Herkenbaarquote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en dan blijft ze je aankijken zo van ze-ziet-me-lekker-toch-niet
Ik kijk als het donker is altijd in het raam dan zie je ook of mensen je aanstaren in de reflectie
Ik kijk alleen boos eigenlijkquote:Op maandag 30 september 2013 13:58 schreef Maisnon het volgende:
ja maar vergeet niet mensjes dat zij dan niet alleen jou observeren maar jij ook hun
Die verwondering is wederzijds
Als ik naar mn werk ga stapt er halverwege eentje in maar hoe benader ik die, misschien moet ik goedkope wanhoop uitstralen of schrikt dat afquote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Molo het volgende:
En weinig lekkere mannen in de trein ook
Gewoon net als de Romeinen even een veer in je keel en dan dooretenquote:Op maandag 30 september 2013 14:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Pop tarts en marsepein als lunch![]()
![]()
En dan hopen dat ik zo niet misselijk word, maar indien wel dan is het het waard![]()
Doen alsof je een UBER belangrijke afspraak mist als je weer eens vertraging hebt en hem dan wanhopig aansprekenquote:Op maandag 30 september 2013 14:03 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als ik naar mn werk ga stapt er halverwege eentje in maar hoe benader ik die, misschien moet ik goedkope wanhoop uitstralen of schrikt dat af
Het probleem is dat we dus altijd in een volle coupé chagrijnige ochtendmensen zittenquote:Op maandag 30 september 2013 14:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Doen alsof je een UBER belangrijke afspraak mist als je weer eens vertraging hebt en hem dan wanhopig aanspreken
Of doe of je mobiel leeg is om te bellen
Meh, als ik misselijk word ga ik weer liggen, dan zakt het vanzelf welquote:Op maandag 30 september 2013 14:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon net als de Romeinen even een veer in je keel en dan dooreten
Hoe ist met je aids?
Ga eens een wave startenquote:Op maandag 30 september 2013 14:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het probleem is dat we dus altijd in een volle coupé chagrijnige ochtendmensen zitten
IT Crowd en Coupling zijn hilarische series die volgens mij wel te verwerken zijn in je huidige toestandquote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speaking of een week in bed liggen: Iemand nog leuke tips voor matige tv-series op youtube of matige films die ik kan downloaden?
Het moet een beetje simpel zijn, want ik ben niet heul helder. En hele afleveringen op youtube zijn handig. Ben nu bijvoorbeeld Kitchen Nightmares aan het kijken, dat werkt leuk. Maar begint na vier dagen een beetje te vervelen
IK WEET NOG WEL EEN NAIL ART CHANNELquote:Op maandag 30 september 2013 14:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Speaking of een week in bed liggen: Iemand nog leuke tips voor matige tv-series op youtube of matige films die ik kan downloaden?
Het moet een beetje simpel zijn, want ik ben niet heul helder. En hele afleveringen op youtube zijn handig. Ben nu bijvoorbeeld Kitchen Nightmares aan het kijken, dat werkt leuk. Maar begint na vier dagen een beetje te vervelen
DIE HEB IK ALLEMAAL ALLANG GEZIEN JONGEquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
IK WEET NOG WEL EEN NAIL ART CHANNEL
oh wait
ehmz kijk die afleveringen met die rare ziektes die ik toen keek toen ik koorts had
Die zijn tof inderdaadquote:Op maandag 30 september 2013 14:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
IT Crowd en Coupling zijn hilarische series die volgens mij wel te verwerken zijn in je huidige toestand
Al die gekke obsessies die toen bij TLC waren heb je wel gezien toch?quote:Op maandag 30 september 2013 14:10 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
DIE HEB IK ALLEMAAL ALLANG GEZIEN JONGE![]()
![]()
![]()
O ja dat klonk goed! Hoe heette dat ook alweer?
fysio geven ze alleen aan mensen waarbij ze nog hoop hebben dat het goed komt, schaar is al afgeschrevenquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
En ik vind het gek dat je huisarts rust voor schrijft, maar geen fysiotherapie ofzo, maar goed, dat ben ik. Zeker omdat je het zo opeens kreeg.
Maar ik hoop uiteraard dat je snel minder last hebt!
Oh mennnn, daar ga ik Koos mee blij maken als hij dat hoortquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
IT crowd heeft een extra eps die net paar dagen uit is
Das waar, okthanxslotjebye!quote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
fysio geven ze alleen aan mensen waarbij ze nog hoop hebben dat het goed komt, schaar is al afgeschreven
het is een toffe eps plus een goed einde van de serie, eindelijk eens een echt einde :vquote:Op maandag 30 september 2013 14:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh mennnn, daar ga ik Koos mee blij maken als hij dat hoort
Ga even kijken. Kijk alles op de ipad, dus het moet het wel daarop doenquote:Op maandag 30 september 2013 14:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zijn tof inderdaad
"I have a hot ear" pssssshhhht
Schaar, couchtuner.con heeft ook toffe series die je kunt streamen
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeutquote:Op maandag 30 september 2013 14:13 schreef Molo het volgende:
En ik vind het gek dat je huisarts rust voor schrijft, maar geen fysiotherapie ofzo, maar goed, dat ben ik. Zeker omdat je het zo opeens kreeg.
Maar ik hoop uiteraard dat je snel minder last hebt!
Zoiets, maar dan in schouders en bovenrug. Ben er ineens mee wakker geworden en het ging maar niet over...quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Maisnon het volgende:
wat heb je dan schaar? is het in je rug geschoten a la ouwe mensen kwaaltjes
Tof!quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
het is een toffe eps plus een goed einde van de serie, eindelijk eens een echt einde :v
Bedoel je dan Mensendieck met oefentherapeut?quote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeut![]()
Fysio is niet heul zinnig omdat ik compleet verkramp als iemand anders dan zeeer goede bekenden me aanraken
+1quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
ALS IEMAND VANAVOND HET EINDE SPOILERT VAN BB DAN VERMOORD IK JE
IEDEREEN KRIJGT AIDS!quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
Ja ik geloof het welquote:Op maandag 30 september 2013 14:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Bedoel je dan Mensendieck met oefentherapeut?
Hoop dat je een goeie hebt en baat bij hebt
Ohai speesquote:
Hopelijk helpt het enigszinsquote:Op maandag 30 september 2013 14:16 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag afspraak bij een oefentherapeut![]()
Fysio is niet heul zinnig omdat ik compleet verkramp als iemand anders dan zeeer goede bekenden me aanraken
Iedereen gaat dood THE-ENDquote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
+1quote:Op maandag 30 september 2013 14:19 schreef Sharana_LV het volgende:
http://www.break.com/surfacevideo/amputation/family-off/quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ohai spees![]()
[..]
Hopelijk helpt het enigszins
Hier is de pijn erger geworden in mijn duim/hand.. Terwijl ik gisteren nog dacht: Ooohhh ik ga wel meetrainen en ook meespelen; doe er wel verbandje omheen.. Maar aangezien ik daarnet kapot ging van de pijn bij het openen van een jampot; lijkt me een oefenwedstrijdje niet zo slimIk train dus mee; maar geen hand-oefeningen of wedstrijd
Toch maar mijn rust proberen te pakken dus
[..]
Iedereen gaat dood THE-END
I dunno; hele serie nog niet gevolgd
quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef Molo het volgende:
[..]
http://www.break.com/surfacevideo/amputation/family-off/
En breaking bad moet je gaan kijken, is echt briljant en wordt steeds beter gedurende de 'rit'
HFquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Goed, ik ga de stad in, ik whatsapp wel wanneer ik ongeveer naar Sjaans huis ga, doeiii
TOTZOquote:Op maandag 30 september 2013 14:26 schreef Molo het volgende:
Goed, ik ga de stad in, ik whatsapp wel wanneer ik ongeveer naar Sjaans huis ga, doeiii
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |