Precies!quote:Op maandag 30 september 2013 00:34 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja ik ook. Hier kan je veel losser zijn in dingen doen en zeggen.
Ik trek mij alleen wat aan van ouders/familie/en sommige vrienden.quote:Op maandag 30 september 2013 00:36 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heb ik vooral op het werk. Trek me niets aan als ze beginnen te zeiken. Ik weet toch wel wat ik doe.
Ik ben vooral niet zo kinderachtig in het echtquote:Op maandag 30 september 2013 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
In het echt zeg ik vrij weinig domme dingen.
Hier wel?quote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet zo kinderachtig in het echt
same.quote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet zo kinderachtig in het echt
Van mij waarschijnlijk ook maar dat boeit me totaal nietquote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
same.
mensen op FOK! kregen echt verkeerd beeld van mij ahah
Ik ben juist totaal geen prater in het echt.quote:Op maandag 30 september 2013 00:38 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Ben wel een prater. Als ik iets te klagen heb horen ze dat meestal ook wel. En humor, heel veel.
Ik hou van smilie posts.quote:Op maandag 30 september 2013 00:41 schreef Tjacka het volgende:
maar ben ook geen prater
hier ook niet echt
meestal korte posts zijn het
trusten stuquote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen![]()
wat keek jequote:Op maandag 30 september 2013 00:47 schreef Xeor het volgende:
Film was 6/10 trouwens. Weinig schrikmomenten
Jammer weerquote:Op maandag 30 september 2013 00:47 schreef Xeor het volgende:
Film was 6/10 trouwens. Weinig schrikmomenten
oh, die heb ik laatst gezien in bios. weet niet meer precies waar ie over ging, ik kijk veel zulke films in de bios.quote:
vingerafdruk geven tochquote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Welk? Toch geen appel he
jiayu g3tquote:Op maandag 30 september 2013 00:51 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Welk? Toch geen appel he
Ja verdomme, moet morgen om half 1 alweer in de collegezaal zittenquote:
Ik om 9 uur eruitquote:Op maandag 30 september 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja verdomme, moet morgen om half 1 alweer in de collegezaal zitten
dan kun je nog uren wakker zijnquote:Op maandag 30 september 2013 01:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ja verdomme, moet morgen om half 1 alweer in de collegezaal zitten
Niet goed voor je.quote:Op maandag 30 september 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan kun je nog uren wakker zijn
Fris mn geheugen even op.quote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oké! Laten we het hebben over een waggie die ik gespot heb vandaag
welkquote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
welkquote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Nou ik was vandaag dus naar een occasionshow, en ik zag daar een Alfa Romeo 147 JTD 2.0 staanquote:Op maandag 30 september 2013 01:20 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Fris mn geheugen even op.
quote:Op maandag 30 september 2013 01:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Nou ik was vandaag dus naar een occasionshow, en ik zag daar een Alfa Romeo 147 JTD 2.0 staan
Vraagprijs ¤4900,-
Ik 4quote:
quote:
Kanquote:Op maandag 30 september 2013 01:42 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
[..]
Marktplaats?
Plaatselijke straatmarokkaan?
ach ja, maandagmorgen hequote:
Goed, alleen wat verkouden, maar dat krijg je met dit weer..quote:Op maandag 30 september 2013 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, maandagmorgen he
en met jou?
het was toch prachtig weer dit weekend?quote:Op maandag 30 september 2013 08:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed, alleen wat verkouden, maar dat krijg je met dit weer..
Toch wel koud 's avonds hoor :pquote:Op maandag 30 september 2013 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was toch prachtig weer dit weekend?
toen zat ik binnenquote:
ja, dat is dan niet zo slimquote:Op maandag 30 september 2013 08:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zat in mijn bikini op het dak..
Hahaha.. God, was het maar waar! Heerlijk een warme jacuzzi op je plat dak. Heerlijk!quote:Op maandag 30 september 2013 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is dan niet zo slim
behalve als je daar een hottub hebt staan..
waarom liep je er dan in bikini?quote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha.. God, was het maar waar! Heerlijk een warme jacuzzi op je plat dak. Heerlijk!
Straks huisarts bellen
mogguh koenquote:
Was niet serieus joh! Hahaha.. Natuurlijk zat ik ook binnen..quote:Op maandag 30 september 2013 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom liep je er dan in bikini?
[..]
mogguh koen
ohwquote:Op maandag 30 september 2013 08:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Was niet serieus joh! Hahaha.. Natuurlijk zat ik ook binnen..
Hmmm daar gaat de miquote:Op maandag 30 september 2013 08:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Was niet serieus joh! Hahaha.. Natuurlijk zat ik ook binnen..
ach ja, ik had er verder toch niets aan gehad, maar het leek me een apart verhaalquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik had er verder toch niets aan gehad, maar het leek me een apart verhaal
en vandaag?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef supersof het volgende:
Ik kom erachter dat mijn toets van 14.00 tot 16.00 is en dat ik dus pas rond vijf uur thuis ben en dan nog even een engels presentatie moet maken en geschiedenis moet lerenshit.
goeiemorgenquote:
oh, dat klinkt al een stuk positieverquote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgen
Maar ik heb nu nog de tijd. En straks ff naar de kapper. Dus komt goed. Geschiedenis is niet zo moeilijk en ik heb drie uur tussen die toets en de presentatie om me voor te bereiden. No worries
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgen
Maar ik heb nu nog de tijd. En straks ff naar de kapper. Dus komt goed. Geschiedenis is niet zo moeilijk en ik heb drie uur tussen die toets en de presentatie om me voor te bereiden. No worries
Relativerenquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat klinkt al een stuk positiever
Uiteindelijk welquote:
Sterktequote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef supersof het volgende:
Ik kom erachter dat mijn toets van 14.00 tot 16.00 is en dat ik dus pas rond vijf uur thuis ben en dan nog even een engels presentatie moet maken en geschiedenis moet lerenshit.
werken he.quote:Op maandag 30 september 2013 09:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Even huisarts en apotheek en vanmiddag naar de bank.
Jij?
en wat gaat de kapper allemaal met jouw bos krullen doen?quote:
in laagjes knippenquote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken he.
[..]
en wat gaat de kapper allemaal met jouw bos krullen doen?
maak voor en na picsquote:
naaah niet zo'n zin inquote:
quote:
HCquote:
HC vind ik apart tellen,quote:
Oh ik ben er al heel lang niet geweest dus weet niet hoe het nu is. Maar ik moet dan terug denken toen ik nog studeerde daar enzo. Was wel leuke tijd.quote:Op maandag 30 september 2013 09:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HC vind ik apart tellen,
En ja, ik verdwaal ook
Maar nu is er weer een nieuw deel van het station open en er is een oud deel dichtgegaan. Blegh
Het halve busstation is nu ook verplaatst. Was echt een dikke chaos de eerste dag daarnaquote:Op maandag 30 september 2013 09:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh ik ben er al heel lang niet geweest dus weet niet hoe het nu is. Maar ik moet dan terug denken toen ik nog studeerde daar enzo. Was wel leuke tijd.
Jijquote:
Jaquote:Op maandag 30 september 2013 09:28 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dat wil je ook echtEen FOK!er spotten
Klopt welquote:
quote:
Balen..quote:Op maandag 30 september 2013 09:32 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb nu weer last van de keel, fml
mogguhquote:
lucky youquote:Op maandag 30 september 2013 09:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Laat ik maar eens uit bed klimmen
quote:Op maandag 30 september 2013 09:35 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Laat ik maar eens uit bed klimmen
Welk vak?quote:
Bijnaquote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef d4v1d het volgende:
Wat is Meddirreranrean een kut woord zeg
wat?mediterranean?quote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk gaan je collega's afquote:Op maandag 30 september 2013 09:42 schreef Toto69 het volgende:
Nou, nu echt beginnen met het werk zelf. Horen hoe collega's uit mn trainingsgroep afgaan en horen hoe ik zelf hopelijk niet afga..
medditeheueutjekrkrjrreanquote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef d4v1d het volgende:
quote:
hahaha, dat begrijp ikquote:Op maandag 30 september 2013 09:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het halve busstation is nu ook verplaatst. Was echt een dikke chaos de eerste dag daarna
okequote:Op maandag 30 september 2013 09:52 schreef supersof het volgende:
hahah ik heb best veel eyeliner op vandaag en mijn moeder vind dat niet leuk volgens mij dus ze kwam net mijn kamer binnen en keek heel raar
maar je kunt het op heel veel verschillende manieren aanbrengenquote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, ik vind het niet lelijk eens.
quote:
Dat zou ik ook wel lusten vanavondquote:Op maandag 30 september 2013 09:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil spareribsdie van gister waren zooo lekker
Vind het echt afhangen van hoe je het doet. Als je hele oog zwart is vind ik het ook too much hoor.. Maar een klein lijntje kan heel mooi je ogen accentueren!quote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kunt het op heel veel verschillende manieren aanbrengen
quote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
Bij de mcdonalds hangen dus "Medewerker van de maand" foto's![]()
Je zal er maar trots op zijn.
Tsjah, je kan er wel minderwaardig over praten maar die McDonalds zijn echt slavendrijvers hoor!quote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
Nog nooit gezien?quote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
"A smile is the best make up any girl can wear"quote:
Hahahahaquote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
Nja ik deed eerst wel een subtiel lijntje, zodat je het bijna niet zag, maar nu zie je het wel beterquote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind het echt afhangen van hoe je het doet. Als je hele oog zwart is vind ik het ook too much hoor.. Maar een klein lijntje kan heel mooi je ogen accentueren!
wing?quote:Op maandag 30 september 2013 10:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja ik deed eerst wel een subtiel lijntje, zodat je het bijna niet zag, maar nu zie je het wel beterMaar niet helemaal zwart hoor, of zo'n wing.
weet niet welke je bedoelt. in hc?quote:Op maandag 30 september 2013 10:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
mcdonalds in Utrecht naast de bijenkorf.
ja wingquote:
Neee.quote:Op maandag 30 september 2013 10:03 schreef supersof het volgende:
[..]
weet niet welke je bedoelt. in hc?
Nah, niet echt. Ik draag het 1x per jaar ofzoquote:
gegoogled.quote:
ik houd niet zo van de bijenkorf. Maar weet het nu wel ja.quote:Op maandag 30 september 2013 10:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Neee.
Je weet toch wel waar de bijenkorf zit als vrouw zijnde?
quote:Op maandag 30 september 2013 10:01 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Houden zo, als je het zonder kan doen![]()
Houd je gezicht ook mooier!
Ik ben er niet zo'n fan vanquote:Op maandag 30 september 2013 10:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Ik draag het 1x per jaar ofzo
quote:
Nah not really, you?quote:
waarom/waarvoor?quote:Op maandag 30 september 2013 10:06 schreef Insomnia_ het volgende:
kan iemand kijken of tjacka ban heeft?
ben op mobiel.
Maar wat versta jij onder make-up?quote:
Nope, geen ban.quote:Op maandag 30 september 2013 10:06 schreef Insomnia_ het volgende:
kan iemand kijken of tjacka ban heeft?
ben op mobiel.
Hoiquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij was dronken en liet zich gaan.
Jij hoeft die PI niet te gebruikenquote:
kut dagje,quote:
niks van gemerktquote:Op maandag 30 september 2013 10:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij was dronken en liet zich gaan.
Jij gebruikte die ookquote:Op maandag 30 september 2013 10:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hoeft die PI niet te gebruiken![]()
Truce?
Ja maar jij voelt je goed, as alwaysquote:
Oh zoquote:Op maandag 30 september 2013 10:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar jij voelt je goed, as always
quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een meisje bij mij in de klas zitten en die plamuurde haar kop elke dag
Toen ik een keer vroeg of ze bij ons kon stukadoren snapte ze het niet
quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik had een meisje bij mij in de klas zitten en die plamuurde haar kop elke dag
Toen ik een keer vroeg of ze bij ons kon stukadoren snapte ze het niet
Naja kwam gister pas laat aan hier, en toen bleek dat ik geen excursies meer kon boeken enzo, en verder kan je hier niet echt dingen alleen doenquote:
ja, dat is net wat langzamer dan runningquote:Op maandag 30 september 2013 10:14 schreef d4v1d het volgende:
Running water, heb je ook lopend water?
Hoe heb jij het aangebrachtquote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kunt het op heel veel verschillende manieren aanbrengen
quote:Op maandag 30 september 2013 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is net wat langzamer dan running
pssst, ze is wegquote:
Heb je ook lui water dan?quote:Op maandag 30 september 2013 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is net wat langzamer dan running
Ga met de mensen in de buurt praten? Beetje mensen helpen enzoquote:Op maandag 30 september 2013 10:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja kwam gister pas laat aan hier, en toen bleek dat ik geen excursies meer kon boeken enzo, en verder kan je hier niet echt dingen alleen doenHet is geen stad ofzo dus
Beetje saai dagje vandaag, en dan ga je je vanzelf wel miserabel voelen, maargoed, heb morgen excursie van 3,5 uur ofzo dus dat is wel leuk
Mensen helpen?quote:Op maandag 30 september 2013 10:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ga met de mensen in de buurt praten? Beetje mensen helpen enzo
wel stilstaand en brak waterquote:
Dat mag wel hier ja, ze rijden als gekken door de bergenquote:Op maandag 30 september 2013 10:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Oude oma's helpen oversteken[ afbeelding ]
Verkapte: Kijk die locals eens zuur kijken opmerkingquote:Op maandag 30 september 2013 10:20 schreef Fok-it het volgende:
Maar de locals hier hebben het niet zo op toeristen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |