SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zorg jij nu eerst maar eens dat je ontgroend wordt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
fanta als ik meisje regel gaan we dan MVV
Moest lachen als een boer met kiespijn.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zorg jij nu eerst maar eens dat je ontgroend wordt.
Hij heeft al 15 filmpjes geupload sinds zijn "last video".quote:
Fanta is een hypocrietje; als het MVV is vindt ze mannen viessss.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
fanta als ik meisje geregeld heb gaan we dan MVV
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
Leuk zeg, dat penisprogramma. Helemaal als je die genotsknots van Etha ziet.
[ afbeelding ]
Organiseer je ook rondvaarten in die grot van je, JB?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
godverquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef VMSDKR het volgende:
[ afbeelding ]
Ey wanneer triotje met Chrissie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zorg jij nu eerst maar eens dat je ontgroend wordt.
waarom negeer jequote:Op zaterdag 28 september 2013 23:46 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ey wanneer triotje met Chrissie?
Negs is voor bèta's. Ik rock nu alleen nog maar liefkozende shit.quote:Op zondag 29 september 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hey ik negeer Dimachaerus nu.
American Football is wat je zoekt vriend. Superieur aan elk andere sport qua statistiek en tactiek, explosiviteit en teamspel.quote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef Push. het volgende:
Dames. Ben op zoek naar een nieuwe sport. Explosief, tactisch en teamspel als t kan. Geen voetbal of hockey.
en gemengd douchenquote:Op zondag 29 september 2013 00:35 schreef Ethanolic het volgende:
Korfbal is wat je zoekt vriend. Superieur aan elk andere sport qua statistiek en tactiek, explosiviteit en teamspel.
waterpoloquote:Op zondag 29 september 2013 00:08 schreef Push. het volgende:
Dames. Ben op zoek naar een nieuwe sport. Explosief, tactisch en teamspel als t kan. Geen voetbal of hockey.
Dacht ik ook aan ja. Is dat blessure gevoelig voor enkels?quote:Op zondag 29 september 2013 00:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
American Football is wat je zoekt vriend. Superieur aan elk andere sport qua statistiek en tactiek, explosiviteit en teamspel.
KLOOTZAK NEE...HAD MIJ DIT NIEUWS BESPAARD! #KOPINHETZANDMENTALITEIT #KITTENSZIJNFUCKINGNICEquote:Op zondag 29 september 2013 01:02 schreef Dimachaerus het volgende:
http://www.philly.com/phi(...)as-a-sad-ending.html
quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KLOOTZAK NEE...HAD MIJ DIT NIEUWS BESPAARD! #KOPINHETZANDMENTALITEIT #KITTENSZIJNFUCKINGNICE
wat doet Dima je aan? het hele weekend naar de klote.quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
KLOOTZAK NEE...HAD MIJ DIT NIEUWS BESPAARD! #KOPINHETZANDMENTALITEIT #KITTENSZIJNFUCKINGNICE
pauperbuurtenquote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef IrCute het volgende:
Net even boodschappen doen, ik rijd een straat in en staan er 4 politieagenten met een geweer gericht op iemandOnly in..
policestate is coming for youquote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef IrCute het volgende:
Net even boodschappen doen, ik rijd een straat in en staan er 4 politieagenten met een geweer gericht op iemandOnly in..
Blessure is een mindset.quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja. Is dat blessure gevoelig voor enkels?
niet doen, je moet die chicks aandacht geven, yoquote:Op zondag 29 september 2013 01:30 schreef Awesome_ het volgende:
Ik sta trouwens best vaak tijdens het uitgaan te fokken(gun to the face)
Ik laat wel iedereen mijn account zien. Misschien dat dat helpt?quote:Op zondag 29 september 2013 01:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
niet doen, je moet die chicks aandacht geven, yo
nee man, als je fokt= geen aandacht voor haar, snappie?quote:Op zondag 29 september 2013 01:36 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik laat wel iedereen mijn account zien. Misschien dat dat helpt?
Ik proef enig cynisme. Maar als je mijn ph ook maar enkele seconden de kans geeft dan zijn het louter oneliners die mijn alphaness versterken.quote:Op zondag 29 september 2013 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
Hey schatje. Wil je mijn account zien?
Gebroken enkel, binnenste buitenste enkelbanden gescheurd en een pees in mn been. Twee keer eerder al gescheurde enkelbanden gehad aan mn andere voet. Tijd om andere hobby te gaan zoeken dus..quote:
dat zeg ik. Mindset. Pain is weakness leaving the body en zo.quote:Op zondag 29 september 2013 01:46 schreef Push. het volgende:
[..]
Gebroken enkel, binnenste buitenste enkelbanden gescheurd en een pees in mn been. Twee keer eerder al gescheurde enkelbanden gehad aan mn andere voet. Tijd om andere hobby te gaan zoeken dus..
mee eens brahquote:Op zondag 29 september 2013 01:49 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
dat zeg ik. Mindset. Pain is weakness leaving the body en zo.
Hey ik ben accountant..quote:Op zondag 29 september 2013 01:44 schreef Stereotomy het volgende:
En zij ondertussen maar sabbelen aan je account.
je bedoelt nadat het uitgemaakt is ofzo?quote:Op zondag 29 september 2013 04:32 schreef Awesome_ het volgende:
Als je verliefd bent en zo. Hoe kun je dan iemand toch terug halen en zo?
Nee. Net ontmoet maar she is the one. En nu?quote:Op zondag 29 september 2013 04:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je bedoelt nadat het uitgemaakt is ofzo?
ja, als je verliefd bent, ben je de zak, dat merken ze gelijk, proberen toch maar the slow peace te nemen ipv the fast onequote:Op zondag 29 september 2013 04:41 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Nee. Net ontmoet maar she is the one. En nu?
Ow gawdd, ik kom niet meer bij, die babysitterquote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef G.R.S. het volgende:
Dima, is that you?
http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=157216793
quote:I'm going to be honest with you man.
You'll be kissing her, with your face crushed into her massive cheeks. She's going to taste of some kind of food, because she'll have eaten very recently.
You'll awkwardly lie her back on the bed, which will be difficult as her girth prevents you from lowering her slowly. As she sinks into the mattress you'll pull down her panties and face two problems. The first is that you won't immediately be able to see anything, it will be shrouded by leg fat, which she'll resolve by spreading her legs. You'll notice that the skin between her legs is hot and damp - it doesn't get much airflow. The second problem is that when she does open her legs, you're going to get hit in the face with a stench avalanche.
You might be able to overcome this, as male hormones are powerful things. You may be able to work past it. Your biggest problem is when you bust your load. Obviously you'll have masturbated in the past, but you simply cannot comprehend the post-cum indifference that a man gets after he's had sex. At this point you'll notice the smell, but now its potency will overcome you. You'll cry for oxygen as you flop around the bed, slipping on her sweat drenched thighs. You'll throw on your pants and leave, walking quickly to your car.
The trauma isn't over, however. Upon getting home you'll be desperate for a shower, and will once again take off your pants. The smell will return. Your genitals and legs are covered in it. You'll scrub in the shower but you'll have the smell in your nostrils for the rest of your life.
God speed.
beter..quote:Op zondag 29 september 2013 05:26 schreef IrCute het volgende:
[ afbeelding ]
Vind haar best mooi gespierd
fuck ditquote:Op zondag 29 september 2013 11:11 schreef McNulty het volgende:
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
.......R.I.P. Aziz "Zyzz" Sergeyevich Shavershian......
..........................1989-2011.............................
..........................Forever Mirin'...........................
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
1989quote:
Die deed niet mee aan de mr O, maar aan de beachboy competitiequote:
quote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef G.R.S. het volgende:
Dima, is that you?
Ik heb grotere tieten. Voor de rest wel een lekkertjequote:
Dit is mijn persoonlijke max. Maar misschien is dat wel omdat ze een lief kopje heeft.quote:
Wat een knaltopic, en wat een vent zeg.quote:Op zondag 29 september 2013 08:45 schreef G.R.S. het volgende:
Dima, is that you?
Ja, hangt wel van je positie af. Hoe zwaar ben je?quote:Op zondag 29 september 2013 01:03 schreef Push. het volgende:
[..]
Dacht ik ook aan ja. Is dat blessure gevoelig voor enkels?
Is maar een grapje lieverd. Jij kunt sowieso een 7/10 minimaal scoren als je beetje confidence in jezelf hebtquote:
Ben ik de enige die vindt dat dit als een rechtstreekse ripoff van Deadmau5 - Strobe klinkt?quote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef G.R.S. het volgende:
Goede opbouwende muziek voor je volgende PR. Eargasm 4:29
Adonis belt?quote:Op zondag 29 september 2013 13:37 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Verder vind ik het zelf vreselijk wanneer meisjes een sterk zichtbare teardrop op hun quads hebben ofzo.
Mwaaaah. Vind beide nummers goed klinken, dus dubble the fun he.quote:Op zondag 29 september 2013 15:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vindt dat dit als een rechtstreekse ripoff van Deadmau5 - Strobe klinkt?
Om maar even het weer over mevrouwtje Bieringa te hebben..quote:
Domme geit, nooit meer operationeel kunnen omdat ze zonodig met dr hoofd op tv moest.quote:Op zondag 29 september 2013 16:47 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Om maar even het weer over mevrouwtje Bieringa te hebben..
@KombijdePolitie topvoorlichting gehad bij de politieacedemie in Apeldoorn! Nu weet k eindelijk wat ik echt wil! Laat het snel 2014 zijn!..
''Nu weet ik echt wat ik wil''..Om pakweg 6 maanden later een commando te willen worden.
Vastberadenheid is ook een pre bij de KCT lijkt mij.
Terroristen lezen ook het nieuwsquote:Op zondag 29 september 2013 17:02 schreef fathank het volgende:
[..]
Domme geit, nooit meer operationeel kunnen omdat ze zonodig met dr hoofd op tv moest.
can-do mentaliteitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |