Ik kom heul niet uit Venloquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef Molo het volgende:
Trusten chica's, was gezellig! Al blijf ik Amsterdam een te drukke boutstad vinden
En zonder Fyra snel thuis hoezee![]()
En Mandy uut Vanloeehoee was ook tof!
Wat mij verwonderd is dat deze persoon zo'n beetje elk woord verkeerd spelt maar 'fatsoenlijk' spelt ie dan wel weer goedquote:
Mogguh!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Das heul niet de bedoeling bami!
Bubs ligt trouwens te bevallen
Mogge!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred![]()
Gisteren was ik al vroeg naar bed gegaan.
Komt hij op een gegeven moment naar beneden
"gelukkig ben je nog wakker, ik krijg m'n tosti niet uit het tosti-apparaat"
- Lieverd... Dat is een broodrooster
In zijn verdediging: zijn oude tosti-apparaat leek erg op de huidige broodrooster. Maar ik moest wel lachen, hard
Fredquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred![]()
Gisteren was ik al vroeg naar bed gegaan.
Komt hij op een gegeven moment naar beneden
"gelukkig ben je nog wakker, ik krijg m'n tosti niet uit het tosti-apparaat"
- Lieverd... Dat is een broodrooster
In zijn verdediging: zijn oude tosti-apparaat leek erg op de huidige broodrooster. Maar ik moest wel lachen, hard
"dat ding naast het broodrooster is het tosti-apparaat"quote:
wellicht is het tijd voor een korte sabatticalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
En ik was vannacht aan het dromen over Fokken.
Ik droomde dat er zo een filmpje was geplaatst in een topic, weet niet meer waar het precies over ging. Maar aan het eind was er een buis met wat uitsparingen, daar zat dus een kat in. Toen werd gezegd dat het de bedoeling was dat die kat helemaal verdeelt werd over de hele buis zodat het goed werd afgesloten. Dus er kwam een hand in beeld (die buis was doorzichtig blijkbaar) en je zag die kat zo heen en weer bewogen worden en overal in geduwd worden. Maar die kat bleek nog te leven. Dat vond ik zo walgelijk dat ik eerst Gadverdamme typte en daarna een knopje indrukte.
Toen ging ik weer slapen, maar later kreeg ik door dat het topic afgesloten was en iemand anders een nieuwe had geopend omdat ik dat niet had gedaan. Toen wist ik niet meer of ik het topic zelf had gesloten of dat ik de 301ste post was. Toen bedacht ik me dat ik helemaal geen topics kan sluiten.. Dus toen was ik de hele tijd zo in mijn hoofd bezig van "ermagerd ik moet ze straks uitleggen dat ik niet door had dat ik het topic sloot, want ik heb geen nieuwe geopend en dat kan heul niet, maar ik lig nu te slapen einz!
Het was fascinerend
ik snap de verwarring, mijn tosti-ijzer leek ook op een broodrooster. vind die moderne tosti-units maar matigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
"dat ding naast het broodrooster is het tosti-apparaat"
"ow, ik dacht dat dat een wafelijzer was"
Datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht is het tijd voor een korte sabattical!
Ik geef de pillen de schuldquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wellicht is het tijd voor een korte sabattical!
Ik heb het er gister over gehad om misschien een meet te doen, mir en mss willen dan wel helpen met boodschappen doen want alleen red ik dat niet, dus misschien dat er wel een meet bij mij thuis komtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
Als jullie nog een keer zo'n maandag/minimeet plannen, wil iemand mij misschien updaten? Lijkt me leuk om een keer bij te zijn!
die oude zijn veel beter iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap de verwarring, mijn tosti-ijzer leek ook op een broodrooster. vind die moderne tosti-units maar matig
Ik wil ook wel helpen mocht het nodig zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik heb het er gister over gehad om misschien een meet te doen, mir en mss willen dan wel helpen met boodschappen doen want alleen red ik dat niet, dus misschien dat er wel een meet bij mij thuis komt
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.theaterspeelhuis.nl/voorstellingen/urbanus-zelf
ERMAHGERD DAAR MOET IK ECHT NAARTOE![]()
![]()
![]()
IK WIL MEE!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:31 schreef PriemGirl het volgende:
http://www.theaterspeelhuis.nl/voorstellingen/urbanus-zelf
ERMAHGERD DAAR MOET IK ECHT NAARTOE![]()
![]()
![]()
Die oude van hem deed het niet meer, daarom hebben we hem weggedaan. Ik vind die tangen op zich prima, maar ik heb ze ook nooit anders gemaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik snap de verwarring, mijn tosti-ijzer leek ook op een broodrooster. vind die moderne tosti-units maar matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |