SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij draait m'n fotowaaorm niet die foto met wattenstaafjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stfuquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waaorm niet die foto met wattenstaafjes
Goed idee van mij of nietquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Mirjam het volgende:
honderdmiljoenmiljard stokbroden passen net aan in 1 tas maar niet aan m'n brommerstuur
Hij draait m'n fotoOoooh veel langer! Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
OMNOMNOMNOMquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Mirjam het volgende:
oh en de grote tabletten Milka waren in de aanbieding
Hij draait m'n fotoIk vind die lengte je wel ook echt leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wat meer in laagjes laten knippen ofzo? Pony kan ook; maar ik vond het algauw vervelend iig
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Sta ik hier voor niks naar de trein te zwaaienquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit vergeten naar schaar te zwaaien jn delft
Pony moet ik elke dag nat maken en föhnen of stijlen ugh gezeik. Als ik geslapen heb zit ie dan fucking wazigquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind die lengte je wel ook echt leuk staanMisschien wat meer in laagjes laten knippen ofzo? Pony kan ook; maar ik vond het algauw vervelend iig
![]()
ERMNERMNERMquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil hetquote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
D'aawwww thxKrultang was maar 25 euro debs
En hij werkt als een tierelier
Dit is enkel voorste plukken wat gekruld en verder mousse voor krullen er in gedaan (en haarlak).
Krijg je dus een halve krul/slag-achtig iets
OHAITOTZO!quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Mirjam het volgende:
Zal ik maar ff een trein terug nemen dan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sta ik hier voor niks naar de trein te zwaaien
10equote:Op maandag 30 september 2013 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wanneer heb je afspraak Sjaan?
Ja pcies... dat vond ik ook niksquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pony moet ik elke dag nat maken en föhnen of stijlen ugh gezeik. Als ik geslapen heb zit ie dan fucking wazig
Ugh... geloof ik bestquote:
Ja nu moet je wel natuurlijk, anders zal ik voor eeuwig leven in teleurstellingquote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik maar ff een trein terug nemen dan?
alpaca my bagsquote:Op maandag 30 september 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mir neemt mij mee naar alpaca's
quote:
Ik laat je daar rustig achter hoor, dat zoeken ze daar maar uitquote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 3 koffers bij hoor want ik mocht daar wonen van jou!
quote:Op maandag 30 september 2013 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon heel hard huilen en met m'n voet op de grond stampen, werkt altijd
gnorkquote:Op maandag 30 september 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mwhehehe die beentjes van spees zijn net zo kort als die van dat jongetje :v
D'aawwwquote:Op maandag 30 september 2013 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik stel een knip verbod in voor Priem d'r haar
ohja weegschaal, was ik al vergetenquote:Op maandag 30 september 2013 12:39 schreef Molo het volgende:
Zo, alle boodschappen en zulks in huis, weegschaal voor sjaan gehaald, zakje bietenpoeder voor Spees mee en nu op naar Amsterdam
quote:
Geen idee, ik doe gewoon mijn verhaal en benieuwd waar zij mee aankomen... ik weet nog niet echt wat ik er van moet verwachtenquote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spannend ja! Wat ga je bespreken? Minder werken?
Ik heb de doos weggedonderd, anders ging mijn tas niet meer dichtquote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja weegschaal, was ik al vergeten
veel plezier met shoppen
Ja joh geen probleem :vquote:Op maandag 30 september 2013 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb de doos weggedonderd, anders ging mijn tas niet meer dicht
Uiteraard!quote:Op maandag 30 september 2013 13:16 schreef Molo het volgende:
Nu alweer haat aan het OV
Dico, reis jij vanavond samen met me terug? Das gezelliger dan dat ik me in mijn uppie kapot zit te ergeren
Lollerquote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Uiteraard!
WE GAAN ALLEEN NIET MET DE FYRA
Gesjellugquote:
HOAX DIE BLIJVEN MOOI ACHTERquote:Op maandag 30 september 2013 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gesjellugkunnen we de rest van de brownies opeten als er wat overblijft
Nermnermnerm!quote:Op maandag 30 september 2013 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gesjellugkunnen we de rest van de brownies opeten als er wat overblijft
HOEZO WATISERMETDEFYRA?quote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Uiteraard!
WE GAAN ALLEEN NIET MET DE FYRA
Je weet maar nooit wanneer je een rookworst moet kopenquote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nermnermnerm!
Ik hoef ook niet meer vannacht op Rotterdam centraal naar de HEMA trouwens
Die hadden we vorige keer genomen met toeslag want sneller... Maar toen waren we nóg fucking laterquote:
Oh die willen Spees en ik vanavond pakkenquote:Op maandag 30 september 2013 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hadden we vorige keer genomen met toeslag want sneller... Maar toen waren we nóg fucking later
De vorige keer vond ze het handig om met de fyra te gaan. Alleen bleek dus dat we dan net de trein naar Vlaardingen/Maassluis hadden gemist dus moesten we wachten enzulks. Dus hebben we om 00.00 in de Hema gelopen enzoquote:
Nee brood was het, ik ben getrouwd hoorquote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer je een rookworst moet kopen
Ja maar jullie kunnen door naar Breda hequote:Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh die willen Spees en ik vanavond pakken
Ojaquote:Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee brood was het, ik ben getrouwd hoor
Ja en dan moet ik overstappen naar Tilburgquote:Op maandag 30 september 2013 13:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar jullie kunnen door naar Breda he
JAMAAR DAN MIS IK GTSTquote:Op maandag 30 september 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik trap jullie er om 8 uur uit, WAT DACHT JE DAARVAN!
Nu heb je een tunnel!quote:Op maandag 30 september 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
sjaal afdoen die dan achter je nieuwe piercing blijft hangen, dat is echt fantastisch
Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Molo het volgende:
Ik was toen gewoon de faalaap aan het uithangen. Zeker toen ik erachter kwam dat ik bijna de laatste trein had gemist... Om half 11 ofzo
Ik had een keer bijna de laatste trein vanuit Groningen naar Tilburg gemist dat was echt fantastischquote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Molo het volgende:
Ik was toen gewoon de faalaap aan het uithangen. Zeker toen ik erachter kwam dat ik bijna de laatste trein had gemist... Om half 11 ofzo
Linda gaat Robbert in zijn rug steken met een schaar!!!quote:
Gij faalding.quote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Molo het volgende:
Arme schaar,quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Linda gaat Robbert in zijn rug steken met een schaar!!!
ermahgerdquote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Linda gaat Robbert in zijn rug steken met een schaar!!!
en dan blijft ze je aankijken zo van ze-ziet-me-lekker-toch-nietquote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Molo het volgende:
Eerste voorbipsberber met boete al gesignaleerd
En net een vrouw die me door haar zonnebril heen zat aan te staren, die niet door had dat ik dat kon zien omdat de zon achter haar erdoor scheen
Ik ben gewoon niet gemaakt voor het OVquote:
Ik duim vast voor jequote:Op maandag 30 september 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe gewoon mijn verhaal en benieuwd waar zij mee aankomen... ik weet nog niet echt wat ik er van moet verwachten
En dan per ongeluk via het raam oogcontact maken.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en dan blijft ze je aankijken zo van ze-ziet-me-lekker-toch-niet
Ik kijk als het donker is altijd in het raam dan zie je ook of mensen je aanstaren in de reflectie
Herkenbaarquote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en dan blijft ze je aankijken zo van ze-ziet-me-lekker-toch-niet
Ik kijk als het donker is altijd in het raam dan zie je ook of mensen je aanstaren in de reflectie
Ik kijk alleen boos eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 13:58 schreef Maisnon het volgende:
ja maar vergeet niet mensjes dat zij dan niet alleen jou observeren maar jij ook hun
Die verwondering is wederzijds
Als ik naar mn werk ga stapt er halverwege eentje in maar hoe benader ik die, misschien moet ik goedkope wanhoop uitstralen of schrikt dat afquote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Molo het volgende:
En weinig lekkere mannen in de trein ook
Gewoon net als de Romeinen even een veer in je keel en dan dooretenquote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pop tarts en marsepein als lunch![]()
![]()
En dan hopen dat ik zo niet misselijk word, maar indien wel dan is het het waard![]()
Doen alsof je een UBER belangrijke afspraak mist als je weer eens vertraging hebt en hem dan wanhopig aansprekenquote:Op maandag 30 september 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik naar mn werk ga stapt er halverwege eentje in maar hoe benader ik die, misschien moet ik goedkope wanhoop uitstralen of schrikt dat af
Het probleem is dat we dus altijd in een volle coupé chagrijnige ochtendmensen zittenquote:Op maandag 30 september 2013 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen alsof je een UBER belangrijke afspraak mist als je weer eens vertraging hebt en hem dan wanhopig aanspreken
Of doe of je mobiel leeg is om te bellen
Meh, als ik misselijk word ga ik weer liggen, dan zakt het vanzelf welquote:Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon net als de Romeinen even een veer in je keel en dan dooreten
Hoe ist met je aids?
Ga eens een wave startenquote:Op maandag 30 september 2013 14:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het probleem is dat we dus altijd in een volle coupé chagrijnige ochtendmensen zitten
IT Crowd en Coupling zijn hilarische series die volgens mij wel te verwerken zijn in je huidige toestandquote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speaking of een week in bed liggen: Iemand nog leuke tips voor matige tv-series op youtube of matige films die ik kan downloaden?
Het moet een beetje simpel zijn, want ik ben niet heul helder. En hele afleveringen op youtube zijn handig. Ben nu bijvoorbeeld Kitchen Nightmares aan het kijken, dat werkt leuk. Maar begint na vier dagen een beetje te vervelen
IK WEET NOG WEL EEN NAIL ART CHANNELquote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speaking of een week in bed liggen: Iemand nog leuke tips voor matige tv-series op youtube of matige films die ik kan downloaden?
Het moet een beetje simpel zijn, want ik ben niet heul helder. En hele afleveringen op youtube zijn handig. Ben nu bijvoorbeeld Kitchen Nightmares aan het kijken, dat werkt leuk. Maar begint na vier dagen een beetje te vervelen
DIE HEB IK ALLEMAAL ALLANG GEZIEN JONGEquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WEET NOG WEL EEN NAIL ART CHANNEL
oh wait
ehmz kijk die afleveringen met die rare ziektes die ik toen keek toen ik koorts had
Die zijn tof inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
IT Crowd en Coupling zijn hilarische series die volgens mij wel te verwerken zijn in je huidige toestand
Al die gekke obsessies die toen bij TLC waren heb je wel gezien toch?quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE HEB IK ALLEMAAL ALLANG GEZIEN JONGE![]()
![]()
![]()
O ja dat klonk goed! Hoe heette dat ook alweer?
fysio geven ze alleen aan mensen waarbij ze nog hoop hebben dat het goed komt, schaar is al afgeschrevenquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
En ik vind het gek dat je huisarts rust voor schrijft, maar geen fysiotherapie ofzo, maar goed, dat ben ik. Zeker omdat je het zo opeens kreeg.
Maar ik hoop uiteraard dat je snel minder last hebt!
Oh mennnn, daar ga ik Koos mee blij maken als hij dat hoortquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
IT crowd heeft een extra eps die net paar dagen uit is
Das waar, okthanxslotjebye!quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fysio geven ze alleen aan mensen waarbij ze nog hoop hebben dat het goed komt, schaar is al afgeschreven
het is een toffe eps plus een goed einde van de serie, eindelijk eens een echt einde :vquote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh mennnn, daar ga ik Koos mee blij maken als hij dat hoort
Ga even kijken. Kijk alles op de ipad, dus het moet het wel daarop doenquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn tof inderdaad
"I have a hot ear" pssssshhhht
Schaar, couchtuner.con heeft ook toffe series die je kunt streamen
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeutquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
En ik vind het gek dat je huisarts rust voor schrijft, maar geen fysiotherapie ofzo, maar goed, dat ben ik. Zeker omdat je het zo opeens kreeg.
Maar ik hoop uiteraard dat je snel minder last hebt!
Zoiets, maar dan in schouders en bovenrug. Ben er ineens mee wakker geworden en het ging maar niet over...quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
wat heb je dan schaar? is het in je rug geschoten a la ouwe mensen kwaaltjes
Tof!quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een toffe eps plus een goed einde van de serie, eindelijk eens een echt einde :v
Bedoel je dan Mensendieck met oefentherapeut?quote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeut![]()
Fysio is niet heul zinnig omdat ik compleet verkramp als iemand anders dan zeeer goede bekenden me aanraken
+1quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ALS IEMAND VANAVOND HET EINDE SPOILERT VAN BB DAN VERMOORD IK JE
IEDEREEN KRIJGT AIDS!quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 30 september 2013 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoel je dan Mensendieck met oefentherapeut?
Hoop dat je een goeie hebt en baat bij hebt
Ohai speesquote:
Hopelijk helpt het enigszinsquote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeut![]()
Fysio is niet heul zinnig omdat ik compleet verkramp als iemand anders dan zeeer goede bekenden me aanraken
Iedereen gaat dood THE-ENDquote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
+1quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.break.com/surfacevideo/amputation/family-off/quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai spees![]()
[..]
Hopelijk helpt het enigszins
Hier is de pijn erger geworden in mijn duim/hand.. Terwijl ik gisteren nog dacht: Ooohhh ik ga wel meetrainen en ook meespelen; doe er wel verbandje omheen.. Maar aangezien ik daarnet kapot ging van de pijn bij het openen van een jampot; lijkt me een oefenwedstrijdje niet zo slimIk train dus mee; maar geen hand-oefeningen of wedstrijd
Toch maar mijn rust proberen te pakken dus
[..]
Iedereen gaat dood THE-END
I dunno; hele serie nog niet gevolgd
quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.break.com/surfacevideo/amputation/family-off/
En breaking bad moet je gaan kijken, is echt briljant en wordt steeds beter gedurende de 'rit'
HFquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Goed, ik ga de stad in, ik whatsapp wel wanneer ik ongeveer naar Sjaans huis ga, doeiii
TOTZOquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Goed, ik ga de stad in, ik whatsapp wel wanneer ik ongeveer naar Sjaans huis ga, doeiii
ZE GAAN ALLEMAAL DOODquote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kijk toch geen bb.
Wel bakkes over walking dead houden kthxbai.
DE DODEN GAAN LOPEN! -the endquote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik kijk toch geen bb.
Wel bakkes over walking dead houden kthxbai.
aan aidsquote:
aidsquote:
IEDEREEN GAAT DOOD!quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 14:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
IEDEREEN GAAT DOOD!
Dat zou pas goede tv zijn
Ik ben voor.quote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo een huis maakt en de winnaar krijgt een miljoen en iedereen die eruit gestemd wordt gaat dood
Dat was de grote donorshow!quote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Dat je zo een huis maakt en de winnaar krijgt een miljoen en iedereen die eruit gestemd wordt gaat dood
IEMAND MOET GEWOON EEN HUNGER GAMES SPEL DINGES MAKENquote:Op maandag 30 september 2013 14:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
expeditie so you think you can aids in the bushquote:Op maandag 30 september 2013 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
IEMAND MOET GEWOON EEN HUNGER GAMES SPEL DINGES MAKEN![]()
![]()
![]()
quote:dan had je dat moeten vragen en niet meteen te biginnen te bakkisen met je dieren mishandeling wand dat slaat nergens op en dan krijgt ok geen fatsoenlijk andwoord terug dus volgende x de vraag stelling anders brengen dan krijg je ook een waardig andwoord terug en hier wou ik het bij laten wand ik verkoop nog steet een produckt en ben nu alleen maar met jou aan het type wat niks op levert ik hoor het wel als je normaal kan doen krijg je ook een normaal andwoord
ik moest sobersowie hard lachenquote:Op maandag 30 september 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bij 2.10 moest ik aan Spees denken. De mental image was garpig
Ik hou zo van die matige kuthumorquote:
DITDITDITquote:Op maandag 30 september 2013 14:46 schreef Mss het volgende:
IK BEN PAS BIJ SEIZOEN TWEE VAN BB DUS VOORLOPIG GEEN SPOILERS JAHWOHL
+1quote:Op maandag 30 september 2013 15:06 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik hou zo van die matige kuthumor
quote:Op maandag 30 september 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme aidstelefoon, nu loopt ie ineens binnen drie uur helemaal leeg zonder dat ik iets gek doe
VROEGER WAS ALLES BETER
Nieuwe batterij bestellen op ebay?quote:Op maandag 30 september 2013 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
godverdomme aidstelefoon, nu loopt ie ineens binnen drie uur helemaal leeg zonder dat ik iets gek doe
VROEGER WAS ALLES BETER
Hij kan niet open.quote:Op maandag 30 september 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe batterij bestellen op ebay?
Of heb je de hele foon al doodgeschopt? (want dat zou terecht zijn)
Dat is geen optiequote:Op maandag 30 september 2013 15:56 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nieuwe batterij bestellen op ebay?
Of heb je de hele foon al doodgeschopt? (want dat zou terecht zijn)
Dat is toch alleen met aifones?quote:
In dat geval de telefoon doodschoppenquote:
Neinz, er zijn er meer. Waaronder deze.quote:Op maandag 30 september 2013 15:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat is toch alleen met aifones?
nou ik hoor er echt genadeloos veel mensen over sinds de update, vandaarquote:Op maandag 30 september 2013 16:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neinz, er zijn er meer. Waaronder deze.
Al vrees ik foonspecifiek defect, ik merk geen verschil bij de mijne.
Hmm, misschien heb ik mazzel met m'n versie. Wel matig.quote:Op maandag 30 september 2013 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nou ik hoor er echt genadeloos veel mensen over sinds de update, vandaar
Maar alle tips die ik krijg heb ik al geprobeerd
Wazig!quote:Op maandag 30 september 2013 16:57 schreef Maisnon het volgende:
Hmm een jurkje wat ik van de Zara heb staat exact ook nu op een andere site voor een derde van de prijs. Als het namaak is is 't wel verdomd goed gedaanenige verschil lijkt het labeltje
Trustuh chickquote:
Da's nog redelijk op tijd. Geen Fyra?quote:
hehee nog niet goed droog ?quote:
ZOMG DAAR HAD IK BIJ MOETEN ZIJNquote:Op maandag 30 september 2013 23:42 schreef Mirjam het volgende:
[..]
hehee nog niet goed droog ?
toen ik jou eruit had gegooid en een andere radiozender zocht kwam HOE op de radio hihi
ffffffuuuuuuquote:Op maandag 30 september 2013 23:46 schreef Mss het volgende:
Nee, velen deuken in mijn nagellak. Ik moest de fiets uit de stalling peuteren en dat ging niet zo goed
Ik kom heul niet uit Venloquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
Trusten chica's, was gezellig! Al blijf ik Amsterdam een te drukke boutstad vinden
En zonder Fyra snel thuis hoezee![]()
En Mandy uut Vanloeehoee was ook tof!
Wat mij verwonderd is dat deze persoon zo'n beetje elk woord verkeerd spelt maar 'fatsoenlijk' spelt ie dan wel weer goedquote:
Mogguh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Das heul niet de bedoeling bami!
Bubs ligt trouwens te bevallen
Mogge!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred![]()
Gisteren was ik al vroeg naar bed gegaan.
Komt hij op een gegeven moment naar beneden
"gelukkig ben je nog wakker, ik krijg m'n tosti niet uit het tosti-apparaat"
- Lieverd... Dat is een broodrooster
In zijn verdediging: zijn oude tosti-apparaat leek erg op de huidige broodrooster. Maar ik moest wel lachen, hard
Fredquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred![]()
Gisteren was ik al vroeg naar bed gegaan.
Komt hij op een gegeven moment naar beneden
"gelukkig ben je nog wakker, ik krijg m'n tosti niet uit het tosti-apparaat"
- Lieverd... Dat is een broodrooster
In zijn verdediging: zijn oude tosti-apparaat leek erg op de huidige broodrooster. Maar ik moest wel lachen, hard
"dat ding naast het broodrooster is het tosti-apparaat"quote:
wellicht is het tijd voor een korte sabatticalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik was vannacht aan het dromen over Fokken.
Ik droomde dat er zo een filmpje was geplaatst in een topic, weet niet meer waar het precies over ging. Maar aan het eind was er een buis met wat uitsparingen, daar zat dus een kat in. Toen werd gezegd dat het de bedoeling was dat die kat helemaal verdeelt werd over de hele buis zodat het goed werd afgesloten. Dus er kwam een hand in beeld (die buis was doorzichtig blijkbaar) en je zag die kat zo heen en weer bewogen worden en overal in geduwd worden. Maar die kat bleek nog te leven. Dat vond ik zo walgelijk dat ik eerst Gadverdamme typte en daarna een knopje indrukte.
Toen ging ik weer slapen, maar later kreeg ik door dat het topic afgesloten was en iemand anders een nieuwe had geopend omdat ik dat niet had gedaan. Toen wist ik niet meer of ik het topic zelf had gesloten of dat ik de 301ste post was. Toen bedacht ik me dat ik helemaal geen topics kan sluiten.. Dus toen was ik de hele tijd zo in mijn hoofd bezig van "ermagerd ik moet ze straks uitleggen dat ik niet door had dat ik het topic sloot, want ik heb geen nieuwe geopend en dat kan heul niet, maar ik lig nu te slapen einz!
Het was fascinerend
ik snap de verwarring, mijn tosti-ijzer leek ook op een broodrooster. vind die moderne tosti-units maar matigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"dat ding naast het broodrooster is het tosti-apparaat"
"ow, ik dacht dat dat een wafelijzer was"
Datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht is het tijd voor een korte sabattical!
Ik geef de pillen de schuldquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht is het tijd voor een korte sabattical!
Ik heb het er gister over gehad om misschien een meet te doen, mir en mss willen dan wel helpen met boodschappen doen want alleen red ik dat niet, dus misschien dat er wel een meet bij mij thuis komtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als jullie nog een keer zo'n maandag/minimeet plannen, wil iemand mij misschien updaten? Lijkt me leuk om een keer bij te zijn!
die oude zijn veel beter iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap de verwarring, mijn tosti-ijzer leek ook op een broodrooster. vind die moderne tosti-units maar matig
Ik wil ook wel helpen mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb het er gister over gehad om misschien een meet te doen, mir en mss willen dan wel helpen met boodschappen doen want alleen red ik dat niet, dus misschien dat er wel een meet bij mij thuis komt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.theaterspeelhuis.nl/voorstellingen/urbanus-zelf
ERMAHGERD DAAR MOET IK ECHT NAARTOE![]()
![]()
![]()
IK WIL MEE!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.theaterspeelhuis.nl/voorstellingen/urbanus-zelf
ERMAHGERD DAAR MOET IK ECHT NAARTOE![]()
![]()
![]()
Die oude van hem deed het niet meer, daarom hebben we hem weggedaan. Ik vind die tangen op zich prima, maar ik heb ze ook nooit anders gemaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap de verwarring, mijn tosti-ijzer leek ook op een broodrooster. vind die moderne tosti-units maar matig
thanks babe! Ik denk dat het zo wel gaat lukken maar anders dan laat ik het wetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ook wel helpen mocht het nodig zijn
Cif en ik kijken vanavond om kaarten te bestellenquote:
vast welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Cif en ik kijken vanavond om kaarten te bestellenIk vraag het wel (heeft bb anders ook geen zin?
)
Ik droom nooit over fokken maar vannacht toevallig ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik geef de pillen de schuld![]()
Hoewel ik wel vaker droom dat ik aan het fokken ben![]()
Maar zelden zo bizar
Ik app je vanavond welquote:
De logica van dromenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik droom nooit over fokken maar vannacht toevallig ook
Een collega van Intro gaat weg bij het bedrijf (dat is echt ook, maar dat hadden ze vrijdag een afscheidsborrel van). En toen gingen ze 'ergens' heen naar zo'n mannending en casino en weet ik het wat. En toen zei Intro ineens, ja we krijgen ¤10.000 euro om wijven te versieren. En ik nog een beetje lacherig doen dat het een grapje zou zijn. En toen was hij ineens bloedserieus en ik moest niet zo moeilijk doen want die collega gaat maar 1 keer weg en blablaen toen had je zo'n topic op fok: Je grootste ergenis ofzo en toen ging hij daar onder een kloon over mij klagen
en ondertussen ook in een versiertipstopic
![]()
![]()
En toen aan het einde hij weer terugkwam, vertelde hij dat ie nog ¤9.000 euro over had, maar alles was vergeten op de locatie.
En Intro kwam me nog wakker maken toen hij naar z'n werk ging en toen keek ik m superboos aanoeps.
YWquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd er staan drie volledige Urbanus-shows op youtube![]()
Ik heb weer wat te kijken straks in bed
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik droom nooit over fokken maar vannacht toevallig ook
Een collega van Intro gaat weg bij het bedrijf (dat is echt ook, maar dat hadden ze vrijdag een afscheidsborrel van). En toen gingen ze 'ergens' heen naar zo'n mannending en casino en weet ik het wat. En toen zei Intro ineens, ja we krijgen ¤10.000 euro om wijven te versieren. En ik nog een beetje lacherig doen dat het een grapje zou zijn. En toen was hij ineens bloedserieus en ik moest niet zo moeilijk doen want die collega gaat maar 1 keer weg en blablaen toen had je zo'n topic op fok: Je grootste ergenis ofzo en toen ging hij daar onder een kloon over mij klagen
en ondertussen ook in een versiertipstopic
![]()
![]()
En toen aan het einde hij weer terugkwam, vertelde hij dat ie nog ¤9.000 euro over had, maar alles was vergeten op de locatie.
En Intro kwam me nog wakker maken toen hij naar z'n werk ging en toen keek ik m superboos aanoeps.
LOLWHUTquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ach, ik had gisternacht seks met mijn opa. Dat wil je ECHT NIET DROMEN.
Gelukkig is opa al 8 jaar dood
Godsamme daar zou ik meer van in shock zijn denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat shit cray.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb Koko Flanel nog ergens op m'n computer staanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef PriemGirl het volgende:
En als je kan nog een keer de films kijken uiteraard
Dan droom ik toch liever over Fokquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
VIER!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan droom ik toch liever over Fok.
Hoewel jij ook droomde over fokken einz zwei drei
en toen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen dromen![]()
![]()
Valt de mijne wel mee: Ik was wedstrijd aan het derbyen en ik viel op mijn hand en toen brak ie af.
Dat was het![]()
Dat!! en ik moet een nieuwe portemonnee; en sportkledij; en nieuwen béhaa's en en en FAAL ALLES JONGEUHquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo zit ik panty's te kijken op ASOS. We gaan potvolkoffie zaterdag naar praaimark. Koop alle panties voor een euro!
Dat is heul niet zo onrealistischquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:45 schreef PriemGirl het volgende:
Goeien matigen dromen![]()
![]()
Valt de mijne wel mee: Ik was wedstrijd aan het derbyen en ik viel op mijn hand en toen brak ie af.
Dat was het![]()
Omdat kortingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
HOEzo zit ik panty's te kijken op ASOS. We gaan potvolkoffie zaterdag naar praaimark. Koop alle panties voor een euro!
Nee niks.. Hij brak af en ik ging gewoon door met spelen... En toen werd ik wakker omdat ik op mijn hand lag en die immens veel pijn deedquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:47 schreef Debsterr het volgende:
Heeft Primark eigenlijk ook sportkleding
Dat moet !!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:47 schreef Debsterr het volgende:
Heeft Primark eigenlijk ook sportkleding
ja, die heb ik ook, die verliezen na 2 keer wassen hun vorm en zijn dan drie maten gekrompenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb velen goedkopen onderbroeken van de hema, 3 voor 3 euro
Oh naja ik heb de strings, ze zijn na een paar x wassen nog primaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook, die verliezen na 2 keer wassen hun vorm en zijn dan drie maten gekrompen![]()
Idem met die van de Hunkemoller. De duurdere range van HEMA blijft lang goed, maar ik ben een Hollander he. Dus ik ga Primark maar es proberen
Ja, dat viel mij ook op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat mij verwonderd is dat deze persoon zo'n beetje elk woord verkeerd spelt maar 'fatsoenlijk' spelt ie dan wel weer goed
Primark heeft prima ondergoed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, die heb ik ook, die verliezen na 2 keer wassen hun vorm en zijn dan drie maten gekrompen![]()
Idem met die van de Hunkemoller. De duurdere range van HEMA blijft lang goed, maar ik ben een Hollander he. Dus ik ga Primark maar es proberen
Dat probleem heb ik nooit gehad met die van de Hema, die vind ik wel primaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook die krimpen bij mij allemaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh naja ik heb de strings, ze zijn na een paar x wassen nog prima
Is het wel echt leer? Zo ja is het dan heel soepel? Ik heb zo vaak mijn hakken kapot gelopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik krijg velen complimenten over mijn schoenenEn het zijn géén hakken
Overigens nog steeds geen voetaids door de dr. martens; zitten eik wel prima
HOE heet was jij danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook die krimpen bij mij allemaal
hoeveel heb je er al op gewandeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:16 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd ik krijg velen complimenten over mijn schoenenEn het zijn géén hakken
Overigens nog steeds geen voetaids door de dr. martens; zitten eik wel prima
Die mooie quiltedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al op gewandeld?
Welke heb je trouwens?
Oh ik was zelfs op 60, de witte wasquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ondergoed op 40! Lager wil ik niet gaan, strontbacteriën
ik moet ook eerlijk bekennen dat die strings ook gewoon niet geschikt zijn voor mijn figuur, ik heb er te veel vetjes voor, die trekken een 5cm diepe groef in mijn heupenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oh ik was zelfs op 60, de witte was
HOE kan dat dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ondergoed op 40! Lager wil ik niet gaan, strontbacteriën
2 dagenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel heb je er al op gewandeld?
Welke heb je trouwens?
werkt dat voor wat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit vitaminepillen geslikt? Werkt dat?
Ja dat je weerstand een beetje normaal gaat doen zodat je niet om elk onsgezeik ergens last van hebtquote:
Ik slik vitamine b12 pillen en ja dat werktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Heeft iemand van jullie ooit vitaminepillen geslikt? Werkt dat?
Zo'n gevoel van rusteloosheid en dat je dan niet weet wat je met je armen aan moet? Zo fijn is datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik slik vitamine b12 pillen en ja dat werktVoor mij dan... want mijn opname is niet goed; dus als ik ze lang vergeet te slikken; heb ik tintelingen in mijn tong en raar gevoel in mijn arm en vingers
(en moe en concentratieproblemen..)
dan is ie ook al door douane toch?quote:Customs clearance processing complete NETHERLANDS September 30, 2013
Alles van de HEMA verliest hier z'n vorm in de wasmachine. Je wil die HEMA t-shirts van BB echt niet vouwen. Misschien is krimpen niet het juiste woord maar het wordt vormeloos.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
HOE kan dat dan?
Ik heb nog nooit hema-ondergoed gehad dat gekrompen is![]()
Ik heb geen strings trouwens, alleen slips en hipsters
Ik slik dagelijks een vitaminepilletje, die van Kruidvat speciaal voor vrouwen. In de hoop dat mijn haar minder uitvalt, nagels sterk zijn/blijven en zo. Dat eerste werkt niet voor mij, dat tweede welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja dat je weerstand een beetje normaal gaat doen zodat je niet om elk onsgezeik ergens last van hebt
daaromquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij bent ook niet meer te redden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |