers!
pi_131768884
quote:
ik geloof nog een plekje of 150 over, als ik het goed zag.
pi_131768920
quote:
Wat een eind!

Ik heb me net ingeschreven voor de 10EM in Bergen zondag (omdat het toch zo dichtbij is), maar ik bedacht me daarna met m'n o zo wakkere hoofd dat jij misschien nog wel je startbewijs over had.. Of niet? Niet dat het nu nog uitmaakt, maar ok.
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 07:55:32 #76
155227 crew  Guppy
dus
pi_131768922
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:47 schreef minimaLL het volgende:

SPOILER
Wat een mierenneukers!
Inderdaad. Een beetje aanstellerig wel hoor
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2013 @ 08:14:14 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131769049
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:44 schreef Stefanovic83 het volgende:
Wel baas dat je je er aan gaat wagen! Wat loop je nu op de halve? En ga je met een loopgroep trainen of zelfstandig?
Snelste HM tijd is 2 uur 4 minuten. En zelfstandig of met een groep trainen weet ik nog niet.
quote:

Volgens mij kan je op de dag van de marathon echt vergeten zo dicht bij de coolsingel te parkeren.
pi_131769849
quote:

SPOILER
Wat een mierenneukers!
Zeikerds zijn het! En dat ze daar nu ineens mee komen, Evy gebruikt dat al vanaf 2006. Ze zullen dan ook weinig kans van slagen hebben juridisch. De slogan is ook groot geworden door Evy en niet door die Atletiekunie.
pi_131770044
Ik vind trainingen van 15km+ al lang, zou 35+ nooit kunnen denk ik :')
Wanneer de HM voorbij is ga ik denk ik nog max 15km lopen, of kijken of ik mijn 10km tijd kan verbeteren. Heb het een beetje gehad met die lange trainingen :P (Soms vind ik het nog wel genieten hoor, alleen nu voelt het alsof het "moet", omdat mijn eerste HM bijna is, en moeten voelt niet goed :+)
pi_131770067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:28 schreef Miezziej het volgende:
Ik vind trainingen van 15km+ al lang, zou 35+ nooit kunnen denk ik :')
Wanneer de HM voorbij is ga ik denk ik nog max 15km lopen, of kijken of ik mijn 10km tijd kan verbeteren. Heb het een beetje gehad met die lange trainingen :P (Soms vind ik het nog wel genieten hoor, alleen nu voelt het alsof het "moet", omdat mijn eerste HM bijna is, en moeten voelt niet goed :+)
Ja maar, ja maar, M's zijn de nieuwe spibelts!

Ofzo.
Ja doei.
pi_131770124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 09:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, M's zijn de nieuwe spibelts!

Ofzo.
Ik heb uiteindelijk ook een spibelt gekocht.
Dus wie weet, loop ik volgend jaar een M :+ haha
pi_131770367
Wow, Swets, stoere actie! Ik ben benieuwd hoe het jou de komende maanden vergaat. Ik denk dat het jou wel gaat lukken als je geen pech krijgt (d.w.z. blessures). Hopelijk krijgen we een zachte winter... of hou je wel van kou?

@Jero: het dichtstbijzijnde is vermoedelijk P+R Meijersplein. Gratis en vanaf daar een minuut of 5 met... de metro (eerste stuk bovengronds). Ik parkeer daar vaak als ik naar Rotterdam ga.
pi_131770643
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 23:21 schreef Guard het volgende:

En anders kom lekker je de natuurmarathon lopen in Geldrop, max 1200 deelnemers over 6 afstanden, over de hei lopen waar bijna geen publiek staat ^O^
En openbaar vervoer hebben ze bijna niet in Geldrop, hoogstens een verdwaalde stadbus uit Eindhoven in de buurt van het ziekenhuis :P
:D
Ik probeer al maanden om hem op die dag naar Geldrop te krijgen.
Maar tot nu toe heeft ie alleen maar smoesjes ;)

quote:

SPOILER
Wat een mierenneukers!
-O- wat slecht van de Atletiekunie.
pi_131770678
De inschrijving van mijn M is nog niet open :'( maar dat gaat wrsch ook nog wel even duren. :+

Als het hier zo door blijft regenen moet ik zondag wel op de trailschoenen gaan rennen :+
Ja doei.
pi_131771186
Wat leesvoer
A 2:03:23 marathon world record: Analysis and pacing

http://www.sportsscientis(...)rd-analysis.html?m=1
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:25:20 #86
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131771227
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:55 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Wat een eind!

Ik heb me net ingeschreven voor de 10EM in Bergen zondag (omdat het toch zo dichtbij is), maar ik bedacht me daarna met m'n o zo wakkere hoofd dat jij misschien nog wel je startbewijs over had.. Of niet? Niet dat het nu nog uitmaakt, maar ok.
Heb gecanceld ;(
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:27:21 #87
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131771268
hier twee dagen "verplichte" rust, tot en met morgen in Christchurch voor werk en dan morgen 8 uur in de auto terug naar "the Deep South"
Dus morgenavond meteen mijn loopschoenen aan Mrs.RD een zoen geven en dan mijn loopschoenen aan voor anderhalf uur hobbelen, vrijdag zelfde afstand en dan zondag de St.Paul Harriers off road HM
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_131771420
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Heb gecanceld ;(
Ah, "gelukkig" dan maar, anders zat jij met een startbewijs die je niet ging gebruiken die ik eventueel had kunnen overnemen, ipv een nieuwe aanmelding te doen, maar dat is dus niet zo. Wel jammer dat je niet gaat lopen! Al is het wel 2x hetzelfde rondje, dat vind ik altijd wel jammer.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:41:50 #89
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131771568
verdomme.....zit hier op mijn hotelkamer en had na een dag lang vergaderen geen zin om het vorige topic terug te lezen.
Begin ik weer met dit topic en afgaande op de posts denk ik "Swets WTF..... really?" dus alsnog terug gelezen en ja, really!!
^O^ ^O^ ^O^
heel veel plezier tijdens de komende maanden en ET alvast bedankt voor de steun aan onze Swets!!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 10:52:28 #90
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131771821
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:35 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ah, "gelukkig" dan maar, anders zat jij met een startbewijs die je niet ging gebruiken die ik eventueel had kunnen overnemen, ipv een nieuwe aanmelding te doen, maar dat is dus niet zo. Wel jammer dat je niet gaat lopen! Al is het wel 2x hetzelfde rondje, dat vind ik altijd wel jammer.
Nee hoor? 16km loopt een langer rondje door het bos, het parcours staat op hun website. Ik heb ooit een verkeerde route op Endomondo gezet :@
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2013 @ 10:55:25 #91
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131771893
Eerste kilometers met dubbele laag bovenkleding zit er weer op dit winterseizoen. M'n windjack was echt geen overbodige luxe vandaag, damn wat een gemeen koude wind.
pi_131771987
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:52 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee hoor? 16km loopt een langer rondje door het bos, het parcours staat op hun website. Ik heb ooit een verkeerde route op Endomondo gezet :@
Volgens mij is het een rondje van 8km dat je 2 keer loopt ;) 10km is ook 2x een rondje van 5

10 Engelse mijl 2x 8+ km
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:10:06 #93
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131772258
Crosspost vanaf WhatsApp...

Vanochtend bij de fysio geweest. Zere knie heb
Ik al een hele tijd en sinds 2 weken straalde er ook een pijn door m'n been met hardlopen. Beetje gepraat, testjes gedaan, ze zag al vrij snel dat mijn bekken niet helemaal recht stond en vroeg of ik een zere onderrug had (wat inderdaad ook zo is sinds 2 weken). Ik moest zo met rechte benen mijn tenen raken wat nooit lukte. Op een gegeven moment moest ik op de zij liggen en deed ze iets met mijn rug die even knak zei en toen kon ik vanuit stand ineens wel mijn tenen raken. Vanmiddag mag ik een klein uurtje rennen (mits pijnloos). Zondag moest ik nog maar niet een wedstrijd doen zei ze, maar in ieder geval weer lopen straks. Hopelijk gaat het goed..
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:13:06 #94
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131772327
Hopelijk heeft het geholpen! ^O^
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:16:37 #95
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131772414
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:13 schreef Wolve000 het volgende:
Hopelijk heeft het geholpen! ^O^
Ik denk die pijn wat zo straalde wel, maar echt de pijn "in" mijn knie weet ik niet. Kan het ook lastig lokaliseren dus voor haar is het ook moeilijk dan. Maar eerst zo maar proberen :)

Oja en ze vroeg of ik core stability deed, waarna we een heel gesprek over anterior pelvic tilt en alles hadden. Ze was verbaasd over mijn kennis. En ik moest bij de Atletiek club komen zei ze. :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:21:35 #96
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131772536
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:16 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ik denk die pijn wat zo straalde wel, maar echt de pijn "in" mijn knie weet ik niet. Kan het ook lastig lokaliseren dus voor haar is het ook moeilijk dan. Maar eerst zo maar proberen :)

Oja en ze vroeg of ik core stability deed, waarna we een heel gesprek over anterior pelvic tilt en alles hadden. Ze was verbaasd over mijn kennis. En ik moest bij de Atletiek club komen zei ze. :)
Hopelijk is het probleem wat alles veroorzaakte nu opgelost.

Als het ergens verkeerd zit (in jouw geval je bekken), dan kan dat voor allerlei andere problemen zorgen omdat er in het geheel iets mis is. Dus de knieen kunnen een resultaat van dat probleem zijn en zijn hopelijk niet een probleem op zich.

En een club kan nooit kwaad lijkt me. Zeker als ze specifieke techniek-training doen.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:24:19 #97
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131772607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

Hopelijk is het probleem wat alles veroorzaakte nu opgelost.

Als het ergens verkeerd zit (in jouw geval je bekken), dan kan dat voor allerlei andere problemen zorgen omdat er in het geheel iets mis is. Dus de knieen kunnen een resultaat van dat probleem zijn en zijn hopelijk niet een probleem op zich.

En een club kan nooit kwaad lijkt me. Zeker als ze specifieke techniek-training doen.
Ja maar ik heb al langer dan een maand een zere knie, en dat zit meer in het hot ofzo dan in spieren, pezen of gewrichten. Maar wellicht was dat allemaal al door een verkeerde houding. Hopelijk wel natuurlijk! Dan kan ik weer opbouwen.
pi_131772798
Gisteravond een rondje van 4km gedaan, ben nog steeds aan het opbouwen na last van mn rechterknie. Gelukkig nergens last van en aardig lekker gelopen. Had eerst een klein uurtje gefietst dus viel me alles mee! Shirt met lange mouwen was de eerste km geen overbodige luxe, het koelt behoorlijk af 's-avonds!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:47:06 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131773161
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:59 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Volgens mij is het een rondje van 8km dat je 2 keer loopt ;) 10km is ook 2x een rondje van 5

10 Engelse mijl 2x 8+ km

Dat grote blauwe rondje is de 10EM, veel prachtig Bergens dennenbos checken dus O+

[edit: je brengt me inderdaad weer aan het twijfelen. Ik heb hem exact zo uitgetekend op Endomondo en dan kom ik inderdaad op maar 8km per rondje...]
pi_131773539
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:24 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Ja maar ik heb al langer dan een maand een zere knie, en dat zit meer in het hot ofzo dan in spieren, pezen of gewrichten. Maar wellicht was dat allemaal al door een verkeerde houding. Hopelijk wel natuurlijk! Dan kan ik weer opbouwen.
Dat zou mooi zijn ja! Hopen dat het nu inderdaad verholpen is! Succes ermee ^O^ .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2013 @ 13:06:39 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131775120
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Crosspost vanaf WhatsApp...

Vanochtend bij de fysio geweest. Zere knie heb
Ik al een hele tijd en sinds 2 weken straalde er ook een pijn door m'n been met hardlopen. Beetje gepraat, testjes gedaan, ze zag al vrij snel dat mijn bekken niet helemaal recht stond en vroeg of ik een zere onderrug had (wat inderdaad ook zo is sinds 2 weken). Ik moest zo met rechte benen mijn tenen raken wat nooit lukte. Op een gegeven moment moest ik op de zij liggen en deed ze iets met mijn rug die even knak zei en toen kon ik vanuit stand ineens wel mijn tenen raken. Vanmiddag mag ik een klein uurtje rennen (mits pijnloos). Zondag moest ik nog maar niet een wedstrijd doen zei ze, maar in ieder geval weer lopen straks. Hopelijk gaat het goed..
Klinkt goed!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:37:45 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131775848
* SEMTEX heeft wat moeite om naar buiten te gaan. 't Mag van mij nog wel iets warmer :@
pi_131775922
Zo koudere dagen beginnen er weer aan te komen. Nu dus op zoek naar goede broek. Jas en shirt heb ik al. Iemand tips, Merk / Model /Shops ?

Tevens gisteren weer ervaren dat het niet uitmaakt of je er als een kerstboom bij loopt of niet 's avonds, want werd gewoon bijna de vouwen uit de broekspijpen gereden vlak bij huis. Terwijl ik toch duidelijk zichtbaar was met m'n lampjes en reflecterende kleding :(

Afl 22 van Evy, bijna 6 km in 35 minuten. Eerste 11 minuten gingen makkelijk, toen 2min wandelen, en halverwege 2e stuk van 11 minuten had ik iets van pfffff dat wordt zeuren. Maar uiteindelijk had ik de smaak te pakken en liep ik het naar m'n gevoel redelijk makkelijk uit.
= What else do you have to do on a saterdaynight =
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2013 @ 13:41:40 #104
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131775939
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:40 schreef RedScorpion het volgende:
Zo koudere dagen beginnen er weer aan te komen. Nu dus op zoek naar goede broek. Jas en shirt heb ik al. Iemand tips, Merk / Model /Shops ?

Tevens gisteren weer ervaren dat het niet uitmaakt of je er als een kerstboom bij loopt of niet 's avonds, want werd gewoon bijna de vouwen uit de broekspijpen gereden vlak bij huis. Terwijl ik toch duidelijk zichtbaar was met m'n lampjes en reflecterende kleding :(

Afl 22 van Evy, bijna 6 km in 35 minuten. Eerste 11 minuten gingen makkelijk, toen 2min wandelen, en halverwege 2e stuk van 11 minuten had ik iets van pfffff dat wordt zeuren. Maar uiteindelijk had ik de smaak te pakken en liep ik het naar m'n gevoel redelijk makkelijk uit.
http://wiggle.co.uk, perry sport (INQ is prima spul), Aldi heeft vaak prima loopkleding.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:57:23 #105
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131776302
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:40 schreef RedScorpion het volgende:

goed tempo. Aldi heeft aankomende week weer wat spul. En wat hierboven in de reactiestaat.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:57:28 #106
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131776305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 07:45 schreef Guard het volgende:
Hoezo ongetraind? Qua klimaat daar bedoel je?
Want die 10 km heb je toch wel in je? Ik zou toch wat minder lopen, morgen km of 5/6 max. Dan tot zondag niet meer.
Klimaattechnisch ja. Waar dag 1 zwaar was, ging dag 2 lekker en na vandaag en vrijdag moet ik toch wel door gaan hebben hoe m'n lichaam reageert op de warmte en hoeveel ik moet drinken.
Ik ga dus gewoon op vrijdag lopen. Ik heb voor die loop een BBQ met familie (tante is jarig), dus ik moet niet teveel eten. Het is geen loop voor tijd, meer voor de lol. En het past precies in m'n loopschema. In de ochtend ga ik ook gewoon nog de sportschool in.
In november is de 7 heuvelen, daar ga ik wel taperen, maar al het andere is gewoon training.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:21:35 #107
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131776854
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 10:23 schreef streamnl het volgende:
Wat leesvoer
A 2:03:23 marathon world record: Analysis and pacing

http://www.sportsscientis(...)rd-analysis.html?m=1
Interessante blog. Na wat verder bladeren kwam er ook nog wel een interessant stukje uit van het minimalistische lopen waar het hier ook regelmatig over gaat:

http://www.sportsscientis(...)oot-fad-and.html?m=1
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:24:12 #108
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131776921
Mijn fysio was ook wel een beetje van het neutrale lopen, iig liefst geen zooltjes en alles.
pi_131777857
Haha, start to run is toch een veel te generieke slogan om het alleenrecht op te hebben? :P
Aan de andere kant, Just Do It is natuurlijk ook van Nike geworden. Nouja.

Ook wel grappig zo'n analyse van het wereldrecord, achteraf gezien zal je natuurlijk altijd zeggen dat hij het goed heeft ingedeeld. Want de winnaar heeft altijd gelijk ;)
pi_131778856
Zal Aldi eens in de gaten houden. Thxs. Zoek vooral een broek die dus een windstopper heeft zoals ik ook heb voor mijn wielrenbroek voor de winter.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2013 @ 15:32:01 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131778940
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:29 schreef RedScorpion het volgende:
Zal Aldi eens in de gaten houden. Thxs. Zoek vooral een broek die dus een windstopper heeft zoals ik ook heb voor mijn wielrenbroek voor de winter.
Dat is voor hardlopen al snel veel te warm.
pi_131779010
http://www.hardloopaanbiedingen.nl/

Hier hebben ze ook wel aardige prijzen!
pi_131779583
quote:
4s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat is voor hardlopen al snel veel te warm.
Begin dit jaar toen ik begon in Feb, heb ik paar x gelopen met die wielrenbroek (aangezien ik niets anders had) was prima te doen zeker niet te warm geweest. Maar nu ik toch wat langer achter elkaar loop lijkt me een hardloopbroek nu wel betere optie. Begin moest ik ook maar kijken of ik het wel leuk vond en vol ging houden voordat ik allerlei kledij ging aanschaffen.
pi_131779682
* komt voorzichtig om de hoek kijken*

Wat een afstanden allemaal, daar kan ik voorlopig alleen maar van dromen! (vond het al heel wat dat de Couch25K gelukt is, en dat voor iemand die nooit rende. En sport haatte.)

Zijn er nog gouden tips om langer/verder te kunnen lopen? Rond de drie kwartier lijkt echt een soort onoverbrugbare hindernis te zitten. Wat is hier het beste, rennen afwisselen met kort wandelen, of telkens iets langer (proberen te) rennen?
pi_131779732
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:52 schreef Wild_Overstekend het volgende:

Zijn er nog gouden tips om langer/verder te kunnen lopen?
Schema's (zie OP)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:59:04 #116
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131779972
quote:
vond het al heel wat dat de Couch25K gelukt is, en dat voor iemand die nooit rende. En sport haatte.
^O^
quote:
Zijn er nog gouden tips om langer/verder te kunnen lopen? Rond de drie kwartier lijkt echt een soort onoverbrugbare hindernis te zitten. Wat is hier het beste, rennen afwisselen met kort wandelen, of telkens iets langer (proberen te) rennen?
Wat guard zegt, er staan in de openingspost wel mooie schema's. Kijk eens naar een 5 tot 10 schema bijvoorbeeld. En als je niet per se naar de 10 wilt, kan je natuurlijk een beetje schuiven in de tijden, of slechts een deel van het schema doen.

Wat ook kan helpen is meer afwisseling. Als je altijd maar dezelfde afstand op dezelfde snelheid doet, went je lichaam daar aan. En dan is het moeilijk sneller of verder te gaan. Dus gooi er eens een kortere training in, maar dan met snellere intervallen bijvoorbeeld.
pi_131780127
quote:
Zijn er nog gouden tips om langer/verder te kunnen lopen? Rond de drie kwartier lijkt echt een soort onoverbrugbare hindernis te zitten.
Hoe bedoel je? Wat ervaar je dan?
pi_131780132
15 graden, maar die wind maakt het toch wel koud. Ik ben net terug van 10x400 extensief en kreeg na het 8e interval gewoon kippenvel.

Training ging verder goed, maar toen ik terug naar huis wandelde werd er nog even een kind aangereden :{ Gelukkig waren er al snel omstanders. ambulance en politie ter plaatse. Er was wel sprake van letsel, hopelijk valt het mee.
pi_131780383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:59 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

^O^

[..]

Wat ook kan helpen is meer afwisseling. Als je altijd maar dezelfde afstand op dezelfde snelheid doet, went je lichaam daar aan. En dan is het moeilijk sneller of verder te gaan. Dus gooi er eens een kortere training in, maar dan met snellere intervallen bijvoorbeeld.
Goed idee. Mijn route hangt deels af van bodemgesteldheid/hoeveelheid Nordic Walkers, dus het wordt al snel te vaak hetzelfde rondje.

En anders toch maar eens aan een gadget om tijd en afstand te meten. Zet nu gewoon de mp3-speler op met zo veel minuten aan muziek (en passeer af en toe de stationsklok). En ik maar denken dat lopen een goedkope hobby was.
pi_131780475
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef Saysem het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Wat ervaar je dan?
Gewoon te moe om nog verder te rennen. Aan de andere kant, ooit voelde ik me ook zo na een minuut hardlopen, dus er is nog hoop.
pi_131780569
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:10 schreef Wild_Overstekend het volgende:

[..]

Goed idee. Mijn route hangt deels af van bodemgesteldheid/hoeveelheid Nordic Walkers, dus het wordt al snel te vaak hetzelfde rondje.

En anders toch maar eens aan een gadget om tijd en afstand te meten. Zet nu gewoon de mp3-speler op met zo veel minuten aan muziek (en passeer af en toe de stationsklok). En ik maar denken dat lopen een goedkope hobby was.
Wat voor telefoon heb je?
Op veel toestellen kan je apps downloaden voor je tijd en afstand (bijv. endomondo)
pi_131780753
- Wisseling van training.. de ene keer kortere afstand wat sneller proberen af te leggen, de andere keer iets langzamer lopen en kijken of ik zo wat verder kan lopen. En qua tijd is het dan bijv 5 minuten langer lopen dan de vorige keer. Dus niet in eens denken ga nu 10-15 minuten langer lopen, maar bouw het op.

- Interval, zoals ik nu ondervind met Evy's start to run - 11 minuten rennen/2min stevig doorwandelen/11min rennen etc bevalt mij ook goed.

- Diversiteit aan routes, wissel regelmatig af waardoor het niet gaat vervelen.

Zo merk ik dat ik langzaam aan wel makkelijker en langer kan lopen. Luister ook goed naar je lichaam, de ene keer loop je makkelijker dan de andere keer, ga niet forceren.
pi_131781400
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:14 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Wat voor telefoon heb je?
Op veel toestellen kan je apps downloaden voor je tijd en afstand (bijv. endomondo)
Helaas, een Nokia 1100 (ja, ik ben een fossiel waar het telefoons betreft).
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:45:28 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131781494
Jongeeee... dacht ik met deze training eindelijk uit de min te komen in de challenge, sta ik nog steeds op -0,90:

Distance: 25.01 km
Time: 2:43:07
Avg Speed: 9.2 km/h
Calories: 1,931 C

Niet mijn allersnelste tijd ooit of een pr vernaggeld, maar dat was de bedoeling ook niet bij deze afstand. Ik wil mijn lijf laten wennen aan die afstanden en uren trainen. 't Was best zwaar, op mijn tandvlees zelfs het laatste stukje. Warmer dan ik dacht (met mijn vestje met lange mouwen... dom dom), veters tien keer opnieuw strikken, playlist op iphone wisselen, foto's onderweg maken....
pi_131781674
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Voor de bruggenloop komen er wel startnummers op marktplaats enzo :) Vorig jaar gelopen en vond hem erg leuk. Toen had ik ook graag de HM in rotterdam gelopen, maar die was er helaas niet. ZIjn gelukkig zat leuke HM wedstrijden. En kan je in de regio (met name Oost) wel leuke rondjes laten zien waar je zelf een HM kan lopen :)
Ga inderdaad marktplaats in de gaten houden. Een collega van mij kent ook want mensen waar hij niet echt veel vertrouwen in heeft dat die 'm uiteindelijk ook echt gaan lopen, dus wellicht dat ik via die weg ook wel aan een startbewijs kan komen.

Ik houd me aanbevolen voor de HM-routes, maar ga eerst eens lekker de 15 trainen. Ren nu sinds februari 10km (daarvoor nooit verder dan 5km gedaan) en heb in de tussentijd met drie evenementen meegedaan.
M'n snelste 10km deed ik in 44:54 :s) Maar nu dus even kijken hoe ik heelhuids de 15 kan halen.

quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 03:33 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Is er de komende 3 weken nog een evenementje op Aruba toevallig? Ik vlieg volgende week vrijdag voor 2 weken die kant op, lijkt me leuk om daar wat te rennen!
pi_131782346
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef Jero_nimo het volgende:
[ code verwijderd ]

[..]

Leuk, ziet er mooi uit daar! O+
Ik ga hem ook lopen. Heb afgelopen zondag de 12km bij mudmasters gelopen en vond het erg leuk. Ik ga in maart 2014 de 18km doen want ik vond 12km toch echt te weinig. Was zo snel voorbij.

Succes!
An Amateur trains untill he does it right!
A Professional trains untill he can't do it wrong!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:17:44 #127
387431 Frsh
pi_131782520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:12 schreef Pro_Shifty het volgende:

[..]

Ik ga hem ook lopen. Heb afgelopen zondag de 12km bij mudmasters gelopen en vond het erg leuk. Ik ga in maart 2014 de 18km doen want ik vond 12km toch echt te weinig. Was zo snel voorbij.

Succes!
Je staat in de OP!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:26:23 #128
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131782799
Als er nog mensen/Brabo's zijn op zoek naar -kleinschalige- HM-etjes:
http://www.valkenloop.nl/
quote:
Halve marathon (AU-wedstrijd)
Start: 10.30 uur
Startplaats: parkeerplaats Leenderbos, Strijperpad (5595 XR)
De halve marathon wordt verdeeld in de volgende categorieën:
- Dames senioren
- Dames 35+ en 45+
- Heren senioren
- Heren 35+, 45+ en 55+

Recreatieloop • 21,1 km
Start: 10.30 uur
Startplaats: parkeerplaats Leenderbos, Strijperpad (5595 XR)

Recreatieloop • 12,5 km
Start: 11.30 uur
Startplaats: Grensweg (5556 VH)

Recreatieloop • 7,1 km
Start: 12.30 uur
Startplaats: Sportparkdreef (5556 VT)

Inschrijfgeld
• 21,1 km: ¤ 15,-, AU-leden betalen bij voorinschrijving ¤ 10,-
• 12,5 km: ¤ 12,-, AU-leden betalen bij voorinschrijving ¤ 8,-
• 7,1 km: ¤ 9,-, AU-leden betalen bij voorinschrijving ¤ 6,-
10-11 @ Valkenswaard
pi_131782909
Leenderbos, al vaak gewandeld. Lekker naar de Achelse kluis, biertjes kopen bij het winkeltje van Broeder Martinus O+
'Helaas' zit ik dan op Aruba 8-)
pi_131782914
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ga inderdaad marktplaats in de gaten houden. Een collega van mij kent ook want mensen waar hij niet echt veel vertrouwen in heeft dat die 'm uiteindelijk ook echt gaan lopen, dus wellicht dat ik via die weg ook wel aan een startbewijs kan komen.

Ik houd me aanbevolen voor de HM-routes, maar ga eerst eens lekker de 15 trainen. Ren nu sinds februari 10km (daarvoor nooit verder dan 5km gedaan) en heb in de tussentijd met drie evenementen meegedaan.
M'n snelste 10km deed ik in 44:54 :s) Maar nu dus even kijken hoe ik heelhuids de 15 kan halen.

[..]

Is er de komende 3 weken nog een evenementje op Aruba toevallig? Ik vlieg volgende week vrijdag voor 2 weken die kant op, lijkt me leuk om daar wat te rennen!
Jeetje, dan ben je wel snel voor een halfjaar serieus aan het trainen!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:07:49 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131783769
http://eindhoven.run2day.(...)dhoven-onveilig.html
Wie gaat? O+ Ik heb die dag ook al een wedstrijd in Eindhoven, maar dit lijkt me zoooo gaaf O+
pi_131784116
De nieuwe start to run app van Evy Gruyaert is er. Moge er weer heel wat hardlopers bijkomen! ^O^
SPOILER
Nieuwigheden opgesomd:
+ Populairste voornamen ingesproken
+ Zowel Start to run als, 5km, 10km, 10 miles, HM & Marathon
+ info over training, materiaal, blessures, voeding, verzorging, ...
+ Gekoppeld aan GPS
+ Systeem van punten
+ Systeem van hartslagzones (na berekening)
+ Eigen favoriete playlist
+ Persoonlijk trainingsdagboek

Voor IOS & Android
Engels & Franse app in de maaK

[ Bericht 13% gewijzigd door minimaLL op 02-10-2013 18:31:25 ]
  Moderator woensdag 2 oktober 2013 @ 18:30:12 #133
155227 crew  Guppy
dus
pi_131784433
Atletiekunie kan me nog meer vertellen, maar dit klinkt gewoon als een bazen app hoor ^O^
pi_131784890
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:29 schreef Guard het volgende:
Leenderbos, al vaak gewandeld. Lekker naar de Achelse kluis, biertjes kopen bij het winkeltje van Broeder Martinus O+
'Helaas' zit ik dan op Aruba 8-)
Mm Achels bier! O+
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:44:31 #135
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_131784907
Staat nog niet in de iTunes-store.. wel jammer, had wel even willen kijken
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_131784908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:34 schreef La_Tramposa het volgende:
http://www.hardloopaanbiedingen.nl/

Hier hebben ze ook wel aardige prijzen!
Ah thanks! Zeker een aanrader idd.
Ik heb nog even niks nodig, misschien eens een jasje voor de regen. Anders dan anderen hier zo te lezen vond ik het daarnet in korte broek en tshirt echt heel prima om te lopen.
Een lange tight is wel makkelijk om te hebben liggen.
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:45:48 #137
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131784937
Frsh, kun jij mijn afstand bij de 't Is voor niks-loop op 24-11 aanpassen naar 30km (het wedstrijdsecretariaat is akkoord *O*) en mijn inschrijving bij Rondje Bergen verwijderen? (6 oktober). En volgens mij loopt Hatsaflats hem juist weer wel :+
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:46:49 #138
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131784972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:30 schreef Guppyfriend het volgende:
Atletiekunie kan me nog meer vertellen, maar dit klinkt gewoon als een bazen app hoor ^O^
Ik vind 't stom. Er zijn zooooveel lopers begonnen met Evy, ze zouden de makers van de app juist dankbaar moeten zijn.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 2 oktober 2013 @ 18:58:32 #139
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131785375
Pfff, nou weer gedwongen taperen. Sinds vanmiddag opeens gammel, koorts, misselijk. Hopelijk snel weer over.
pi_131785469
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:44 schreef E.T. het volgende:
Staat nog niet in de iTunes-store.. wel jammer, had wel even willen kijken
http://www.start2run.be/

Je kan het gewoon hier van halen :)
pi_131785497
Pff wat een gedoe om een paar woorden.. wees blij dat je mee mag liften op Evy zou ik dan denken als atletiekunie.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:12:25 #142
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131785885
Oja ik heb vanmiddag dus gelopen nadat de fysio in mijn rug een knakje had gedaan en ik heb weinig last van de knie gehad. *O*

Ik begon al met een glimlach, en na elk km-piepje van Endomondo werdt die glimlach groter

Mijn rug voelt nu wel als een ingestort huis maar ik hoop dat het erbij hoort en dat het morgen over is.

Ik mocht een uurtje rustig lopen, maar na een half uur lopen/wandelen zeiden mijn benen gedag en wouden ze rust. Dus niks geforceerd en lekker gaan douchen. Zaterdag denk ik weer ff een stukje en dan maandag weer naar de lieftallige fysio O+
pi_131785908
Wat fijn!
Ja doei.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:21:23 #144
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131786200
Merk aan de hand van vanmiddag wel dat ik rustig aan weer moet opbouwen als alles heel blijft.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:22:41 #145
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131786244
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
12/10 fun run & walk 4.6 km
20/10 colorrun
27/10 neon colorrun (is in de avond, lijkt me erg leuk, maar ben dan weer in .nl)
31/10 halloween run

Je moet je bij ibisa inschrijven, dat zit in Oranjestad (in de buurt Certified mall), Frankrijkstraat.

Ik heb ergens nog een linkje van alle events, maar mobiel zoekt rot. Dus je moet ff wachten tot ik zin heb om met laptop naar mn oom te lopen.
Zoek anders op all distance runners aruba, dan kom je eea tegen :)
pi_131786325
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:22 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

27/10 neon colorrun (is in de avond, lijkt me erg leuk, maar ben dan weer in .nl)

Heb ik een filmpje van gezien, ziet er erg gaaf uit idd
pi_131786342
Oh, vanavond is de eerste 'wintertraining': heuvels! Poeh...
Ja doei.
pi_131787200
Hardloopapp Evy niet op Nederlandse markt

ARNHEM - Veel Nederlanders zijn dankzij haar begonnen met hardlopen, maar de nieuwe Start 2 Run-app van de Vlaamse Evy Gruyaert voor smartphones komt er voorlopig niet in Nederland. In België is de app vanaf woensdag te downloaden. Het was de bedoeling dat dat in Nederland ook zo zou zijn. Maar Jan Willem Landré, directeur van de Nederlandse Atletiekunie, zegt daar een stokje voor gestoken te hebben.

,,Vorige week hoorden we dat Gruyaert een app wou introduceren op de Belgische en de Nederlandse markt, maar wij zijn met Start to Run al meer dan 15 jaar actief en hebben al een gelijknamige app. Het zou verwarrend zijn als daar nog een andere app met een andere inhoud bij zou komen'', legde Landré woensdag uit.

,,Dat vinden wij erg spijtig'', zei Evy Gruyaert woensdag tegen het ANP. ,,Het is onze bedoeling om zoveel mogelijk mensen aan het lopen te krijgen. Wie dat precies doet, speelt voor ons geen rol. Er zijn heel wat gemeentes in Vlaanderen die een Start to Run-cursus aanbieden aan hun inwoners. Daar doen wij ook niet moeilijk over.''

Mensen die beginnen met hardlopen met het Start to Run-programma van de Atletiekunie, doen dat 6 weken lang onder begeleiding van een gediplomeerde trainer. Met de Start-2-Run-podcasts van de Belgische Gruyaert kunnen beginnende hardlopers zelf, zonder verdere begeleiding, in 10 weken de eerste stappen zetten in de wereld van het hardlopen.

De Atletiekunie gaat volgende week in gesprek met Gruyaert en Energy Lab, de commerciële partij achter de app, over samenwerkingsmogelijkheden. Gruyaert heeft er vertrouwen in dat de app uiteindelijk ook beschikbaar komt voor Nederlandse hardlopers. ,,Ik kan me niet voorstellen dat we er niet samen uitkomen, met een beetje goede wil moet dat wel lukken'', zei ze woensdag.

De Start 2 Run-podcasts met de aanmoedigingen van Gruyaert blijven overigens wel gewoon te downloaden.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 19:51:11 #149
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131787308
Gewoon ff apktje Downloaden voor Android en klaar.

Al zal die niet snel online verschijnen, te specifiek.
pi_131787577
Nevermind.. ik keek verkeerd ;)

[ Bericht 76% gewijzigd door #ANONIEM op 02-10-2013 19:57:42 ]
pi_131788386
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:22 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

12/10 fun run & walk 4.6 km
20/10 colorrun
31/10 halloween run

Je moet je bij ibisa inschrijven, dat zit in Oranjestad (in de buurt Certified mall), Frankrijkstraat.

Ik heb ergens nog een linkje van alle events, maar mobiel zoekt rot. Dus je moet ff wachten tot ik zin heb om met laptop naar mn oom te lopen.
Zoek anders op all distance runners aruba, dan kom je eea tegen :)
Leuk zeg, bedankt! Denk dat ik die fun run (als ik geen dikke jet lag heb) en colorrun mee ga pakken, de laatste twee ben ik (helaas) alweer terug in Nederland...
pi_131788390
quote:
17s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:07 schreef SEMTEX het volgende:
http://eindhoven.run2day.(...)dhoven-onveilig.html
Wie gaat? O+ Ik heb die dag ook al een wedstrijd in Eindhoven, maar dit lijkt me zoooo gaaf O+
Tof! Zeer waarschijnlijk zit ik nét die avond aan de andere kant van het land (Leeuwarden, of all places :') ).... Kijk ik eroverheen? Zie ook de afstand niet?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:18:00 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131788456
Nee, de afstand is voor mij ook een raadsel. Hij wordt overigens in 10 steden gehouden...
  woensdag 2 oktober 2013 @ 20:37:49 #154
3011 E.T.
pi_131789296
http://run2day.nl/run2day-halloween-run
Volgens deze info 7-8km mét stops :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_131789880
quote:
0s.gif [b]Op woensdag 2 oktober 2013 16:03 schreef Zwabberhark het volgende:[//b]
Training ging verder goed, maar toen ik terug naar huis wandelde werd er nog even een kind aangereden :{ Gelukkig waren er al snel omstanders. ambulance en politie ter plaatse. Er was wel sprake van letsel, hopelijk valt het mee.
Jasses, geen lekker einde van je training, Zwabber! Hopelijk komt het weer helemaal goed. Hier tegen het einde van m'n training bijna-botsing voor m'n neus, auto gaf geen voorrang aan eentje die van rechts kwam. De weg waar ik op liep was ooit wel een voorrangsweg maar dat is echt al 5 jaar of langer niet meer het geval... zijn nog steeds veel mensen die dat vergeten. :-(

Totaal 9km gelopen, was wel lekker weer maar ook erg beschut, veel bos en bosrand. Nog goed te doen in tshirt en capri.

Oh, en zijn jullie trouwens ook geneigd meer te geven aan een sponsorloop dan zomaar een collecte? Ik was net van plan een dezer dagen een briefje bij de bel te hangen, 'sorry geen collectes' want werkeloos enzo en zit echt krap. Komen er twee kinderen die een sponsorloop voor Unicef lopen, rondjes om het sportveld, met school. Toch maar wel een donatie toegezegd, want dat vond ik dan weer een leuke aktie. :-)
pi_131790653
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:52 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Jasses, geen lekker einde van je training, Zwabber! Hopelijk komt het weer helemaal goed. Hier tegen het einde van m'n training bijna-botsing voor m'n neus, auto gaf geen voorrang aan eentje die van rechts kwam. De weg waar ik op liep was ooit wel een voorrangsweg maar dat is echt al 5 jaar of langer niet meer het geval... zijn nog steeds veel mensen die dat vergeten. :-(

Totaal 9km gelopen, was wel lekker weer maar ook erg beschut, veel bos en bosrand. Nog goed te doen in tshirt en capri.

Oh, en zijn jullie trouwens ook geneigd meer te geven aan een sponsorloop dan zomaar een collecte? Ik was net van plan een dezer dagen een briefje bij de bel te hangen, 'sorry geen collectes' want werkeloos enzo en zit echt krap. Komen er twee kinderen die een sponsorloop voor Unicef lopen, rondjes om het sportveld, met school. Toch maar wel een donatie toegezegd, want dat vond ik dan weer een leuke aktie. :-)
Ik had een keer met zo'n sponsorloop ongeveer hetzelfde bedrag per rondje opgegeven als de meeste van de buren, onder het motto van: dat is wel een normaal bedrag dan. Liep dat kind echt onwijs veel rondjes en moest ik ongeveer 8 euro betalen :')
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:12:01 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131790767
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik had een keer met zo'n sponsorloop ongeveer hetzelfde bedrag per rondje opgegeven als de meeste van de buren, onder het motto van: dat is wel een normaal bedrag dan. Liep dat kind echt onwijs veel rondjes en moest ik ongeveer 8 euro betalen :')
Maar wel een verdiende 8 euro :)
pi_131790999
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:12 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar wel een verdiende 8 euro :)
Dat wel, maar voor mij was het toen een hele hoop geld :P
pi_131791011
Zo heb ik ook een keer mijn nichtje geholpen, die deden een sponsorrun rond de ROPA, en ik mocht als eerste sponsoren, op een familiedag. Tis de dochter van mijn zus, dus ik 10 euro gesponserd. Kan de rest van de familie niet achterblijven natuurlijk. Ze had het hoogste bedrag van de school opgehaald :P
pi_131792028
:% eerste heuveltraining van 'het seizoen'

Mijn god.... :') les voor volgende keer: meer drinken overdag :X

http://www.endomondo.com/workouts/253463269/881511
Ja doei.
pi_131792075
Ik kies bij sponsorlopen vaak voor een vast bedrag. Laatst ook nog, bij de man van m'n nichtje. Achteraf maar goed, hij had veul te ver gelopen. ;)

Vanavond een lekker rondje gelopen met oud collega. Was gezellig en ging goed. Wel jammer dat het weer zo vroeg donker wordt. Volgende week reflectiehesje aan, was eigenlijk al te donker om zonder te lopen..

SPOILER
pi_131792473
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:37 schreef motorbloempje het volgende:
:% eerste heuveltraining van 'het seizoen'

Mijn god.... :') les voor volgende keer: meer drinken overdag :X

http://www.endomondo.com/workouts/253463269/881511
Godhemeltjelief wat een hartslag. Ik weet dat je vrij snel een hoge hartslag hebt, maar mijn hemel.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:50:52 #163
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131792771
quote:
6s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:37 schreef E.T. het volgende:
http://run2day.nl/run2day-halloween-run
Volgens deze info 7-8km mét stops :)
Thanks O+ ik krijg mijn eega niet mee :(
  woensdag 2 oktober 2013 @ 21:59:10 #164
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131793298
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 19:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Oja ik heb vanmiddag dus gelopen nadat de fysio in mijn rug een knakje had gedaan en ik heb weinig last van de knie gehad. *O*

Ik begon al met een glimlach, en na elk km-piepje van Endomondo werdt die glimlach groter

Mijn rug voelt nu wel als een ingestort huis maar ik hoop dat het erbij hoort en dat het morgen over is.

Ik mocht een uurtje rustig lopen, maar na een half uur lopen/wandelen zeiden mijn benen gedag en wouden ze rust. Dus niks geforceerd en lekker gaan douchen. Zaterdag denk ik weer ff een stukje en dan maandag weer naar de lieftallige fysio O+
*O*
  woensdag 2 oktober 2013 @ 22:23:21 #165
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131794890
Wat Mo net al zei: eerste heuveltraining van het seizoen. En voor mij dus de eerste heuveltraining ooit. :%

Dat ging niet vanzelf! Op een paadje met een heuvel gingen we heen en weer. Uiteindelijk zeven keer het pad op en neer gegaan. Na een paar keer gaat dat toch steeds zwaarder. En dat voel je wel in je benen. Maar dat betekent vast dat het werkt!

http://www.endomondo.com/workouts/253463778/10882483
(Wat m'n GPS van plan was weet ik trouwens ook niet, de heuvel-repeats zijn niet echt te zien in de grafiek...)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:16:47 #166
387431 Frsh
pi_131797243
quote:
4s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:45 schreef SEMTEX het volgende:
Frsh, kun jij mijn afstand bij de 't Is voor niks-loop op 24-11 aanpassen naar 30km (het wedstrijdsecretariaat is akkoord *O*) en mijn inschrijving bij Rondje Bergen verwijderen? (6 oktober). En volgens mij loopt Hatsaflats hem juist weer wel :+
Allemaal gedaan!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:53:27 #167
308266 Ach3r0n
kennis is macht
pi_131798402
Wat heuvels betreft heb ik niet zo fijne herinneringen aan afgelopen zondag. Ik wou graag zonder wandelen naar de top van de piramide, maar dat was me echt te zwaar nog.
Vanavond ging het lopen al een stuk beter. Bij de klim na het spoorviaduct versneld en ook langs de vijver over het spoordijkje was geen probleem.

http://www.endomondo.com/workouts/253419570/5515301
pi_131798498
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Godhemeltjelief wat een hartslag. Ik weet dat je vrij snel een hoge hartslag hebt, maar mijn hemel.
Ja :')

Het stomme is: bij de eerste set heuvels (eerste 3 ofzo) voelde het niet zo zwaar als bij de laatste zwaardere, terwijl tegen die tijd m'n hartslag echt niet nog hoger was... terwijl je zou verwachten dat hoe zwaarder, hoe hoger de hartslag. Nou ja... hè?

Nu planken. Verdiend!

[ Bericht 0% gewijzigd door motorbloempje op 03-10-2013 00:15:17 ]
Ja doei.
pi_131798955
Zo, m'n eerste oefentraining achter de rug bij een club.

De komende 3 trainingen zijn gratis, daarna kan ik lid worden. Is bij elkaar zo'n beetje 100 euro per jaar. En in die komende 3 trainingen zit ik in een special groep, bedoeld voor instromers en mensen die blessures hebben (gehad).
Children of the night. What music they make.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 00:21:18 #170
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131799205
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:11 schreef DeHovenier het volgende:
Zo, m'n eerste oefentraining achter de rug bij een club.

De komende 3 trainingen zijn gratis, daarna kan ik lid worden. Is bij elkaar zo'n beetje 100 euro per jaar. En in die komende 3 trainingen zit ik in een special groep, bedoeld voor instromers en mensen die blessures hebben (gehad).
En wat is het eerste gevoel? Beetje gezellig? En nuttig?
pi_131799306
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 00:21 schreef Wolve000 het volgende:

[..]

En wat is het eerste gevoel? Beetje gezellig? En nuttig?
Ik ben niet zo'n sociaal type, maar ik vond 't wel leuk en nuttig ja :Y

Iig leuker om in een groep te trainen dan in je eentje. Ze trainen woensdagavond en vrijdagavond, en dan kan je in t weekend voor jezelf trainen.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 00:51:07 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131799849
Klinkt tof, DeHovenier!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 01:01:10 #173
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_131799988
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 20:16 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Leuk zeg, bedankt! Denk dat ik die fun run (als ik geen dikke jet lag heb) en colorrun mee ga pakken, de laatste twee ben ik (helaas) alweer terug in Nederland...
Naar Aruba heb je weinig last van jetlag. Terug is erger. Je vliegt met KLM. Dus je bent rond 16 uur geland en daarna kan je om 20/21 uur slapen, de volgende ochtend word je rond 6 uur wakker en dan ben je een happy camper. True story.
pi_131800681
Zo dat was weer een bitse training met de hardloopgroep..

Eerst weer 'rustig inlopen' a la 5.45 of zo, en toen 800-400-400 en dat 3 keer, met 90 seconden rust tussen de intervallen en 3 minuten tussen de series. Het moest op 10km snelheid, maar iedereen sprintte er weer vandoor met als gevolg dat ik veruit laatste was. Bij mij was het ook eerder 5km pace dan 10km pace maar ik heb in ieder geval het idee dat ik de training nog soort van normaal heb uitgevoerd i.t.t. sommige anderen. Mijn intervallen waren iig mooi constant. Maar ik vind het wel een beetje stom dat die trainer niet de autoriteit toont om mensen gewoon de training goed te laten uitvoeren, het is nogal intimiderend voor mensen die langzamer zijn waardoor die gewoon niet meer komen. Vorige week waren er nog 5 vrouwen, nu maar weer ik en één andere. En nou vind ik het niet zo erg om een stuk achter de rest te lopen omdat ik weet dat je toch het sterkste wordt van op je eigen snelheid trainen, maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen intimiderend werkt. Het is in ieder geval flink frustrerend.

Wel bizar wat voor een verschil tussen Strava en Endomondo:

http://www.strava.com/activities/86549527

http://www.endomondo.com/workouts/253532038/11367364

Het verschil in gemiddelde komt vooral doordat ik bij Strava autopause heb aanstaan als ik stilsta en bij Endomondo niet. Maar ook in de snelheid van de intervallen lijken er flinke verschillen in te zitten.
pi_131800937
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:09 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ja, hier stond een max bedrag bij, of gewoon een vaste bijdrage (maar moeten ze nog altijd wel voor meedoen :)). Wel leuk als ze echt veel rondjes rennen, maar dat doe ik weer als ik weer werk heb ;-P
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 08:03:40 #176
155227 crew  Guppy
dus
pi_131801136
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:38 schreef Gogo83 het volgende:
Ik kies bij sponsorlopen vaak voor een vast bedrag. Laatst ook nog, bij de man van m'n nichtje. Achteraf maar goed, hij had veul te ver gelopen. ;)

Vanavond een lekker rondje gelopen met oud collega. Was gezellig en ging goed. Wel jammer dat het weer zo vroeg donker wordt. Volgende week reflectiehesje aan, was eigenlijk al te donker om zonder te lopen..

SPOILER
Ik had ook best een reflectiehesje aan kunnen doen, alleen de lampjes waren niet genoeg op een gegeven moment. Wel lekker gelopen op m'n nieuwe schonen gisteren, ik ben er erg blij mee!
pi_131801140
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 04:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo dat was weer een bitse training met de hardloopgroep..

Eerst weer 'rustig inlopen' a la 5.45 of zo, en toen 800-400-400 en dat 3 keer, met 90 seconden rust tussen de intervallen en 3 minuten tussen de series. Het moest op 10km snelheid, maar iedereen sprintte er weer vandoor met als gevolg dat ik veruit laatste was. Bij mij was het ook eerder 5km pace dan 10km pace maar ik heb in ieder geval het idee dat ik de training nog soort van normaal heb uitgevoerd i.t.t. sommige anderen. Mijn intervallen waren iig mooi constant. Maar ik vind het wel een beetje stom dat die trainer niet de autoriteit toont om mensen gewoon de training goed te laten uitvoeren, het is nogal intimiderend voor mensen die langzamer zijn waardoor die gewoon niet meer komen. Vorige week waren er nog 5 vrouwen, nu maar weer ik en één andere. En nou vind ik het niet zo erg om een stuk achter de rest te lopen omdat ik weet dat je toch het sterkste wordt van op je eigen snelheid trainen, maar ik kan me voorstellen dat het voor veel mensen intimiderend werkt. Het is in ieder geval flink frustrerend.

Wel bizar wat voor een verschil tussen Strava en Endomondo:

http://www.strava.com/activities/86549527

http://www.endomondo.com/workouts/253532038/11367364

Het verschil in gemiddelde komt vooral doordat ik bij Strava autopause heb aanstaan als ik stilsta en bij Endomondo niet. Maar ook in de snelheid van de intervallen lijken er flinke verschillen in te zitten.
Het lijken me niet echt zinvolle trainingen, als iedereen er als een idioot vandoor gaat. En achter een groep aanlopen is ook gewoon niet leuk, heb ik ook een tijd moeten doen voordat ik snel genoeg was om bij mijn huidige groep te kunnen aansluiten (waar elke 100m een horloge afgaat om er zeker van te zijn dat je het goede tempo aanhoudt, wat wel weer erg fijn is. Al komt discipline hier ook wel echt uit de groep, en niet zozeer uit de trainer).

Wiggle heeft Kinvara 4 GTX:

:9~
pi_131801194
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 21:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Hardlopers zijn doodlopers maar ze neemt dat iets te serieus :D
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:20:32 #179
387431 Frsh
pi_131801250
Keihard aan het taperen hier. Behalve een kleine strandwandeling en volleybaltrainen heb ik de hele week nog niks nuttigs gedaan. Vanavond of morgenochtend maar een klein rondje doen, anders verleer ik t nog.
pi_131801254
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:03 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ik had ook best een reflectiehesje aan kunnen doen, alleen de lampjes waren niet genoeg op een gegeven moment. Wel lekker gelopen op m'n nieuwe schonen gisteren, ik ben er erg blij mee!
Fijn dat je er lekker op loopt! *O*
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 08:24:00 #181
155227 crew  Guppy
dus
pi_131801272
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:21 schreef Gogo83 het volgende:

[..]

Fijn dat je er lekker op loopt! *O*
Ja O+ nu hopen dat het zo blijft! Maar het begin is goed.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 oktober 2013 @ 08:28:42 #182
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131801312
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:20 schreef Frsh het volgende:
Keihard aan het taperen hier. Behalve een kleine strandwandeling en volleybaltrainen heb ik de hele week nog niks nuttigs gedaan. Vanavond of morgenochtend maar een klein rondje doen, anders verleer ik t nog.
Taperen O+

Hier nog steeds ziek. Ik hoop wel dat ik vandaag goed opknap anders komt mijn wedstrijdje van zondag in gevaar.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:30:31 #183
387431 Frsh
pi_131801330
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Taperen O+

Hier nog steeds ziek. Ik hoop wel dat ik vandaag goed opknap anders komt mijn wedstrijdje van zondag in gevaar.
Dat is wel heel hard taperen....
pi_131801332
quote:

[..]

Taperen O+
Aan de ene kant onrustig van het stilzitten, aan de andere kant blij dat ik weer frisse benen krijg.
pi_131801346
Taperen... Zal dat ook werken met studeren?
pi_131801419
Deed ik altijd wel ja. Studeren tot de avond voor een tentamen en dan de ochtend zelf niks meer doen. Hoofd leeg maken, tot rust komen, etc.
pi_131801566
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:40 schreef Saysem het volgende:
Deed ik altijd wel ja. Studeren tot de avond voor een tentamen en dan de ochtend zelf niks meer doen. Hoofd leeg maken, tot rust komen, etc.
Ik bedoelde het juist andersom: nu lanterfanten en daarna knallen :P tentamens heb ik sowieso niet meer. Jeej onderzoek -O-
pi_131801590
Ik taper zowat al mijn hele opleiding :')
En nu kom ik dus in de knel met mijn afstudeeronderzoek omdat ik niet goed ben met time management :+

Ik had al last van mijn knie, nou viel ik gister ( :')) en zit er ook nog een wond op diezelfde knie.
pi_131801979
quote:

[..]

Taperen O+

Dat zou minder zijn...
heb dinsdag waarschijnlijk de wind een beetje onderschat, ben gisteren het hele stadium van een verkoudheid doorlopen doordat ik geen jasje aan heb gedaan na training op weg naar huis.
Hopen dat het nu inderdaad over is, en geen voorbode is voor koorts of zo, want om zaterdag 8 uur in de koude aircolucht van een vliegtuig te zitten rillen heb ik ook niet echt veel zin in.
pi_131802073
Ik begin op de tweede dag van m'n promoveren maar niet met taperen.

Wel de rest van de week rustig aan doen voor zondag! Als ik al nog ga lopen dan vrijdag een klein 5K rondje ofzo, maar verder: rust!
Ja doei.
pi_131802083
Wilde vandaag eigenlijk gaan lopen, maar dat zal wel niet verstandig zijn...
pi_131802127
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:26 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat zou minder zijn...
heb dinsdag waarschijnlijk de wind een beetje onderschat, ben gisteren het hele stadium van een verkoudheid doorlopen doordat ik geen jasje aan heb gedaan na training op weg naar huis.
Hopen dat het nu inderdaad over is, en geen voorbode is voor koorts of zo, want om zaterdag 8 uur in de koude aircolucht van een vliegtuig te zitten rillen heb ik ook niet echt veel zin in.
Dat is niet lekker nee.. Hopen dat het meevalt.
Morgen start de inschrijving van de Eiger-trail he, ga je je daarvoor nog inschrijven? Wel erg vet natuurlijk! :D Ik wacht er denk ik sowieso een jaartje mee, 16km vind ik te weinig om 8 uur voor te rijden en de 50 is me daar nog iets te extreem :P. Of we moeten daar in de buurt op vakantie gaan ;).
pi_131802144
Ja, dat Eiger Trail zit ik ook te volgen op FB :') :@
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:35:11 #194
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131802146
Van het weekend ga ik weer eens....

Hoe moet dat? Hardlopen?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_131802161
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:35 schreef Jumparound het volgende:
Van het weekend ga ik weer eens....

Hoe moet dat? Hardlopen?
Zoek een heuvel/bult/viaduct en rol naar beneden!
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 09:37:51 #196
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_131802201
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Zoek een heuvel/bult/viaduct en rol naar beneden!
het is een optie ja...
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_131802214
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Morgen start de inschrijving van de Eiger-trail he, ga je je daarvoor nog inschrijven? Wel erg vet natuurlijk! :D Ik wacht er denk ik sowieso een jaartje mee, 16km vind ik te weinig om 8 uur voor te rijden en de 50 is me daar nog iets te extreem :P. Of we moeten daar in de buurt op vakantie gaan ;).
Tevens beste idee, geniet van de omgeving want er is zoveel moois om te trailen. Vergis je niet, het landschap is al zeer uitdagend zonder wedstrijd. :D
pi_131802229
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:33 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

:Y staat in de agenda, de opening van de inschrijving.
Tis inderdaad best ver voor 16 km, maar het is zo'n mooie omgeving daar. Ik heb vorig weekend besloten om mijn jaarlijkse London uitje volgend jaar niet te doen, en daar Zwitserland van te maken. Beetje verantwoorden voor mezelf :P
pi_131802462
Na een weekje afwezigheid ivm verhuizing me hier maar weer eens melden. Ben nog steeds bezig met de Keep Running van Evy. Ik moet zeggen dat de LDL en de interval training in de week steeds prima gaan maar dat ik moeite heb met de korte snelle(re) loop. Vandaag dus les 13 gelopen en ik was weer eens niet vooruit te branden (5km in 35.xx :') ).

Ik ga deze week ook maar eens wat fatsoenlijke hardloopkleding halen voor de koudere dagen want de sweater die ik vanmorgen aanhad wordt toch te zwaar tijdens het lopen.

Anyhows...

LDL vrijdag
http://www.endomondo.com/workouts/251306480/4776103

Interval zondag
http://www.endomondo.com/workouts/251834827/4776103

Kort vandaag
http://www.endomondo.com/workouts/253586433/4776103
pi_131802493
Zwitserland is ook wel mooi ja. Misschien kan ik daar volgend jaar, als m'n studie eindelijk klaar is, even een week of 3 heen. Ik mag vast wel zo lang bij m'n neef logeren. En dan moet ik wel veel hardlopen ook, als ik zijn leefstijl zo zie kom ik anders in 3 weken 10kg aan. Bier, wijn en lekker eten FTW!

Ik ga ook pas weer voor de Zevenheuvelen een beetje taperen. De rest loop ik toch op chilltempo.
pi_131802623
Foto's van de laatste Causeway Coast zijn op het internet geplempt...

MIJN GOD IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGEND JAAR O+ _O_

http://carrickcc.smugmug.com/2013-Causeway-Coast-Marathon
Ja doei.
pi_131802685
dat zijn prachtige plaatjes inderdaad!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:08:44 #203
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131802776
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:53 schreef hatsaflats het volgende:
Zwitserland is ook wel mooi ja. Misschien kan ik daar volgend jaar, als m'n studie eindelijk klaar is, even een week of 3 heen. Ik mag vast wel zo lang bij m'n neef logeren. En dan moet ik wel veel hardlopen ook, als ik zijn leefstijl zo zie kom ik anders in 3 weken 10kg aan. Bier, wijn en lekker eten FTW!

Ik ga ook pas weer voor de Zevenheuvelen een beetje taperen. De rest loop ik toch op chilltempo.
Na afgelopen weekend heb ik het idee dat ik wel klaar ben voor de 7^^. Maar het is vast nog wel wat te vroeg om daar nu al voor te gaan taperen. :X
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:12:18 #204
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131802858
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:00 schreef motorbloempje het volgende:
Foto's van de laatste Causeway Coast zijn op het internet geplempt...

MIJN GOD IK KAN NIET WACHTEN TOT VOLGEND JAAR O+ _O_

http://carrickcc.smugmug.com/2013-Causeway-Coast-Marathon
<mantra> Niet kijken. Niet kijken. Niet kijken. </mantra>

Voor ik het weet heb ik zelf het inschrijvingsformulier open staan... :%

Gelukkig heb ik werk als afleiding. ~O>
pi_131802871
Jammer dat de bruggenloop vol is, zat daar nog over te twijfelen :P Wilde graag een 15km doen in december.
Op 14 december is er weer zo'n run over een nieuwe snelweg, daar hebben ze ook 15km. Anders doe ik die wel :+ (Is ook dichterbij voor me haha)

Volgende week wil ik een interval training doen ergens, normaal doe ik 1600m zoals in mijn schema staat, maar ik denk dat ik eens 800m ga proberen ofzo. Ik vind 1600 echt verschrikkelijk :@
pi_131802880
Gelukkig is de inschrijving voor de 2014 editie nog niet open! Maar heb nog tijd genoeg om je over te halen de halve te doen! 8-)
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:16:15 #207
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_131802956
Beginnersvraagje, zo'n tijdchip die je aan je veters moet knopen, krijg/huur je die als je een wedstrijd loopt? Volgende week zaterdag is de eerste namelijk.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:19:17 #208
387431 Frsh
pi_131803031
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:16 schreef Hi_flyer het volgende:
Beginnersvraagje, zo'n tijdchip die je aan je veters moet knopen, krijg/huur je die als je een wedstrijd loopt? Volgende week zaterdag is de eerste namelijk.
Kan beiden zijn. Chip huren kan meestal bij inschrijving, chip kopen kan dan ook. Maar veel wedstrijden hebben ook al chips in de startnummers verwerkt, dus dan heb je je gekochte chip weer niet nodig....

Wat zegt de website van je loopje?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:25:24 #209
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_131803158
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:19 schreef Frsh het volgende:

[..]

Kan beiden zijn. Chip huren kan meestal bij inschrijving, chip kopen kan dan ook. Maar veel wedstrijden hebben ook al chips in de startnummers verwerkt, dus dan heb je je gekochte chip weer niet nodig....

Wat zegt de website van je loopje?
Ah, al gevonden. Zit bij je startnummer. Ik vraag me wel af hoe dat dan werkt, maar dat is de techneut in mij....
pi_131803164
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:12 schreef Miezziej het volgende:
Jammer dat de bruggenloop vol is, zat daar nog over te twijfelen :P Wilde graag een 15km doen in december.
Op 14 december is er weer zo'n run over een nieuwe snelweg, daar hebben ze ook 15km. Anders doe ik die wel :+ (Is ook dichterbij voor me haha)

Volgende week wil ik een interval training doen ergens, normaal doe ik 1600m zoals in mijn schema staat, maar ik denk dat ik eens 800m ga proberen ofzo. Ik vind 1600 echt verschrikkelijk :@
Meestal kun je wel een startnummer vinden op marktplaats oid
pi_131803218
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:25 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ah, al gevonden. Zit bij je startnummer. Ik vraag me wel af hoe dat dan werkt, maar dat is de techneut in mij....
Hetzelfde als zo'n veterchip, alleen dit is een chip voor eenmalig gebruik die op de achterkant van je bib zit geplakt :)
pi_131803233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:25 schreef Arquero het volgende:

[..]

Meestal kun je wel een startnummer vinden op marktplaats oid
Ja I know :P
Maar als er toch al een andere 15km is in december... :+
Ach ik weet het nog niet. Eerst maar eens zien of ik de HM van Amsterdam ga overleven :+ (Anders stap ik gewoon stiekem uit en ga ik naar huis... Het 15km punt gaat vlak langs mijn huis :+)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:30:22 #213
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_131803261
quote:

http://www.startbewijshulp.nl :)
F means you're fucked
pi_131803277
quote:
Handige site, thanks :9
  donderdag 3 oktober 2013 @ 10:33:00 #215
387431 Frsh
pi_131803311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 10:25 schreef Hi_flyer het volgende:

[..]

Ziet er zo uit aan de achterkant:
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:11:02 #216
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131805879
Zo mijn rug is ook weer normaal. *O* Nagenoeg geen last van mijn knie. *O*

Meer van de benen van benentraining want dat heb ik ook een poosje niet gedaan. :X :+
pi_131805930
Ik wil ook weer hardlopen!! :(

Kan geen tijd vinden met voetballen(3x) en squashen om dat te gaan doen.
pi_131805933
Wat is taperen :?
pi_131805973
pi_131806017
pi_131806368
Vanavond weer stuk gaan hardlopen. Ik loop nu om de dag maar ik merk dat ik er vandaag echt geen zin in heb!

Gelukkig raak ik altijd weer gemotiveerd door het lezen van iedereen zijn/haar prestaties hier! Plus dat ik in mijn achterhoofd hou dat de halve marathon van Amsterdam snel dichterbij komt :)
pi_131806459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:13 schreef DeHovenier het volgende:
Wat is taperen :?
Niet rennen :+ :P
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:33:50 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131806481
Phehe, ik dacht altijd dat het iets was met tape plakken op je benen :@
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_131806498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:29 schreef AtseBenjamin het volgende:
Vanavond weer stuk gaan hardlopen. Ik loop nu om de dag maar ik merk dat ik er vandaag echt geen zin in heb!

Gelukkig raak ik altijd weer gemotiveerd door het lezen van iedereen zijn/haar prestaties hier! Plus dat ik in mijn achterhoofd hou dat de halve marathon van Amsterdam snel dichterbij komt :)
:D! Nog een A'damloper!

Kreeg gisteren een aanbieding om de VLM onder iemand ander's naam te lopen... was wel geneigd om het te doen... maar denk dat ik het niet doe, puur omdat ik, als ik halverwege de training merk dat ik hem toch moet deferren, dat liever met m'n eigen inschrijving doe, en niet met die van een ander... en het is natuurlijk een klein beetje ( :') ) valsspelen...
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:39:29 #225
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131806606
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

:D! Nog een A'damloper!

Kreeg gisteren een aanbieding om de VLM onder iemand ander's naam te lopen... was wel geneigd om het te doen... maar denk dat ik het niet doe, puur omdat ik, als ik halverwege de training merk dat ik hem toch moet deferren, dat liever met m'n eigen inschrijving doe, en niet met die van een ander... en het is natuurlijk een klein beetje ( :') ) valsspelen...
VLM = London Marathon?
pi_131806635
Yup :)
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:47:12 #227
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131806770
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
Yup :)
Waarom doe je 't dan niet? :o Is 't geen droom van je daar naartoe te trainen? Wie weet hoe lang het nog duurt om ingeloot te raken? :o
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:49:17 #228
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131806833
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Waarom doe je 't dan niet? :o Is 't geen droom van je daar naartoe te trainen? Wie weet hoe lang het nog duurt om ingeloot te raken? :o
Idd! Derop of deronder! Ik wist het wel! (denk ik)
pi_131806849
quote:
11s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Mijn droom M en doel is de Causeway Coast, en de Lakeland Trail, en, en... ;) Wil de VLM wel een keer lopen, maargoed...
Het voelt niet goed om 'm onder andermans naam te lopen (zal dus nooit met m'n eigen naam dan in de listings komen) en zoals ik al zei: als ik het onverhoopt niet red en dat half februari/maart merk aan m'n trainingen, dan zeg ik liever af met m'n eigen inschrijving dan met die van een ander.. zeg maar..
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:52:33 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131806925
Oef, net m'n les voor vanavond (en de rest van het programma) in Endomondo gezet... ze gaan ineens een stuk pittiger worden nu!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:02:14 #231
3011 E.T.
pi_131807177
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Zo mijn rug is ook weer normaal. *O* Nagenoeg geen last van mijn knie. *O*

Meer van de benen van benentraining want dat heb ik ook een poosje niet gedaan. :X :+
Bizar dat het zo'n 'klein' dingetje was wat voor zo veel last zorgde.. Super dat het nu goed gaat!

Hier net weer even afgemat door de sportfysio... Hijgen als een oud paard! Denk je best een redelijke conditie te hebben, andere belasting en prikkels en die conditie is niks meer waard :') Oefeningen (squats en lunges, beiden in verschillende variaties) en loopscholingsoefeningen. Dat wordt morgen weer spierpijn :Y
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:06:57 #232
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131807337
quote:
6s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef E.T. het volgende:

[..]

Bizar dat het zo'n 'klein' dingetje was wat voor zo veel last zorgde.. Super dat het nu goed gaat!

Hier net weer even afgemat door de sportfysio... Hijgen als een oud paard! Denk je best een redelijke conditie te hebben, andere belasting en prikkels en die conditie is niks meer waard :') Oefeningen (squats en lunges, beiden in verschillende variaties) en loopscholingsoefeningen. Dat wordt morgen weer spierpijn :Y
Ja, maar naar mijn mening waren het 2 pijntjes. De ene is denk ik over gegaan door rust, al voelde ik het nog wel iets gisteren, en die andere was volgens mij echt mijn rug/houding.

Spierpijn heb ik ook van benentraining van gisteren. En heb zelfs nog een klein beetje spierpijn in mijn armen van maandag nog. 8)7 Maar spierpijn is fijn!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 13:11:19 #233
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131807495
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:49 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn droom M en doel is de Causeway Coast, en de Lakeland Trail, en, en... ;) Wil de VLM wel een keer lopen, maargoed...
Het voelt niet goed om 'm onder andermans naam te lopen (zal dus nooit met m'n eigen naam dan in de listings komen) en zoals ik al zei: als ik het onverhoopt niet red en dat half februari/maart merk aan m'n trainingen, dan zeg ik liever af met m'n eigen inschrijving dan met die van een ander.. zeg maar..
Da's wel waar. Is er geen enkele mogelijkheid ook om je naam te laten omzetten? En zou jouw vereniging nou ook nog startbewijzen verloten?
pi_131807523
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 13:11 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Da's wel waar. Is er geen enkele mogelijkheid ook om je naam te laten omzetten? En zou jouw vereniging nou ook nog startbewijzen verloten?
Ja, rond kerst :) dus ik denk dat ik daar nog wel mee ga doen in de ballot :) dus heb nog een klein kansje :Y

En omzetten is inderdaad niet mogelijk.. :)
Ja doei.
pi_131811341
quote:

Oh ja! Dat lijkt mij ook wel een unieke ervaring.. en je kan hem ook savonds doen las ik.. dat heeft wel wat :9
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:33:28 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131811409
Nu heb ik hier dus de enveloppe van de hoge veluweloop met startnummer en chip enzo. Nu ga ik dus niet meedoen en er staat in het regelement het volgende:

8. Deelnemers die zich hebben ingeschreven en van deelname afzien, hebben geen recht op teruggave van het inschrijfgeld en chiphuur, tenzij de annulering uiterlijk 1 september schriftelijk is doorgeven. Bij terugbetaling wordt ¤ 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Kan ik de chip dan houden of hoe zit dat? Ik kan zo niet vinden dat er iets in rekening wordt gebracht als ik hem niet terug doe.
pi_131811417
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:30 schreef De_kluizenaar het volgende:

[..]

Oh ja! Dat lijkt mij ook wel een unieke ervaring.. en je kan hem ook savonds doen las ik.. dat heeft wel wat :9
Vorig jaar had ik de westrandwegrun gedaan, wel grappig :+
Ging toen voor de "funrun", waarbij van te voren werd gezegd dat je er minimaal een uur over moest doen ofzo over de 10km(zal wel een reden gehad hebben dacht ik). Dus ik netjes weg op schema voor een uurtje, bleek dat je ook sneller kon finishen. Mja, ik deed het toch maar voor de fun, dus vond het niet zo erg. Degene met wie ik toen liep vond het wel een beetje jammer haha
pi_131811615
Wat een beeldige foto weer van afgelopen zondag... *not :P

pi_131811732
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:03 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het lijken me niet echt zinvolle trainingen, als iedereen er als een idioot vandoor gaat. En achter een groep aanlopen is ook gewoon niet leuk, heb ik ook een tijd moeten doen voordat ik snel genoeg was om bij mijn huidige groep te kunnen aansluiten (waar elke 100m een horloge afgaat om er zeker van te zijn dat je het goede tempo aanhoudt, wat wel weer erg fijn is. Al komt discipline hier ook wel echt uit de groep, en niet zozeer uit de trainer).

Klopt helemaal, maar ik vind het trainen op de baan wel echt leuk en nuttig en ik heb besloten dat ik koppig genoeg ben om op mijn eigen tempo 100 meter achter de rest aan te lopen :P
Het enige is de cooling down en warming up, dan vind ik het wel prettig als we een beetje bij elkaar blijven..
Er zitten trouwens ook wel echt snelle lopers bij, gisteren was er iemand die 1.11 op de HM had gelopen zondag..

[ Bericht 4% gewijzigd door La_Tramposa op 03-10-2013 17:16:46 ]
pi_131811751
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:41 schreef GuitarJJ het volgende:
Wat een beeldige foto weer van afgelopen zondag... *not :P

[ afbeelding ]
"Wat mot dat met die camera?"
Ja doei.
pi_131811821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef Daywalk3r het volgende:
Nu heb ik hier dus de enveloppe van de hoge veluweloop met startnummer en chip enzo. Nu ga ik dus niet meedoen en er staat in het regelement het volgende:

8. Deelnemers die zich hebben ingeschreven en van deelname afzien, hebben geen recht op teruggave van het inschrijfgeld en chiphuur, tenzij de annulering uiterlijk 1 september schriftelijk is doorgeven. Bij terugbetaling wordt ¤ 2,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Kan ik de chip dan houden of hoe zit dat? Ik kan zo niet vinden dat er iets in rekening wordt gebracht als ik hem niet terug doe.
Wat voor chip is dat dan? Wit, Geel, groen?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:50:01 #242
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131811838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:49 schreef Guard het volgende:

[..]

Wat voor chip is dat dan? Wit, Geel, groen?
Een zwarte van ipico sports
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 15:54:12 #243
155227 crew  Guppy
dus
pi_131811959
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Die moet je gewoon inleveren/terugsturen. Je krijgt het huur-geld alleen niet terug.
pi_131811979
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:50 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

lol weer een ander systeem... beetje onduidelijk idd of je die chip mag houden, en of je er uberhaupt iets aan hebt bij andere evenementen...
  donderdag 3 oktober 2013 @ 16:00:27 #245
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131812135
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:54 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die moet je gewoon inleveren/terugsturen. Je krijgt het huur-geld alleen niet terug.
Maar dat kan ik dus nergens vinden. Wellicht heeft dat bij het inschrijven ergens gestaan, maar het staat niet in het regelement. Vind het geen probleem hoor, en kan natuurlijk even bellen/mailen, maar toch.
pi_131812233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:33 schreef Miezziej het volgende:

[..]

Vorig jaar had ik de westrandwegrun gedaan, wel grappig :+
Ging toen voor de "funrun", waarbij van te voren werd gezegd dat je er minimaal een uur over moest doen ofzo over de 10km(zal wel een reden gehad hebben dacht ik). Dus ik netjes weg op schema voor een uurtje, bleek dat je ook sneller kon finishen. Mja, ik deed het toch maar voor de fun, dus vond het niet zo erg. Degene met wie ik toen liep vond het wel een beetje jammer haha
Nou mijn op-tandvlees-lopen is ook nog 60+ minuten hoor :D
Ik doe het gewoon voor de fun natuurlijk O-)
pi_131813764
Volgens mij heb ik vandaag voor het eerst de tempoloop-training afgerond zonder meteen na het tempodeel te gaan wandelen. En dat vind ik tof! 9,5km in ietsje minder dan een uur.

SPOILER
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 17:45:47 #248
155227 crew  Guppy
dus
pi_131814905
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:00 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Maar dat kan ik dus nergens vinden. Wellicht heeft dat bij het inschrijven ergens gestaan, maar het staat niet in het regelement. Vind het geen probleem hoor, en kan natuurlijk even bellen/mailen, maar toch.
Hmmm, misschien verschilt t per organisatie. Ik heb diverse keren met het Ipico systeem van onze lokale Run2day gelopen en die chips moet je na afloop inleveren. Die horen bij dat systeem, zeg maar. Als je ze niet inlevert zijn ze gemachtigd om iets van ¤ 7,- van je rekening af te schrijven.
Maar even bellen of mailen kan geen kwaad :) weet je het ook meteen zeker
pi_131815007
Ik kan natuurlijk wel onder het motto van "taperen" voor zondag een avondje bankhangen. Miepmiep.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:53:43 #250
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131815104
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 17:50 schreef hatsaflats het volgende:
Ik kan natuurlijk wel onder het motto van "taperen" voor zondag een avondje bankhangen GTA5 spelen. Miepmiep.
Fixed.
pi_131815154
Gelukkig! Na 10 dagen taperen omdat ik vorige week flinke pijn onder mijn hak/hiel had na het lopen en ik bang was voor hielspoor net weer een rondje van 6,5 gedaan. En nergens last van!

O+ Wat een mooie paddenstoelen in het bos nu! Lijkt wel of ze elk jaar groter worden. Soms wel met een doorsnee van meer dan 20 cm.
pi_131815597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
Ik begin op de tweede dag van m'n promoveren maar niet met taperen.

Wel de rest van de week rustig aan doen voor zondag! Als ik al nog ga lopen dan vrijdag een klein 5K rondje ofzo, maar verder: rust!
Juist wel, hoe meer naar het einde toe hoe drukker het wordt ;) De eerste maand van mijn promoveren was ik elke dag weer blij als ik iets bedacht had wat ik weer een uurtje kon gaan doen :P
pi_131815846
Ik moet volgende periode een promotievoorstel schrijven, terwijl ik helemaal niet wil promoveren. Beetje jammer, maar dan had ik maar geen onderzoeksmaster moeten gaan doen :')
pi_131816038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:23 schreef hatsaflats het volgende:
Ik moet volgende periode een promotievoorstel schrijven, terwijl ik helemaal niet wil promoveren. Beetje jammer, maar dan had ik maar geen onderzoeksmaster moeten gaan doen :')
Je bent een onderzoeksmaster gaan doen terwijl je niet wilt promoveren? Respect voor deze zelfkastijding, maar ja je bent natuurlijk ook een hardloper ;)

Ik had trouwens gisteren een "GU" gel geprobeerd, want er was zo'n mannetje met free samples en alles. Nou dat beviel me toch niet goed, lichte misselijkheid. Ik heb nog wel een herstel chocosmoothie sample, dat lijkt me een stuk beter idee :P
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 oktober 2013 @ 18:41:36 #255
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131816355
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:59 schreef mosselmossel het volgende:
Volgens mij heb ik vandaag voor het eerst de tempoloop-training afgerond zonder meteen na het tempodeel te gaan wandelen. En dat vind ik tof! 9,5km in ietsje minder dan een uur.

SPOILER
Lekker is dat he. Sinds ik met intervallen de tempo-stukken niet op max ga lopen knallen maar rond de 4:50m/km kan ik erna op de laagtempo herstel minuut ook 'gewoon' hardlopen.
pi_131816598
Zo lekker eigenwijs zijn en toch gaan lopen vandaag, ondanks lichte verkoudheid.
Lange broek aangedaan, just in case.
Ging wel redelijk, alleen weer (!) geklooi met hartslagmeter, waardor ik afgeleid werd, en niet heel erg lekker mijn tempo kon vasthouden.
Maar dat was ook niet het doel, doel was om lekker rustig wat km's te maken. En dat is wel gelukt, 13 km op 5,27 min/km.
pi_131816757
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Je bent een onderzoeksmaster gaan doen terwijl je niet wilt promoveren? Respect voor deze zelfkastijding, maar ja je bent natuurlijk ook een hardloper ;)

Ik had trouwens gisteren een "GU" gel geprobeerd, want er was zo'n mannetje met free samples en alles. Nou dat beviel me toch niet goed, lichte misselijkheid. Ik heb nog wel een herstel chocosmoothie sample, dat lijkt me een stuk beter idee :P
Toen ik begon wilde ik "niet per se" promoveren, na een half jaar werd dat "per se niet" :P ik leer evengoed wel een hoop hoor, maar het is wel hard werken en een promotievoorstel schrijven voor onderzoek dat ik nooit ga uitvoeren is niet echt iets waar ik op zit te wachten :P

Met de bridge to bridge bevielen gewone snoepjes me erg goed. Onderweg 2 of 3 colaflesjes gegeten en dat gaf eigenlijk wel weer genoeg energie, zonder dat m'n suikerspiegel een opdonder kreeg.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 19:03:37 #258
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_131817001
Voor de Brabo's: http://www.dutchrunners.n(...)w-auwjaorscross-2013
29-12-2013. Eens kijken hoe ik dan met baan/financien zit, hij lijkt me wel leuk.
  FOK!fotograaf donderdag 3 oktober 2013 @ 19:36:32 #259
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131818031
Grappig, Een lijst van alle 464 Nederlanders die een marathon binnen de 3 uur liepen in 2012. Niet dat ik de illusie heb dat mijn naam ooit in die lijst zal staan, maar ik vind het wel leuk om eens te bekijken. Ik heb zelf een bekende van mezelf gevonden.

http://www.runnersweb.nl/(...)ijstmannennl2012.htm

Edit: en een lijst van 992 vrouwen die in 2012 binnen de 4 uur liepen: http://www.runnersweb.nl/(...)lijstdamesnl2012.htm
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
pi_131818048
Dat zijn er minder dan ik had verwacht :o als ik inderdaad 3.45 kan halen of iets langzamer kom ik gewoon in de top500!
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 19:38:09 #261
155227 crew  Guppy
dus
pi_131818074
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:36 schreef Mascleta het volgende:
Grappig, Een lijst van alle 464 Nederlanders die een marathon binnen de 3 uur liepen in 2012. Niet dat ik de illusie heb dat mijn naam ooit in die lijst zal staan, maar ik vind het wel leuk om eens te bekijken. Ik heb zelf een bekende van mezelf gevonden.

http://www.runnersweb.nl/(...)ijstmannennl2012.htm
Die lijsten staat toch ook elk jaar in de Runnersworld?
  FOK!fotograaf donderdag 3 oktober 2013 @ 19:38:49 #262
200114 Mascleta
Non me ne frega un cazzo!
pi_131818097
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Die lijsten staat toch ook elk jaar in de Runnersworld?
Geen idee, zou zo maar kunnen. Ik had het in ieder geval nog nooit gezien.
Canon EOS 5D MkII | Canon 24-70 F/2.8 | | Canon 70-200 F/2.8 | Canon 580EX
-----
1500m: 5.55.4 | 3000m: 12:02:05 | 5km: 20:59 | 10km: 47:21 | Halve Marathon: 1:51:03 | Marathon: 4:09:57
-----
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:15:08 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131819527
Mag ik er voor 13 april Rotterdam ook bij *O*?

• Debsterr - 10k
pi_131819763
quote:
4s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef SEMTEX het volgende:
29-12-2013. Eens kijken hoe ik dan met baan/financien zit, hij lijkt me wel leuk.
Is "om de hoek" hier, dus die houd ik even in het achterhoofd
  donderdag 3 oktober 2013 @ 20:27:42 #265
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_131820057
quote:
4s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef SEMTEX het volgende:
Ga ik ook onthouden!
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 20:56:48 #266
155227 crew  Guppy
dus
pi_131821555
Frsh, mag ik in de OP? O+

1
2
[b]26 oktober 2013 - [url=http://run2day.nl/run2day-halloween-run]Run2day Halloween Run (landelijk)[/url][/b]
[*] Guppyfriend - 7-8km Arnhem
pi_131823039
Molenhoek's Makkie is vol :'(

Net nu ik gisteren had besloten dat ik (samen met nieuwe O+ als toeschouwer) toch wel wilde gaan ..... ik hou me dus aanbevolen voor een 5KM startbewijs
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 21:23:19 #268
155227 crew  Guppy
dus
pi_131823119
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:22 schreef Serinde het volgende:
Molenhoek's Makkie is vol :'(

Net nu ik gisteren had besloten dat ik (samen met nieuwe O+ als toeschouwer) toch wel wilde gaan ..... ik hou me dus aanbevolen voor een 5KM startbewijs
Boeoeoeoe!! :( wat stom! Wij wilden de nieuwe O+ ook wel ontmoeten!! :9 ;)

Stuur ze voor de zekerheid even een mailtje. Misschien komt er nog een nummer terug en kun je dat overnemen
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:52:30 #269
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_131824741
:W
Ben een beetje aan het bijlezen.
Feyenoord!!! * Barça
pi_131824881
quote:
7s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:52 schreef Bonobo11 het volgende:
Ben een beetje aan het bijlezen.
Klaar voor zaterdag?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 21:56:50 #271
39256 Bonobo11
pi_131824933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:55 schreef Guard het volgende:

[..]

Klaar voor zaterdag?
Jawel, zit nu te rusten, bietensap alles
Feyenoord!!! * Barça
  ESF Reporter donderdag 3 oktober 2013 @ 21:58:49 #272
87554 Cee
Welluk?
pi_131825018
Vandaag m'n startnummer binnen gekregen voor de Singelloop zondag. 5km, de 10 durf ik nog niet aan. Doelstelling is onder de 30 minuten blijven, hoop dat dat lukt ondanks de drukte.
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 22:00:14 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_131825081
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:56 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Goed bezig *O* mosselmossel staat klaar voor je met een bekertje water zaterdag!
pi_131825127
quote:

[..]

^O^
Succes alvast en geniet ervan!
pi_131825174
quote:

[..]

Ik heb zaterdag water voor je! Ik sta bij De Westkaap!
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 22:02:27 #276
155227 crew  Guppy
dus
pi_131825199
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik heb zaterdag water voor je! Ik sta bij De Westkaap!
Vrijwilligersheld ^O^
pi_131825208
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:00 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Goed bezig *O* mosselmossel staat klaar voor je met een bekertje water zaterdag!
Ow...

* mosselmossel is spuit 11
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 22:02:56 #278
155227 crew  Guppy
dus
pi_131825224
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ow...

* mosselmossel is spuit 11
Waterspuit 11 :Y al denk ik dat Bonobo het liever in een bekertje heeft hoor!
pi_131825230
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Vandaag m'n startnummer binnen gekregen voor de Singelloop zondag. 5km, de 10 durf ik nog niet aan. Doelstelling is onder de 30 minuten blijven, hoop dat dat lukt ondanks de drukte.
Dat gaat je lukken, succes!
pi_131825267
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 21:58 schreef Cee het volgende:
Die drukte maakt niets uit voor je eindtijd joh. De meeste mensen starten toch te hard dus gewoon lekker rustig beginnen en dan haal je die tijd vanzelf weer in! Succes.
pi_131825378
nog mensen in Noord Limburg op zoek naar een loopje op zondag?

http://www7.oce.com/hq/soc/oceloop/

tip van pa, hij loopt er zondag ook
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:06:34 #282
39256 Bonobo11
pi_131825385
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Waterspuit 11 :Y al denk ik dat Bonobo het liever in een bekertje heeft hoor!
Met een sponsje erop hoop ik, dat hadden ze bij CPC en drinkt echt zo veel makkelijker dan zoals bij DamtotDam een los bekertje.
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:09:47 #283
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131825512
Had ik toch zo gezegd dat ik pas na de 7^^ zou bedenken wat het volgende wordt....

...

...

Ik denk dat ik de Caythorpe Dash maar eens ga doen in Februari: http://parishes.lincolnsh(...)tion.asp?catId=31238

O-)
pi_131825547
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:06 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Met een sponsje erop hoop ik, dat hadden ze bij CPC en drinkt echt zo veel makkelijker dan zoals bij DamtotDam een los bekertje.
Vorig jaar hadden we er geen sponsjes op. We hadden wel papieren bekertjes, dat scheelt ook al. En de keuze uit water, sportdrank of bouliion.
  Moderator donderdag 3 oktober 2013 @ 22:11:21 #285
155227 crew  Guppy
dus
pi_131825578
quote:
99s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:10 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vorig jaar hadden we er geen sponsjes op. We hadden wel papieren bekertjes, dat scheelt ook al. En de keuze uit water, sportdrank of bouliion.
Ik heb die sponsjes ook alleen nog maar bij de CPC gezien. Nergens anders nog dacht ik. Het drinkt wel lekker, maar het geeft ook een boel extra troep...
pi_131825584
bouillon? Seriously? Kunnen mensen dat drinken tijdens races?
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:13:50 #287
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131825721
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
tijdens ultra's heel gewoon om te drinken, net zoals lauwe cola zonder prik
pi_131825741
Dus, in de OP erbij mag:

1
2
3
[b] 9 februari 2014 - [url=http://parishes.lincolnshire.gov.uk/CaythorpeandFrieston/section.asp?catId=31238] Caythorpe Dash (Trail Half Marathon)[/url][/b]
[*] Wolve
[*] motorbloempje

*O*
Ja doei.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:14:10 #289
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_131825745
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:11 schreef La_Tramposa het volgende:
Wellicht dat het al wel een beetje afgekoeld was voor het neergezet was. ;)
pi_131825768
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:13 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tijdens ultra's heel gewoon om te drinken, net zoals lauwe cola zonder prik
Mja dat laatste snap ik wel.
Maar is het dan koude gefilterde bouillon of zo? Vind ik toch gek om voor te stellen :P
En zo lang is die race toch helemaal niet, dat je zoveel zout aan zou moeten vullen? Bij Ultra's snap ik het..

Edit: Oh ik zie dat het de marathon is Bonobo! Ik dacht een halve.
Nouja succes iig, en ga voor de bouillon als je dat lekker lijkt :P
pi_131825881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Mja dat laatste snap ik wel.
Maar is het dan koude gefilterde bouillon of zo? Vind ik toch gek om voor te stellen :P
En zo lang is die race toch helemaal niet, dat je zoveel zout aan zou moeten vullen? Bij Ultra's snap ik het..
Tis wel een marathon, vind ik toch best lang :P
pi_131825924
Ach, het is gewoon twee keer een halve...
pi_131825927
Mailtje gehad dat mijn schoenen en hydration pack om me staan te wachten in NY *O*
pi_131825969
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:17 schreef bloodymary1 het volgende:
Ach, het is gewoon twee keer een halve...
Dat is de UTMB ook, twee keer de helft :P
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:18:47 #295
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_131825995
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:16 schreef Guard het volgende:

[..]

Tis wel een marathon, vind ik toch best lang :P
Ik heb echt al extra zout nodig als ik langer dan een uurtje op wedstrijdtempo loop hoor. Anders barstende hoofdpijn nadien.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_131826029
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:18 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

Ik heb echt al extra zout nodig als ik langer dan een uurtje op wedstrijdtempo loop hoor. Anders barstende hoofdpijn nadien.
Maar in gatorade e.d. zit vaak ook zout :o
pi_131826045
Net even heerlijk gelopen. Ik had er vanmiddag totaal geen zin in maar uiteindelijk toch maar gegaan. In een heerlijk tempo van 5:15 per km in totaal 14 km gelopen.

Het mooie was dat ik totaal niet moe was en nog wel een paar km meer had willen en kunnen lopen!
  donderdag 3 oktober 2013 @ 22:22:54 #298
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_131826229
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:19 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar in gatorade e.d. zit vaak ook zout :o
I know, maar dat ligt wel echt op mijn maag. Drink tijdens mijn langere loopjes ook wel een of andere mengeling maar bouillon klinkt wel prettig vind ik.
Ik bijt!
(Zachtjes)
pi_131826396
quote:

[..]

Alvast succes! Aan je trainingen zal het niet liggen, hele mooie tijden! _O_
pi_131826699
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 22:22 schreef Sjaapje het volgende:

[..]

I know, maar dat ligt wel echt op mijn maag. Drink tijdens mijn langere loopjes ook wel een of andere mengeling maar bouillon klinkt wel prettig vind ik.
Bouillon is superlicht en op deze manier is er ook nog wat variatie mogelijk. Er zijn de hele route toch iets van 8 verschillende verzorgingsposten en ik kan me voorstellen dat je niet steeds maar sportdrank of steeds maar water wil.
pi_131826727
vol!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')