Ja maar jullie kunnen door naar Breda hequote:Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh die willen Spees en ik vanavond pakken
Ojaquote:Op maandag 30 september 2013 13:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee brood was het, ik ben getrouwd hoor
Ja en dan moet ik overstappen naar Tilburgquote:Op maandag 30 september 2013 13:44 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja maar jullie kunnen door naar Breda he
JAMAAR DAN MIS IK GTSTquote:Op maandag 30 september 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
ik trap jullie er om 8 uur uit, WAT DACHT JE DAARVAN!
Nu heb je een tunnel!quote:Op maandag 30 september 2013 13:46 schreef Sharana_LV het volgende:
sjaal afdoen die dan achter je nieuwe piercing blijft hangen, dat is echt fantastisch
Dat was echt fantastisch.quote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Molo het volgende:
Ik was toen gewoon de faalaap aan het uithangen. Zeker toen ik erachter kwam dat ik bijna de laatste trein had gemist... Om half 11 ofzo
Ik had een keer bijna de laatste trein vanuit Groningen naar Tilburg gemist dat was echt fantastischquote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Molo het volgende:
Ik was toen gewoon de faalaap aan het uithangen. Zeker toen ik erachter kwam dat ik bijna de laatste trein had gemist... Om half 11 ofzo
Linda gaat Robbert in zijn rug steken met een schaar!!!quote:
Gij faalding.quote:Op maandag 30 september 2013 13:47 schreef Molo het volgende:
Arme schaar,quote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Linda gaat Robbert in zijn rug steken met een schaar!!!
ermahgerdquote:Op maandag 30 september 2013 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Linda gaat Robbert in zijn rug steken met een schaar!!!
en dan blijft ze je aankijken zo van ze-ziet-me-lekker-toch-nietquote:Op maandag 30 september 2013 13:52 schreef Molo het volgende:
Eerste voorbipsberber met boete al gesignaleerd
En net een vrouw die me door haar zonnebril heen zat aan te staren, die niet door had dat ik dat kon zien omdat de zon achter haar erdoor scheen
Ik ben gewoon niet gemaakt voor het OVquote:
Ik duim vast voor jequote:Op maandag 30 september 2013 12:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Geen idee, ik doe gewoon mijn verhaal en benieuwd waar zij mee aankomen... ik weet nog niet echt wat ik er van moet verwachten
En dan per ongeluk via het raam oogcontact maken.quote:Op maandag 30 september 2013 13:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
en dan blijft ze je aankijken zo van ze-ziet-me-lekker-toch-niet
Ik kijk als het donker is altijd in het raam dan zie je ook of mensen je aanstaren in de reflectie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |