ik mis het spelen met straatsoldaatquote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mis de Ethanolic met BEEST-UI. Ik mis de JackieBrown met Beyonce-UI. Ik mis McNulty zonder UI, en ik mis de Jemappellefrikandelle met zijn frikandelbakje-UI en ik mis zelfs Fanta met haar Fanta-UI.
De tijd vliegt, maar wat blijft zijn de herinneringen.
Herinnering, herinnering,
Van tijden zo fijn.
Herinnert aan wat is of was,
Of hoe het had moeten zijn.
vuistdiepquote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef no1uknow het volgende:
ik mis cakeman best wel diep van binnen was ook hij een goede jongen
awh gevoelige jongen ben je toch ook hequote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mis de Ethanolic met BEEST-UI. Ik mis de JackieBrown met Beyonce-UI. Ik mis McNulty zonder UI, en ik mis de Jemappellefrikandelle met zijn frikandelbakje-UI en ik mis zelfs Fanta met haar Fanta-UI.
Van tijden zo fijn.
Lieverd, je moest eens weten. Als Clark vervelend tegen je is kun je altijd bij mij komen, dat weet je hè? Want:quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
awh gevoelige jongen ben je toch ook he
Om maar even de woorden van ene Sapstengel te gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
"A shoulder to cry on will become a dick to ride on".
New is always better.quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
Van tijden zo fijn.
Welke prono zit je te pirateproxyen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Want wie wil dat nu niet.
Windows 7 SP1 AIO voor de laptop van mijn bro.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke prono zit je te pirateproxyen?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Want wie wil dat nu niet.
Geen 8.1 downloadenquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Windows 7 SP1 AIO voor de laptop van mijn bro.
COTE D'OR PALER!quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit Chinees? Laten we het even Nederlands houden.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Klokov het volgende:
KLB / kan niet meer 100% functioneren dagelijks leven
Dima
Het gaat om de foto-selectie pik.quote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
Wat nou, 'masterpiece'. Je hebt één plaatje werkend gekregen.
Jij was de enigequote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat om de foto-selectie pik.
Zeg maar gewoon mooi. Je kan het best.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef JackieBrown het volgende:
Hahaha die chick, zo'n apart gezicht heeft zij. Zat in een paar geniale afleveringen van Nip/tuck
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef JackieBrown het volgende:
En nu in 90210 waar Nulty haar ongetwijfeld van kent
Ik maak as we speak een bootable USB installer vanaf een Windows 8 PC. Geloof me, ik heb er spijt van dat ik die rotzooi ooit geinstalleerd heb. Ja, het is een verandering, en ja, er is mee te werken. Maar een verbetering? Welnee. Meer gekut dan ooit nu.quote:
Dat kan ik inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon mooi. Je kan het best.
Je klinkt als iemand die er verstand van heeft, maar waarom een foto van je scherm i.p.v. een screenshot?quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak as we speak een bootable USB installer vanaf een Windows 8 PC. Geloof me, ik heb er spijt van dat ik die rotzooi ooit geinstalleerd heb. Ja, het is een verandering, en ja, er is mee te werken. Maar een verbetering? Welnee. Meer gekut dan ooit nu.
Deze post getyped vanaf een MacBook Air.
Was te lazy om te imgurren en te croppen etc. Gewoon PicUp app op telefoon aanslingeren, plaatje schieten en hij wordt geupload en geresized.quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die er verstand van heeft, maar waarom een foto van je scherm i.p.v. een screenshot?![]()
Doordat jij mijn smaak bekritiseerd. Post eens wat jij mooi vindt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaadmaar we weten nu wel dat wij een aardig verschillende perceptie van schoonheid hebben
Window 8 is juist perfect. Wel even start8 oid installeren zodat die zaad Metro UI weg is, want dat is wel stront. Maar buiten dat is Windows 8 gewoon een verbeterde 7.quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak as we speak een bootable USB installer vanaf een Windows 8 PC. Geloof me, ik heb er spijt van dat ik die rotzooi ooit geinstalleerd heb. Ja, het is een verandering, en ja, er is mee te werken. Maar een verbetering? Welnee. Meer gekut dan ooit nu.
Deze post getyped vanaf een MacBook Air.
mag geen foto's van etha zomaar plaatsen sryquote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doordat jij mijn smaak bekritiseerd. Post eens wat jij mooi vindt.
Vrouwen. Geen mannen hoor wtf.quote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mag geen foto's van etha zomaar plaatsen sry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot de volgende keer.
Types zoals Cassie (pre-assymcut)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen zin eigenlijk om heel veel foto's op te gaan zoeken dus verder types als charlize theron, emma stone, jennifer lawrence, meagan good, zoe saldana, jessica alba enz enz
Waarschijnlijk omdat ik hier gepost hebquote:Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom krijg ik steeds deze advertenties
[ afbeelding ]
En waarom lees ik steeds "meet your asian ladyboy today".
quote:Op zondag 29 september 2013 21:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Types zoals Cassie (pre-assymcut)Toch wat overeenkomsten. Zie je nou wel. Originele lijst verder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen zin eigenlijk om heel veel foto's op te gaan zoeken dus verder types als charlize theron, emma stone, jennifer lawrence, meagan good, zoe saldana, jessica alba enz enz
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Dat is hem! Pak hem!quote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ik hier gepost heb
Bro, not cool.quote:Op zondag 29 september 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van achter met een voorbinddildo?
Ja, met prikkeldraad er omheen gewikkeld en geen glijmiddel.quote:Op zondag 29 september 2013 21:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Van achter met een voorbinddildo?
fakaquote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
berlusconi dingensquote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
Is AJ al door Cor's ballotagecommissie heen?
Wie wat hoe?quote:Op zondag 29 september 2013 21:56 schreef VMSDKR het volgende:
Is AJ al door Cor's ballotagecommissie heen?
.....quote:Op zondag 29 september 2013 21:54 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ja, met prikkeldraad er omheen gewikkeld en geen glijmiddel.
quote:
kan echt niet dit hoor...quote:
Sorry hoorquote:Op zondag 29 september 2013 21:59 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
[..]
kan echt niet dit hoor...
breaking badquote:
Hij vond mijn sixpackquote:Op zondag 29 september 2013 22:04 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Cor AKA Ronnie AKA Karbon AKA Carbon AKA CarbonC, de enige echte alfaman in deze SC.
coolstorybrahquote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef no1uknow het volgende:
Hahahahaha ik en m'n huisgenoot zijn er zojuist achter gekomen dat ons huis een tattoo shop is geweest hahahahaha
Spoken er nu geesten rond van mensen die gestorven zijn door vieze naalden?quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef no1uknow het volgende:
Hahahahaha ik en m'n huisgenoot zijn er zojuist achter gekomen dat ons huis een tattoo shop is geweest hahahahaha
wat doe jij in klbquote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Klokov het volgende:
KLB / kan niet meer 100% functioneren dagelijks leven
Dima-topics
Ben je een ladyboy?quote:Op zondag 29 september 2013 21:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse want ik zit bijna tegen die 100kg squat aan (nu 85) denk dat met creatine wat sneller gaat dus ik ben nu beetje aan het googelen.quote:
Eerlijk gezegd merk ik weinig verschil of ik wel of niet gebruikquote:Op zondag 29 september 2013 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse want ik zit bijna tegen die 100kg squat aan (nu 85) denk dat met creatine wat sneller gaat dus ik ben nu beetje aan het googelen.
Ohquote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd merk ik weinig verschil of ik wel of niet gebruik![]()
Die 100 haal je ook wel zonder.
Misschien reageer jij er wel heel goed op. Maar ik merk vooral dat ik er meer door drink en pis.quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht misschien dat o.a. het placebo effect mij meer gains zou geven vandaar.
Van creatine ga je niet meer pissen door het vocht vasthoudende effect maar omdat je meer drinkt pis je meer.quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Beach het volgende:
[..]
Misschien reageer jij er wel heel goed op. Maar ik merk vooral dat ik er meer door drink en pis.
Hoe weet jij dat jij gebruikt het niet/??quote:Op zondag 29 september 2013 22:33 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Van creatine ga je niet meer pissen door het vocht vasthoudende effect maar omdat je meer drinkt pis je meer.
Als je van tevoren al weet dat het een placebo-effect heeft kun je zo'n effect met de juiste mindset ook wel bewerkstelligen zonder creatine.quote:Op zondag 29 september 2013 22:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Oh, maar ik dacht misschien dat o.a. het placebo effect mij meer gains zou geven vandaar.
Ik zeg toch ik ben aan het googlen.quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat jij gebruikt het niet/??
o.a.quote:Op zondag 29 september 2013 22:35 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Als je van tevoren al weet dat het een placebo-effect heeft kun je zo'n effect met de juiste mindset ook wel bewerkstelligen zonder creatine.
Gebruik je veel cafeine daarnaast?quote:Op zondag 29 september 2013 22:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd merk ik weinig verschil of ik wel of niet gebruik![]()
Die 100 haal je ook wel zonder.
Ohh ik neem er maar 100 op een dagquote:
quote:Op zondag 29 september 2013 22:59 schreef Beach het volgende:
[..]
Ohh ik neem er maar 100 op een dagdan zit ik goed.
Herkenbaar, glazen volle melk drinken en boterhammen met pindakaas eten terwijl je wilt slapen maar je moet nog wat kcals voor je target, lol.quote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Die weekend feels. Te laat opstaan en daardoor nu 3 big macs en een liter volle melk eten om je kcals te halen voordat je naar bed gaat.
-O: 100gr noten met 500ml melkquote:Op zondag 29 september 2013 23:40 schreef Sapstengel het volgende:
Die weekend feels. Te laat opstaan en daardoor nu 3 big macs en een liter volle melk eten om je kcals te halen voordat je naar bed gaat.
quote:Hoi Mijn stickers zijn nieuw en voelen zeer lekker aan.
En dan die geur ik raak al opgewonden van het idee, mmmm.
Heb je lekkere tieten want anders geen natura en wel slikken
Dag lieverd hopelijk hoor ik snel van je,
Bosch
quote:Hey schatje,
Hmmm lees ik dat nou goed? Stickers? Je hebt er dus meer! Ik word al nat bij het idee de stickers te ontleden waardoor de plaklaag bloot komt te liggen en ik ze dan op mijn blote tepels kan plakken. Ik heb heerlijke borsten volgens mijn 3 kinderen, ze kregen tot hun 6e moedermelk! En slikken schatje..hmmm ik zou elke soa riskeren voor een mooie sticker!
Kus.
Hahahaquote:Op maandag 30 september 2013 01:34 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Mijn gezicht wanneer ik een prank wilde pullen, ik ook contact met dhr. Bosch heb gehad, inmiddels 2 euro heb overgemaakt, weet dat dhr. Bosch de sticker morgen naar mij opstuurt, en jij mij nu doet beseffen dat ik zaken heb gedaan met een of andere pervert.
Priceless.
[ afbeelding ]
Dinsdag is de sticker in mijn bezit. Ik verwacht je om 19:00.quote:Op maandag 30 september 2013 01:40 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahaha...
Jonge! Iedereen die seks kan krijgen in ruil voor een sticker zou dat doen toch?
Toch?
quote:Op maandag 30 september 2013 01:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Dinsdag is de sticker in mijn bezit. Ik verwacht je om 19:00.
lol, hoe dat zo?quote:Op zondag 29 september 2013 22:08 schreef no1uknow het volgende:
quote:Op maandag 30 september 2013 07:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, hoe dat zo?
Stond er een stripboek voor de deur die vroeg of je nog een gaatje had?
We krijgen regelmatig brieven van incassobureau's gericht aan een zeker persoon. Gister kregen we ineens post van een bedrijf wat promotie-artikelen maakt gericht aan '... Tattoo ..' tnv dezelfde persoon als waar we regelmatig incasso-brieven voor krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 07:48 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol, hoe dat zo?
Stond er een stripboek voor de deur die vroeg of je nog een gaatje had?
ben jy dat egt vette tattoe manquote:
Niet echt slim om dit neer te zetten, het is nu wel heel simpel om achter je woonadres te komenquote:Op maandag 30 september 2013 08:49 schreef no1uknow het volgende:
[..]
We krijgen regelmatig brieven van incassobureau's gericht aan een zeker persoon. Gister kregen we ineens post van een bedrijf wat promotie-artikelen maakt gericht aan '... Tattoo ..' tnv dezelfde persoon als waar we regelmatig incasso-brieven voor krijgen.
Deze post was allemaal gericht aan iemand met een C als voornaam. We hebben ook al vaker post gehad gericht aan Naomi en dan dezelfde achternaam als bovenstaand. Dus toen wij gingen googlen op de naam van die tattoo shop (die we hadden ontdekt door die brief met dat promotie-materiaal) kwamen we een filmpje tegen op Youtube, geupload door Naomi nogiets.
Daarin zie je een gast die getatoeëerd wordt en op een gegeven moment zie je een stukje van het balkon en dat is onmiskenbaar dit huis
lol ja al die incassobureau brieven wel ja, maar dat promotie-materiaal spul trokken we maar ff open want we waren wel nieuwsgierigquote:Op maandag 30 september 2013 08:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
[ afbeelding ]
Knap speurwerk.
Post adres onbekend retour zeker?
lekker ben tog in de bulkquote:Op maandag 30 september 2013 09:01 schreef Ethanolic het volgende:
brb 50 pizza's bestellen naar happie tattoo art
zo tering, 2 zou nog wel lukken maar 50 lol. duurt wel een week denk.quote:
Toch wel met cheese crust pizza?quote:Op maandag 30 september 2013 09:04 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zo tering, 2 zou nog wel lukken maar 50 lol. duurt wel een week denk.
Wel fast carbs, die bodem![]()
lolquote:Op maandag 30 september 2013 09:16 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Toch wel met cheese crust pizza?
[ afbeelding ]
Maar dat wilt niemand. Kijk als JB(Naomi????) dit hier neerplempte was het een ander verhaal.quote:Op maandag 30 september 2013 08:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ben jy dat egt vette tattoe man
[..]
Niet echt slim om dit neer te zetten, het is nu wel heel simpel om achter je woonadres te komen
oke?quote:Op maandag 30 september 2013 09:35 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar dat wilt niemand. Kijk als JB(Naomi????) dit hier neerplempte was het een ander verhaal.
Gheghe
Ze bedoelt dat niemand no1 zal gaan stalken. Als het mijn adres was geweest had nutty vanavond nog op de stoep gestaan snap jequote:
Jij voelt mij, zuster!quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat niemand no1 zal gaan stalken. Als het mijn adres was geweest had nutty vanavond nog op de stoep gestaan snap je
Aldus de heer Bosch a.k.a Stickermanquote:Het word tijd voor een afspraak schatje want ik ben niet meer te houden,
Ik plak een sticker op mijn lekkere lul en jij mag hem er af likken.
Graag jouw nummer voor een geile date
quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Aldus de heer Bosch a.k.a Stickerman
Nice...quote:
dit moet wel verzonnen zijn toch?quote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
helaas niet maak vanavond wel een mooi overzichtjquote:Op maandag 30 september 2013 10:28 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
dit moet wel verzonnen zijn toch?
Jij denkt echt dat ik je wil ofzo. Hella no!quote:Op maandag 30 september 2013 09:45 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ze bedoelt dat niemand no1 zal gaan stalken. Als het mijn adres was geweest had nutty vanavond nog op de stoep gestaan snap je
ahahahah hij gaat je vol nuttenquote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
haphapquote:Op maandag 30 september 2013 11:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat ik je wil ofzo. Hella no!
Wauwquote:Op maandag 30 september 2013 10:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kick je hierop?quote:
Ga lekker een NS trein koppen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
Srs. McNulty..
Get a room.
En met 'room', bedoel ik een kwaadaardige tumor.
Mirin signature brahquote:
Staat toch niks tussen wat herleidbaar is? Google maarquote:Op maandag 30 september 2013 10:22 schreef Snakey het volgende:
Geen prive shizzle stuff enzo gaarne.
Op je knieen.quote:Op maandag 30 september 2013 12:42 schreef VMSDKR het volgende:
Den Haag
Waar moet ik zijn voor die shake?
quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef Champy het volgende:
Jongens, is dit wat om mijn core te verbeteren?
http://befit2day.nl/?zanpid=1819711710240838656
Wat een heftige taal broertje, begint de tren in te slaan?quote:Op maandag 30 september 2013 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
Srs. McNulty..
Get a room.
En met 'room', bedoel ik een kwaadaardige tumor.
Verstelbaar van 1 tot 3.5kg.quote:Op maandag 30 september 2013 12:46 schreef Champy het volgende:
Jongens, is dit wat om mijn core te verbeteren?
http://befit2day.nl/?zanpid=1819711710240838656
quote:Anders dan bij training met halters of dumbells, wordt bij Kettlebell training niet slechts één bepaalde spiergroep geïsoleerd. Bij de bekendste oefeningen met de Kettlebell, zoals de "Swing", de "Clean", de "Press" en de "Snatch" train je je gehele lichaam.
Ze gaan er al van uit dat je met een ''halter'' alleen maar staat te curlen ofsoquote:Op maandag 30 september 2013 13:07 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Verstelbaar van 1 tot 3.5kg.
[..]![]()
plzquote:Op maandag 30 september 2013 13:12 schreef Dimachaerus het volgende:
krijg morgen mij cr3a10e binnen
ik voel de gains nu al
ik ben gwn rustige jonge snap je maar soms kank helemaal para wordenquote:Op maandag 30 september 2013 13:03 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wat een heftige taal broertje, begint de tren in te slaan?
Iemand probeert er met mijn schijn vandoor te gaanquote:Op maandag 30 september 2013 14:00 schreef Champy het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)teeds_accurater.html
Jij mag hem stelen van mij.quote:
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijken wie hem eerst krijgt
KLOOTZAK!
Heb je serieus 2 euro betaald ja?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 30 september 2013 14:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb je serieus 2 euro betaald ja?
Loll'd.quote:
Ik prefereer mijn eigen sigquote:
Ik weet niet, als ik die berichtjes van Fanta zo lees lijkt het me ook wel leuk een beetje te zuigen. Retour sturen en geld terugwillen omdat de sticker tijdens de verzending beschadigd is geraakt ofzo.quote:Op maandag 30 september 2013 14:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Loll'd.
Koning VMSDKR
Heb je al een doel gevonden voor je nieuwe sticker
Fanta zuigt je dop eraf voor dat ding, heb ik vernomen.quote:Op maandag 30 september 2013 14:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik weet niet, als ik die berichtjes van Fanta zo lees lijkt het me ook wel leuk een beetje te zuigen. Retour sturen en geld terugwillen omdat de sticker tijdens de verzending beschadigd is geraakt ofzo.
Welke smaak heb je?quote:Op maandag 30 september 2013 16:14 schreef robuust89 het volgende:
Dat moment dat je scoop bovenop ligt in je nieuwe pot whey
quote:Khachatur Zohrabyan - 29 september 2013 13:52
Beoordeling: 5/5
Heel tevreden!7 kilo bijgekomen in 3 weken tijd! aanrader! Chocolate cookie smaak is ook wel lekker
Ik neem aan dat hij 7 kilo spier bedoeld...quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Welke smaak heb je?
Elke keer dat twijfelen over welke smaak![]()
Heftig spul wel trouwens:
[..]
Denk een harde dreamerbulkquote:Op maandag 30 september 2013 16:48 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij 7 kilo spier bedoeld...
quote:Op maandag 30 september 2013 16:53 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Denk een harde dreamerbulk
Die reviews in het algemeen ->
" Goed spul en verteerd lkr snel. gr ger'
hoe weet je dit?quote:Op maandag 30 september 2013 15:33 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Fanta zuigt je dop eraf voor dat ding, heb ik vernomen.
Via marktplaats per brief verstuurd?quote:Op maandag 30 september 2013 17:54 schreef ChesterPerry het volgende:
heb sinds een half jaar een zakje whey besteld
Ramadan jammer dan.quote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb al sinds de ramadan geen eiwitshakie gehad. Ben ik nu al mijn gains, die ik niet heb, kwijt?
Denk persoonlijk dat al die supplementen niet echt werken op wat multivit(word je niet sterker van) en crea na dus maakt niet zo uit tis puur aanvulling van voeding, je kan ook een blikkie tonijn of kwark opvreten maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 30 september 2013 18:11 schreef G.R.S. het volgende:
Ik heb al sinds de ramadan geen eiwitshakie gehad. Ben ik nu al mijn gains, die ik niet heb, kwijt?
quote:
Neh, shakes zijn wel lekkerder dan een bakje tonijn of kwark. Ik gebruik het eerder als vervanging dan als aanvulling.quote:Op maandag 30 september 2013 18:19 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Denk persoonlijk dat al die supplementen niet echt werken op wat multivit(word je niet sterker van) en crea na dus maakt niet zo uit tis puur aanvulling van voeding, je kan ook een blikkie tonijn of kwark opvreten maar dat doe ik niet.
Gewoon, vanille.quote:Op maandag 30 september 2013 16:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Welke smaak heb je?
Elke keer dat twijfelen over welke smaak![]()
Heftig spul wel trouwens:
[..]
Wel opschieten he! Voor je het weet smelten je glutes!quote:Op maandag 30 september 2013 18:40 schreef JackieBrown het volgende:
so much rage door al die fckn proleten die met hun lelijke 14% bijtelling toyota priussen op elkaar knallen waardoor ik gewoon een uur later pas kan gaan gymmen. En het stinkt hier overal naar die fikkende avr ook
![]()
kutstad
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we're all gunna make it brah
[ Bericht 14% gewijzigd door G.R.S. op 30-09-2013 19:09:23 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.is goed voor je
quote:Op maandag 30 september 2013 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel opschieten he! Voor je het weet smelten je glutes!![]()
nieuwe progressiepicwauw egt goeie foto gr8 size lookin solid thick tight buffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we're all gunna make it brahDeathlift or Die.
Fijn bby, maar die sticker is voor mij.quote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Gesolliciteerd bij Defensie.
Doen wat je hart je ingeeft. Verliefd geworden man.
quote:
As am I.quote:
op wie?quote:Op maandag 30 september 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
Gesolliciteerd bij Defensie.
Doen wat je hart je ingeeft. Verliefd geworden man.
Op een jongen die Frodo heet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee geintje op de opleiding zelf..man man man. In love. Liefde.
quote:Op maandag 30 september 2013 20:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Op een jongen die Frodo heet.dus je stopt met school?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee geintje op de opleiding zelf..man man man. In love. Liefde.
Als ik de finish haal...dat wil zeggen alle keuringen ( zie DEF SC) haal dan stop ik met school ja.quote:
aah jammer, na al die boeken en energiequote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Als ik de finish haal...dat wil zeggen alle keuringen ( zie DEF SC) haal dan stop ik met school ja.
Beste track die hier ben in tijden ben tegen gekomen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Fijn bby, maar die sticker is voor mij.
Zat ze op de glute kickback?quote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef Montelly het volgende:
Ok chestday voor mij, zit op hoogtepunt van pomp nu. Zit hier zon blonde chick(7.5/10) hele tijd te mirren. Maar wat wil nou het geval zijn, omdat zij hele tijd zit te kijken, kijk ik ook hele tijd terug..
Resume: awkwardd
Nee, op zn leg spreaderquote:
Knoop dan gewoon een praatje aanquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef Montelly het volgende:
Ok chestday voor mij, zit op hoogtepunt van pomp nu. Zit hier zon blonde chick(7.5/10) hele tijd te mirren. Maar wat wil nou het geval zijn, omdat zij hele tijd zit te kijken, kijk ik ook hele tijd terug..
Resume: awkwardd
quote:Op maandag 30 september 2013 21:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Beste track die hier ben in tijden ben tegen gekomen.![]()
Sowieso gaat moderne muziek lekker met een vleug tradionele invloeden. A Tribe Called Red mixt deze contrasterende stijlen ook perfect.
[ afbeelding ]
Is niet van Quintino (ook al was het wel zo, Quintino maakt gebruik van Maarten Vorwerk als ghostproducer. Anyway, die track heeft MOTi bijna een jaar geleden al uitgebracht als een M.I.A. - Bad Girls bootleg. Gewoon verneukerij dus.quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef Awesome_ het volgende:
Beatdropping Monday. Ik vind dit een van de betere van Quintino. Harde drop.
Is dat niet in conflict met alles dat je op FOK leert?quote:Op maandag 30 september 2013 21:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Knoop dan gewoon een praatje aan
komt me bekend voorquote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Het is weer zo'n dag. 3500 kcals al gehad, maar het is pas half 10 en ik sterf alweer van de honger.
/dagboek
Dit klinkt echt goed vriend. Meer van dit.quote:
Klonk al wel bekend. Ben er weer ingetuind.quote:[..]
Is niet van Quintino (ook al was het wel zo, Quintino maakt gebruik van Maarten Vorwerk als ghostproducer. Anyway, die track heeft MOTi bijna een jaar geleden al uitgebracht als een M.I.A. - Bad Girls bootleg. Gewoon verneukerij dus.
eet wat druiven, doe ik ook altijd...vult ookquote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
Het is weer zo'n dag. 3500 kcals al gehad, maar het is pas half 10 en ik sterf alweer van de honger.
/dagboek
IF dan gewoon. Alles over de dag uitsmeren is alleen maar jezelf teasen. Ik als eckte endo die van 25 %BF komt ziet echt ramvol nu op 2000kcals vandaag. Wel liter kwark, maar toch. Kusje!quote:Op maandag 30 september 2013 21:40 schreef Sapstengel het volgende:
/dagboek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb geen zin in IF, teveel gedoe om dan al je maaltijden in die paar uur te passen. Ik eet liever gewoon random zooi de hele dag door.quote:Op maandag 30 september 2013 21:43 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
IF dan gewoon. Alles over de dag uitsmeren is alleen maar jezelf teasen. Ik als eckte endo die van 25 %BF komt ziet echt ramvol nu op 2000kcals vandaag. Wel liter kwark, maar toch. Kusje!
zwanger!!quote:Op maandag 30 september 2013 21:47 schreef JackieBrown het volgende:
Hahaha ik mag nog 800 kcals naar binnen werken jeej
maar ben misselijky do u h8 me god?
quote:Op maandag 30 september 2013 21:48 schreef ChesterPerry het volgende:
vandaag speculaas op, lang niet meer gehad dat is ook best lekker
i hope soquote:Op maandag 30 september 2013 21:49 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Neejo ben misselijk van de periodcramps gekkie
Ben zoo vaak door rode zee gevarenquote:
Dit doet veel met me.quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zou VMS als peetoom kiezen voor Mini-Etha.
Ik ga hem verkopen denk ik.quote:Op maandag 30 september 2013 21:52 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Komt mede dankzij die prachtige, praktische, P.I.M.P bak van je. Respect.
Solide keuze. Je gunt zo'n kleine doerak toch een echt rolmodel.quote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef JackieBrown het volgende:
Ik kies Awesome alvast als stiefpappa
GRAPJE. GRPAJE ! !quote:Op maandag 30 september 2013 21:53 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Shit, vacature is open jongens!!
Soms voel je jezelf beetje Dima, dan ga je ervoor no matter what.quote:Op maandag 30 september 2013 21:51 schreef Awesome_ het volgende:
Shit is gewoon nasty. Niks om stoer over te doen hoor.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soms voel je jezelf beetje Dima, dan ga je ervoor no matter what.
ff srs. ik schat jou twenty-ish. Hoe kun je nu als zelfrespecterend jongeman kiezen voor een station?quote:
Dat..en ze is ook nog eens mad hornyquote:Op maandag 30 september 2013 21:56 schreef JackieBrown het volgende:
[..]onbevreesd. En waarom ook niet het is gewoon natuur, beetje extra glijmiddel niks aan de hand
Die man heeft al 3 draken ter wereld gebracht.quote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ff srs. ik schat jou twenty-ish. Hoe kun je nu als zelfrespecterend jongeman kiezen voor een station?
Die auto was al jaren in familiebezit en ik kon hem voor bijna niks overnemen. Verder technisch perfect, dus ach, waarom niet.quote:Op maandag 30 september 2013 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
ff srs. ik schat jou twenty-ish. Hoe kun je nu als zelfrespecterend jongeman kiezen voor een station?
Jij laat je niet gek maken. Dat waardeer ik dan weer wel.quote:Op maandag 30 september 2013 21:58 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Die auto was al jaren in familiebezit en ik kon hem voor bijna niks overnemen. Verder technisch perfect, dus ach, waarom niet.
Ook al waardeerde jij dat niet, Awesome_. Ik ben een onafhankelijke jongen met ambitie die zich door niets of niemand van de wijs laat brengen. Een man met dromen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:00 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Jij laat je niet gek maken. Dat waardeer ik dan weer wel.
Onbevreesd, ongenaakbaar, charmant.quote:Op maandag 30 september 2013 22:02 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ook al waardeerde jij dat niet, Awesome_. Ik ben een onafhankelijke jongen met ambitie die zich door niets of niemand van de wijs laat brengen. Een man met dromen.
Wat dat betreft lijk ik wel een beetje op Carbon.
Photoshop cs6quote:Op maandag 30 september 2013 19:22 schreef Beach het volgende:
Aan welk middel zit je GRS? goede groei
mwehehehe goeie die s van de lama's !!!!!quote:Op maandag 30 september 2013 22:05 schreef VMSDKR het volgende:
Goed, genoeg over mij. Wat vinden jullie van mij?
Dem l33t fotosoep skillzzquote:
pepernoten liggen ook al een maand in de winkel he hahaquote:Op maandag 30 september 2013 21:49 schreef Ethanolic het volgende:
[..]omg speculaas zo lkr lkr lkrrrrrr
ik ga morgen home made pepernoten maken, sauwiesauwquote:Op maandag 30 september 2013 22:13 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
pepernoten liggen ook al een maand in de winkel he haha
ik ben precies wat jij wil dat ik ben bby.quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef JackieBrown het volgende:
Je bent toch niet echt zo'n "kuikentje/hertje" gast he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BEASTMODE
wat dacht je van dat je gwn es gaat werke man godverdommequote:Op maandag 30 september 2013 22:15 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
ik ga morgen home made pepernoten maken, sauwiesauw
Geen nootjes voor jou dusquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wat dacht je van dat je gwn es gaat werke man godverdomme
blakamoneyquote:Op maandag 30 september 2013 22:19 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
wat dacht je van dat je gwn es gaat werke man godverdomme
waarom zou je rode zee niet bevarenquote:Op maandag 30 september 2013 21:54 schreef Montelly het volgende:
[..]
Soms voel je jezelf beetje Dima, dan ga je ervoor no matter what.
ZMA werkt dat?quote:Op maandag 30 september 2013 22:11 schreef Awesome_ het volgende:
fckin trek-en-trees continue f5-en. Wil weten hoelaat mijn whey en ZMA komt.
NoFap + ZMA en al je meisjesstruggles zijn over vriend. Wie heeft er echte vrouwen nodig als je elke nacht in je slaap een lesbian bukkake kan bijwonen?quote:Op maandag 30 september 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ZMA werkt dat?
Ik slaap heel slecht, maar ik las dat ZMA (zink) slecht gaat met melk, 2 liter volle melk hier p/d.
Maar ik wil wel die dromen hebben die je van ZMA krijgt.
de wat?quote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
mwehehehe goeie die s van de lama's !!!!!
awarequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:22 schreef Dimachaerus het volgende:
Die gozer die die babysitter had gedaan.![]()
[..]
Zij is vies, Patrick.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
aware
[ http://img845.imageshack.us/img845/6906/tsue.jpg (copy/paste deze link) ]
quote:Op maandag 30 september 2013 18:49 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Wel opschieten he! Voor je het weet smelten je glutes!![]()
nieuwe progressiepicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we're all gunna make it brah![]()
Dat is cataboolquote:
Altijd netjes afhandelen, dit soort dingen is slecht voor je reputatie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 01:59 schreef Drinky het volgende:
Laat maar, ze vind me nu een klootzak omdat ik haar ontwijk. Probleem opgelost.
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:36 schreef star_gazer het volgende:
Eerste echte leangains cut dag vandaag... 1850kcal, U jelly?
Zuivel verslechtert de opname, dus 1 uur voor inname geen zuivel meer en erna ook niet. Innemen 30 tot 60 minuten voor slapen gaanquote:Op maandag 30 september 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ZMA werkt dat?
Ik slaap heel slecht, maar ik las dat ZMA (zink) slecht gaat met melk, 2 liter volle melk hier p/d.
ja dat werkt, al raak je er wel aan gewent. Je slaapt er dieper door...quote:Op maandag 30 september 2013 22:48 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ZMA werkt dat?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Zuivel verslechtert de opname, dus 1 uur voor inname geen zuivel meer en erna ook niet. Innemen 30 tot 60 minuten voor slapen gaan
Het scheelt inderdaad tijd; hoef me maar weinig druk te maken om eten gedurende de dagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:43 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
wees maar blij, want dat scheelt zeeeen met tijd.
net iemand van m'n gym m'n bulk food sceme gestuurd @ 4800kcal lol
En een donker bruin vermoeden zegt me dat ik na deze kut richting de 5k kan![]()
![]()
an het cutten @ 3500 - 3800
Ja. Vooral kracht gains though.quote:Maar euh Star_ketser, flinke gains gemaakt jij afgelopen tijd las ik. Low Thee my ass![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |