Ik denk wel iets onder de 14% inmiddels. Vind het altijd moeilijk in te schatten. Was best wel wat opgelopen tot vlak voordat ik die cut starte. Vlak voor de cut 107kgquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:16 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Het scheelt inderdaad tijd; hoef me maar weinig druk te maken om eten gedurende de dagLol cutten @3500kcal! Wat is je BF % nu?
[..]
Ja. Vooral kracht gains though. Dat is dan weer het nadeel van starting strength; je zichtbare gains bestaan voor een groot deel uit vet. Ben ongetwijfeld wat lean massa aangekomen, maar de volgende keer ga ik lekker voor een wat meer massa gericht programma als 5/3/1 BBB.
Mijn arms, schouders en chest lijken ook te groeien, terwijl ik nu op 2.000 kcal per dag zit. Qua kracht ga ik ook amper achteruit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:25 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Ik denk wel iets onder de 14% inmiddels. Vind het altijd moeilijk in te schatten. Was best wel wat opgelopen tot vlak voordat ik die cut starte. Vlak voor de cut 107kgFAT nu 100 's ochtends vroeg.
Zal over een maandje of zo nog es wat pic's schieten. Met een beetje geluk durf ik dan ook m'n legg vid te posten. (Met daar in het revalidatietraject m.b.t. flexabiliteits oefeningen en de belachelijke good mornings die ik eerst aan het doen was![]()
)
'k snap het niet zo goed, want eerst kon ik nauwelijks armmassa pakken (biceps), en nu zijn ze groter geworden tijdens m'n cutMinder vet maar meer omvang ik snap d'r geen flikker van...
Borst ook lol. Bench is iets terug gelopen, maar met dubmles rep ik meer dan ooit.
ja dat snap je toch niet. Er zit echt meer massa op chest en armen nu. 't is niet omdat het meer lijkt omdat je "rippter" bent of zo. Athans hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn arms, schouders en chest lijken ook te groeien, terwijl ik nu op 2.000 kcal per dag zit. Qua kracht ga ik ook amper achteruit.
Count your blessings. Wordt een eeuwig durende cut dan als je er beter op gaatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja dat snap je toch niet. Er zit echt meer massa op chest en armen nu. 't is niet omdat het meer lijkt omdat je "rippter" bent of zo. Athans hier
Chest en triceps groeide altijd wel makkelijk bij mij, maar biceps absoluut niet en nu opeens wel
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:32 schreef Champy het volgende:
[..]
Count your blessings. Wordt een eeuwig durende cut dan als je er beter op gaat
Wellicht lijk je groter door het lagere BF%. Heb je het gemeten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:27 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Mijn arms, schouders en chest lijken ook te groeien, terwijl ik nu op 2.000 kcal per dag zit. Qua kracht ga ik ook amper achteruit.
Uiteraard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:40 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wellicht lijk je groter door het lagere BF%. Heb je het gemeten?
kan best zijn dat je de boel gewoon makkelijk een beetje "over traint" tijdens een cut. In het begin deed ik op die low calorie ook gewoon 5 dagen trainen, en dan dacht ik aan het eind van de week als ik in de spiegel keek "do you even lift" helemaal leeg gewoon omdat je niet meer genoeg kan op laden/herstellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:52 schreef star_gazer het volgende:
Wat mij was opgevallen in mijn laatste cut, is dat mijn armen kleiner waren geworden en mijn benen groter. En dat terwijl mijn armen al niet veel soeps zijn (genetics).
First world problematiek. In Afrika zijn ze maar wat blij met 2000 kcal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nog nooit serieus gecut, train ook pas 5 maanden en zit nu pas 2 maanden in een serieuze bulk. Zo lekker dat ik nu gewoon de hele dag door kan schranzen, eet alles wat los en vast zit, moet er niet aan denken om straks op 2000 kcals te moeten leven
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:04 schreef no1uknow het volgende:
waarom heb ik net een filmpje gekeken van een bicep tear bij mixed grip DL
erg akelig jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:06 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
akelig he.
zolang je gewoon netjes natty traint en rustig groeit gebeurt dat echt niet zomaar
Ik laatst, een kg of 7 kwijtgeraakt door van 3500 naar 2500 te gaan. Had nog steeds wel het gevoel genoeg te eten dus voelde nauwelijks als cutten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:53 schreef no1uknow het volgende:
Ik heb nog nooit serieus gecut, train ook pas 5 maanden en zit nu pas 2 maanden in een serieuze bulk. Zo lekker dat ik nu gewoon de hele dag door kan schranzen, eet alles wat los en vast zit, moet er niet aan denken om straks op 2000 kcals te moeten leven
Wat was je bf en gewicht toen je klaar was met cutten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik laatst, een kg of 7 kwijtgeraakt door van 3500 naar 2500 te gaan. Had nog steeds wel het gevoel genoeg te eten dus voelde nauwelijks als cutten.
Maarja ga het voorlopig niet doe, uiteindelijk is het maar tijdverspilling.
Geen idee van BF, denk van 19 naar 12-13 ofzo, maar dat is gebaseerd op spiegel. Gewicht ging van 91 naar ~83.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Wat was je bf en gewicht toen je klaar was met cutten.
Netjes, hoe lang ben je.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Geen idee van BF, denk van 19 naar 12-13 ofzo, maar dat is gebaseerd op spiegel. Gewicht ging van 91 naar ~83.
1.86quote:
Haha viel wel mee, je zag wel abs en meer definitie in bijv schouders enz maar voelde me veel te klein.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Krabs2.0 het volgende:
[..]
Netjes, aesthetisch als de neuk na de cut zeker.
Maandag: liftenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:02 schreef RaymondK het volgende:
[..]
kan best zijn dat je de boel gewoon makkelijk een beetje "over traint" tijdens een cut. In het begin deed ik op die low calorie ook gewoon 5 dagen trainen, en dan dacht ik aan het eind van de week als ik in de spiegel keek "do you even lift" helemaal leeg gewoon omdat je niet meer genoeg kan op laden/herstellen
Na het weekend was het dan weer oke
Ma: Liften + 30min cardioquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:22 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Maandag: liften
Dinsdag: 30 min cardio
Woensdag: liften
Donderdag: 30 min cardio
Vrijdag: liften
Zaterdag + zondag: rust
lijkt me voldoende tijd om te herstellen
Ecto.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ma: Liften + 30min cardio
Di: Liften + 30 min cardio
Wo & Do: Rust
Vrij: Liften + 30 min cardio
Za: Liften + 30 min cardio
Zo: Rust
Doorgaans op een ma/wo/vrij avond en zondag nog een wedstrijd.
Burn kcal burn.
Ongeveer iedereen hier weet wel dat ik die endo struggles heb. Lees je in mattie.quote:
Sorry, ik ben nieuw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:40 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ongeveer iedereen hier weet wel dat ik die endo struggles heb. Lees je in mattie.
Wat voor een wedstrijd? Schaken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Burn kcal burn.
ERG flauw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehe we wete allemaal waar dat van afkomstig is mwehehehehe![]()
Dus?quote:
Je kunt vette dingen wel eten hoor. Vraag maar aan Sapstengel. Die gaat negen keer per week naar de McDonalds en hij is een beer.quote:
lol. Was d'r afgelopen zondagochtend weer. Dat secreet achter de kassa was me daar een partij langzaam jongens niet te filmen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt vette dingen wel eten hoor. Vraag maar aan Sapstengel. Die gaat negen keer per week naar de McDonalds en hij is een beer.
Voor minimum loon ging ik ook niet stressen. Oke oke voor geen enkel loon eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. Was d'r afgelopen zondagochtend weer. Dat secreet achter de kassa was me daar een partij langzaam jongens niet te filmen.
Tot 3x toe kreeg ze op d'r flikker dat ze op moest schieten
[X] ongeschiktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Voor minimum loon ging ik ook niet stressen. Oke oke voor geen enkel loon eigenlijk.
Dat is zielig man, Tiffany is pas 16 en dit is haar eerste bijbaantje. Maar hoezo secreet dan, was ze ook onaardig?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol. Was d'r afgelopen zondagochtend weer. Dat secreet achter de kassa was me daar een partij langzaam jongens niet te filmen.
Tot 3x toe kreeg ze op d'r flikker dat ze op moest schieten
SOwieso!quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je kunt vette dingen wel eten hoor. Vraag maar aan Sapstengel. Die gaat negen keer per week naar de McDonalds en hij is een beer.
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:06 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dat is zielig man, Tiffany is pas 16 en dit is haar eerste bijbaantje. Maar hoezo secreet dan, was ze ook onaardig?
lol, ik kom d'r toch wel 2x per jaar in totaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
jullie zitten echt best vaak bij de Mac... en dan niet eens een McChicken nemen
Halen jullie nooit es een lekkere whopper?
Alleen kfc hier... Gewoon kip toch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
Ze zat je gewoon uit te dagen man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:09 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
'k weet niet, maar er was 1 kassa open en er stond een rij van een man of 6.
Toen ik aan de beurt was pakte haar collega de rij over.
Ik ontplofte zowat. Je kent dat wel, alles op z'n elfendertigst, bakje thee zetten, bakje thee naar de balie brengen volgende bakje thee zetten, onder tussen naar achter lopen, en daar gaan staan lullen terwijl het bakje thee al klaar staat. Ze was er alles voor aan het doen om het niet vlot te laten gaan.
En ik maar proberen m'n bestelling te onthouden. 2 bigmac menu's met grote fries en 2 grote shakes lol
Daarom eet ik een bak per avondquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
Ik eet wel Griekse yoghurt ja, ga tijdens het bulken geen tijd verspillen met het eten van magere producten. Eet je een hele bak magere kwark weg, zit je best vol ook, terwijl het maar 225 kcal is ofzo.
Gewoon focus vrnd... Gewoon aan die spiergroep denken... Ook al train je eigenlijk rug. Boeit niet...quote:
d'r was een chinees wijfje voor me, waar ze 4 bakjes thee voor moest zetten. Die steeg zowat op. Nou dat wil wat zeggen, als een chinees vrouwtje bijna opstijgt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ze zat je gewoon uit te dagen man.![]()
Enige wat ik wel eens bij de McDonalds haal is een milkshake banaan. Burger King, Subway en KFC en al die troep vind ik helemaal niet te vreten. (alhoewel die kippenvleugeltjes wel lekker zijn)
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon focus vrnd... Gewoon aan die spiergroep denken... Ook al train je eigenlijk rug. Boeit niet...
Magere Franse kwark van de lidl vrnd... Maak ook elke avond een bak baas. Boks!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:14 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Daarom eet ik een bak per avond
Welke kwark eten jullie?
Oppassen dus anders krijg je ook van die rare uitslag op je onderarmquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij eet ook wel eens Griekse Yoghurt.
Poh: die mag mijn yoghurt ook wel eens eten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij eet ook wel eens Griekse Yoghurt.
Fastfood is altijd bagger, maar je hebt gelijk: Whopper >> Big Mac.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:12 schreef JackieBrown het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Gewoon focus vrnd... Gewoon aan die spiergroep denken... Ook al train je eigenlijk rug. Boeit niet...
ja kloptquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat dragen jullie vandaag boiss.. Gewoon v halsje... of toch wel vestje= Ik dacht zon is aan shinen dus gewoon tanktop. Wel pleuriskoud, maar als ik kippenvel krijgt spannen me spieren ook soort van aan. Mijn borst komt dan heel mooi uit. Oke nu jullie.
Een iets te strak overhemd om zowel zakelijk als buff over te komen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wat dragen jullie vandaag boiss.. Gewoon v halsje... of toch wel vestje= Ik dacht zon is aan shinen dus gewoon tanktop. Wel pleuriskoud, maar als ik kippenvel krijgt spannen me spieren ook soort van aan. Mijn borst komt dan heel mooi uit. Oke nu jullie.
Deze man weet... en dan beetje spelen met de bovenste knoopjes... ja toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Een iets te strak overhemd om zowel zakelijk als buff over te komen.
Als er in een bos een boom omvalt, maar niemand hoort het maakt het dan geluid?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als je bicep tear hebt maar niet in je bicep heb je dan alsnog bicep tear?
Ik kom hier op terug.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Als er in een bos een boom omvalt, maar niemand hoort het maakt het dan geluid?
Pak, want aan het werk. Wel vermaakt uiteraard anders passen mijn poten er niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
puffy nipples steken waarsch. verder uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja klopt
door stijve tepels gaat je shirt wat wijder zitten en heb je zo 3,14 cm omtrek bij chest erbij
https://maps.google.nl/ma(...)wi4CYBQ&ved=0CEgQtQMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, ik kom d'r toch wel 2x per jaar in totaal.
oke, nu al 2x in 1 maand, maar gemiddeld denk 2x per jaar
Wopper hebben ze niet bij de mac
https://maps.google.nl/ma(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=19quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:41 schreef CarbonC het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)wi4CYBQ&ved=0CEgQtQM
Is he still a fly guy clappin' if nobody ain't hear it.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Ik kom hier op terug.
Wat is er daar te vinden??quote:
Helemaal mee eens!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.recheckquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
https://maps.google.nl/ma(...)lg=w&mra=ls&t=m&z=19
ik draag een lekker zakelijk doorschijnend bloesje en daaronder een zwart tanktopje.. business on top..party underneathquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
You naughty girl... Als ik niet van etha zou weten had ik je meegenomen het kopieer hok in... Gewoon lekker kopiëren enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik draag een lekker zakelijk doorschijnend bloesje en daaronder een zwart tanktopje.. business on top..party underneath
Tanktop bij een vrouwquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:05 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
ik draag een lekker zakelijk doorschijnend bloesje en daaronder een zwart tanktopje.. business on top..party underneath
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef JackieBrown het volgende:
kopiëren laat ik altijd voor me doen natuurlijk dus even wat anders verzinnen wel.. rondje in de prius lease in de lunchpauze bvb en dan parkeren langs een afgelegen dijkje. Bootjes kijken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb echt een afkeer van de Prius
Ik zou graag zoiets doen, maar cardio na het liften zit er gewoon niet in voor mij. Ik ben na een lift sessie helemaal naar de klote en veel meer dan wat stretchen zit er niet in.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:29 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Burn kcal burn.
awhquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef JackieBrown het volgende:
Ik heb echt een afkeer van de Prius
ja zat. groot winkelcentrum.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Zit er niet een betere eetgelegenheid in de buurt?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
awhvolgens mij ben jij echt een schatje irl. Gewoon zo iemand die veel niet snapt maar dat geeft dan niet weetjewel
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik regel die tank van griekenland wel... Dan kunnen we ze liggend bekijken.
Vormloos.. vlot are u srs? Groot en lomp. Echt zo'n auto die het 2 jaar goed doet en daarna allerlei gekke gebreken gaat vertonen denk ik (oke ik generaliseerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Waarom?
No sex appeal?
Prima wagen verder. Stil, vlot als het moet, zuinig en schoon als je er mee rijd zoals die bedoelt is...
Ruim en comfortabel
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Vormloos.. vlot are u srs? Groot en lomp. Echt zo'n auto die het 2 jaar goed doet en daarna allerlei gekke gebreken gaat vertonen denk ik (oke ik generaliseer)
En altijd als er hier een verkeersongeval is, is er zo'n ding bij betrokken, wat ook wat zegt over het volk dat erin rijdt.
thx en nee. Maar als je iets hebt kan ik je wel verzorgen hoor, heb BHV cursusje gedaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef VMSDKR het volgende:
jackie jij bent welgespraakt. jij werkd niet als vaplegster ofwel?![]()
Ah ga weg man, daar zit altijd hetzelfde achterlijke leasevolk in. Denken dat ze de koningen van de weg zijn met die dertien in een dozijn auto's.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ja gewoon Audi, Mercedes of BMW rijden. Enige merken die er toe doen.
Ja de auto kan er ook niks aan doen inderdaad. Maar het blijft wel lelijk en vormloos, volgens mij is ie er ook alleen in grijs en zwart met witquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
wat doet het er nou toe wat voor volk er in rijd.
Vertegenwoordigers rijden er in ja. Met het gas pedaal als aan/uit schakelaar. Vind het niet zo gek dat je dan ongelukken krijgt.
Als er iets gewoon betrouwbaar en deglijk is dan is het wel een prius.
Beetje jammer alleen dat ze met bosjes worden afgeragt door sommige mensen. En dan janken dat i 1:13 doet, terwijl die gewoon dik 1:26 kan halen gemiddeld.
Welke auto is dan wel zuinig als je gaat lopen planken? niet een.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ja de auto kan er ook niks aan doen inderdaad. Maar het blijft wel lelijk en vormloos, volgens mij is ie er ook alleen in grijs en zwart met wit.
En ja misschien kan hij vlot zijn, maar als je vlot rijdt is ie niet meer zuinig en als je zuinig rijdt is ie niet meer vlot.
Doe mij maar zo'n RS4quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah ga weg man, daar zit altijd hetzelfde achterlijke leasevolk in. Denken dat ze de koningen van de weg zijn met die dertien in een dozijn auto's.
Van die drie heb ik nog het meest een afkeer van die Audi stations. Je kunt er geld op zetten dat er zo'n vertegenwoordigslul achter het stuur zit. Wat een figuren.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n RS4
[ afbeelding ]
v halsje van me werk, adidas vestje er overheen, toch verdomde koud vanmorgen zeg, was 7 graden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:35 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Welke auto is dan wel zuinig als je gaat lopen planken? niet een.
Hij is er ook in het silver lol.
m'n ouders hebben d'r 1 prive, en wel geteld 1x in de garage geweest de afgelopen 3jr.
En wel om een schakelaartje in te laten bouwen zodat de claxon begint te loeien zodra je een knopje in drukt of pedaal aanraakt als je zonder sleutel in die wagen stapt.lol
Omdat in het Westland met bosjes hele interieurs van die wagens werden gestolen. Niet dat het helpt natuurlijk, maar toch. En de service van Toyota daar kunnen veel merken een puntje aan zuigen.
Mensen die 's ochtends wakker werden en hun Prius zo aan troffen:
[ afbeelding ]
lol![]()
Was e.o.a. oostblokbende die specifiek die wagens stripte
Ik heet Melchior.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef VMSDKR het volgende:
Stel je even voor dat McNulty in het echt Clemens ofzo heet.
Die zullen aan jou niet veel verdienenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja zat. groot winkelcentrum.
All you can eat wok
NSX of Nissan GT-R.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
350Z is wel redelijk snel ook toch? Vind het alleen een beetje zo'n vrouwenauto, Audi TT achtig ding. S2000 is wel nice inderdaad.
Als ik Japans zou kopen dan een Civic Type R. Nissan 200SX is ook wel nice.
Kijk, nu begin je met verstandig praten Sappie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef Sapstengel het volgende:
350Z is wel redelijk snel ook toch? Vind het alleen een beetje zo'n vrouwenauto, Audi TT achtig ding. S2000 is wel nice inderdaad.
Als ik Japans zou kopen dan een Civic Type R. Nissan 200SX is ook wel nice.
Ja NSX, alleen best zeldzaam en duur. GT-R is ook ziek ja, zijn wat vette filmpjes van te zien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:44 schreef CarbonC het volgende:
[..]
NSX of Nissan GT-R.
Of een oude CRX V-Tec (zo'n blauwe en dan wel orgineel).
Niks mis met een Prius. Erg betrouwbaar ook. Toyota houdt tenminste terugroepacties. VAG laat de kopers opdraaien voor de TSI en DSG schades.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]waarom specifiek die wagens? Gewoon om de priusrijders een hak te zetten he
Nouja van de ouders van iemand die ik ken werd de Prius teruggeroepen omdat het remproblemen had. Eerder ook al een recall vanwege gaspedalen die niet klopten ofzo als ik het me goed herinner.
M'n vader is ook zo'n toyota fan, als het aan hem lag reed ik forever in een corola
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 12:22:45Op het parkeerterrein van winkelcentrum Leidschenhage is een auto tegen een boom gereden. http://t.co/E0y4BFhmni reageer retweet
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]waarom specifiek die wagens? Gewoon om de priusrijders een hak te zetten he
Nouja van de ouders van iemand die ik ken werd de Prius teruggeroepen omdat het remproblemen had. Eerder ook al een recall vanwege gaspedalen die niet klopten ofzo als ik het me goed herinner.
M'n vader is ook zo'n toyota fan, als het aan hem lag reed ik forever in een corola
hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:46 schreef no1uknow het volgende:
Raymond wat ben je stil ineens, rijd jij Opel?
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 12:22:45Op het parkeerterrein van winkelcentrum Leidschenhage is een auto tegen een boom gereden. http://t.co/E0y4BFhmni reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:46 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
De prius van een jaar of 5 terug kun je faceliften met onderdelen van de nieuwe. Vandaar dat ze specifiek die wagen moesten hebben.
Tot dat een man zo slim was om een babyfoon in z'n Prius te leggen 'snachts, en de andere helft naast z'n bed.
Hoorde hij snachts dat z'n raam werd ingetikt, politie gebeld en toen hadden ze een roemeen aangehouden die in de fietstas van z'n fiets een heel Prius Dashboard had uitsteken![]()
Vanaf dat moment was het over lol
idd lol. Dat geloof je toch niet haha.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:47 schreef JackieBrown het volgende:
[..]niet eens in zo'n typisch busje maar gewoon ff in z'n fietstas
Maar dan wel (vrij) nieuw anders wordt het pauper.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef Sapstengel het volgende:
Ja gewoon Audi, Mercedes of BMW rijden. Enige merken die er toe doen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef VMSDKR het volgende:
Af en toe staat er een NSX op Marktplaats. Meestal zo rond de ~ 25K en dan volledig stock. Vind dat wel brute auto's. Maar in een Accord Coupé ligt dezelfde motor dus het is ook weer geen supercar.
Hoe krijg je het voor elkaar om daar tegen een boom aan te rijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:46 schreef no1uknow het volgende:
Raymond wat ben je stil ineens, rijd jij Opel?
[ afbeelding ]twitter:regio15 twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 12:22:45Op het parkeerterrein van winkelcentrum Leidschenhage is een auto tegen een boom gereden. http://t.co/E0y4BFhmni reageer retweet
JA SUV's zijn sowieso pauper, met uitzondering van Cayenne. Gisteren hier nog een zieke witte Cayenne S in de straat met 1 milf achter het stuur en twee jailbait dochters erbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:49 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Maar dan wel (vrij) nieuw anders wordt het pauper.
A5 Coupe en 3 en 5 serie zijn wel OK.
X6 (BMW) en Q7 (Audi) zijn ook nieuw al pauper.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om daar tegen een boom aan te rijden?
Verder zou Raymond Senator rijden als het een Opel moest zijn.
twitter:regio15 twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 12:29:37De bestuurder heeft mogelijk het gaspedaal en het rempedaal verwisseld. Hij wordt nagekeken in de ambulance. http://t.co/rRdAjcU2ha reageer retweet
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Die zullen aan jou niet veel verdienen
Absoluut. Zo eenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Hoe krijg je het voor elkaar om daar tegen een boom aan te rijden?
Verder zou Raymond Senator rijden als het een Opel moest zijn.
De ene 3 liter V6 is de andere niet:quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:58 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De ene 3 liter V6 is de andere niet:
NSX: 2977 cm3 90,0 x 78,0 mm
Accord Coupe V6: 2997 86,0 x 86,0 mm
(Bron: Autoweek).
Ik vind die nieuwe Cayenne achterkant nogal Samsung overkomen (lelijk dus).quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
JA SUV's zijn sowieso pauper, met uitzondering van Cayenne. Gisteren hier nog een zieke witte Cayenne S in de straat met 1 milf achter het stuur en twee jailbait dochters erbij
een kedetjehquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:59 schreef no1uknow het volgende:
[ http://img854.imageshack.us/img854/8715/img7141n.jpg (copy/paste deze link) ]
of nog toffer
[ afbeelding ]
Correctie: er zit een 6-in-lijn motor in!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Absoluut. Zo een
[ afbeelding ]
3.0 V6 E Automaat CD Vrrrrrrrrrrr,rrrrrrr,rrrr
Alhoewel de Monza van dat type in het wit is natuurlijk helmaal bizar
[ afbeelding ]
oh ja idd. klinkt alleen wel bruut, bijna als eenV8. Lekker hol klinkt i. En je weet niet wat er gebeurt als je daar het gas mee intrapt lol liggen de straat stenen er uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Correctie: er zit een 6-in-lijn motor in!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe mij eens een bron waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.
die hebben m'n ouders ook gehad zo'n kapitanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef Sapstengel het volgende:
Mijn ouders waren altijd Opel rijders, mijn opa reed ook alleen maar Opels.
Een van de vetste die hij heeft gereden is de Kapitan
[ afbeelding ]
En m'n andere opa heeft nog zo'n bruine Kadett gehad
[ afbeelding ]
Ik geloof je, maar me verbeteren met zo'n miniem verschil is een beetje meehh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Doe mij eens een bron waaruit blijkt dat ik ongelijk heb.
Die Kapitan is echt baas, ziet er zo Amerikaans uit. 10/10 would drivequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
die hebben m'n ouders ook gehad zo'n kapitanen Manta's, en een Ascona en toen Vectra's lol
lol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Die Kapitan is echt baas, ziet er zo Amerikaans uit. 10/10 would drive
En ik wil ook eigenlijk een Manta, gewoon omdat het cult is. Was laatst hier in de volksbuurt stonden er bij een woning gewoon 6 Manta's. Helft lag wel uit elkaar in de voortuin
Klopt, Manta is nu wel voor een beetje het poverty sjonnie volk. Maar blijft een vette wagen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik was toen nog 2 duimen hoog, dus ken alleen maar verhalen.
maar m'n vader ging daarmee elke dag met een dikke trailer er achter naar de bloemenveiling op en neer. Die wagen trok net zo hard met als zonder aanhanger. maakte niks uit![]()
machtige verhalen vind ik dat altijd
jammer dat die Manta's veelal aan die ordinaire lui gelinkt zijn, maar het was best een sportief model voor toen. Gezien de eentjes en de kevertjes en de renault 4 tjes e.d.
Dan was het ws. een 5,3 liter V8.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
ik was toen nog 2 duimen hoog, dus ken alleen maar verhalen.
maar m'n vader ging daarmee elke dag met een dikke trailer er achter naar de bloemenveiling op en neer. Die wagen trok net zo hard met als zonder aanhanger. maakte niks uit![]()
machtige verhalen vind ik dat altijd
[..]
lol. Scheepshoorn in een auto.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, Manta is nu wel voor een beetje het poverty sjonnie volk. Maar blijft een vette wagen.
Ik ken ook alleen de verhalen inderdaad. Die Kapitan hadden ze een scheepshoorn in gemaakt, dus iedereen schrok zich kapot. En m'n pa had een crossmotor, z'n broer een VW Kever, gingen ze altijd mee door de bossen rijden. Sowieso heb ik m'n hele autofetish van die kant van de familie, iedereen daar heeft meerdere auto's, klust er zelf aan of is monteur.
Haha en serieus ze hebben allemaal een oude Mercedes (W124's enzo) met hoefijzer in de grille
Dat is een te mooie naam voor jou.quote:
Miniem verschil in afmetingen en inhoud van de cilinders wil niet zeggen dat het motorisch geen wereld van verschil is!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar me verbeteren met zo'n miniem verschil is een beetje meehh.
Maar je hebt gelijk.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:10 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, Manta is nu wel voor een beetje het poverty sjonnie volk. Maar blijft een vette wagen.
Ik ken ook alleen de verhalen inderdaad. Die Kapitan hadden ze een scheepshoorn in gemaakt, dus iedereen schrok zich kapot. En m'n pa had een crossmotor, z'n broer een VW Kever, gingen ze altijd mee door de bossen rijden. Sowieso heb ik m'n hele autofetish van die kant van de familie, iedereen daar heeft meerdere auto's, klust er zelf aan of is monteur.
Haha en serieus ze hebben allemaal een oude Mercedes (W124's enzo) met hoefijzer in de grille
waarom wist ik al dat jij hierop zou gaan reagerenquote:
Er is geen naam ter wereld die matcht met jouw schoonheidquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waarom wist ik al dat jij hierop zou gaan reageren
en dan nog zo'n reactie ook omg je bent so jaloersss ulgh een hater zal elke kans aangrijpen om te haten groen staat je niet enz enz
still not getting that blowjobquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Er is geen naam ter wereld die matcht met jouw schoonheid
leugenaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik zo aan me beurten moet komen zet ik liever een fapje.
JB houdt Etha kort aan het lijntje door hem pikstraf te geven als hij niet doet wat ze zegt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik zo aan me beurten moet komen zet ik liever een fapje.
Omdat wij elkaar lopen te provoceren. Ik doe het voor de lol, jij omdat je ongesteld bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:22 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
waarom wist ik al dat jij hierop zou gaan reageren
en dan nog zo'n reactie ook omg je bent so jaloersss ulgh een hater zal elke kans aangrijpen om te haten groen staat je niet enz enz
Nulty pls je doet het omdat je verliefd op me bent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:46 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat wij elkaar lopen te provoceren. Ik doe het voor de lol, jij omdat je ongesteld bent.
jij??quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou de linker geven?
[ afbeelding ]
(ze is weer single)
Im good.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nulty pls je doet het omdat je verliefd op me bent.
Mijn reden is wel correct ja.
Ik zou haar piitb geven. Wolla ik zweer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Sapstengel het volgende:
Wie zou de linker geven?
[ afbeelding ]
(ze is weer single)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt sapstengel weer met die draken... Als ik draken wil zien ga ik wel in US kijken..
Niet vergeten tientallen WK opmerkingen te plaatsen op elke foto.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Komt sapstengel weer met die draken... Als ik draken wil zien ga ik wel in US kijken..
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:03 schreef Beach het volgende:
gast die gyno zelf heeft geprobeerd te verwijderenjezus wat een lul.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt? maar ik.. hoe.. want.. nee geen disrespect maar oprechte interesse; wat trekt je dan zo aan precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja sowieso, heb best een crush op haar. Alleen jammer dat ik geen lid van de BBC ben.
Eigenlijk sowieso al niet te vergelijken i.v.m. gewicht e.d., maar je hebt wel gelijk. Ik zat er naast.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:17 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Miniem verschil in afmetingen en inhoud van de cilinders wil niet zeggen dat het motorisch geen wereld van verschil is!!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Eigenlijk sowieso al niet te vergelijken i.v.m. gewicht e.d., maar je hebt wel gelijk. Ik zat er naast.
Anyway, Awesome_, Fanta, jullie hebben lelijk naast de pot gepist, want vandaag ben ik de trotse bezitter van het volgende collectersitem:
[ afbeelding ]
Gewoon die ass, het lichaam, dat hele trashy/ghetto uiterlijk. En ja, ik weet dat ik een gare smaak heb, dat heb ik wel vaak genoeg op fok en IRL gehoordquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Echt? maar ik.. hoe.. want.. nee geen disrespect maar oprechte interesse; wat trekt je dan zo aan precies?
[..]
Eigenlijk sowieso al niet te vergelijken i.v.m. gewicht e.d., maar je hebt wel gelijk. Ik zat er naast.
Anyway, Awesome_, Fanta, jullie hebben lelijk naast de pot gepist, want vandaag ben ik de trotse bezitter van het volgende collectersitem:
[ afbeelding ]
Laat je niets wijsmaken Sappie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
[..]
Gewoon die ass, het lichaam, dat hele trashy/ghetto uiterlijk. En ja, ik weet dat ik een gare smaak heb, dat heb ik wel vaak genoeg op fok en IRL gehoord.
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft toch geen sorry te zeggen man, ik dacht echt dat het hetzelfde blok was, maar wist niet dat er nog zoveel verschil in zat. No hard feelings.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:20 schreef CarbonC het volgende:
[..]![]()
(en sorry dat ik zo doorging over die motor).
hehe ik zeg er verder niks over ik was gewoon echt oprecht benieuwd. En je wil dan ook echt een relatie onderhouden met deze jongedame? Of gewoon een keer stoeien?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]![]()
[..]
Gewoon die ass, het lichaam, dat hele trashy/ghetto uiterlijk. En ja, ik weet dat ik een gare smaak heb, dat heb ik wel vaak genoeg op fok en IRL gehoord.
Smaak = persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gewoon voor een of meerdere nachten. Ga geen relatie aan met iemand van 16quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
hehe ik zeg er verder niks over ik was gewoon echt oprecht benieuwd. En je wil dan ook echt een relatie onderhouden met deze jongedame? Of gewoon een keer stoeien?
heeehhh is ze 16quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee gewoon voor een of meerdere nachten. Ga geen relatie aan met iemand van 16
[ afbeelding ]
Gt-R fapfapfapquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja NSX, alleen best zeldzaam en duur. GT-R is ook ziek ja, zijn wat vette filmpjes van te zien.
V-Tec is ook baas ja. CRX is wel een beetje een Antillianenwagen, maarja Civic ook. Laatst in een Accord V-Tec gereden met automaat, ging best vlot.
Whehe jaquote:
Das heul geen klein verschil. Kijk eens naar het verschil in boring x slag. 2 totaal verschillende motoren net verschillende karakteristiekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar me verbeteren met zo'n miniem verschil is een beetje meehh.
Maar je hebt gelijk.
+ als ze into bbc is heeft ze tegen die tijd ook een legendary hall of pleasuresquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe jaMoet haar geven nu ze nog jong en vers is, over 5 jaar sowieso legendary whale status.
Sennaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef fathank het volgende:
Bovendien heeft swerelds beste coureur aller tijden een dikke vinger in de pap gehad bij de ontwikkeling van de NSX
Ja daarom gewoon nu. Misschien even aanspreken op FB chatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:59 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
+ als ze into bbc is heeft ze tegen die tijd ook een legendary hall of pleasures
Tuurlijk, why not. Weet je hoe interessant jij zal zijn voor een 16jarig meisje; auto, werk, geld, eigen woning (?) enz. Allemaal dingen waar de niet-al-te-snuggere-16jarige van droomt in een man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja daarom gewoon nu. Misschien even aanspreken op FB chat
Is ze 16? Ze ziet er 12 jaar ouder uit man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Sapstengel het volgende:
Ja 16 is legaal en wat boeit het anders, alsof de politie er achter komt.
En ja, maar ze krijgt vast genoeg aandacht van andere gasten. Wel altijd een poging waard though, heb toch niks te verliezen
De vraag is: hoe voelde het op dat moment zelf?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
16 voelt achteraf wel fuckedup. Been there done that
Kwam er wel pas achteraf achter maar dan nog
Scheelt we zijn niet in bed belandt. Thank God for that.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
De vraag is: hoe voelde het op dat moment zelf?
Hoe oud was je toen zelf?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
Jij bent toch ook 26 Sappie?
26quote:
Nee man meisjes van 16 weten niet wat neuken is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:33 schreef Beach het volgende:
waarom dan later sla je je voor je kop dat je dat hebt laten lopen
Nou en.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:36 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee man meisjes van 16 weten niet wat neuken is.
Stiekem heeft hij wel een beetje spijt hoorrr.quote:
27. Maarja boeiend, ex was 17 en ik 23. Dat wist ik wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef fathank het volgende:
Jij bent toch ook 26 Sappie?
17 en 23 is wel een iets andere categorie als 16 en 26quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
27. Maarja boeiend, ex was 17 en ik 23. Dat wist ik wel.
Ook een keer gehad dat ik er achteraf achter kwam, was zelf 18, meisje dacht ik 15/16, bleek ze 12 te zijn. Inb4 Chris Hansen.
Bij mij niet, wel een maatschepje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:59 schreef Dimachaerus het volgende:
Zit er in zo'n creatinepotje zo'n lepeltje??
trollquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:44 schreef Beach het volgende:
Had ik ook toen ik 17 was Sappiezag er volgroeid uit was ze ook 12.
Maarja moet je maar niet gaan zuipen op een feest xD als 12jarige
100% waarheid ik zweer jequote:
Leeggieten ergens in...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kan hem niet vinden, zit heletijd al met zo'n lepel te roeren.
gwn zeggen dat Turkse athleten het ook gebruikenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
mn ouders denken dat dit steroiden zijngaan ze zeggen dat ik niet moet gebruiken, schadelijk, kans op verstopte hartaders etc
Doe mij maar een vrouw die weet wat ze doet. Seks met vrouwen van rond de 30 is zoveel beter dan seks met meisjes van 20.quote:
dat soort geintjes heb ik echt te vaak gehadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef fathank het volgende:
[..]
26.
Was in een club met 21+ leeftijdsgrens. Vertelt ze 2 dagen later dat ze 16 is
Gelijk afgekapt.
Maak een KLB-topicquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Dimachaerus het volgende:
mn ouders denken dat dit steroiden zijngaan ze zeggen dat ik niet moet gebruiken, schadelijk, kans op verstopte hartaders etc
Klopt maarja voor een nachtje lol maakt dat ook niet uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:58 schreef fathank het volgende:
[..]
17 en 23 is wel een iets andere categorie als 16 en 26
Jawel ik juist ervoor, zo na het werkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
Na gym ben ik altijd geil als boter. Niet ervoor.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef VMSDKR het volgende:
Na gym ben ik altijd geil als boter. Niet ervoor.
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
Internet populairste plek om date te vinden
je moet in de supermarkt zijn, tijdens de boodschappenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
53 procent van de Nederlandse singles heeft ooit een date gevonden via internet, wat internet de populairste plek maakt om een date te vinden. Dit staat tegenover de 51 procent van de Europese singles die via hun vrienden een date gevonden hebben.
De resultaten komen voort uit LoveGeist, een grootschalig onderzoek wat in opdracht van Lexa.nl is uitgevoerd door TNS onder ruim 10.000 Europese singles.
Meer dan de helft (53 procent) van de Nederlandse singles heeft ooit een date gevonden via het internet. In Nederland heeft 48 procent een date gehad met iemand tijdens het uitgaan en op de derde plek staat met 43 procent door middel van vrienden. Wanneer de singles gevraagd wordt 'wat' ze op internet de beste plek vinden, geeft 80 procent aan dat een online datingsite favoriet is. Slechts 26 procent vindt sociale netwerken als Facebook en Twitter de beste ontmoetingsplek.
Voor de hand liggende plekken als andermans bruiloft (4 procent) of tijdens een activiteit in de sportschool (9 procent) scoren verrassend slecht. De Nederlandse singles hebben ook geen vertrouwen in de eigen familie. Slechts 11 procent is ooit met de hulp van een familielid opzoek gegaan naar een potentiële date.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)date-te-vinden.dhtml
Vast en zeker geschreven door een hbo'er.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef Awesome_ het volgende:
Een date gehad met iemand tijdens het uitgaan
uitgaang nooit, meestal vriendenkring, school en werk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef Awesome_ het volgende:
Een date gehad met iemand tijdens het uitgaan
Ik kijk altijd op instagram.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Montelly het volgende:
Nog mensen die een fapje zetten before gym hier?
linkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op instagram.
Vandaag een zeer mooie rijke Turkse meid gevonden wonend in DB.
Morgen weer ff kijken, dan ga ik altijd net ff wat harder in de gym.
Ik word altijd genegeerd op online date site.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
53 procent van de Nederlandse singles heeft ooit een date gevonden via internet, wat internet de populairste plek maakt om een date te vinden. Dit staat tegenover de 51 procent van de Europese singles die via hun vrienden een date gevonden hebben.
De resultaten komen voort uit LoveGeist, een grootschalig onderzoek wat in opdracht van Lexa.nl is uitgevoerd door TNS onder ruim 10.000 Europese singles.
Meer dan de helft (53 procent) van de Nederlandse singles heeft ooit een date gevonden via het internet. In Nederland heeft 48 procent een date gehad met iemand tijdens het uitgaan en op de derde plek staat met 43 procent door middel van vrienden. Wanneer de singles gevraagd wordt 'wat' ze op internet de beste plek vinden, geeft 80 procent aan dat een online datingsite favoriet is. Slechts 26 procent vindt sociale netwerken als Facebook en Twitter de beste ontmoetingsplek.
Voor de hand liggende plekken als andermans bruiloft (4 procent) of tijdens een activiteit in de sportschool (9 procent) scoren verrassend slecht. De Nederlandse singles hebben ook geen vertrouwen in de eigen familie. Slechts 11 procent is ooit met de hulp van een familielid opzoek gegaan naar een potentiële date.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)date-te-vinden.dhtml
Post pik van je hoofd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik word altijd genegeerd op online date site.
Mag jij zonder begeleiding op internet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kijk altijd op instagram.
Vandaag een zeer mooie rijke Turkse meid gevonden wonend in DB.
Morgen weer ff kijken, dan ga ik altijd net ff wat harder in de gym.
Ja, wie niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag jij zonder begeleiding op internet?
Misschien heeft ze wel leuke persoonlijkheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me eigenlijk af wat er nou zo speciaal is aan dat soort meisjes. Maar goed, ze heeft wel 1.500 volgers (en volgt er zelf 90).
weinig inhoud, just playin' prettyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
Vraag me eigenlijk af wat er nou zo speciaal is aan dat soort meisjes. Maar goed, ze heeft wel 1.500 volgers (en volgt er zelf 90).
https://mobile.twitter.com/kanyewestquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:06 schreef Ethanolic het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
https://mobile.twitter.com/kanyewest
Zieke ratio deze man. Dan ben je echt speciaal
nice thx.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:14 schreef Montelly het volgende:
Pacific Rim 2013 720p WEB DL H264 PublicHD
[ afbeelding ]
In de herfstvakantie oké.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:11 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Dimi wanneer gaan we ons samen begeven in het nachtleven van oude pekela? Eerst broodje bal halen bij de Esso pomp aldaar.. Krijge vast korting van Griekuland.
Is toch al geweest? Besloten kring, alleen op uitnodigingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer gaan we meet doen mensen... WANNEER?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
niet namens hen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ik heb net weissman en 16meter gesproken... We willen met zijn drieen meet op ons nemen...
Ik spreek namens hun. Ja hun.
ik weet nergens van vrind, ik ben ook niet uitgenodigdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:21 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Niet verwacht van jullie... zeker niet van lex.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
quote:
quote:
Was er weer een voor in de boeken! Gekke dingen gezien!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Is toch al geweest? Besloten kring, alleen op uitnodiging
Verlinden? Wil je zeggen dat Carbon gay is?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen de betas hebben gemeet dus... Zeker dat rotterdam kliekje... Ik wist het wel... Die carbon ¨verlinden¨C zit hierachter aight?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Alleen de betas hebben gemeet dus... Zeker dat rotterdam kliekje... Ik wist het wel... Die carbon ¨verlinden¨C zit hierachter aight?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |