ik mis het spelen met straatsoldaatquote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mis de Ethanolic met BEEST-UI. Ik mis de JackieBrown met Beyonce-UI. Ik mis McNulty zonder UI, en ik mis de Jemappellefrikandelle met zijn frikandelbakje-UI en ik mis zelfs Fanta met haar Fanta-UI.
De tijd vliegt, maar wat blijft zijn de herinneringen.
Herinnering, herinnering,
Van tijden zo fijn.
Herinnert aan wat is of was,
Of hoe het had moeten zijn.
vuistdiepquote:Op zondag 29 september 2013 20:32 schreef no1uknow het volgende:
ik mis cakeman best wel diep van binnen was ook hij een goede jongen
awh gevoelige jongen ben je toch ook hequote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
Ik mis de Ethanolic met BEEST-UI. Ik mis de JackieBrown met Beyonce-UI. Ik mis McNulty zonder UI, en ik mis de Jemappellefrikandelle met zijn frikandelbakje-UI en ik mis zelfs Fanta met haar Fanta-UI.
Van tijden zo fijn.
Lieverd, je moest eens weten. Als Clark vervelend tegen je is kun je altijd bij mij komen, dat weet je hè? Want:quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
awh gevoelige jongen ben je toch ook he
Om maar even de woorden van ene Sapstengel te gebruiken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
"A shoulder to cry on will become a dick to ride on".
New is always better.quote:Op zondag 29 september 2013 20:27 schreef VMSDKR het volgende:
Van tijden zo fijn.
Welke prono zit je te pirateproxyen?quote:Op zondag 29 september 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Want wie wil dat nu niet.
Windows 7 SP1 AIO voor de laptop van mijn bro.quote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Welke prono zit je te pirateproxyen?
quote:Op zondag 29 september 2013 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
Want wie wil dat nu niet.
Geen 8.1 downloadenquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Windows 7 SP1 AIO voor de laptop van mijn bro.
COTE D'OR PALER!quote:Op zondag 29 september 2013 21:02 schreef Ethanolic het volgende:
Is dit Chinees? Laten we het even Nederlands houden.
quote:Op zondag 29 september 2013 20:55 schreef Klokov het volgende:
KLB / kan niet meer 100% functioneren dagelijks leven
Dima
Het gaat om de foto-selectie pik.quote:Op zondag 29 september 2013 21:08 schreef VMSDKR het volgende:
Wat nou, 'masterpiece'. Je hebt één plaatje werkend gekregen.
Jij was de enigequote:Op zondag 29 september 2013 21:11 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het gaat om de foto-selectie pik.
Zeg maar gewoon mooi. Je kan het best.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef JackieBrown het volgende:
Hahaha die chick, zo'n apart gezicht heeft zij. Zat in een paar geniale afleveringen van Nip/tuck
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 21:13 schreef JackieBrown het volgende:
En nu in 90210 waar Nulty haar ongetwijfeld van kent
Ik maak as we speak een bootable USB installer vanaf een Windows 8 PC. Geloof me, ik heb er spijt van dat ik die rotzooi ooit geinstalleerd heb. Ja, het is een verandering, en ja, er is mee te werken. Maar een verbetering? Welnee. Meer gekut dan ooit nu.quote:
Dat kan ik inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 21:16 schreef McNulty het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon mooi. Je kan het best.
Je klinkt als iemand die er verstand van heeft, maar waarom een foto van je scherm i.p.v. een screenshot?quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak as we speak een bootable USB installer vanaf een Windows 8 PC. Geloof me, ik heb er spijt van dat ik die rotzooi ooit geinstalleerd heb. Ja, het is een verandering, en ja, er is mee te werken. Maar een verbetering? Welnee. Meer gekut dan ooit nu.
Deze post getyped vanaf een MacBook Air.
Was te lazy om te imgurren en te croppen etc. Gewoon PicUp app op telefoon aanslingeren, plaatje schieten en hij wordt geupload en geresized.quote:Op zondag 29 september 2013 21:22 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die er verstand van heeft, maar waarom een foto van je scherm i.p.v. een screenshot?![]()
Doordat jij mijn smaak bekritiseerd. Post eens wat jij mooi vindt.quote:Op zondag 29 september 2013 21:21 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dat kan ik inderdaadmaar we weten nu wel dat wij een aardig verschillende perceptie van schoonheid hebben
Window 8 is juist perfect. Wel even start8 oid installeren zodat die zaad Metro UI weg is, want dat is wel stront. Maar buiten dat is Windows 8 gewoon een verbeterde 7.quote:Op zondag 29 september 2013 21:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik maak as we speak een bootable USB installer vanaf een Windows 8 PC. Geloof me, ik heb er spijt van dat ik die rotzooi ooit geinstalleerd heb. Ja, het is een verandering, en ja, er is mee te werken. Maar een verbetering? Welnee. Meer gekut dan ooit nu.
Deze post getyped vanaf een MacBook Air.
mag geen foto's van etha zomaar plaatsen sryquote:Op zondag 29 september 2013 21:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Doordat jij mijn smaak bekritiseerd. Post eens wat jij mooi vindt.
Vrouwen. Geen mannen hoor wtf.quote:Op zondag 29 september 2013 21:26 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
mag geen foto's van etha zomaar plaatsen sry
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot de volgende keer.
Types zoals Cassie (pre-assymcut)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen zin eigenlijk om heel veel foto's op te gaan zoeken dus verder types als charlize theron, emma stone, jennifer lawrence, meagan good, zoe saldana, jessica alba enz enz
Waarschijnlijk omdat ik hier gepost hebquote:Op zondag 29 september 2013 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom krijg ik steeds deze advertenties
[ afbeelding ]
En waarom lees ik steeds "meet your asian ladyboy today".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |