Welk vak?quote:
Bijnaquote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef d4v1d het volgende:
Wat is Meddirreranrean een kut woord zeg
wat?mediterranean?quote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef d4v1d het volgende:
Hopelijk gaan je collega's afquote:Op maandag 30 september 2013 09:42 schreef Toto69 het volgende:
Nou, nu echt beginnen met het werk zelf. Horen hoe collega's uit mn trainingsgroep afgaan en horen hoe ik zelf hopelijk niet afga..
medditeheueutjekrkrjrreanquote:Op maandag 30 september 2013 09:41 schreef d4v1d het volgende:
quote:
hahaha, dat begrijp ikquote:Op maandag 30 september 2013 09:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het halve busstation is nu ook verplaatst. Was echt een dikke chaos de eerste dag daarna
okequote:Op maandag 30 september 2013 09:52 schreef supersof het volgende:
hahah ik heb best veel eyeliner op vandaag en mijn moeder vind dat niet leuk volgens mij dus ze kwam net mijn kamer binnen en keek heel raar
maar je kunt het op heel veel verschillende manieren aanbrengenquote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled, ik vind het niet lelijk eens.
quote:
Dat zou ik ook wel lusten vanavondquote:Op maandag 30 september 2013 09:58 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik wil spareribsdie van gister waren zooo lekker
Vind het echt afhangen van hoe je het doet. Als je hele oog zwart is vind ik het ook too much hoor.. Maar een klein lijntje kan heel mooi je ogen accentueren!quote:Op maandag 30 september 2013 09:55 schreef supersof het volgende:
[..]
maar je kunt het op heel veel verschillende manieren aanbrengen
quote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
Bij de mcdonalds hangen dus "Medewerker van de maand" foto's![]()
Je zal er maar trots op zijn.
Tsjah, je kan er wel minderwaardig over praten maar die McDonalds zijn echt slavendrijvers hoor!quote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
Nog nooit gezien?quote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
"A smile is the best make up any girl can wear"quote:
Hahahahaquote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef d4v1d het volgende:
Nja ik deed eerst wel een subtiel lijntje, zodat je het bijna niet zag, maar nu zie je het wel beterquote:Op maandag 30 september 2013 10:00 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Vind het echt afhangen van hoe je het doet. Als je hele oog zwart is vind ik het ook too much hoor.. Maar een klein lijntje kan heel mooi je ogen accentueren!
wing?quote:Op maandag 30 september 2013 10:02 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja ik deed eerst wel een subtiel lijntje, zodat je het bijna niet zag, maar nu zie je het wel beterMaar niet helemaal zwart hoor, of zo'n wing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |