Toen de drs.'en het definitief wonnen van de ir.'s?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat idee heb ik -zeker bij NS- al veel langer hoor.
Wel heel erg een gevalletje "speel de man, niet de bal". En dat moet dan wél vertrouwenswekkend zijn?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Duvel het volgende:
En gezelligheid: http://www.volkskrant.nl/(...)-schaapskleren.dhtml
wat is Berghuis een zuur mannetje ...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Duvel het volgende:
ik kan op bepaalde punten zeker met hem meekomen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Duvel het volgende:
zeker, alleen nu kruipt hij wel heel erg duidelijk in de kont van de NS en dat is voor iemand in zijn positie ook niet goed, omdat hij ook de spoorwegmedewerkers van alle andere spoorbedrijven in Nederland zou moeten vertegenwoordigenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan op bepaalde punten zeker met hem meekomen...
Dat vraagt om een ingezonden brief van Driek naar de VKquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:56 schreef Duvel het volgende:
de spoorwegmedewerkers jaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
omdat hij ook de spoorwegmedewerkers van alle andere spoorbedrijven in Nederland zou moeten vertegenwoordigen
Daarnaast moet hij ook de niet-spoorwegmedewerkers die elke dag te maken hebben met de spoorperikelen vertegenwoordigen. Alhoewel dat een wel erg onpopulair standpunt is bij de spoorwegbonden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
zeker, alleen nu kruipt hij wel heel erg duidelijk in de kont van de NS en dat is voor iemand in zijn positie ook niet goed, omdat hij ook de spoorwegmedewerkers van alle andere spoorbedrijven in Nederland zou moeten vertegenwoordigen
Zoals ik in mijn betoog zei, de NS is bezig met de concessie-eisen opgelegd door de overheid en het binnenharken van geld. Wat kan ze de klant nou schelen als ze toch geen concurrentie hebbenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Echt, als je dat leest bekruipt je toch het gevoel van "Waarom hebben zoveel total onbenullen zo veel te zeggen over de spoorwegen?"
Ik heb net even geteld in mijn trein, en je zou maar liefst 28 zitplaatsen kunnen winnen door 2e klas stoeltjes in de 1e klas te plaatsen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef mschol het volgende:
[..]
wow... hij zegt A en B in 1 zin..![]()
het helpt dus WEL, wellicht niet zoveel als een extra treinstel, maar het helpt weldegelijk...
heb je ook de extra staanplaatsen gerekend, als je de 1steklas van een gemiddelde trein (althans, de treinen waar ik mee reis) omzet naar 2de klas win je minimaal 1 heel treinstel aan ruimte (vaak nog iets meer, beetje afhankelijk van de indeling)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb net even geteld in mijn trein, en je zou maar liefst 28 zitplaatsen kunnen winnen door 2e klas stoeltjes in de 1e klas te plaatsen.
Dat zet lekker zoden aan de dijk bij treinen die zo vol zitten dat er honderden mensen achter moeten blijven op het perron.
Als een trein zo vol zit dat er mensen op het perron achter moeten blijven, zit en staat de 1e klas ook helemaal vol hoor. In 1e klas is er meer staanplaats aangezien het gangpad breder is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je ook de extra staanplaatsen gerekend, als je de 1steklas van een gemiddelde trein (althans, de treinen waar ik mee reis) omzet naar 2de klas win je minimaal 1 heel treinstel aan ruimte (vaak nog iets meer, beetje afhankelijk van de indeling)
op 1 trein is dat niet zo enorm veel, maar als elke trein een extra stel 'erbij' krijgt win je toch opeens wel een heleboel ruimte
Die concessie-eisen zijn, dankzij de tandeloosheid van I&M, zo soft dat ze alleen maar per ongeluk worden nageleefd. Het binnenharken van geld heb je uiteraard 100% gelijk in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:53 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Zoals ik in mijn betoog zei, de NS is bezig met de concessie-eisen opgelegd door de overheid en het binnenharken van geld. Wat kan ze de klant nou schelen als ze toch geen concurrentie hebben
Vervolgens bedenkt NS dat die trein dan net zo goed met een stel minder gereden kan worden. Dan hebben ze wel een extra manier gevonden om de bezuinigen maar schiet de reiziger er helemaal niets mee op.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:13 schreef mschol het volgende:
[..]
heb je ook de extra staanplaatsen gerekend, als je de 1steklas van een gemiddelde trein (althans, de treinen waar ik mee reis) omzet naar 2de klas win je minimaal 1 heel treinstel aan ruimte (vaak nog iets meer, beetje afhankelijk van de indeling)
op 1 trein is dat niet zo enorm veel, maar als elke trein een extra stel 'erbij' krijgt win je toch opeens wel een heleboel ruimte
Dat is toch ook best publiekelijk denk ik danquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:18 schreef DriekOplopers het volgende:
Even over dat schotschrift van Berghuis. Ik heb besloten dat ik daar niet publiekelijk op ga reageren.
Ik heb hem wel zonet een mail gestuurd. Zie hieronder.
Een filmpje met 0 Nederlandse treinen en vooral veel DB-mat?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:12 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Exact waar dit topic over zou moeten gaan denk ik
Kreeg afgelopen week de update al binnen via Steam!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Even tussendoor een mooie trailer.
Keulse dom schat ik zo in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:32 schreef bork het volgende:
Deze is ook wel aardig, inkoppertje, waar staat de fotograaf?
Hoe komt het dat ik het vermoeden heb dat ze die reizigers niet heel willekeurig gekozen hebben, met een "driekwart van de werkgevers biedt hier ruimte voor"?quote:NS: belonen om buiten de spits te reizen werkt.
bron: http://www.treinreiziger.(...)_reizen_werkt-145661
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |