SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 september 2013 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Hij draait m'n fotowaaorm niet die foto met wattenstaafjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stfuquote:Op maandag 30 september 2013 11:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
waaorm niet die foto met wattenstaafjes
Goed idee van mij of nietquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef Mirjam het volgende:
honderdmiljoenmiljard stokbroden passen net aan in 1 tas maar niet aan m'n brommerstuur
Hij draait m'n fotoOoooh veel langer! Wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
OMNOMNOMNOMquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Mirjam het volgende:
oh en de grote tabletten Milka waren in de aanbieding
Hij draait m'n fotoIk vind die lengte je wel ook echt leuk staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wat meer in laagjes laten knippen ofzo? Pony kan ook; maar ik vond het algauw vervelend iig
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Sta ik hier voor niks naar de trein te zwaaienquote:Op maandag 30 september 2013 11:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
Shit vergeten naar schaar te zwaaien jn delft
Pony moet ik elke dag nat maken en föhnen of stijlen ugh gezeik. Als ik geslapen heb zit ie dan fucking wazigquote:Op maandag 30 september 2013 11:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik vind die lengte je wel ook echt leuk staanMisschien wat meer in laagjes laten knippen ofzo? Pony kan ook; maar ik vond het algauw vervelend iig
![]()
ERMNERMNERMquote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Mirjam het volgende:
Ik wil hetquote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef PriemGirl het volgende:
D'aawwww thxKrultang was maar 25 euro debs
En hij werkt als een tierelier
Dit is enkel voorste plukken wat gekruld en verder mousse voor krullen er in gedaan (en haarlak).
Krijg je dus een halve krul/slag-achtig iets
OHAITOTZO!quote:Op maandag 30 september 2013 11:34 schreef Mirjam het volgende:
Zal ik maar ff een trein terug nemen dan?quote:Op maandag 30 september 2013 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Sta ik hier voor niks naar de trein te zwaaien
10equote:Op maandag 30 september 2013 11:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wanneer heb je afspraak Sjaan?
Ja pcies... dat vond ik ook niksquote:Op maandag 30 september 2013 11:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Pony moet ik elke dag nat maken en föhnen of stijlen ugh gezeik. Als ik geslapen heb zit ie dan fucking wazig
Ugh... geloof ik bestquote:
Ja nu moet je wel natuurlijk, anders zal ik voor eeuwig leven in teleurstellingquote:Op maandag 30 september 2013 11:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zal ik maar ff een trein terug nemen dan?
alpaca my bagsquote:Op maandag 30 september 2013 11:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mir neemt mij mee naar alpaca's
quote:
Ik laat je daar rustig achter hoor, dat zoeken ze daar maar uitquote:Op maandag 30 september 2013 11:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb 3 koffers bij hoor want ik mocht daar wonen van jou!
quote:Op maandag 30 september 2013 11:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga gewoon heel hard huilen en met m'n voet op de grond stampen, werkt altijd
gnorkquote:Op maandag 30 september 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mwhehehe die beentjes van spees zijn net zo kort als die van dat jongetje :v
D'aawwwquote:Op maandag 30 september 2013 12:28 schreef Puckzzz het volgende:
Ik stel een knip verbod in voor Priem d'r haar
ohja weegschaal, was ik al vergetenquote:Op maandag 30 september 2013 12:39 schreef Molo het volgende:
Zo, alle boodschappen en zulks in huis, weegschaal voor sjaan gehaald, zakje bietenpoeder voor Spees mee en nu op naar Amsterdam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |