quote:Op donderdag 3 oktober 2013 11:37 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Familie van Michael Rother?
OT:
http://de.wikipedia.org/wiki/Anthony_Rotherquote:Entgegen einem besonders im Internet kolportierten Gercht ist Anthony Rother nicht der Sohn des ehemaligen Kraftwerk-Mitglieds Michael Rother.
Waarom hebben die mannen altijd lange broeken aan? En de vrouwen zo min mogelijk kleding...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:35 schreef JRRY het volgende:
kom echt niet meer bij![]()
mooie instrumentals
Die heb ik van de week op de radio gehoord; mooi!quote:
Tuurlijk(skramz/screamo dus). En dat is ook een prachtige bak tering herriequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 23:46 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
De grindachtige teringherrie shikari neem ik aan?
OT![]()
![]()
![]()
Zo beter?quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 00:56 schreef Staal het volgende:
Jah, breng het groots. Dan valt het wel op.
Te klein. Dude.quote:
Post nog maar wat. Om het af te leren he.quote:
Ze hebben recent een nieuw album uitgebracht, ga ik even luisteren en dan zie je 't welquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Post nog maar wat. Om het af te leren he.
Ik ga er niet op wachten he? Post maar. Zie morgen wel of het bij de koffiekan kan.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ze hebben recent een nieuw album uitgebracht, ga ik even luisteren en dan zie je 't wel![]()
Slaap ze!quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:14 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ga er niet op wachten he? Post maar. Zie morgen wel of het bij de koffiekan kan.
Trusten voor later.
quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Post nog maar wat. Om het af te leren he.
Ik luister.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:43 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik heb nooit het nut van deze topics begrepen. Iedereen post maar niemand luistert.
Ik zie nog wel eens wat voorbij komen dat ik denk 'Oja!' En dan ga ik dat nummer weer eens luisteren..quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:43 schreef Krabs2.0 het volgende:
Ik heb nooit het nut van deze topics begrepen. Iedereen post maar niemand luistert.
Niet waar.quote:Op maandag 14 oktober 2013 00:43 schreef Krabs2.0 het volgende:
dudequote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef RogerFederer_17 het volgende:
My heart will go on (Piano Version)
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |