quote:
Geen idee, ik doe gewoon mijn verhaal en benieuwd waar zij mee aankomen... ik weet nog niet echt wat ik er van moet verwachtenquote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Spannend ja! Wat ga je bespreken? Minder werken?
Ik heb de doos weggedonderd, anders ging mijn tas niet meer dichtquote:Op maandag 30 september 2013 12:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ohja weegschaal, was ik al vergeten
veel plezier met shoppen
Ja joh geen probleem :vquote:Op maandag 30 september 2013 13:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb de doos weggedonderd, anders ging mijn tas niet meer dicht
Uiteraard!quote:Op maandag 30 september 2013 13:16 schreef Molo het volgende:
Nu alweer haat aan het OV
Dico, reis jij vanavond samen met me terug? Das gezelliger dan dat ik me in mijn uppie kapot zit te ergeren
Lollerquote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Uiteraard!
WE GAAN ALLEEN NIET MET DE FYRA
Gesjellugquote:
HOAX DIE BLIJVEN MOOI ACHTERquote:Op maandag 30 september 2013 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gesjellugkunnen we de rest van de brownies opeten als er wat overblijft
Nermnermnerm!quote:Op maandag 30 september 2013 13:34 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Gesjellugkunnen we de rest van de brownies opeten als er wat overblijft
HOEZO WATISERMETDEFYRA?quote:Op maandag 30 september 2013 13:29 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Uiteraard!
WE GAAN ALLEEN NIET MET DE FYRA
Je weet maar nooit wanneer je een rookworst moet kopenquote:Op maandag 30 september 2013 13:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Nermnermnerm!
Ik hoef ook niet meer vannacht op Rotterdam centraal naar de HEMA trouwens
Die hadden we vorige keer genomen met toeslag want sneller... Maar toen waren we nóg fucking laterquote:
Oh die willen Spees en ik vanavond pakkenquote:Op maandag 30 september 2013 13:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hadden we vorige keer genomen met toeslag want sneller... Maar toen waren we nóg fucking later
De vorige keer vond ze het handig om met de fyra te gaan. Alleen bleek dus dat we dan net de trein naar Vlaardingen/Maassluis hadden gemist dus moesten we wachten enzulks. Dus hebben we om 00.00 in de Hema gelopen enzoquote:
Nee brood was het, ik ben getrouwd hoorquote:Op maandag 30 september 2013 13:41 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Je weet maar nooit wanneer je een rookworst moet kopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |