SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg jij nu eerst maar eens dat je ontgroend wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
fanta als ik meisje regel gaan we dan MVV
Moest lachen als een boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zorg jij nu eerst maar eens dat je ontgroend wordt.
Hij heeft al 15 filmpjes geupload sinds zijn "last video".quote:
Fanta is een hypocrietje; als het MVV is vindt ze mannen viessss.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
fanta als ik meisje geregeld heb gaan we dan MVV
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
Leuk zeg, dat penisprogramma. Helemaal als je die genotsknots van Etha ziet.
[ afbeelding ]
Organiseer je ook rondvaarten in die grot van je, JB?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
godverquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Ey wanneer triotje met Chrissie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zorg jij nu eerst maar eens dat je ontgroend wordt.
waarom negeer jequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ey wanneer triotje met Chrissie?
Negs is voor bèta's. Ik rock nu alleen nog maar liefkozende shit.quote:Op zondag 29 september 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey ik negeer Dimachaerus nu.
American Football is wat je zoekt vriend. Superieur aan elk andere sport qua statistiek en tactiek, explosiviteit en teamspel.quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef Push. het volgende:
Dames. Ben op zoek naar een nieuwe sport. Explosief, tactisch en teamspel als t kan. Geen voetbal of hockey.
en gemengd douchenquote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
Korfbal is wat je zoekt vriend. Superieur aan elk andere sport qua statistiek en tactiek, explosiviteit en teamspel.
waterpoloquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef Push. het volgende:
Dames. Ben op zoek naar een nieuwe sport. Explosief, tactisch en teamspel als t kan. Geen voetbal of hockey.
Dacht ik ook aan ja. Is dat blessure gevoelig voor enkels?quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
American Football is wat je zoekt vriend. Superieur aan elk andere sport qua statistiek en tactiek, explosiviteit en teamspel.
KLOOTZAK NEE...HAD MIJ DIT NIEUWS BESPAARD! #KOPINHETZANDMENTALITEIT #KITTENSZIJNFUCKINGNICEquote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.philly.com/phi(...)as-a-sad-ending.html
quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KLOOTZAK NEE...HAD MIJ DIT NIEUWS BESPAARD! #KOPINHETZANDMENTALITEIT #KITTENSZIJNFUCKINGNICE
wat doet Dima je aan? het hele weekend naar de klote.quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KLOOTZAK NEE...HAD MIJ DIT NIEUWS BESPAARD! #KOPINHETZANDMENTALITEIT #KITTENSZIJNFUCKINGNICE
pauperbuurtenquote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef IrCute het volgende:
Net even boodschappen doen, ik rijd een straat in en staan er 4 politieagenten met een geweer gericht op iemandOnly in..
policestate is coming for youquote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef IrCute het volgende:
Net even boodschappen doen, ik rijd een straat in en staan er 4 politieagenten met een geweer gericht op iemandOnly in..
Blessure is een mindset.quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja. Is dat blessure gevoelig voor enkels?
niet doen, je moet die chicks aandacht geven, yoquote:Op zondag 29 september 2013 01:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik sta trouwens best vaak tijdens het uitgaan te fokken(gun to the face)
Ik laat wel iedereen mijn account zien. Misschien dat dat helpt?quote:Op zondag 29 september 2013 01:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet doen, je moet die chicks aandacht geven, yo
nee man, als je fokt= geen aandacht voor haar, snappie?quote:Op zondag 29 september 2013 01:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik laat wel iedereen mijn account zien. Misschien dat dat helpt?
Ik proef enig cynisme. Maar als je mijn ph ook maar enkele seconden de kans geeft dan zijn het louter oneliners die mijn alphaness versterken.quote:Op zondag 29 september 2013 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hey schatje. Wil je mijn account zien?
Gebroken enkel, binnenste buitenste enkelbanden gescheurd en een pees in mn been. Twee keer eerder al gescheurde enkelbanden gehad aan mn andere voet. Tijd om andere hobby te gaan zoeken dus..quote:
dat zeg ik. Mindset. Pain is weakness leaving the body en zo.quote:Op zondag 29 september 2013 01:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Gebroken enkel, binnenste buitenste enkelbanden gescheurd en een pees in mn been. Twee keer eerder al gescheurde enkelbanden gehad aan mn andere voet. Tijd om andere hobby te gaan zoeken dus..
mee eens brahquote:Op zondag 29 september 2013 01:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat zeg ik. Mindset. Pain is weakness leaving the body en zo.
Hey ik ben accountant..quote:Op zondag 29 september 2013 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
En zij ondertussen maar sabbelen aan je account.
je bedoelt nadat het uitgemaakt is ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 04:32 schreef Awesome_ het volgende:
Als je verliefd bent en zo. Hoe kun je dan iemand toch terug halen en zo?
Nee. Net ontmoet maar she is the one. En nu?quote:Op zondag 29 september 2013 04:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt nadat het uitgemaakt is ofzo?
ja, als je verliefd bent, ben je de zak, dat merken ze gelijk, proberen toch maar the slow peace te nemen ipv the fast onequote:Op zondag 29 september 2013 04:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Net ontmoet maar she is the one. En nu?
Ow gawdd, ik kom niet meer bij, die babysitterquote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef G.R.S. het volgende:
Dima, is that you?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157216793
quote:I'm going to be honest with you man.
You'll be kissing her, with your face crushed into her massive cheeks. She's going to taste of some kind of food, because she'll have eaten very recently.
You'll awkwardly lie her back on the bed, which will be difficult as her girth prevents you from lowering her slowly. As she sinks into the mattress you'll pull down her panties and face two problems. The first is that you won't immediately be able to see anything, it will be shrouded by leg fat, which she'll resolve by spreading her legs. You'll notice that the skin between her legs is hot and damp - it doesn't get much airflow. The second problem is that when she does open her legs, you're going to get hit in the face with a stench avalanche.
You might be able to overcome this, as male hormones are powerful things. You may be able to work past it. Your biggest problem is when you bust your load. Obviously you'll have masturbated in the past, but you simply cannot comprehend the post-cum indifference that a man gets after he's had sex. At this point you'll notice the smell, but now its potency will overcome you. You'll cry for oxygen as you flop around the bed, slipping on her sweat drenched thighs. You'll throw on your pants and leave, walking quickly to your car.
The trauma isn't over, however. Upon getting home you'll be desperate for a shower, and will once again take off your pants. The smell will return. Your genitals and legs are covered in it. You'll scrub in the shower but you'll have the smell in your nostrils for the rest of your life.
God speed.
beter..quote:Op zondag 29 september 2013 05:26 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar best mooi gespierd
fuck ditquote:Op zondag 29 september 2013 11:11 schreef McNulty het volgende:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......R.I.P. Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian......
..........................1989-2011.............................
..........................Forever Mirin'...........................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
1989quote:
Die deed niet mee aan de mr O, maar aan de beachboy competitiequote:
quote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef G.R.S. het volgende:
Dima, is that you?
Ik heb grotere tieten. Voor de rest wel een lekkertjequote:
Dit is mijn persoonlijke max. Maar misschien is dat wel omdat ze een lief kopje heeft.quote:
Wat een knaltopic, en wat een vent zeg.quote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef G.R.S. het volgende:
Dima, is that you?
Ja, hangt wel van je positie af. Hoe zwaar ben je?quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja. Is dat blessure gevoelig voor enkels?
Is maar een grapje lieverd. Jij kunt sowieso een 7/10 minimaal scoren als je beetje confidence in jezelf hebtquote:
Ben ik de enige die vindt dat dit als een rechtstreekse ripoff van Deadmau5 - Strobe klinkt?quote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
Goede opbouwende muziek voor je volgende PR. Eargasm 4:29
Adonis belt?quote:Op zondag 29 september 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verder vind ik het zelf vreselijk wanneer meisjes een sterk zichtbare teardrop op hun quads hebben ofzo.
Mwaaaah. Vind beide nummers goed klinken, dus dubble the fun he.quote:Op zondag 29 september 2013 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat dit als een rechtstreekse ripoff van Deadmau5 - Strobe klinkt?
Om maar even het weer over mevrouwtje Bieringa te hebben..quote:
Domme geit, nooit meer operationeel kunnen omdat ze zonodig met dr hoofd op tv moest.quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Om maar even het weer over mevrouwtje Bieringa te hebben..
@KombijdePolitie topvoorlichting gehad bij de politieacedemie in Apeldoorn! Nu weet k eindelijk wat ik echt wil! Laat het snel 2014 zijn!..
''Nu weet ik echt wat ik wil''..Om pakweg 6 maanden later een commando te willen worden.
Vastberadenheid is ook een pre bij de KCT lijkt mij.
Terroristen lezen ook het nieuwsquote:Op zondag 29 september 2013 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Domme geit, nooit meer operationeel kunnen omdat ze zonodig met dr hoofd op tv moest.
can-do mentaliteitquote:
1.86 80kg 10%. Zou running back of wide receiver willen spelen denk ik. Moet waarschijnlijk wel nog wat aankomen.quote:Op zondag 29 september 2013 13:51 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, hangt wel van je positie af. Hoe zwaar ben je?
Jij zit toch in het leger ofzo? Hoe zou dat gaan met een vrouw als commando? Dan loopt er elke keer "iemand" 10 meter achteraan mee te hollen omdat ze de mannen niet kan bijbenen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Domme geit, nooit meer operationeel kunnen omdat ze zonodig met dr hoofd op tv moest.
Denk je ja?quote:Op zondag 29 september 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dit is mijn persoonlijke max. Maar misschien is dat wel omdat ze een lief kopje heeft.
Verder vind ik het zelf vreselijk wanneer meisjes een sterk zichtbare teardrop op hun quads hebben ofzo.
[..]
Wat een knaltopic, en wat een vent zeg.Ik blijf liever mijn hele leven maagd dan seks te hebben met dat 'ding', laat staan er je maagdelijkheid aan verliezen.
![]()
Nee Dima, ik denk dat je daarvoor nog beter tussen de haikubekladde benen van Angel-TjapTjoyToyBoy terecht kan.
Iemand in dit topic vond asians op 12-jarige jongens lijken. Ik ga niet zeggen wie het was, maar het was Sapstengel.quote:
Okay het is een vraag aan dikke henk maar toch.quote:Op zondag 29 september 2013 17:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Jij zit toch in het leger ofzo? Hoe zou dat gaan met een vrouw als commando? Dan loopt er elke keer "iemand" 10 meter achteraan mee te hollen omdat ze de mannen niet kan bijbenen.
Moet ik nu huilen of wat?quote:Op zondag 29 september 2013 17:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iemand in dit topic vond asians op 12-jarige jongens lijken. Ik ga niet zeggen wie het was, maar het was Sapstengel.
Nee joh.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Is het vrouwelijk?quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef VMSDKR het volgende:
Ik moet tot 23:00 werken en ik zit opgezadeld met een 16-jarig stagelopertje. FML.
Het is mannelijk. En ik wil dat je dat soort taal niet bezigt.quote:Op zondag 29 september 2013 17:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Is het vrouwelijk?
Gewoon neuken dan.
Als het mannelijk is ook...lekker op zijn Grieks.
Hahahha teringquote:Op zondag 29 september 2013 17:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Iemand in dit topic vond asians op 12-jarige jongens lijken. Ik ga niet zeggen wie het was, maar het was Sapstengel.
quote:Op zondag 29 september 2013 09:14 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ow gawdd, ik kom niet meer bij, die babysitter![]()
![]()
He made it.quote:Well last night was a strange one. I pulled up to her address and it was a runned down apartment. As I walked in I felt like I was going to get killed or something. I knocked on the door and one of her KIDS answered the door. Asked him if his room was around and he said she would be back soon. So I called her, got no answer. So I waited outside and after a good 35-40 minutes I spotted her walking with some dude. After they walked in I waited 10 minutes and called her home phone. Her kid picked up and said she was in the other room busy. So now I don't know what the **** is going. So I told the kid to his mom know I'm outside walking and that we had a date set for 8, but now its well past 9. Kid says ok and hangs up. Me like the dumbass I am waited outside for at least an hour until I saw the guy leave the apartment. At this point I still didn't caught what was going on yet. Waited another 5, called and got told to come in. Kids answers the door and tells me she is in her room. I opened the door and it was 20 times worse than any of you could imagine. The room was a mess and muggy. Bed looked like it was never washed. She was getting dressed as I walked in and we started talking and what not. After a good 15 minutes she made a move on me and pulled my pants off. I couldn't get hard for the life of me. So she started to undress and this was the point that I wished I listened to you guys about not doing this. Her stomach was like if you put your hand in the middle of it and pulled it thats how it stayed it was just rolls of fat hanging. Then I saw the ugliest tits I've ever seen. They were sagging and uneven with big brown nips. At this point I wanted to leave. Than she took her pants of and I looked once and never again. I truly can not describe how it looked tbh. She started to suck my cock and after awhile I managed to get hard. Went in without a condom and she did the rest. I lasted pretty much 10 minutes before I came in her. After that I said I had to go. Got dressed and ran out and went for a good drive to clear my head. I'm still sick to my stomach.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:14 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee joh.Ben het overigens wel met hem mee eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jij niet kunnen he.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Respect.
Geen woorden maar daden.
Blauw/mintgroenquote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Fanta-stick het volgende:
Hey ik heb een zware issue.
Ik weet niet welke kleur nagellak ik op mijn tenen moet doen..
Ja, zonder rubbertjequote:
u wot m8quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Respect.
Geen woorden maar daden.
Ging over meisjes trouwens.quote:Op zondag 29 september 2013 17:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ben het overigens wel met hem mee eens.
Je hebt geen eens een foto gezien, maar dank je, wat liefquote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef VMSDKR het volgende:
AJ, jij ziet er niet uit als een jongetje vind ik.
Als je die kop op het lijf van een varkentje zou zetten dan zou je denken dat het beestje ziek was.quote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, zonder rubbertje
[..]
u wot m8
[ afbeelding ]
Ik heb wel een foto van je gezien, geen dank.quote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je hebt geen eens een foto gezien, maar dank je, wat lief
Hmmm....is dat niet te zomers?quote:
Plain nasty gewoon dat haar vaginawand zijn schacht raakte.quote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, zonder rubbertje
[..]
u wot m8
[ afbeelding ]
Toen ik 14 was en net op fok zat zekerquote:Op zondag 29 september 2013 17:24 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van je gezien, geen dank.
Nee, twee weken geleden ofzo.quote:Op zondag 29 september 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen ik 14 was en net op fok zat zeker
Vind je?(mintgroen wel ja)quote:Op zondag 29 september 2013 17:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hmmm....is dat niet te zomers?
[..]
Plain nasty gewoon dat haar vaginawand zijn schacht raakte.
Het zou lullig zijn als ik nu zou vertellen wie dat gedaan heeft.quote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wie heeft me verraden en foto doorgestuurd naar jou dan?
stuur is naar mij doorquote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het zou lullig zijn als ik nu zou vertellen wie dat gedaan heeft.
Nee joh, vertel maar.quote:Op zondag 29 september 2013 17:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het zou lullig zijn als ik nu zou vertellen wie dat gedaan heeft.
quote:.. I couldn't get hard for the life of me. So she started to undress and this was the point that I wished I listened to you guys about not doing this. Her stomach was like if you put your hand in the middle of it and pulled it thats how it stayed it was just rolls of fat hanging. Then I saw the ugliest tits I've ever seen....
80kg is prima voor RB/WR, wat massa is nooit weg maar je moet wel een goed overwogen keuze maken met betrekking tot snelheid, behendigheid en massa. Er zijn running backs die mensen op hun rug meeslepen en er dwars doorheen lopen en ook rbs die overal omheen en tussendoor lopen.quote:Op zondag 29 september 2013 17:08 schreef Push. het volgende:
[..]
1.86 80kg 10%. Zou running back of wide receiver willen spelen denk ik. Moet waarschijnlijk wel nog wat aankomen.
quote:I spotted her walking with some dude. Me like the dumbass I am waited outside for at least an hour until I saw the guy leave the apartment
Nee, jij bent een viezerik.quote:
Nee joh, dat kan ik niet maken. Niemand heeft trouwens wat doorgestuurd. Ik zag je Whatsappfoto alleen.quote:
Zonder condoom is nog wel het ergstequote:
Jaja.quote:Op zondag 29 september 2013 17:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nee, jij bent een viezerik.
[..]
Nee joh, dat kan ik niet maken. Niemand heeft trouwens wat doorgestuurd. Ik zag je Whatsappfoto alleen.
Wat als ze nou een hele opgewekte, spontane en vrolijke persoonlijkheid heeft?quote:Op zondag 29 september 2013 17:22 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ja, zonder rubbertje
[..]
u wot m8
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 september 2013 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
Die gozer zijn stats ook:
Stats: 6'4", 197 lbs @ 6% bf.
So confused right now.
Hmm hou niet van paars en glitters..quote:Op zondag 29 september 2013 17:26 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Vind je?(mintgroen wel ja)
Ik heb nu donkerpaars met glitters, is ook leuk.
Lijkt me sterk...kijk maar naar die boom achter het tuinhuisje..die groeien hier niet.quote:
Ah lul niet joh met je eigen huis en tuin bomenkennis. Je ziet alleen de stam.quote:Op zondag 29 september 2013 17:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Lijkt me sterk...kijk maar naar die boom achter het tuinhuisje..die groeien hier niet.
Mijn hamstrings zijn kapohott.
Mooi ding hoor. Ik krijg nu ineens zin om die dontevenreply.com-shit te doenquote:Op zondag 29 september 2013 17:31 schreef Fanta-stick het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Zal ik ik kopen jongens?
en nu ben je 15? en heul groot!quote:Op zondag 29 september 2013 17:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Toen ik 14 was en net op fok zat zeker
quote:Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah lul niet joh met je eigen huis en tuin bomenkennis. Je ziet alleen de stam.
Moet ik jou eens anaal vernederen jongeman!quote:Op zondag 29 september 2013 17:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ah lul niet joh met je eigen huis en tuin bomenkennis. Je ziet alleen de stam.
Hahaha doe alsjeblieft.quote:Op zondag 29 september 2013 17:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Mooi ding hoor. Ik krijg nu ineens zin om die dontevenreply.com-shit te doen
Ja true. Ben heel explosief en behendig, dus m'n speelstijl zal wel op t laatste uitkomen. Maar aan de andere kant moet je wel genoeg massa hebben om de klappen van de centres op te kunnen vangen etc.quote:Op zondag 29 september 2013 17:28 schreef Klokov het volgende:
[..]
80kg is prima voor RB/WR, wat massa is nooit weg maar je moet wel een goed overwogen keuze maken met betrekking tot snelheid, behendigheid en massa. Er zijn running backs die mensen op hun rug meeslepen en er dwars doorheen lopen en ook rbs die overal omheen en tussendoor lopen.
quote:Op zondag 29 september 2013 17:39 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Moet ik jou eens anaal vernederen jongeman!
[..]
Hahaha doe alsjeblieft.
Nu is het afwachten jongens!quote:Uw reactie op 'korps mariniers sticker'
Beste,
Allereerst wil ik u complimenteren met deze prachtige sticker. Dit stuk heeft een bepaalde schoonheid die zijn weerga niet kent. Voor dat ik verder kan gaan met de daadwerkelijke aankoop heb ik nog aantal vragen over de staat van het door uw te koop gestelde product. Is de sticker nog in het bezit van een 'achterkantje' waardoor de plakbaarheid niet verloren is gegaan? Heeft de sticker nog verdere schade die zo op de foto niet te zien is?
Ik hoop gauw iets van u te mogen vernemen zodat we zo snel mogelijk met de transactie verder kunnen gaan.
Groet.
Awesome_
GEINTERESSEERDE
Nee bijna 17quote:
Hmm, het is een collage van 4 foto's.quote:Op zondag 29 september 2013 17:30 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het was een collage van 3 foto's in één foto. Maar dan niet.
Je wil te snel VMS. Dit kunstwerk moet 'losgeweekt' van de huidige eigenaar. Dit geschiedt middels een band op te bouwen. Tevens gaat de hele ruil van mijn twee euro niet door voor de sticker als deze bijvoorbeeld geen achterkantje zou hebben. 'First things, first' dus.quote:Op zondag 29 september 2013 17:52 schreef VMSDKR het volgende:
Je hebt niet gevraagd of verzekerd verzenden tot de mogelijkheden behoort? DOM.
Oh, het is alweer even geleden. Ja, maar ook meteen weer verwijderd, dus een leuk whatsappgesprek zit er niet meer in.quote:Op zondag 29 september 2013 17:51 schreef Angel-Joy het volgende:
Hmm, het is een collage van 4 foto's.
Maar je zit in de buurt.
Heb je mijn nummer gekregen van een fokker of?
Je hebt gelijk. Ik hanteer een andere strategie maar ik vind het mooi om te zien hoe iemand anders zaken doet.quote:Op zondag 29 september 2013 17:55 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Je wil te snel VMS. Dit kunstwerk moet 'losgeweekt' van de huidige eigenaar. Dit geschiedt middels een band op te bouwen. Tevens gaat de hele ruil van mijn twee euro niet door voor de sticker als deze bijvoorbeeld geen achterkantje zou hebben. 'First things, first' dus.
quote:If you guys truly think shes that bad than maybe you'll understand why im going for her. Just here me out.
I made an account on meetme a few months back in my first ever attempt at getting laid. Tried matching up with girls, liked every single profile and never got liked back. Signed out for two weeks and had a friend request so i added her and we started to talk and what not. She had no pictures on her profile so i had to talk her into sending me some and we traded pics.
After i received the pictures i just said **** it and asked if she wanted to meet up. Her response "your not really my type" this really destroyed me. Here is her pictures.....
Oh dan klopt het wel dat het een collage was van 3 foto's.quote:Op zondag 29 september 2013 17:56 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Oh, het is alweer even geleden. Ja, maar ook meteen weer verwijderd, dus een leuk whatsappgesprek zit er niet meer in.
Dan ben ik maar oppervlakkig, uiterlijk voor innerlijk.quote:Op zondag 29 september 2013 17:59 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens, het gaat om haar innerlijk
Minus 9000 wordt het dan. Nie moeilijk doen.quote:
Dus je hebt liever een lekkere chick, maar met een kut innerlijk dan een gemiddelde chick?quote:Op zondag 29 september 2013 18:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan ben ik maar oppervlakkig, uiterlijk voor innerlijk.
Heb je nou net die sig in elkaar gezet joh?quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef McNulty het volgende:
[..]
Minus 9000 wordt het dan. Nie moeilijk doen.
Gemiddeld is anders dan dat gedrocht van net.quote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een lekkere chick, maar met een kut innerlijk dan een gemiddelde chick?
Als ze heel lief is en wat afvalt, langs een plastische chirurg gaat, valt ze best meequote:Op zondag 29 september 2013 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Gemiddeld is anders dan dat gedrocht van net.
Als als als, daar kan ik niks meequote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ze heel lief is en wat afvalt, langs een plastische chirurg gaat, valt ze best mee
jaquote:Op zondag 29 september 2013 18:02 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dus je hebt liever een lekkere chick, maar met een kut innerlijk dan een gemiddelde chick?
quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Als ze heel lief is en wat afvalt, langs een plastische chirurg gaat, valt ze best mee
quote:Op zondag 29 september 2013 18:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Daar kan je niet op fappen bedoel je?
Daag, GYM is 18+quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef McNulty het volgende:
Ik wil ff mededelen dat Angel-Joy nu officeel bij the gym hoort.
Oke, ga maar weer verder luitjes.
Ik hou niet zo van sc's.quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef McNulty het volgende:
NOU TIEFT DAN MOARR GAU OP DOAN!!!quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van sc's.
Kliekjes
Je bent zelf nog niet eens toegelaten.quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef McNulty het volgende:
ik snap hem niet maar grieken sowiesoquote:Op zondag 29 september 2013 18:08 schreef VMSDKR het volgende:
In Griekenland hebben we ook een mooi gezegde; vrij vertaald:
"Als vlinders niet als rupsen het levenslicht zagen, zagen wij geen vlinders in ons levenslicht."
Al komt hij in het Nederlands niet zo goed uit de verf moet ik zeggen.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
Dit is niet zomaar een SC. Dit is een van de betere SC's van FOK!. Zo niet de beste.
Haha, je bent nog steeds mad omdat ik je bomenkennis in twijfel trok.quote:Op zondag 29 september 2013 18:10 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
ik snap hem niet maar grieken sowieso!!
zitten ook alleen hommotjes inquote:
Welkom Angel-Joy! Je mag in de hoek met telramen, blokken en rammelaars. Bendoe en Pastapipos zijn vaste klant!quote:Op zondag 29 september 2013 18:09 schreef McNulty het volgende:
Nu gedraag je je als een irritant jongetje. Hhihi snap je hem? Jongetje.quote:
gvd.quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nu gedraag je je als een irritant jongetje. Hhihi snap je hem? Jongetje.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Welkom Angel-Joy! Je mag in de hoek met telramen, blokken en rammelaars. Bendoe en Pastapipos zijn vaste klant!
Nee ik snap hem niet, leg uit???quote:Op zondag 29 september 2013 18:12 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nu gedraag je je als een irritant jongetje. Hhihi snap je hem? Jongetje.
Awesome altijd die zo schijnheilig loopt na te trappenquote:
Waarom heb je geen UI meer lieverd? Is dat ook onderdeel van je minder-fokken-plan (dat vooralsnog, tot mijn grote opluchting, niet erg succesvol blijkt?)quote:Op zondag 29 september 2013 18:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Niks is liever dan puppies poging tot
blaffen te horen doen. Verder heb ik een hekel aan smerige harige beesten in minder dan een 10 meter straal van mijn kleding, bed of tapijt.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Waarom heb je geen UI meer lieverd? Is dat ook onderdeel van je minder-fokken-plan (dat vooralsnog, tot mijn grote opluchting, niet erg succesvol blijkt?)
studie, als je defensie gaat doen zijn we geen bffs meer.quote:Op zondag 29 september 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Morgen definitieve keuze maken defensie of studie.
Ik zou eerst studeren.quote:Op zondag 29 september 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
Morgen definitieve keuze maken defensie of studie.
Fanta bby die leven is van jw. Laat je niet gekk makn door dese mensun. Jou die leven, jou die pad. En die moet jei zelf kiezun. Weetjuh.quote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef IrCute het volgende:
[..]
studie, als je defensie gaat doen zijn we geen bffs meer.
Het gaat om de toekomst van dat meisje. Laten we voor één keer dit soort gekke praat even achterwege laten.quote:Op zondag 29 september 2013 18:25 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fanta bby die leven is van jw. Laat je niet gekk makn door dese mensun. Jou die leven, jou die pad. En die moet jei zelf kiezun. Weetjuh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is vast een Griek. Die liepen namelijk ook keihard te liegen over hun staatschuld bij de toetreding bij de EU.quote:
Dat wel, maar ik ken dat meiske verder niet dus ik was mijn handen in onschuld.quote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef McNulty het volgende:
[..]
Het is vast een Griek. Die liepen namelijk ook keihard te liegen over hun staatschuld bij de toetreding bij de EU.
Je kan gewoon Sherlocken op Angel-*, dan pakt hij alles. Wildcard jwz.quote:Op zondag 29 september 2013 18:23 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Alsof ik sherlock op Angel-tsjaptsjoyboy.
quote:Op zondag 29 september 2013 18:27 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het gaat om de toekomst van dat meisje. Laten we voor één keer dit soort gekke praat even achterwege laten.Fanta, laat VSFSDFDS met zijn grappen en grollen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat ik jou duidelijk wil maken is dat je maar een leven hebt meid. Maak de keuze waar jij je het best bij voelt. Dan komt alles goed en dan valt alles op z'n plek.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Oh.quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je kan gewoon Sherlocken op "Angel-*", dan pakt hij alles. Wildcard jwz.
Ja, dat zei ik.quote:Op zondag 29 september 2013 18:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Fanta, laat VSFSDFDS met zijn grappen en grollen.
Wat ik jou duidelijk wil maken is dat je maar een leven hebt meid. Maak de keuze waar jij je het best bij voelt. Dan komt alles goed en dan valt alles op z'n plek.
Fanta gaat niet voor het grote geld heb ik mij laten vertellen. Zij gaat voor de grote dollo.quote:Op zondag 29 september 2013 18:31 schreef Klokov het volgende:
Ik zou gewoon fit blijven en een rijke man versieren Fanta.
Wat verdient dat?quote:Op zondag 29 september 2013 18:33 schreef Beach het volgende:
Of wordt zo'n Instagram model, de nieuwe Angie.
Die filmquote:
Amerika is de crisis niet bespaard gebleven zo te horen. Woon je in Detroit?quote:Op zondag 29 september 2013 18:38 schreef IrCute het volgende:
DIma zou jij voor mijn camshows betalen?
Nee,in de buurt van Philadelphia.quote:Op zondag 29 september 2013 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Amerika is de crisis niet bespaard gebleven zo te horen. Woon je in Detroit?
neequote:Op zondag 29 september 2013 18:38 schreef IrCute het volgende:
DIma zou jij voor mijn camshows betalen?
wor je gelijk beschote joh.quote:Op zondag 29 september 2013 18:45 schreef IrCute het volgende:
Ik kom eigenlijk nooit in Philadelphia zelf
Voor jou bby.quote:
Schreeuw dit en dan worden jullie vriendjes: I LOVE U 'MURICA!!!! DIE FUKKIN TERRRST DAMN YOU SONNAMABITCHES!!!! OBAMA TRAITORRR!!!!quote:Op zondag 29 september 2013 18:50 schreef IrCute het volgende:
Ik heb ruzie met een redneck met NRA stickers op zijn truck en een confederate flag, mijn leven is niet meer zeker als ik aan het hardlopen ben en langs zijn huis komstruggles in de usa
Half miljoen dollar dat is zo'n 35 euro met de huidige wisselkoers. Klopt dat?quote:Op zondag 29 september 2013 18:55 schreef IrCute het volgende:
Die kkredneck zit iedere dag in zijn driveway zijn truck 30min lang te revven en gaat dan rondracen in de buurt met zijn kuttruck, ik was mijn hond aan het uitlaten en stak over en hij reed mij bijna aan omdat hij een stopbord negeerde, sindsdien hebben mijn schoonouders al 2x de politie gebeld voor geluidsoverlast (die truck maakt echt belachelijk veel lawaai) en nu issie boos en kwam zijn vader naar buiten met een zaklamp en honkbalknuppel toen ik om 10 uur savonds aan het hardlopen was samen met mijn schoonbroer
Ja nogal wiedes als jij hem belooft af te sucken. Daar kan ik niet aan tippen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Kijken wie hem eerst krijgt
KLOOTZAK!
Wie zegt dat ik hem geen 4 zakken Surinaamse rijst ga bezorgen?quote:Op zondag 29 september 2013 19:20 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ja nogal wiedes als jij hem belooft af te sucken. Daar kan ik niet aan tippen.
Flikker toch op kutwijf. Met je kankerrijstquote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik hem geen 4 zakken Surinaamse rijst ga bezorgen?
Is toch ook natura?
Beat dat motherfucker.quote:Op zondag 29 september 2013 19:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Flikker toch op kutwijf. Met je kankerrijst
Racistquote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is dit? En wie is die Chinees nou weer? We hebben hier al haast alle stereotypes, een Chinees hoef ik er echt niet bij
CHOCOLATEFUCKER!!!quote:Op zondag 29 september 2013 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Turkije!!!!
ik ga jou alle toegang blokkeren tot cammodels via je ip adresquote:Op zondag 29 september 2013 19:47 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Alle Marokkanen terug naar Turkije!!!!
Please, don'tquote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga jou alle toegang blokkeren tot cammodels via je ip adres
kon dat maar, waren we van al die smerige pop ups af..quote:Op zondag 29 september 2013 19:50 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga jou alle toegang blokkeren tot cammodels via je ip adres
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |