abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132600161
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

In de eerste post die ik van 'm quote staat aan het einde van een paragraaf (p58), en dat triggerde mijn nieuwsgierigheid, dus ik googlede een regeltje tekst, en kwam de hele lap tegen op die site. Daarna nog twee andere posts van 'm gegoogled, en die leidden naar dezelfde blog. Daarna had ik geen zin meer om nog meer posts van 'm te checken.
Goed werk! Ik denk dat iedereen het gevoel had dat er iets niet klopte. Maar gewoon een beetje copy-pasten, laag hoor.

Edit: als het zijn eigen werk was waarom dan letterlijk quoten?
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zaterdag 26 oktober 2013 @ 23:47:34 #202
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_132600608
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Goed werk! Ik denk dat iedereen het gevoel had dat er iets niet klopte. Maar gewoon een beetje copy-pasten, laag hoor.

Edit: als het zijn eigen werk was waarom dan letterlijk quoten?
Ik kan me voorstellen dat als je zelf al eens iets hebt geschreven dat relevant is in een bepaalde discussie, dat je het letterlijk copy/paste. Ik zou er zelf dan wel bijzetten dat ik het al ooit eerder ergens gepost had c.q. op een blog had staan.

Het aparte, en waarom er alarmbellen afgingen, is dat z'n posts keer op keer niet ingingen op de post van de gequote user (plus dat "(p58)" natuurlijk).
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_132600857
quote:
_O- _O-

Met de broek naar beneden :D
Conscience do cost.
pi_132600969
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:47 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat als je zelf al eens iets hebt geschreven dat relevant is in een bepaalde discussie, dat je het letterlijk copy/paste. Ik zou er zelf dan wel bijzetten dat ik het al ooit eerder ergens gepost had c.q. op een blog had staan.

Het aparte, en waarom er alarmbellen afgingen, is dat z'n posts keer op keer niet ingingen op de post van de gequote user (plus dat "(p58)" natuurlijk).
Juist daarom denk ik dat het niet van zijn hand is. Dan leg je zoiets uit in je eigen bewoordingen en verwijst dan inderdaad naar eerder gepubliceerde boeken/artikelen. Het verklaart duidelijk waarom het keer op keer niet echt een antwoord op een vraag was: geen eigen standpunt maar dat van een ander waar hij het blijkbaar mee eens is. Jammer hoor!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  zondag 27 oktober 2013 @ 00:03:40 #205
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_132601134
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:58 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Juist daarom denk ik dat het niet van zijn hand is. Dan leg je zoiets uit in je eigen bewoordingen en verwijst dan inderdaad naar eerder gepubliceerde boeken/artikelen. Het verklaart duidelijk waarom het keer op keer niet echt een antwoord op een vraag was: geen eigen standpunt maar dat van een ander waar hij het blijkbaar mee eens is. Jammer hoor!
Ik vermoed dat ook, maar ik wil eerst wel horen wat Natural-Cool hier zelf over heeft te zeggen... en wie weet, zitten we gewoon met een docent filosofie (phd) te discussieren:
SPOILER: Is dit Natural-Cool?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
pi_132601246
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ook, maar ik wil eerst wel horen wat Natural-Cool hier zelf over heeft te zeggen... en wie weet, zitten we gewoon met een docent filosofie (phd) te discussieren:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het zou een slechte docent folosofie zijn in dat geval :7
pi_132607175
_O-
  zondag 27 oktober 2013 @ 10:32:22 #208
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_132609480
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 23:31 schreef GrumpyFish het volgende:

Edit: het kan natuurlijk nog steeds eigen werk zijn.
Eerlijk gezegd... zelfs als het eigen werk is vind ik het not done. Zeker niet als reactie op posts van anderen.

Vanaf hier gaat zulk soort copy-paste werk direct in de shredder. Quoten van relevante passages met bronvermelding best. Maar hele boeken quoten en doen alsof je het ter plekke zelf hebt geschreven.... daar zit niemand op te wachten.
Niet meer aanwezig in dit forum.
  zondag 27 oktober 2013 @ 11:57:38 #209
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_132611659
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 10:32 schreef Molurus het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd... zelfs als het eigen werk is vind ik het not done. Zeker niet als reactie op posts van anderen.
Echter, als het z'n eigen werk is, kan ik het nog begrijpelijk vinden (maar nog steeds not done). Als het niet zijn eigen werk is, is het ronduit schandalig. Zo'n veroordeling wil ik alleen niet maken op basis van een aanname. Vandaar m'n voorbehoud.
quote:
Vanaf hier gaat zulk soort copy-paste werk direct in de shredder. Quoten van relevante passages met bronvermelding best. Maar hele boeken quoten en doen alsof je het ter plekke zelf hebt geschreven.... daar zit niemand op te wachten.
Dat lijkt me een goede maatregel.
pi_132612404
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 00:03 schreef GrumpyFish het volgende:

[..]

Ik denk dat we er nooit achter zullen komen en dat we NC niet zo snel meer terugzien in dit topic :P
Conscience do cost.
pi_132618191
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 oktober 2013 21:52 schreef Semisane het volgende:

[..]

Welke kern? Die gast gaat alle kanten op en is vaag over elk onderwerp wat hij aan snijd. Deel van het probleem bij Natural-Cool is dat er geen kern in zijn verhaal zit. :P
Dit is echter geen argument maar een mededeling. Waarvan acte.

Vraag me gerust om mijn bronnen hij is beslist niet de enige waar ik naar kan verwijzen, maar het is zinvoller als je pas reageert wanneer je kunt zeggen wat er in technische zin mankeert aan de redenatie. En een echte held ben je als je kunt betogen dat de werkelijkheid noodzakelijkerwijs een logische orde heeft.
pi_132618556
Wel wat hypocriet om anderen er van te betichten dat ze niet op je posts ingaan. :')
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:14:00 #213
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_132618722
quote:
12s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Natural-Cool het volgende:

[..]

Dit is echter geen argument maar een mededeling. Waarvan acte.

Vraag me gerust om mijn bronnen hij is beslist niet de enige waar ik naar kan verwijzen, maar het is zinvoller als je pas reageert wanneer je kunt zeggen wat er in technische zin mankeert aan de redenatie. En een echte held ben je als je kunt betogen dat de werkelijkheid noodzakelijkerwijs een logische orde heeft.
De werkelijkheid heeft noodzakelijkerwijs een logische orde.

Mag ik nu mijn helden-trofee?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:17:10 #214
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_132618864
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:10 schreef Monolith het volgende:
Wel wat hypocriet om anderen er van te betichten dat ze niet op je posts ingaan. :')
Dit inderdaad.

Naar mijn mening verdienen een aantal mensen in dit topic excuses van N-C en alsnog reactie op de posts die hij wel heeft gequote maar niet op heeft gereageerd.
  zondag 27 oktober 2013 @ 15:18:50 #215
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_132618921
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Naar mijn mening verdienen een aantal mensen in dit topic excuses van N-C en alsnog reactie op de posts die hij wel heeft gequote maar niet op heeft gereageerd.
En iemand moet hem billekoek geven. Of is het billenkoek?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:09:37 #216
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_132627315
quote:
12s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:00 schreef Natural-Cool het volgende:
maar het is zinvoller als je pas reageert wanneer je kunt zeggen wat er in technische zin mankeert aan de redenatie.
Nee, het is zinvoller voor jou om mijn posts en die van anderen nogmaals te lezen. Je bent al meerdere malen door meerdere personen op de gebreken in je claims, aannames en redenaties gewezen.

Je bent daar, tot nu toe, welgeteld nul keer op ingegaan, dus het is me een raadsel wat je nou wilt met de bovenstaande opmerking. 8)7
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  zondag 27 oktober 2013 @ 19:12:00 #217
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_132627446
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dit inderdaad.

Wellicht dat er mensen zijn die behoefte hebben aan een excuus van N-C, maar ik ben er niet één van. Ik had er weinig verwachtingen van en die zijn niet bepaald veel toegenomen. Het lijkt me iemand die te vaak met zijn hoofd tegen de deur is aangelopen om heel eerlijk te zijn...het is op een vreemde manier vermakelijk, maar meer ook niet. :)
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_132629764
Het leuke is dat zijn laatste post gepost is op een moment dat hij nog niet door had dat hij ontmaskerd was als een kopieerder omdat dat pas lager in het topic ter sprake kwam....
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_132630488
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 15:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De werkelijkheid heeft noodzakelijkerwijs een logische orde.

Mag ik nu mijn helden-trofee?
quote:
10s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:09 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nee, het is zinvoller voor jou om mijn posts en die van anderen nogmaals te lezen. Je bent al meerdere malen door meerdere personen op de gebreken in je claims, aannames en redenaties gewezen.

Je bent daar, tot nu toe, welgeteld nul keer op ingegaan, dus het is me een raadsel wat je nou wilt met de bovenstaande opmerking. 8)7
quote:
7s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:55 schreef vaarsuvius het volgende:
Het leuke is dat zijn laatste post gepost is op een moment dat hij nog niet door had dat hij ontmaskerd was als een kopieerder omdat dat pas lager in het topic ter sprake kwam....
Ik heb er natuurlijk alle begrip voor als mensen zich niet in filosofie willen verdiepen. Ieder z'n smaak. Wat ik oprecht niet begrijp is waarom ze er zo kritisch of zelfs laatdunkend over doen. :')
pi_132631070
Het is nou wel eens mooi geweest met dat slappe getroll.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_132631687
quote:
12s.gif Op zondag 27 oktober 2013 19:12 schreef Semisane het volgende:

[..]

Wellicht dat er mensen zijn die behoefte hebben aan een excuus van N-C, maar ik ben er niet één van. Ik had er weinig verwachtingen van en die zijn niet bepaald veel toegenomen. Het lijkt me iemand die te vaak met zijn hoofd tegen de deur is aangelopen om heel eerlijk te zijn...het is op een vreemde manier vermakelijk, maar meer ook niet. :)
Het hangt er van af met welke vooronderstelling je begint.

[ Bericht 0% gewijzigd door Natural-Cool op 27-10-2013 20:49:02 ]
pi_132632826
quote:
12s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:11 schreef Natural-Cool het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik heb er natuurlijk alle begrip voor als mensen zich niet in filosofie willen verdiepen.
Nogal een statement van iemand die geen eigen mening durft te vormen en pocht met andermans verhalen om slim over te komen.
Conscience do cost.
pi_132632960
quote:
0s.gif Op zondag 27 oktober 2013 20:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Nogal een statement van iemand die geen eigen mening durft te vormen en pocht met andermans verhalen om slim over te komen.
Deze is echter wel in overeenstemming met de doelstelling van de topic. :')
  zondag 27 oktober 2013 @ 21:05:19 #224
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_132633636
Ja, het is nu mooi geweest. Vanaf hier on topic graag.
pi_132633915
nee

[ Bericht 50% gewijzigd door Molurus op 27-10-2013 21:12:17 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')