Ja dat doe ik, ik heb namelijk nergens iets gezien wat er op wijst dat je die ervaring wel hebt. En de manier van zeiken hier geeft ook geen blijk van het ervaren zijn in feedback geven. Althans niet constructief. Maar hey, dat is een mening en ik denk niet dat wij over dat of over de MBOV op 1 lijn komen te zitten. m.i. heeft een verdere discussie dan ook geen enkel doel, behoudens amusementswaarde.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:22 schreef b2py het volgende:
[..]
Insinueer jij dat ik geen ervaring heb in danwel het spoor danwel het vertegenwoordigen van reizigers?
Het is volgens mij nog meer onwil (vanuit MinFin) dan onkunde. En de onkunde was al wel genoegquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:25 schreef ACT-F het volgende:
[..]
True true, maar het is ook niet verwonderlijk dat de concessie-eisen soft zijn, want ze weten gewoon niet welke eisen ze moeten stellen. Maar wat weet de overheid van de materie? In de loop der jaren komen ze er langzaam achter. Over 140 jaar zullen de eisen vast verbeterd zijn
En dat maakt het weer leuk voor de rest. Game on, zou ik zeggen.quote:
Als je die brochure bekijkt over de Coradia, lijkt het op dat liggende eerste vel net alsof de trein halteert te Utrecht Centraal. Ziet er geinig uit!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef James1988 het volgende:
Hier nog een interieurplaatje van de nieuwe Franse intercity, de Coradia Liner:
[ afbeelding ]
Er passen 267 reizigers in één Liner.
Als ik in die trein op de stoel zou zitten dan zou ik me er toch niet erg prettig bij voelen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zoekt een spooraannemer uit NL nog een klusje?
Als je voor een reisoplossing zorgt dan moet je tenminste zorgen dat het een aantrekkelijk alternatief is en dat is dit zeker. Helemaal omdat dit met alle partijen goed afgestemd is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:55 schreef b2py het volgende:
[..]
Laat me niet lachen.
Mensen worden dan ook naar de bestemming gebracht, namelijk Amersfoort. NS zet hier in de middagspits een extra trein voor in tussen Amsterdam en Amersfoort. Als ik NS was zou ik die gewoon lekker verbussen, wat Arriva kan kan ik ook.
Wat lijkt dat krap!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:56 schreef James1988 het volgende:
Hier nog een interieurplaatje van de nieuwe Franse intercity, de Coradia Liner:
[ afbeelding ]
Er passen 267 reizigers in één Liner.
beetje uitdeuken en hier en daar wat bijspuiten, moet lukken toch?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:11 schreef greavy het volgende:
Deed ff iets fout :p Omdat m'n PC ging trippen.
[ afbeelding ]
Als het zelfs van een viaduct naar beneden komt...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb ik van gehoord ja, dat moet een bende geweest zijn zegIemand pics?
Foto's Maarten Schoubben (CrossRail-machinist die later het "restant" van de trein moest afslepen):quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh daar heb ik van gehoord ja, dat moet een bende geweest zijn zegIemand pics?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Nog meer Italiaanse rommel op het spoor...
wehehehequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:20 schreef LeTourdeFrance het volgende:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
"Aangedragen oplossing fileprobleem verplaatst alleen maar de rijen stilstaand blik"
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:36 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Zoekt een spooraannemer uit NL nog een klusje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |