abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:19:57 #1
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_131753115

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door Frsh op 03-10-2013 17:34:03 ]
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:21:03 #2
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131753171
Oef, had ik daar toch bijna per ongeluk de laatste... :o

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als het niet al te slecht weer is komt ze inderdaad wel mee ja :P . Mijn schoonmoeder zelfs ook nog dan :D . Maar die vinden sowieso de hoge veluwe wel erg leuk. Ook allebei zo'n abonnement erop.
Mr. Q ook aanwezig bij de HV-loop? Gaat 'ie zelf ook nog lopen?

Ohja, mag ik ook nog in de OP?
[ code verwijderd ]

De kleinste afstand, omdat mijn vriendin de Strongmanrun zo gaaf vond dat ze het ook wilt proberen! *O* Dus gaan we samen knallen in de modder!
Ah leuk!
:Y Hij loopt de HM. Net als zwager en een vriend. Zus en ik lopen de 10k. Slapen hier trouwens, bij de ingang van het park ;)
pi_131753242
Ohja, nog eens voor de nieuwe TS! :P

1
2
[b]9 Maart 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl]Mud Masters Obstacle Run[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 6km

De kleinste afstand, omdat mijn vriendin de Strongmanrun zo gaaf vond dat ze het ook wilt proberen! *O* Dus gaan we samen knallen in de modder!

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Quoi het volgende:
Oef, had ik daar toch bijna per ongeluk de laatste... :o

[..]

Ah leuk!
:Y Hij loopt de HM. Net als zwager en een vriend. Zus en ik lopen de 10k. Slapen hier trouwens, bij de ingang van het park ;)
Leuk, ziet er mooi uit daar! O+
pi_131753305
Iemand ervaring met deze oordopjes?
http://www.hardlopenwinke(...)on-sport-met-oorclip
pi_131753312
Mooie topictitel ^O^

@moblo
Toch niet de komende jaren. Eerst mijn studie afmaken en de komende maanden mezelf inwerken bij mijn nieuw werkgever.
Tijd kan je maken om te trainen maar het houdt ergens op met een sociaal leven/deeltijd studie/werk ;)

@Jero gaaf!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien doe ik dan ook mee. Heb het in ieder geval met potlood in mijn agenda gezet.
pi_131753333
Liefde is.... samen knallen in de modder
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:24:52 #7
155227 crew  Guppy
dus
pi_131753342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:22 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, nog eens voor de nieuwe TS! :P
[ code verwijderd ]

Echte liefde is samen modderen :D
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:26:23 #8
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131753396
"Hoe gaat het met de liefde?"
"Sja, we modderen wat aan."
pi_131753409
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Guppyfriend het volgende:

Echte liefde is samen modderen :D
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Guard het volgende:
Liefde is.... samen knallen in de modder
(Echte) liefde is.... Samen 1 gedachte delen :P
O-)
pi_131753452
:D Mafkezen! _O-
pi_131753489
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef streamnl het volgende:
Mooie topictitel ^O^

@moblo
Toch niet de komende jaren. Eerst mijn studie afmaken en de komende maanden mezelf inwerken bij mijn nieuw werkgever.
Tijd kan je maken om te trainen maar het houdt ergens op met een sociaal leven/deeltijd studie/werk ;)

@Jero gaaf!!!! Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien doe ik dan ook mee. Heb het in ieder geval met potlood in mijn agenda gezet.
Doe maar! ^O^ Echt een leuk idee, neem je Ms. stream ook mee! Kan je ook lekker samen aanmodderen :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:29:58 #12
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131753562
Hehe Jero dus je vriendin doet ook mee volgend jaar :D In mijn omgeving hoor ik er ook steeds meer over. :P
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_131753633
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:29 schreef Daywalk3r het volgende:
Hehe Jero dus je vriendin doet ook mee volgend jaar :D In mijn omgeving hoor ik er ook steeds meer over. :P
Niet met de Strongmanrun he, dat is veel te ver voor haar. En die wil ik lekker zelf knallen :P .
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:32:23 #14
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_131753681
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Niet met de Strongmanrun he, dat is veel te ver voor haar. En die wil ik lekker zelf knallen :P .
Oja ik zie het :+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:33:16 #15
155227 crew  Guppy
dus
pi_131753713
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:26 schreef streamnl het volgende:

[..]

[..]

(Echte) liefde is.... Samen 1 gedachte delen :P
O-)
GMTA :Y
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_131754028
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

GMTA :Y
QFT :Y
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 20:40:24 #17
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131754069
MVPA oO<
pi_131754377
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Als het niet al te slecht weer is komt ze inderdaad wel mee ja :P . Mijn schoonmoeder zelfs ook nog dan :D . Maar die vinden sowieso de hoge veluwe wel erg leuk. Ook allebei zo'n abonnement erop.
Mr. Q ook aanwezig bij de HV-loop? Gaat 'ie zelf ook nog lopen?

Ohja, mag ik ook nog in de OP?
[ code verwijderd ]

Een vriendin van mij begon hier ook over, maar brrr maart! Dit jaar vroor het nog in maart!Dan valt er weinig te modderen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131755602
O+

Elke keer als jullie met die "internet" afkortingen gaan gooien, voel ik me weer heerlijk "normaal".
De helft moet ik (vaak) opzoeken :@
Nu was/is het MVPA :D
pi_131755694
Military Vehicle Preservation Association? ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_131755899
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:09 schreef La_Tramposa het volgende:
Military Vehicle Preservation Association? ;)
Die heb ik ook voorbij zien komen. Tot nu toe, nog geen zinnige antwoord gevonden. }:|
pi_131756001
Waarschijnlijk heeft ze het net verzonnen :P
pi_131756232
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:28 schreef Jero_nimo het volgende:

Doe maar! ^O^ Echt een leuk idee, neem je Ms. stream ook mee! Kan je ook lekker samen aanmodderen :)
Ik denk niet dat ze nog een keer mee gaat doen met een evenment. Ze vind heel die poespas erom heen vermoeiend. Ze vond het wel leuk maar:
quote:
Laat mij maar gewoon thuis lopen, dan vind ik net zo leuk. Dan kan ik gaan en staan waar en wanneer ik wil.
;)
En ze heeft gelijk. Maar ik houd wel van een wedstrijdje :Y
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:19:06 #24
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131756634
Kan je bij de Rotterdam marathon met de auto een beetje dichtbij komen? Aangezien ik nogal geen fan ben van het OV...
Er kriebelt iets...

Ohja, de sallandtrail is de dag voor de mudmasters, helemaal niet aan gedacht. Dat wordt dus geen 50k lopen daar, misschien wel de 25 nog. Maar dat geeft dus ruimte voor de M een maand later.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:28:18 #26
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131756812
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:25 schreef Jero_nimo het volgende:
Kan je bij de Rotterdam marathon met de auto een beetje dichtbij komen? Aangezien ik nogal geen fan ben van het OV...
Er kriebelt iets...

Ohja, de sallandtrail is de dag voor de mudmasters, helemaal niet aan gedacht. Dat wordt dus geen 50k lopen daar, misschien wel de 25 nog. Maar dat geeft dus ruimte voor de M een maand later.
Je kan bij mij parkeren ;)
Moet je kwartiertje met de metro.
pi_131756970
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Je kan bij mij parkeren ;)
Moet je kwartiertje met de metro.
Das dus het probleem, metro al helemaal niet, en dan vooral met die drukte.. :P.
Beetje claustrofobisch laat maar zeggen.. :(
pi_131756991
quote:
quote:
. Het mag duidelijk zijn: je baas kan maar beter ook snel gaan lopen
_O-
pi_131757011
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Iemand ervaring met deze oordopjes?
http://www.hardlopenwinke(...)on-sport-met-oorclip
nee maar wel met deze
http://webwinkel.anwb.nl/(...)hoofdtelefoon-1.html
zitten heerlijk, geluid niet super maar wel gewoon goed, levensduur weet ik nog niet gebruik ze nu 3 weken.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:31:45 #30
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131757017
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Jero_nimo het volgende:

[..]

Das dus het probleem, metro al helemaal niet, en dan vooral met die drukte.. :P.
Beetje claustrofobisch laat maar zeggen.. :(
Dichterbij ga je echt niet komen. Heel de stad is afgegrendeld.
pi_131757265
Er zitten wel wat nuttige tips in. Vooral hun schema ga ik thuis eens goed bekijken en kijken wat ik er zelf aan heb.
Bedankt Swets.

quote:
“Wat moet ik eten?”. Ook hier geldt: hetzelfde als altijd. Ga niet opeens een week van tevoren koolhydraten stapelen, anders eten en veel meer drinken dan je gewent bent. Dat kan je alleen maar doen als je dat vooraf al vaker doet en je lichaam gewend is aan deze verandering.
Toch doen dit er veel. En wordt (zo ver ik weet) door vele als juist gezien.
pi_131757402
Echt jammer dat er komend jaar geen HM is bij de Rotterdamse.
pi_131757448
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dichterbij ga je echt niet komen. Heel de stad is afgegrendeld.
Ok Thanks! :)
Kruipt terug in een hoekje... *kras

Die pdf is wel goed trouwens! Bedankt!
pi_131757579
Tof, marathonners _O_. Kan er helaas niet bij zijn, want zit dan ergens ver weg op zee :P.
Get stoned
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:40:35 #35
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131757596
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:08 schreef streamnl het volgende:
O+

Elke keer als jullie met die "internet" afkortingen gaan gooien, voel ik me weer heerlijk "normaal".
De helft moet ik (vaak) opzoeken :@
Nu was/is het MVPA :D
Ik ook hoor ;)

Moderate-to-Vigorous Physical Activity. Term waarmee ik weleens werk :P

Twijfel hier: toch hardloopspul mee naar congres?
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:40:38 #36
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131757604
quote:
15s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef WHATSHESAID het volgende:
Echt jammer dat er komend jaar geen HM is bij de Rotterdamse.
Volgens mij is er al jaren geen HM meer in Rotterdam tijdens de marathon.
pi_131757712
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ook hoor ;)

Moderate-to-Vigorous Physical Activity. Term waarmee ik weleens werk :P

Twijfel hier: toch hardloopspul mee naar congres?
Thanks. Die had ik nooit gevonden :D

En ja, gewoon meenemen.
Je kan het beter bij je hebben en niet gebruiken dan willen gebruiken en niet bij je hebben *)
pi_131757718
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Volgens mij is er al jaren geen HM meer in Rotterdam tijdens de marathon.
Ah okay, toch jammer! Wilde nu gaan trainen voor de Bruggenloop (ondanks dat ik geen startbewijs heb...) en daarna dan door naar de HM, ook in m'n eigen stadje.
pi_131758060
Heeft er iemand zin om de 13e 15km in Schoorl te trailen? Ik ben nog steeds niet aangestoken door het trailvirus, dus het is te zwaar om een week voor de HM in A'dam te doen. Die ik overigens ook op chill tempo ga lopen en niet voor een goede tijd, maar dan nog zie ik die trail niet zitten.

Vanaf volgende week ga ik op dinsdag met een groepje hoger meetrainen. Ik begin me een beetje te vervelen tijdens de korte intervallen. Kreeg de tip om me misschien maar te gaan focussen op 3000 en 5000 meter, weet nog niet wat ik daarmee ga doen. Moet ik eerst leren doodgaan, schijnt. Ik ga niet zo graag dood.
pi_131758062
Haat aan mijn lichaam. Na de Vredesloop dat wil zeggen toen ik na vijf dagen weer kon pijnloos lopen zonder in drie fases op te hoeven staan bleven twee vermoedelijke lopersknietjes over en nu na mijn rondje van wel twee hele kilometers heb ik pijn in mijn scheen. :X |:( :')

Klotelijf. Als het maar niet denkt dat het weer op de bank mag gaan zitten. }:|

Dus. Verder gaat alles goed. Volgende week vakansje en dan sleep ik die dikke reet gewoon de Etna op. *O*

[ Bericht 11% gewijzigd door LadyOracle op 01-10-2013 21:50:00 (emoticons zijn verwarrend) ]
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:54:22 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131758376
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ah okay, toch jammer! Wilde nu gaan trainen voor de Bruggenloop (ondanks dat ik geen startbewijs heb...) en daarna dan door naar de HM, ook in m'n eigen stadje.
Voor de bruggenloop komen er wel startnummers op marktplaats enzo :) Vorig jaar gelopen en vond hem erg leuk. Toen had ik ook graag de HM in rotterdam gelopen, maar die was er helaas niet. ZIjn gelukkig zat leuke HM wedstrijden. En kan je in de regio (met name Oost) wel leuke rondjes laten zien waar je zelf een HM kan lopen :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 21:54:29 #42
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_131758381
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef streamnl het volgende:

[..]

Thanks. Die had ik nooit gevonden :D

En ja, gewoon meenemen.
Je kan het beter bij je hebben en niet gebruiken dan willen gebruiken en niet bij je hebben *)
Uhu :Y Alleen: handbagage :X

De Etna op LadyOracle? Dat is geen mild plannetje! :P

Hats helaas, het virus heeft mij ook nog niet aangestoken..
pi_131758881
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

Misschien dan toch aan de FF's? Die nemen niet zoveel ruimte in ;)

Die trail was ook vooral als stok achter de deur om mezelf wel richting bos te schoppen, niet groot genoeg dus. Misschien loop ik zondag rondje Bergen als training voor de HM, is ook leuk en meer verhard.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:10:44 #44
147316 crew  DJMO
#trut
pi_131759362
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef hatsaflats het volgende:
Heeft er iemand zin om de 13e 15km in Schoorl te trailen? Ik ben nog steeds niet aangestoken door het trailvirus, dus het is te zwaar om een week voor de HM in A'dam te doen. Die ik overigens ook op chill tempo ga lopen en niet voor een goede tijd, maar dan nog zie ik die trail niet zitten.

ik had hem graag willen overnemen, maar ik zit met de vier mijl in Groningen op dezelfde data, ;)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_131759702
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 21:54 schreef Quoi het volgende:

[..]

misschien niet hardlopend ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_131759986
quote:
Er kriebelt iets...

Wat is dichtbij? Twee kilometer oid voor graties en nog wel wat korter als betaald parkeren ook goed is.
  Moderator dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:24:51 #47
155227 crew  Guppy
dus
pi_131760179
quote:
Er kriebelt iets...

Ik vond de trein vorig jaar helemaal niet overdreven druk. Prima te doen hoor :)
pi_131760425
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef streamnl het volgende:
Mooie topictitel ^O^

@moblo

Sociaal leven is voor mietjes :') of gewoon zorgen dat je sociaal leven je hardloopclub wordt en andersom :+ 8-)
Ja doei.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:32:47 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_131760756
Omfg

http://www.endomondo.com/routes/253046814
http://www.endomondo.com/routes/253049717

Iemand een startbewijs voor de rotterdam marathon kopen
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 22:35:30 #50
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_131761062
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 22:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Omfg

http://www.endomondo.com/routes/253046814
http://www.endomondo.com/routes/253049717

Iemand een startbewijs voor de rotterdam marathon kopen
Wat doe je?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')