fysio geven ze alleen aan mensen waarbij ze nog hoop hebben dat het goed komt, schaar is al afgeschrevenquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
En ik vind het gek dat je huisarts rust voor schrijft, maar geen fysiotherapie ofzo, maar goed, dat ben ik. Zeker omdat je het zo opeens kreeg.
Maar ik hoop uiteraard dat je snel minder last hebt!
Oh mennnn, daar ga ik Koos mee blij maken als hij dat hoortquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
IT crowd heeft een extra eps die net paar dagen uit is
Das waar, okthanxslotjebye!quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fysio geven ze alleen aan mensen waarbij ze nog hoop hebben dat het goed komt, schaar is al afgeschreven
het is een toffe eps plus een goed einde van de serie, eindelijk eens een echt einde :vquote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh mennnn, daar ga ik Koos mee blij maken als hij dat hoort
Ga even kijken. Kijk alles op de ipad, dus het moet het wel daarop doenquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn tof inderdaad
"I have a hot ear" pssssshhhht
Schaar, couchtuner.con heeft ook toffe series die je kunt streamen
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeutquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
En ik vind het gek dat je huisarts rust voor schrijft, maar geen fysiotherapie ofzo, maar goed, dat ben ik. Zeker omdat je het zo opeens kreeg.
Maar ik hoop uiteraard dat je snel minder last hebt!
Zoiets, maar dan in schouders en bovenrug. Ben er ineens mee wakker geworden en het ging maar niet over...quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
wat heb je dan schaar? is het in je rug geschoten a la ouwe mensen kwaaltjes
Tof!quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een toffe eps plus een goed einde van de serie, eindelijk eens een echt einde :v
Bedoel je dan Mensendieck met oefentherapeut?quote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeut![]()
Fysio is niet heul zinnig omdat ik compleet verkramp als iemand anders dan zeeer goede bekenden me aanraken
+1quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ALS IEMAND VANAVOND HET EINDE SPOILERT VAN BB DAN VERMOORD IK JE
IEDEREEN KRIJGT AIDS!quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 30 september 2013 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoel je dan Mensendieck met oefentherapeut?
Hoop dat je een goeie hebt en baat bij hebt
Ohai speesquote:
Hopelijk helpt het enigszinsquote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeut![]()
Fysio is niet heul zinnig omdat ik compleet verkramp als iemand anders dan zeeer goede bekenden me aanraken
Iedereen gaat dood THE-ENDquote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
+1quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.break.com/surfacevideo/amputation/family-off/quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai spees![]()
[..]
Hopelijk helpt het enigszins
Hier is de pijn erger geworden in mijn duim/hand.. Terwijl ik gisteren nog dacht: Ooohhh ik ga wel meetrainen en ook meespelen; doe er wel verbandje omheen.. Maar aangezien ik daarnet kapot ging van de pijn bij het openen van een jampot; lijkt me een oefenwedstrijdje niet zo slimIk train dus mee; maar geen hand-oefeningen of wedstrijd
Toch maar mijn rust proberen te pakken dus
[..]
Iedereen gaat dood THE-END
I dunno; hele serie nog niet gevolgd
quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.break.com/surfacevideo/amputation/family-off/
En breaking bad moet je gaan kijken, is echt briljant en wordt steeds beter gedurende de 'rit'
HFquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Goed, ik ga de stad in, ik whatsapp wel wanneer ik ongeveer naar Sjaans huis ga, doeiii
TOTZOquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Goed, ik ga de stad in, ik whatsapp wel wanneer ik ongeveer naar Sjaans huis ga, doeiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |