quote:Op maandag 30 september 2013 08:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik had er verder toch niets aan gehad, maar het leek me een apart verhaal
en vandaag?quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef supersof het volgende:
Ik kom erachter dat mijn toets van 14.00 tot 16.00 is en dat ik dus pas rond vijf uur thuis ben en dan nog even een engels presentatie moet maken en geschiedenis moet lerenshit.
goeiemorgenquote:
oh, dat klinkt al een stuk positieverquote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgen
Maar ik heb nu nog de tijd. En straks ff naar de kapper. Dus komt goed. Geschiedenis is niet zo moeilijk en ik heb drie uur tussen die toets en de presentatie om me voor te bereiden. No worries
Komt wel goed schatjequote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef supersof het volgende:
[..]
goeiemorgen
Maar ik heb nu nog de tijd. En straks ff naar de kapper. Dus komt goed. Geschiedenis is niet zo moeilijk en ik heb drie uur tussen die toets en de presentatie om me voor te bereiden. No worries
Relativerenquote:Op maandag 30 september 2013 09:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat klinkt al een stuk positiever
Uiteindelijk welquote:
Sterktequote:Op maandag 30 september 2013 08:58 schreef supersof het volgende:
Ik kom erachter dat mijn toets van 14.00 tot 16.00 is en dat ik dus pas rond vijf uur thuis ben en dan nog even een engels presentatie moet maken en geschiedenis moet lerenshit.
werken he.quote:Op maandag 30 september 2013 09:04 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Mwah, valt mee. Even huisarts en apotheek en vanmiddag naar de bank.
Jij?
en wat gaat de kapper allemaal met jouw bos krullen doen?quote:
in laagjes knippenquote:Op maandag 30 september 2013 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
werken he.
[..]
en wat gaat de kapper allemaal met jouw bos krullen doen?
maak voor en na picsquote:
naaah niet zo'n zin inquote:
quote:
HCquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |