in Almere is scooterterreur niet wat je gewend bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Ali een blank kind, heeft ie die gestolen ofzo?
Marokanen zijn eerst blank, die worden na een half jaar pas getintquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:30 schreef Specularium het volgende:
Waarom heeft Ali een blank kind, heeft ie die gestolen ofzo?
Hey! Goede reis gehad?quote:
Gewoon eten gegeven en door de kamer laten vliegen. Hij zit nu bazig te zijn in z'n kooi.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:06 schreef Peunage het volgende:
Leuke nieuwe comedy serie gevonden. The crazy ones.
Lig je nog op schema?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:54 schreef Drugshond het volgende:
Ze hebben hier Starbucks...ben er al 5 tegengekomen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
Gisteren had ik het even helemaal gehad, vandaar dat ik opeens weg was. Misschien tot vanavond.
Doe niet zo raar gek.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef Karina het volgende:
Gisteren had ik het even helemaal gehad, vandaar dat ik opeens weg was. Misschien tot vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef Uccie het volgende:
Topshow!Je bent niet ingelogd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jawel, ik heb geen aboquote:
is ie ook, doet alleen wat ie zelf wil.quote:
Jawel hoor, is een optie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je ingelogd bent zie je die foto's van het topic niet bovenin.
Met je vogel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |