in Almere is scooterterreur niet wat je gewend bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Ali een blank kind, heeft ie die gestolen ofzo?
Marokanen zijn eerst blank, die worden na een half jaar pas getintquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Ali een blank kind, heeft ie die gestolen ofzo?
Hey! Goede reis gehad?quote:
Gewoon eten gegeven en door de kamer laten vliegen. Hij zit nu bazig te zijn in z'n kooi.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:06 schreef Peunage het volgende:
Leuke nieuwe comedy serie gevonden. The crazy ones.
Lig je nog op schema?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
Ze hebben hier Starbucks...ben er al 5 tegengekomen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
Gisteren had ik het even helemaal gehad, vandaar dat ik opeens weg was. Misschien tot vanavond.
Doe niet zo raar gek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
Gisteren had ik het even helemaal gehad, vandaar dat ik opeens weg was. Misschien tot vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef Uccie het volgende:
Topshow!Je bent niet ingelogd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, ik heb geen aboquote:
is ie ook, doet alleen wat ie zelf wil.quote:
Jawel hoor, is een optie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent zie je die foto's van het topic niet bovenin.
Met je vogel.
Ik wel hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent zie je die foto's van het topic niet bovenin.
Met je vogel.
Uitermate handig bij het zoeken van gifjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is dat een supermatige optie.
Gelukkig is mijn vocabulaire iets uitgebreider.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:27 schreef Specularium het volgende:
Ik gebruik gewoon steeds dezelfde 5 gifjes voor bij mijn nikszeggende oneliners.
Ok dus we krijgen dit en Ajax gaat keihard verliezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een dikke topshow. Met je hoofd
Ajax gaat af inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok dus we krijgen dit en Ajax gaat keihard verliezen.
Prima avond denk ik.
Niet zo'n grote waffel, met je satéprikker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij bent een dikke topshow. Met je hoofd
Sucadelapjes moeten 4 uur in de pan he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef sp3c het volgende:
ik moet nog naar de supermarkt voor mijn sucadelapjes
maar ik wil mijn broek wel uitdoen eigenlijk
Lijkt jouw oma op die moeder van Chef?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:14 schreef sp3c het volgende:
ze moet ook gewoon een middagdutje doen net als mijn oma
van 12 tot 7 ofzo
Jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Niet zo'n grote waffel, met je satéprikker.
Ben jij verschrikkelijk lekker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:19 schreef Tem het volgende:
Komt Whisken dadelijk weer oreren dat ze zo verschrikkelijk lekker is.
Terwijl ze gewoon een tuinbroek heeft en rooie stekeltjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:19 schreef Tem het volgende:
Komt Whisken dadelijk weer oreren dat ze zo verschrikkelijk lekker is.
Hebben jullie naar gedaan tegen Corrie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Begin 20 was hij ofzo.
En eventueel moslim.
Niet dat ik weet, onze Cor zit gewoon weer te piepen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Hebben jullie naar gedaan tegen Corrie?
Zijn je ballen al ingedaald?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:27 schreef Peunage het volgende:
Ik doe nooit naar. Maar 23 bitch. Dit is al de 20ste keer dat ik het zeg specu. Wat ben jij voor dombo
Ok.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:30 schreef Tem het volgende:
Die stoere praat van Peunagerette heb ik niet zoveel zin in.
Ik ben als een echte Fok!-er het huis niet uit geweest vandaag...met dank aan de loodgieter die tussen 12 en 17u kon langskomen....en nee hij kwam geen leidingen doorsmerenquote:
Maar er zat wel wat verstopt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben als een echte Fok!-er het huis niet uit geweest vandaag...met dank aan de loodgieter die tussen 12 en 17u kon langskomen....en nee hij kwam geen leidingen doorsmeren
Nee mijn kraan lekte het hele aanrecht onderquote:
Een natte zooi dat het wasquote:
Nope de aansluiting was niet goed vastgedraaid toen ik een tijdje terug een nieuwe kraan kreeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:36 schreef Specularium het volgende:
STEEDS. MAAR. WEER. DIE. RUBBERTJES!
Idem. Lig nu voor dood op de bank.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:40 schreef Specularium het volgende:
Ik moet nog steeds eten maken maar ik heb nu bijna geen zin meer.
ze heeft er best veel van weg jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lijkt jouw oma op die moeder van Chef?
Niks met durven te maken. Hadden we afgesproken toch? Dat dat onzin was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef Specularium het volgende:
Corrie is gewoon weer aan het posten hoor,.
Ze durft nog niet hier te komen. Misschien zometeen.
Goedenavond, goedenavond Corriequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Niks met durven te maken. Hadden we afgesproken toch? Dat dat onzin was.
Hallo zonnetjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:14 schreef Specularium het volgende:
Zeg je geen hallo meer tegen mij Cnor?
zoals het hoort dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:24 schreef Latert het volgende:
[..]
Corrie is terug, en Whiskas ligt nog in dr kattenmand.
quote:
15:30, dus kan op zich wel maar weet niet of ik dat ga doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Dat is snel gegaan. Hoe laat vlieg je? Kun je morgen nog wat doen?
Boven verwachtingen maar wel helemaal klaar en vol door alle indrukken enzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:27 schreef OProg het volgende:
[..]![]()
Wel helemaal naar verwachting geweest?
Laatste wandelingetje maken en nog even in ze zon zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
15:30, dus kan op zich wel maar weet niet of ik dat ga doen.
[..]
Boven verwachtingen maar wel helemaal klaar en vol door alle indrukken enzo.
Amsterdam is niet zo ver dat je een koffer mee moet nemen hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
Ik heb net mijn koffer gepakt, toen heb ik hem weer terug gelegd.
Als wandelen nog een pretje zou zijn, iets om voor mijn lol te doen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Laatste wandelingetje maken en nog even in ze zon zitten
Naar huis, na (morgen) 4 nachten Barcelona.quote:
Oh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
Naar huis, na (morgen) 4 nachten Barcelona.
Je moet zeker al vroeg je kamer uit?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als wandelen nog een pretje zou zijn, iets om voor mijn lol te doen....
(Heb echt wel een paar blaren door al het lopen) Misschien nog even lunchen ergens maar ik zie wel. Zo iig nog een keer pintxos eten, sp3c bekijkt het maar met zijn tapas.
[..]
Naar huis, na (morgen) 4 nachten Barcelona.
11 uur en ik heb besloten dat ik ga uitslapen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet zeker al vroeg je kamer uit?
Oh dat valt nog mee. Dan heb je toch nog maar een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
11 uur en ik heb besloten dat ik ga uitslapen.
Ja met mijn koffer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat valt nog mee. Dan heb je toch nog maar een paar uurtjes.
Ja dat is altijd kut. Loop je met je koffer te sjouwen. Soms mag je als je wat geld toestopt wat langer in je kamer blijven, misschien kun je dat proberen. Heb ik vroeger ook weleens gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja met mijn koffer.Of die laat ik hier in de opslag maar dan ben ik weer tijd kwijt om hem op te halen, dan blijft er niet veel over.
Hoi Tem. Beter?
Mis je dan niet het ontbijt, of heb je dat ervoor over?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
11 uur en ik heb besloten dat ik ga uitslapen.
Ja en soms moet je koffer wel uit de kamer, maar kan die in het kantoortje staan ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja dat is altijd kut. Loop je met je koffer te sjouwen. Soms mag je als je wat geld toestopt wat langer in je kamer blijven, misschien kun je dat proberen. Heb ik vroeger ook weleens gedaan.
Nog steeds keelontsteking maar geen koorts meer. Dus ik ben gewoon gaan werken vandaag, bikkel dat ik ben. Heb je het leuk daar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja met mijn koffer.Of die laat ik hier in de opslag maar dan ben ik weer tijd kwijt om hem op te halen, dan blijft er niet veel over.
Hoi Tem. Beter?
Ajax zometeen,quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Missertje van de redactie wel. Kletsgrage gast zegt dus niks over goeie tafeldame zijn.
Maar hij doet zijn bek niet open, ik denk dat ze anders hadden verwacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Specularium het volgende:
Lijkt me gewoon een enorme kuthomo, zo'n valse nicht.
Elke keer dat hij iets zegt wil ik het muten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar hij doet zijn bek niet open, ik denk dat ze anders hadden verwacht.
Je hebt het geluid dus vol staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke keer dat hij iets zegt wil ik het muten.
Dat is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elke keer dat hij iets zegt wil ik het muten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Goh meneer heeft weer een nieuw gifje ontdekt
Was volgens mij nog niemand opgevallen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:19 schreef Karina het volgende:
Oh dat geeft niks. Ik ben ook vaak niet zo vrolijk.
Oh gelukkig heb ik het goed verborgen gehouden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Was volgens mij nog niemand opgevallen.
ja ik ga nu even pakken. En wat te snaaien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:21 schreef Tem het volgende:
Corrie gaat zo voetbal kijken met een wijntje erbij.
Dat past niet. En stel je niet aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Specularium het volgende:
Mensen die snaaien zeggen zouden ze met hun kut over een kanon moeten trekken.
Over de Ankertjes? Denk dat ik dat ook maar ga doen....nog snel even een koffie halen.quote:
Net als meidenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie kan niet tegen het woord lijf, ook zoiets.
Dat vind ik wel als het 30+-ers zijn die met de meiden op stap gaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Net als meidenOok zoiets.
Lijf klinkt een beetje vies of zo.
Laat me met rustquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef timmmmm het volgende:
Verwarrend he Peun, als je in een KLBtopic van een NWSmod zit, dan ga je snaaidingen door elkaar halen
Het mijne kan ook nog wel een kilo'tje gebruiken...2 zou ook nog kunnen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Het mijne wel hoor.
Mijn vrouwenlichaam kan wel tegen snoepen.
Ik had een collegaatje van een jaar of 35? Haar vriend was 38 of zo, die noemde ze haar vriendjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel als het 30+-ers zijn die met de meiden op stap gaan
Tegen de muur dat soort mensenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een collegaatje van een jaar of 35? Haar vriend was 38 of zo, die noemde ze haar vriendje___
Ja datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had een collegaatje van een jaar of 35? Haar vriend was 38 of zo, die noemde ze haar vriendje___
had ik toen ook nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Aan de andere kant, zij had/heeft tenminste iets te neuken Corrie
Nee dat heb ik nog NOOIT gezegd. Of kidsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Peunage het volgende:
Of vrouwen die hun vriend 'hun mannetje' noemen. Dat doen alle vrouwen denk ik wel eens.
NAMEN EN RUGNUMMERSquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik toen ook nog![]()
Haar vriendje is trouwens een beetje bekend van TV (ze zijn nu uit elkaar trouwens, kwam zeker daardoor).
Een beetje bekend van TV, waarom denk ik dan dat hij bij Opsporing Verzocht was...en dan niet in de reconstructiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
had ik toen ook nog![]()
Haar vriendje is trouwens een beetje bekend van TV (ze zijn nu uit elkaar trouwens, kwam zeker daardoor).
Dat doen ze bij die gare onopgevoede kinderen van ze.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Peunage het volgende:
Of vrouwen die hun vriend 'hun mannetje' noemen. Dat doen alle vrouwen denk ik wel eens.
'Vriendlief' en 'manlief'. Dat is ook zo mega irritant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:35 schreef Peunage het volgende:
Daarom gewoon vrouwmenschquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
'Vriendlief' en 'manlief'. Dat is ook zo mega irritant.
Hij is niet zo bekend, van de radio en kunstprogramma's en hij heeft ook het jeugdjournaal gedaan, Hans Smit. Ik ben zelfs een paar keer bij ze op visite geweestquote:
Mega irritant zeggen is ook vrij matig Guus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef OProg het volgende:
[..]
'Vriendlief' en 'manlief'. Dat is ook zo mega irritant.
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mega irritant zeggen is ook vrij matig Guus.
Ik moest even zoeken, maar dat hoofd herken ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij is niet zo bekend, van de radio en kunstprogramma's en hij heeft ook het jeugdjournaal gedaan, Hans Smit. Ik ben zelfs een paar keer bij ze op visite geweest
quote:Hans Smit (presentator)
Hans Smit (Beverwijk, 19 maart 1962) is een Nederlands televisienieuwslezer, wiens carrière begon bij het Jeugdjournaal. Daar verzorgde hij de presentatie van 1996 tot en met 2004. Daardoor werd zijn gezicht een vertrouwd beeld bij dit jeugdnieuws, mede omdat niet alleen de jeugd, maar ook hun ouders meekeken. Zo nu en dan presenteerde hij ook het NOS Journaal.
Sinds november 2004 is hij ook werkzaam als presentator van het VARA-Radio 2-programma Ontbijtradio. Op 27 september 2007 wordt bekend dat Hans Smit de VARA verlaat om voor de AVRO vanaf 1 januari 2008 het kunst- en cultuurmagazine Opium te presenteren.
Tough luck man. Maar over het algemeen gaat een griepje wel snel over.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Voorlopig heb ik gewoon griep geloof ik. Probeer nu een bakje soep weg te krijgen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Voorlopig heb ik gewoon griep geloof ik. Probeer nu een bakje soep weg te krijgen.
Ook al. Beterschap Guusjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef OProg het volgende:
Het was gewoon in de ochtend dus zo erg kan het niet zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
maar ik durf het eigenlijk niet te posten
Nee, maar ik ben wel nieuwsgierig nuquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Oh ja ik hoorde iets op de radio vanmorgen maar ik durf het eigenlijk niet te postenIemand naar Radio 1 geluisterd vandaag?
Het ging wel over seks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was gewoon in de ochtend dus zo erg kan het niet zijn.
Gewoon doen, als het niet mag gaat het vanzelf wel weg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef Karina het volgende:
Oh ja ik hoorde iets op de radio vanmorgen maar ik durf het eigenlijk niet te posten
Het mag wel, maar jullie gaan lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon doen, als het niet mag gaat het vanzelf wel weg.
De meeste dubbelzinnige opmerkingen hier komen daar op neer.quote:
En als ze niet zo bedoeld zijn, dan worden ze alsnog zo opgevat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:41 schreef OProg het volgende:
[..]
De meeste dubbelzinnige opmerkingen hier komen daar op neer.
quote:
Daar ding de discussie dus over, sommige ouders vonden dat niet zo een geweldig idee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:46 schreef Peunage het volgende:
Dit laten ze serieus aan kinderen zien?
De kans daarop is groter dan op een hersenschudding.quote:
Hier ben ik het zowaar mee eens.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegen Ajax is iedereen een baas Corrie
Ben ik toch? Ook al kijk ik op tvquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
als je nou een echte Ajaxsupporter was geweest had het me nog wat uitgemaakt
Juicy moet wel 2 kaartjes aftikken hèquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik toch? Ook al kijk ik op tvVolgende keer vraag ik Juicy of hij mee wil.
Hehe Juicy is best lief hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Juicy moet wel 2 kaartjes aftikken hè
ik zeg ook niet dat hij wel of niet lief is, alleen dat hij vies dik isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Hehe Juicy is best lief hoor.
Tijdje terug wat met hem gedronken en met AMDB.
Nee ok dat klopt dat je dat niet zei. Viel best mee trouwens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat hij wel of niet lief is, alleen dat hij vies dik is
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:04 schreef Karina het volgende:
Ze houden de bal goed in de ploeg steeds. Ik zie het wel zitten.
Slechte vergelijking.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga jij er dan staan tegen Milan.
Klopt. Maar 4 doorlaten is ook een team effortquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
Nou ja normaal... Beter zenuwachtig en de nul houden dan niet zenuwachtig en er 4 doorlaten.
Dat is waar. Maar waarom staat Vermeer er dan nu nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Peunage het volgende:
[..]
Klopt. Maar 4 doorlaten is ook een team effort
De nieuwe keeper, Cilessen, krijgt de kans om zich te bewijzen of zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar. Maar waarom staat Vermeer er dan nu niet
Want jouw koelkast staat 3 kilometer verderop?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Die heb ik ook weleens. Best te eten. Het moet alleen wel lang in de oven.
Ik durf niet op te staan om drinken te pakken, zometeen mis ik een goal.
Nee schat maar ik heb dat echt best vaak. Ga ik naar de wc, goal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want jouw koelkast staat 3 kilometer verderop?
Ik heb geleerd om achteruit naar de koelkast te lopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Die heb ik ook weleens. Best te eten. Het moet alleen wel lang in de oven.
Ik durf niet op te staan om drinken te pakken, zometeen mis ik een goal.
Hehe dat helpt niet want vanuit de keuken zie ik de tv niet. Ik zet wel altijd het geluid iets harder zodat ik het hoor als er een goal is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb geleerd om achteruit naar de koelkast te lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |