abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131772264
quote:
Dat vraagt om een ingezonden brief van Driek naar de VK :Y.
dag
pi_131772370
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:09 schreef Peterselieman het volgende:

omdat hij ook de spoorwegmedewerkers van alle andere spoorbedrijven in Nederland zou moeten vertegenwoordigen
de spoorwegmedewerkers ja :P niet 1 of andere directeur die blijkbaar zelden in een trein zit :P
pi_131772587
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

zeker, alleen nu kruipt hij wel heel erg duidelijk in de kont van de NS en dat is voor iemand in zijn positie ook niet goed, omdat hij ook de spoorwegmedewerkers van alle andere spoorbedrijven in Nederland zou moeten vertegenwoordigen
Daarnaast moet hij ook de niet-spoorwegmedewerkers die elke dag te maken hebben met de spoorperikelen vertegenwoordigen. Alhoewel dat een wel erg onpopulair standpunt is bij de spoorwegbonden.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  woensdag 2 oktober 2013 @ 11:53:05 #104
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_131773293
quote:
15s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, als je dat leest bekruipt je toch het gevoel van "Waarom hebben zoveel total onbenullen zo veel te zeggen over de spoorwegen?"
Zoals ik in mijn betoog zei, de NS is bezig met de concessie-eisen opgelegd door de overheid en het binnenharken van geld. Wat kan ze de klant nou schelen als ze toch geen concurrentie hebben :')
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_131773689
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef mschol het volgende:

[..]

wow... hij zegt A en B in 1 zin.. :|W
het helpt dus WEL, wellicht niet zoveel als een extra treinstel, maar het helpt weldegelijk...
Ik heb net even geteld in mijn trein, en je zou maar liefst 28 zitplaatsen kunnen winnen door 2e klas stoeltjes in de 1e klas te plaatsen.
Dat zet lekker zoden aan de dijk bij treinen die zo vol zitten dat er honderden mensen achter moeten blijven op het perron.
pi_131773816
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:

[..]

Ik heb net even geteld in mijn trein, en je zou maar liefst 28 zitplaatsen kunnen winnen door 2e klas stoeltjes in de 1e klas te plaatsen.
Dat zet lekker zoden aan de dijk bij treinen die zo vol zitten dat er honderden mensen achter moeten blijven op het perron.
heb je ook de extra staanplaatsen gerekend, als je de 1steklas van een gemiddelde trein (althans, de treinen waar ik mee reis) omzet naar 2de klas win je minimaal 1 heel treinstel aan ruimte (vaak nog iets meer, beetje afhankelijk van de indeling)
op 1 trein is dat niet zo enorm veel, maar als elke trein een extra stel 'erbij' krijgt win je toch opeens wel een heleboel ruimte
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_131773893
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef mschol het volgende:

[..]

heb je ook de extra staanplaatsen gerekend, als je de 1steklas van een gemiddelde trein (althans, de treinen waar ik mee reis) omzet naar 2de klas win je minimaal 1 heel treinstel aan ruimte (vaak nog iets meer, beetje afhankelijk van de indeling)
op 1 trein is dat niet zo enorm veel, maar als elke trein een extra stel 'erbij' krijgt win je toch opeens wel een heleboel ruimte
Als een trein zo vol zit dat er mensen op het perron achter moeten blijven, zit en staat de 1e klas ook helemaal vol hoor. In 1e klas is er meer staanplaats aangezien het gangpad breder is.

-edit-
dit alles nog los van het probleem dat treinen uit de vaart nemen om ze om te bouwen natuurlijk voor nog meer materieeltekort zorgt en bovendien geen snellere oplossing is dan treinen aankopen of ongebruikte treinen oplappen.
pi_131774112
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Zoals ik in mijn betoog zei, de NS is bezig met de concessie-eisen opgelegd door de overheid en het binnenharken van geld. Wat kan ze de klant nou schelen als ze toch geen concurrentie hebben :')
Die concessie-eisen zijn, dankzij de tandeloosheid van I&M, zo soft dat ze alleen maar per ongeluk worden nageleefd. Het binnenharken van geld heb je uiteraard 100% gelijk in.
pi_131774543
Als er meer plaats gecreëerd moet worden door iets met de klasses te doen, kunnen ze beter een 3e klas invoeren met alléén maar staanplaatsen. Maar daar schijnen weer wetten voor te zijn die dat verbieden n.a.v. een akkefietje ergens in de jaren '40.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:18:24 #110
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_131775366
Even over dat schotschrift van Berghuis. Ik heb besloten dat ik daar niet publiekelijk op ga reageren.

Ik heb hem wel zonet een mail gestuurd. Zie hieronder.

Roel,

vorige week bij het afscheid van BertMeerstad spraken we elkaar eventjes. Dat gebeurde in een prima sfeer en dat vond ik fijn. Je stelde voor om binnenkort weer eens koffie te gaan drinken. Daar heb ik volmondig ja op gezegd.

Heden kreeg ik je opiniestuk in de Volkskrant onder ogen. Dat stuk is niet alleen een stoot onder de gordel aan mijn adres, maar ook aan de mensen die actief bij Voor Beter OV betrokken zijn en de ruim 400 sympathisanten.

Qua zolderkamer nog even dit. Ja. Wij opereren op een sobere wijze. Inderdaad vanaf prive-adressen en niet vanuit een luxe kantoor met een mooie ebbenhouten receptiebalie. Wij willen geen subsidie, en moeten dus zuinig aan doen. Niets mis mee.

Maar je begrijpt natuurlijk wel, dat mij de lust om met jou nog koffie te drinken, wel is vergaan. Het zou jou trouwens ook schaden, in het openbaar gezien worden met een

wolf in schaapskleren,

Rikus Spithorst
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:27:38 #111
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_131775579
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef mschol het volgende:

[..]

Vervolgens bedenkt NS dat die trein dan net zo goed met een stel minder gereden kan worden. Dan hebben ze wel een extra manier gevonden om de bezuinigen maar schiet de reiziger er helemaal niets mee op.
pi_131775994
400 symphatisanten? dan pas je met zn allen in 1 treinstel ;)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:45:36 #113
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131776028
Slt4 ja..
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:51:53 #114
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_131776193
L.S. Een week geleden heeft u ons een e-mail gestuurd, waarop u nog geen antwoord van ons heeft gekregen. Onze excuses hiervoor. Wij zullen uw e-mail zo spoedig mogelijk beantwoorden. Wij hopen op uw begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice Nederlandse Spoorwegen

Gaat lekker, ik zit dus ook met het onderstaande probleem:

http://www.rtvutrecht.nl/(...)aos-ovchipkaart.html

Ook is het volgens Rover onmogelijk om tegelijk een abonnement bij de NS op te zeggen en via de klantenservice van de OV-chipkaart saldo terug te vragen - beide schrijven voor dat de kaart bij hen moet worden ingeleverd.
Mijn NS-kortingskaart is er mee opgehouden -O- en ik wil gewoon een nieuwe NS-kortingskaart met een OV-chip er op en niet van OV-chip.
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  woensdag 2 oktober 2013 @ 13:52:31 #115
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_131776204
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef DriekOplopers het volgende:
Even over dat schotschrift van Berghuis. Ik heb besloten dat ik daar niet publiekelijk op ga reageren.

Dat is toch ook best publiekelijk denk ik dan ;)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  woensdag 2 oktober 2013 @ 14:26:15 #116
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_131776983
Even tussendoor een mooie trailer.

Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:12:33 #117
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131778284
Exact waar dit topic over zou moeten gaan denk ik :)
pi_131778877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Exact waar dit topic over zou moeten gaan denk ik :)
Een filmpje met 0 Nederlandse treinen en vooral veel DB-mat? :+
dag
  woensdag 2 oktober 2013 @ 15:32:34 #119
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_131778955
Deze is ook wel aardig, inkoppertje, waar staat de fotograaf?

I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
pi_131779476
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even tussendoor een mooie trailer.

Kreeg afgelopen week de update al binnen via Steam! :)
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:15:19 #121
371603 Mr_Klaasje
Brekebeen in actie!
pi_131780596
quote:
10s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef bork het volgende:
Deze is ook wel aardig, inkoppertje, waar staat de fotograaf?
Keulse dom schat ik zo in.

Mooie foto!
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 16:19:45 #122
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_131780777
En we noteren weer een defecte trein tussen Leeuwarden en Groningen. Als het goed is staat er eentje in Buitenpost stil met kapotte remmen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_131780894
Om nog maar eens een foto uit een niet-zo-gangbaar-gebied te plaatsen:

De enige internationale trein naar Kosovo: De trein van Skopje naar Prishtinë, die in werkelijkheid tot Dzjeneral Jankovic/Han i Elezit rijdt. Vanaf daar is het overstappen op een voormalig Zweeds treinstel dat verder rijdt naar Prishtinë. Ik moet zeggen dat de Kosovaarse treinen er behoorlijk goed uit zagen, dat had ik niet verwacht! ^O^

...In Albanië heb ik nog een poging gedaan op het station te komen van Tirana, maar dat werd "verbouwd". Op zoek naar de sporen kwam ik niet verder als een vuilnisbelt waar zwerfhonden in woonden. :') Maarrrrr, de stationsrestauratie heeft wel lekkere pilaf! :Y)
pi_131781524
quote:
NS: belonen om buiten de spits te reizen werkt.

bron: http://www.treinreiziger.(...)_reizen_werkt-145661
Hoe komt het dat ik het vermoeden heb dat ze die reizigers niet heel willekeurig gekozen hebben, met een "driekwart van de werkgevers biedt hier ruimte voor"? :+.
pi_131781541
In/uitchecken is niet mogelijk op Utrecht, overal of alleen hier?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:55:20 #126
45532 ziggyziggyziggy
pi_131781812
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 15:47 schreef b2py het volgende:

[..]

Kreeg afgelopen week de update al binnen via Steam! :)
Ik ook. Het wordt nu echt tijd voor een upgrade van mijn Pentium 4...
  woensdag 2 oktober 2013 @ 16:55:58 #127
45532 ziggyziggyziggy
pi_131781837
quote:
2s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:19 schreef Peterselieman het volgende:
En we noteren weer een defecte trein tussen Leeuwarden en Groningen. Als het goed is staat er eentje in Buitenpost stil met kapotte remmen.
Dat is niet goed. Maar wel correct. ;)
pi_131781924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef DriekOplopers het volgende:

Roel,

vorige week bij het afscheid van BertMeerstad spraken we elkaar eventjes. Dat gebeurde in een prima sfeer en dat vond ik fijn. Je stelde voor om binnenkort weer eens koffie te gaan drinken. Daar heb ik volmondig ja op gezegd.

Heden kreeg ik je opiniestuk in de Volkskrant onder ogen. Dat stuk is niet alleen een stoot onder de gordel aan mijn adres, maar ook aan de mensen die actief bij Voor Beter OV betrokken zijn en de ruim 400 sympathisanten.

Qua zolderkamer nog even dit. Ja. Wij opereren op een sobere wijze. Inderdaad vanaf prive-adressen en niet vanuit een luxe kantoor met een mooie ebbenhouten receptiebalie. Wij willen geen subsidie, en moeten dus zuinig aan doen. Niets mis mee.

Maar je begrijpt natuurlijk wel, dat mij de lust om met jou nog koffie te drinken, wel is vergaan. Het zou jou trouwens ook schaden, in het openbaar gezien worden met een

wolf in schaapskleren,

Rikus Spithorst

Ik moet zeggen dat ik het hele stuk van Dhr. Berghuis best kan waarderen, en er zeker wel een kern van waarheid in zit.
Wanneer treed er eens iemand anders dan jij naar voren voor de belangen van de reiziger, die ook in de gelederen van VBOV zit? En ik heb het je VBOV ook wel eens verweten, alles wat er vandaan komt gaat over het afzeiken van NS.

Jullie schijnen ook iets met taxi's te doen, wanneer wordt daar eens op gelet? De problemen in de taxi branche zijn bij mijn weten wat ernstiger dan op het spoor.
pi_131782129
Over die brief van Berghuis. Die is natuurlijk ver onder de gordel.

Reactie. Inderdaad, nu even niet van de hand van Driek.

http://www.voorbeterov.nl/page3.php
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:05:53 #130
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_131782146
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:15 schreef Mr_Klaasje het volgende:

[..]

Keulse dom schat ik zo in.

Mooie foto!
:Y :Y
pi_131782195
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:05 schreef LvanLier het volgende:
Over die brief van Berghuis. Die is natuurlijk ver onder de gordel.

Reactie. Inderdaad, nu even niet van de hand van Driek.

http://www.voorbeterov.nl/page3.php
"Via leiden naar Brussel."
Toen ben ik maar gestopt met lezen.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:07:48 #132
147882 DriekOplopers
Erkend digibeet
pi_131782210
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 16:58 schreef b2py het volgende:

Jullie schijnen ook iets met taxi's te doen, wanneer wordt daar eens op gelet?
Hierrrr...

http://www.voorbeterov.nl/page11.php

:)
pi_131782302
quote:
Zozo, in 2 jaar vier brieven over de taxi. Niemand weet hoe het nu met de taxi's van Amsterdam staat maar dat boeit verder ook niet zoveel. Wij kunnen namelijk nu NS aanvallen omdat ze in onze ogen het weer verprutsen.
Wanneer gaan jullie Veolia aanpakken met die overvolle treinen tussen Boxmeer en Nijmegen? En Arriva met het overslaan van stations omdat de trein te vol zit? Met NS was het toen hommeles, nu interesseert het niemand wat.
pi_131782398
17u13 apeldoorn ri schiphol, intercity met 1x een 4baks koploper. :')
pi_131782677
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:11 schreef b2py het volgende:

[..]

Zozo, in 2 jaar vier brieven over de taxi. Niemand weet hoe het nu met de taxi's van Amsterdam staat maar dat boeit verder ook niet zoveel. Wij kunnen namelijk nu NS aanvallen omdat ze in onze ogen het weer verprutsen.
Wanneer gaan jullie Veolia aanpakken met die overvolle treinen tussen Boxmeer en Nijmegen? En Arriva met het overslaan van stations omdat de trein te vol zit? Met NS was het toen hommeles, nu interesseert het niemand wat.
Wat draag jij voor nuttigs bij in je vrije tijd dan? Dat je anderen er op aanvalt?
dag
pi_131782786
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:22 schreef Peter het volgende:

[..]

Wat draag jij voor nuttigs bij in je vrije tijd dan? Dat je anderen er op aanvalt?
Ik red mensen uit de zee bij mooi weer als ze gaan zwemmen, als je het graag wilt weten.
pi_131782852
NS_online twitterde op woensdag 02-10-2013 om 17:26:24 Landelijke storing m.b.t. het gebruik van de OV Chipkaart bij de balie en de kaartverkoop automaten. U kunt geen saldo laden en producten... reageer retweet
pi_131782873
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:22 schreef Peter het volgende:

[..]

slaat natuurlijk nergens op. mag je ook niet over voetbal klagen want je bakt er zelf ook niks van, niet over politiek want je zit er zelf niet in, etc
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 17:35:07 #139
Maffe Fries
pi_131783057
quote:

[..]

je doelt bij Arriva op Roodeschool - Groningen in de ochtendspits of op Arnhem - Winterswijk?
pi_131783063
quote:

[..]

Dit inderdaad.
Ik heb elke ochtend last van vertragingen door een niet nader te noemen maatschappij Arriva :+ . Maar omdat er toevallig een paar medewerkers van dat bedrijf vast in dit topic komen hoor je er eigenlijk nooit wat over. Tis altijd het grote boze NS wat het fout doet.
pi_131783094
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:35 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

je doelt bij Arriva op Roodeschool - Groningen in de ochtendspits of op Arnhem - Winterswijk?
Ja ergens in het noorden, richting Groningen in de ochtendspits. Planmatig.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 17:41:21 #142
Maffe Fries
pi_131783191
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:36 schreef b2py het volgende:

[..]

Ja ergens in het noorden, richting Groningen in de ochtendspits. Planmatig.
in het geval van het overslaan van Sauwerd is dit het beste van alle kwaden en het minst duperend voor alle reizigers.

In het geval van te volle treinen ben ik het met je eens dat Arriva meer materieel in zou moeten zetten, omdat hier en daar de treinen uitpuilen. Ik ben daarom blij dat er in de ochtendspits bussen rijden vanuit Winsum en Winschoten naar bijvoorbeeld Zernike, naast de al rijdende lijnen vanuit Veendam en Zuidhorn. Neemt toch enigszins de druk weg, terwijl de studenten/scholieren niet heel veel langer onderweg zijn.
pi_131783254
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:41 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

in het geval van het overslaan van Sauwerd is dit het beste van alle kwaden en het minst duperend voor alle reizigers.

In het geval van te volle treinen ben ik het met je eens dat Arriva meer materieel in zou moeten zetten, omdat hier en daar de treinen uitpuilen. Ik ben daarom blij dat er in de ochtendspits bussen rijden vanuit Winsum en Winschoten naar bijvoorbeeld Zernike, naast de al rijdende lijnen vanuit Veendam en Zuidhorn. Neemt toch enigszins de druk weg, terwijl de studenten/scholieren niet heel veel langer onderweg zijn.
NS zou eens bussen moeten inzetten tussen Amsterdam en Amersfoort om al die mensen te vervoeren. Dan staat VBOV bovenop het Empire State Building als een King Kong met een joekel van een toeter te blèrren naar Den Haag dat het allemaal zo niet kan.
Komop zeg, je biedt mensen een trein of je breekt het spoor op. Dit is toch geen oplossing als treinreiziger.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 2 oktober 2013 @ 17:51:57 #144
Maffe Fries
pi_131783428
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:43 schreef b2py het volgende:

[..]

NS zou eens bussen moeten inzetten tussen Amsterdam en Amersfoort om al die mensen te vervoeren. Dan staat VBOV bovenop het Empire State Building als een King Kong met een joekel van een toeter te blèrren naar Den Haag dat het allemaal zo niet kan.
Komop zeg, je biedt mensen een trein of je breekt het spoor op. Dit is toch geen oplossing als treinreiziger.
Dat ben ik niet met je eens. Het is niet lukraak een treintraject verbussen, maar de reiziger wordt naar de plaats van bestemming (namelijk de Hanze of de Universiteit) vervoerd zonder overstap, dat is ook heel wat waard.

Waren ze met de trein gegaan dan hadden ze onderweg nog over moeten stappen. Zulke lijnen kunnen prima bestaan en kunnen, zoals in het geval van Zuidhorn, zeer aantrekkelijk zijn.
  woensdag 2 oktober 2013 @ 17:52:46 #145
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131783442
Hier, een plaatje van een nieuwe SNCF-intercity:

Dat gejank over VBOV in dit topic is iets waar ik wel een beetje klaar mee ben eigenlijk :{
pi_131783492
quote:
14s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:51 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens. Het is niet lukraak een treintraject verbussen, maar de reiziger wordt naar de plaats van bestemming (namelijk de Hanze of de Universiteit) vervoerd zonder overstap, dat is ook heel wat waard.

Waren ze met de trein gegaan dan hadden ze onderweg nog over moeten stappen. Zulke lijnen kunnen prima bestaan en kunnen, zoals in het geval van Zuidhorn, zeer aantrekkelijk zijn.
Laat me niet lachen.
Mensen worden dan ook naar de bestemming gebracht, namelijk Amersfoort. NS zet hier in de middagspits een extra trein voor in tussen Amsterdam en Amersfoort. Als ik NS was zou ik die gewoon lekker verbussen, wat Arriva kan kan ik ook.
pi_131783518
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef James1988 het volgende:
Dat gejank over VBOV in dit topic is iets waar ik wel een beetje klaar mee ben eigenlijk :{
Is op zich ook wel een goed idee, alhoewel ik de "ze zeiken alleen maar de NS af"-kritiek ook niet fair vind. De NS is nou eenmaal een hoge boom (als in wind vangen), zowel qua schaal als qua uitzonderingspositie in de manier waarop ze door de overheid behandeld worden.
pi_131783560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef James1988 het volgende:

Zullen we dan naar aanleiding van een ander topic eerder dit jaar besluiten dat de brieven van VBOV en inhoudelijke standpunten daarvan niet meer via dit Fok! topic worden uitgedragen?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 18:02:26 #149
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_131783640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 17:58 schreef b2py het volgende:

[..]

Zullen we dan naar aanleiding van een ander topic eerder dit jaar besluiten dat de brieven van VBOV en inhoudelijke standpunten daarvan niet meer via dit Fok! topic worden uitgedragen?
Tegenvoorstel: uitvoerige discussies over wat men van VBOV vindt gaan naar een apart topic. Dan hou ik me daar lekker buiten en kan het hier tenminste over iets leuks gaan :+
pi_131783670
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:02 schreef James1988 het volgende:

[..]

Tegenvoorstel: uitvoerige discussies over wat men van VBOV vindt gaan naar een apart topic. Dan hou ik me daar lekker buiten en kan het hier tenminste over iets leuks gaan :+
Incluïs de VBOV berichten en inhoudelijke standpunten naar dat topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')