Goed, alleen wat verkouden, maar dat krijg je met dit weer..quote:Op maandag 30 september 2013 08:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, maandagmorgen he
en met jou?
het was toch prachtig weer dit weekend?quote:Op maandag 30 september 2013 08:08 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Goed, alleen wat verkouden, maar dat krijg je met dit weer..
Toch wel koud 's avonds hoor :pquote:Op maandag 30 september 2013 08:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het was toch prachtig weer dit weekend?
ja, dat is dan niet zo slimquote:Op maandag 30 september 2013 08:21 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik niet. Ik zat in mijn bikini op het dak..
Hahaha.. God, was het maar waar! Heerlijk een warme jacuzzi op je plat dak. Heerlijk!quote:Op maandag 30 september 2013 08:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dat is dan niet zo slim
behalve als je daar een hottub hebt staan..
waarom liep je er dan in bikini?quote:Op maandag 30 september 2013 08:24 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha.. God, was het maar waar! Heerlijk een warme jacuzzi op je plat dak. Heerlijk!
Straks huisarts bellen
mogguh koenquote:
Was niet serieus joh! Hahaha.. Natuurlijk zat ik ook binnen..quote:Op maandag 30 september 2013 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom liep je er dan in bikini?
[..]
mogguh koen
ohwquote:Op maandag 30 september 2013 08:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Was niet serieus joh! Hahaha.. Natuurlijk zat ik ook binnen..
Hmmm daar gaat de miquote:Op maandag 30 september 2013 08:31 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Was niet serieus joh! Hahaha.. Natuurlijk zat ik ook binnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |