Klopt. Maar ik wist niets betersquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Nou dit is alles behalve minimalistisch en atonaal.
Hij heeft in elk geval een betere band met de buren dan die kerel die de pauken speeltquote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe zal iemand met een triangel thuis oefenen?
quote:Op maandag 30 september 2013 20:22 schreef cobain1994 het volgende:
Hoe zal iemand met een triangel thuis oefenen?
nee dat was de willem duys afleveringquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
Na een paar minuten uitgezet. Moet ik het nog kijken of was het idd de saaiste DWDD ooit?
Gewoon wat anders kijken.quote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Arcee het volgende:
Na een paar minuten uitgezet. Moet ik het nog kijken of was het idd de saaiste DWDD ooit?
Maar of we echt gekeken hebben is de vraagquote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kon het ook niet kijken, echt te saai, maar velen hier hebben het blijkbaar toch volgehouden.
Ja half,... Ik geheel nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar of we echt gekeken hebben is de vraagHalfjes.
Zo de herhaling. Klinkt interessant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:32 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vond het eigenlijk een top afleveringstuk beter dan weer een econoom die het eigenlijk ook niet weet, of een twee spindocters die om elkaar heen spinnen.
Vooral het momentje tussen louis andriessen en de dirigent van het orkestdat is toch top televisie! Dat heb ik honderd keer liever dan een plaatje van dolly parton op 33 toeren afdraaien.
Een potentieel aardig onderwerp dat de vorige keer niet echt wist te boeien.quote:'Hou je aan je woord' afl. 2: Arjen Lubach, Paulien Cornelisse
Taal is veranderlijk. Dagelijks duiken nieuwe termen en uitdrukkingen op, waarvan sommige het tot ware hype schoppen (remember ‘swaffelen’ en ‘yolo’?). Arjen Lubach en Paulien Cornelisse houden voor ons de ontwikkelingen in de Nederlandse taal bij. Zijn er nieuwe woorden bij gekomen, wat zijn de hypes en wie sprak de mooiste zin uit?
quote:Tafelheer: Wilfred de Bruijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kwam vorige keren als gast wel over als iemand die wat te melden heeft dus laten we hopen dat dit een keer een goede tafelheer is."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
twitter:TeamBelkin twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 12:19:46#DWDD - Tonight in @dwdd: @BaukeMollema! Nederland 3. 19:30! reageer retweet
Ik zal jou eens een flinke tik gevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Wil je ook een paar tikken, Stadskanoal?
Hij kan er nu wel van leven anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Wil je ook een paar tikken, Stadskanoal?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Is die chansonbelg er niet begint hij over Franse nummers
Hopelijk de laatstequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Is dit de eerste keer dat hij tafelheer is?
Ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
Is dit de eerste keer dat hij tafelheer is?
Rechtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Paxcon het volgende:
Ik heb nog een gastcollege over Robert M gehad van die baas
Hij heeft iets weg van Constant Kusters.quote:
Wie wel?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Tem het volgende:
Naja, Wim kan dat ook gewoon niet aan. En terecht.
Ik weet dat niveau van de mods, ook kijkend naar eriksd, op FOK! niet al te hoog is, Karina uitgezonderdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Supermoeilijk woord weer stadsanaal.
Ja het is een soort Henk Knol, alles is altijd de schuld van iedereen behalve van zijn eigen gedrag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef AhmedJaret het volgende:
zwaar hinderlijk hoe ze er nooit in slagen om eens een keer een tafeldame/heer met intelligentie en een echt personage te laten zitten
want dit is toch wel de meest flamboyante flikker die ik in tijden heb gezien, ik kan me haast inbeelden wat er door die mensen heen schoot die hem te grazen namen (no offense)
hij voegt evenveel aan het programma toe als fidanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef AhmedJaret het volgende:
zwaar hinderlijk hoe ze er nooit in slagen om eens een keer een tafeldame/heer met intelligentie en een echt personage te laten zitten
want dit is toch wel de meest flamboyante flikker die ik in tijden heb gezien, ik kan me haast inbeelden wat er door die mensen heen schoot die hem te grazen namen (no offense)
Ja, mooi hoe hij dat nog even aanstipte ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Monolith het volgende:
Het aantal uitroeptekens is over het algemeen ook omgekeerd evenredig aan de verstandelijke vermogens van de auteur.
Gewoon mail sturen, niemand gaat het lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet dat niveau van de mods, ook kijkend naar eriksd, op FOK! niet al te hoog is, Karina uitgezonderd
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet dat niveau van de mods, ook kijkend naar eriksd, op FOK! niet al te hoog is, Karina uitgezonderd
TR gemaaktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee joh, dat zou betekenen dat ik ze serieus neemquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Gewoon mail sturen, niemand gaat het lezen.
quote:
Die blonde lijkt op mijn nichtje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Zeg het maar jongens. De brunette tussen de twee advocaten in, of die blonde linksachter Van Der Goot?
Dat is toch geen vraag?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Zeg het maar jongens. De brunette tussen de twee advocaten in, of die blonde linksachter Van Der Goot?
Er zit daar een goed blokje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Die blonde over de linkerschouder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Ach, gister bij VI bleek ik ook de enige te zijn die een bepaald vrouwtje het leukst vond.quote:
welkom bij dwddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:44 schreef Paxcon het volgende:
Eindelijk iets boeiend, krijgt het maar 5 minuten aandacht
JAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef Gnittoo het volgende:
Ik schakel net in, maar is dies Franse homo nou ook al tafeldame?
Lekker mensen onderbreken, er moet een beetje tempo inzitten he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom stelt hij steeds nieuwe vragen als iemand in z'n verhaal is?
welkom bij dwddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Paxcon het volgende:
Waarom stelt hij steeds nieuwe vragen als iemand in z'n verhaal is?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Lekker mensen onderbreken, er moet een beetje tempo inzitten he.
quote:
Misschien moet die eens een dopingtestquote:
als je van MBO bakvissen houdt, daar komt geen verstandig woord uitquote:
En te treurig.quote:
Knap dat jij dat kunt beoordelen. Moet je iets mee gaan doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef AhmedJaret het volgende:
[..]
als je van MBO bakvissen houdt, daar komt geen verstandig woord uit
Ik zou het downloaden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
Die blonde achter zie je denken. "Ik knal ook wel eens op een paal".
Voor ons rechts dacht ik.quote:
Rechts zit wat verscholen achter Bauke.quote:
Direct!quote:
quote:
Nou en, vroeger was jij zeker zo'n corpsbal he?quote:
quote:
Ja ik vind dit leuk zo...beter dan die tafelkerel.quote:
Die staat gewoon naast je op de wc.quote:
Van die spierwitte met blauwe aderen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Het valt me nu opeens op dat ze best dikke tetten heeft.
Ik heb je nog gewaarschuwd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:01 schreef marcodej het volgende:
Ik moest bijna kotsen tijdens het hardlopen gisteren.
Nee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:02 schreef Specularium het volgende:
Rene van de camping is een eindbaas.
Ja daarom.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond het stoer van hem dat hij met zijn halflamme kop toch gewoon naar de bakker ging.
Ik denk dat je haar mag hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:04 schreef marcodej het volgende:
Definitief: rechtse, meest verborgen, blondje is lekkerder dan de linkse.
Dat is iemand die zegt dat je veel meer moet bewegen dan dat je nu al doet...en alleen maar sla mag eten enzo. (denk ik)quote:
Als ze Paulien achterwege laten, is het wel aardig.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
Doet ie zijn mond eindelijk open...snap ik geen zak van wat ie verteld
okee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Stiggie het volgende:
Das die in elkaar geslagen homo van een poos geleden
Oh, dat meen je?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Stiggie het volgende:
Das die in elkaar geslagen homo van een poos geleden
Ik zag de edit wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:06 schreef Uccie het volgende:
Doet ie zijn mond eindelijk open...snap ik geen zak van wat ie vertelt
Ja vooral omdat ie niet ninja genoeg was en al gequotequote:
Bekkie, Cor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga Utregs oefenen en dan je billenmaatje ermee ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |