SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 01-10-2013 15:23:33 ]![]()
Mooie tijd Tara! Welke garmin is dat? Lijkt me wel vrij groot, gezien ik vrij smalle polsen heb. Is dat niet onhandig of geeft foto vertekend beeld?
OFF-topic: Ook best mooie & scherpe foto, genomen met een smartphone? Zo ja, welke?![]()
310xt. Ik heb ook niet echt brede polsen, twijfelde eerst ook, maar hij zit prima. Fijn ding!quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef minimaLL het volgende:
Mooie tijd Tara! Welke garmin is dat? Lijkt me wel vrij groot, gezien ik vrij smalle polsen heb. Is dat niet onhandig of geeft foto vertekend beeld?
OFF-topic: Ook best mooie & scherpe foto, genomen met een smartphone? Zo ja, welke?![]()
Foto is van iPhone 4s. Met buitenlicht mooie foto's, binnen met weinig licht is het wat minder.quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef minimaLL het volgende:
Distance: 23.06 km
Time: 2:21:41
Avg Speed: 9.8 km/h
Calories: 1,781 C
Ik heb mijn HM record verbeterd (van de HM van Eindhoven van vorig jaarAlleen erkent Endomondo dat nog niet, stom ding
)
Wat een mooie routeIk ben over de Groote Heide gegaan, ri. valkenswaard. Bijna alleen maar verhard fietspad (hou ik van). Veel dagjesmensen en fietsende bejaarden, een enkele mede hardloper en prachtige heide
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Grr tussentijden van de herfstloop worden niet vermeld bij de uitslagen, maar ik denk wel dat ik negatief gesplit heb. Officiele tijd 47:27, dat is 8 seconden boven PR. De loop op zich was leuk kleinschalig, beetje asfalt, iets meer onverhard. Eigenlijk zou er handgeklokt worden gelopen in drie startvakken, waarbij het langzaamste(!) vak alles langzamer dan 45 minuten zou zijn. Met de chip die op het allerlaatst diir run2day gesponsord werd vervielen de startvakken. Ietwat geintimideerd door de 45-minuten-indicatie ben ik wat achteraan gestart. Dat bleek uiteindelijk helemaal niet nodig, want ik heb vanaf de start alleen nog maar mensen ingehaald. Erg veel vertraging leverde dat niet op omdat het een kleinschalig loopje was.
Het parcours zat creatief in elkaar. De 5 en 10 startten tegelijk Vlak na de start ging de 5km rechtsaf voor een rondje, en de 10km linksaf voor een rondje van ook 5km. Bij de finish finishten de deelnemers aan de 5, en de 10 ging daarna rechtsaf om ook het rondje van de 5 te lopen. De 10 km liep dus een soort achtje. Meestal lopen de kortere afstanden het eerste stuk van de langere afstanden, hier het laatste stuk. Groot voordeel is dat het veel minder druk is op de smalle bospaden.
Het strijdplan was om tot de 7km steady te lopen en daarna elke kilometer een beetje er bij. Omdat de GPS onder de bomen de weg kwijt raakte en als een dolle bochten aan het afsnijden was, heb ik dat niet helemaal kunnen verifieren, maar mijn gevoel zegt dat die aanpak geslaagd is. Ik heb geprobeerd het 5km punt te reconstrueren en als die reconstructie klopt heb ik 24:18/23:09 gelopen. Ik ben er blij mee, vooral omdat ik me na de finish nog erg fris voelde.![]()
Wow wow, bij de halve marathon van vanochtend was de 1e vrouw ook gelijk de 2e overallIn een tijd van 1.10, echt ongelooflijk knap!
Het vrijwilligen was ook wel leuk, het gedeelte dat de lopers langskwamen en je ze water mocht aanreiken en aanmoedigen in ieder geval, het 2 uur lang opzetten in de vrieskou en het donker was wat minder
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 16:55 schreef La_Tramposa het volgende:
Wow wow, bij de halve marathon van vanochtend was de 1e vrouw ook gelijk de 2e overallIn een tijd van 1.10, echt ongelooflijk knap!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Omdat de visite voor vandaag vrijdagochtend afzegde, besloten Gogo en ik toch de 6km te lopen bij de Posbankloop. Tarahumara bood nog een kaartje voor de 15km aan, maar dat lijkt me nog iets te gortig.
Wist niet wat ik kon verwachten, maar keek al op tegen de 'Muur van Aalbers', daar had ik al spookverhalen over gehoord. Het was echt de moeite waard. Wat een mooie loop. Samen met de Mama Guppy besloten dat we volgend jaar wel de 15km gaan lopen daar.
De Muur viel uiteindelijk mee, ik kon blijven rennen, hoewel dat niet meer hard ging. 8.00min/km stond er op m'n horloge op een gegeven moment. Maar daarna kwam de afdaling. Heel gaaf, want dat gaat lekker hard! Twee bekertjes op Endomondo daardoor. Die van een kilometer (4.26) en die van de mijl (7.32).
Uiteindelijke tijd was 34.44.
Cool!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
morgen even de duitse aldi plunderen voor hardloopspulen de week erna komen m'n bestelde spullen van de duitse lidl binnen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Nog een tip voor goedkope hardloopsokken: Xenos (liggen bij de reisspullen). Ik geloof 2 of 3,99. Heb er vandaag mee hardgelopen en zitten erg lekker.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Jammer inderdaad dat we jullie niet meer gezien hebben Stream en miss Stream![]()
TWC is gefinisht op ongeveer 4:35 ! Ik denk dat het beste is om TWC zelf verslag te laten doen. Als toeschouwer zijnde kan ik zeggen dat het een leuk en sympathiek georganiseerd evenement is, ook al is er ook een groot nadeel. Het parkeren rondom Burght Park is Inverness een zooitje. Omdat de organisator een voetbal veld heeft gehuurd als parkeerplaats. Meer dan voldoende ruimte om te parkeren, maar alleen toegankelijk voor VIPs en mensen met een badge ofzo. Dat resuleerde voor mij in 4 rondjes in en om Burght Park en een langere wandeling voor TWC na zijn marathon.
Positief afsluiten: Enorm trots op witte cowboy en wat hebben we het vandaag getroffen met het weer![]()
![]()
![]()
Mensen hebben trouwens zulke coole hardloopkleding hierGlitter leggings, gebloemde rokjes, pantersleeves..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Hats, zou je mij misschien kunnen toevoegen voor "De Brandweerloop" op 6 okt, afstand is of 5 of 10km. Morgen ga ik eens kijken waar ik me kan inschrijven...In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leef je uit: http://www.hiphardlopen.nl/quote:Op zondag 29 september 2013 17:35 schreef La_Tramposa het volgende:
Mensen hebben trouwens zulke coole hardloopkleding hierGlitter leggings, gebloemde rokjes, pantersleeves..
quote:Op zondag 29 september 2013 17:47 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Leef je uit: http://www.hiphardlopen.nl/
Glow in the dark!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik heb het shirtje dat bij de broek hoort. Vind 'm nog steeds errug leuk, alleen zit ie niet zo lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 17:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Glow in the dark!![]()
![]()
Graag in het formaat als in de OP aanleveren.quote:Op zondag 29 september 2013 17:38 schreef slacker_nl het volgende:
Hats, zou je mij misschien kunnen toevoegen voor "De Brandweerloop" op 6 okt, afstand is of 5 of 10km. Morgen ga ik eens kijken waar ik me kan inschrijven...![]()
Mijn rugzak is goedgekeurd, mijn benen zijn vandaag afgekeurd. Loodzwaar, en mijn rechtervoet besloot achter elke steen te blijven haken. Ongeveer 20 keer bijna gevallen maar geen enkele keer echt. Niet echt optimaal op een pad vol losse stenen dus. Dus eventjes rust voor foto's en nadien mij in de zon op een steen gezet voor 5 min ofzo.
Maar weet niet of ik dit pad nog meer ga nemen, ligt wel mooi, en aan de zonnige kant van Table Mountain, maar ook heel veel wandelaars en losliggende stenen. En na 5 km heel veel trappen...
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Wow wat een omgeving!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Vandaag heb ik ook de 6 km gelopen in Velp. Ik had me goed voorbereid op deze wedstrijd, maar afgelopen week had ik wat last van de kuitspieren tijdens het hardlopen.
Gelukkig had ik er vandaag weinig last van en de eerste 3 km liep volgens plan. Ik had moeite met de muur en moest dit keer weer wandelen. Bovenaan bij de sponzen moest ik even op adem komen. Hierna was het naar beneden, maar ik had moeite om snelheid te maken. Op de Rozendaalse laan ging het een stuk beter en kon nog goed aanzetten in de laatste kilometer.
http://evenementen.uitslagen.nl/2013/posbankloop/details.php?s=4086&t=nl
Met een tijd van 34:31 een minuut langzamer dan twee jaar geleden. Over de beklimming van de muur heb ik dit keer 5 seconden langer gedaan.![]()
Alsjeblieft?quote:Op zondag 29 september 2013 18:16 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Graag in het formaat als in de OP aanleveren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik zie mooie tijden langs komen. Netjes gelopen!quote:Op zondag 29 september 2013 18:21 schreef Sjaapje het volgende:
Mijn rugzak is goedgekeurd, mijn benen zijn vandaag afgekeurd. Loodzwaar, en mijn rechtervoet besloot achter elke steen te blijven haken. Ongeveer 20 keer bijna gevallen maar geen enkele keer echt. Niet echt optimaal op een pad vol losse stenen dus. Dus eventjes rust voor foto's en nadien mij in de zon op een steen gezet voor 5 min ofzo.
Maar weet niet of ik dit pad nog meer ga nemen, ligt wel mooi, en aan de zonnige kant van Table Mountain, maar ook heel veel wandelaars en losliggende stenen. En na 5 km heel veel trappen...
Foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Linkje:Ik benijd jou om jouw loopomgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zal ik me daar vermaken...![]()
Schrijf je eerst maar eens in. En misschien vind je tegen die tijd ook nog zin om naam + afstand + plaats + link in het goede format aan te leveren. Dat kan ook prima op een mobiel.quote:![]()
Like.quote:Op zondag 29 september 2013 16:33 schreef SEMTEX het volgende:
Distance: 23.06 km
Time: 2:21:41
Avg Speed: 9.8 km/h
Calories: 1,781 C
Ik heb mijn HM record verbeterd (van de HM van Eindhoven van vorig jaarAlleen erkent Endomondo dat nog niet, stom ding
)
Wat een mooie routeIk ben over de Groote Heide gegaan, ri. valkenswaard. Bijna alleen maar verhard fietspad (hou ik van). Veel dagjesmensen en fietsende bejaarden, een enkele mede hardloper en prachtige heide
[ afbeelding ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Hier dit weekend niet lopen qegens afwezige echtgenoot-oppas
Dinsdag en donderdag wel gewoon en dan mss as zondag een 8km loopje, mijn moeder draait de bardienst voor dit open evenement(je) en zei 'waarom loop je niet mee, dan let ik wel op de jongens'.quote:De 3e Goudse runnersloop staat alweer voor de deur!
Op 6 oktober is het zover!
Er zijn 4 routes uitgezet:
3 voor de hardlopers en 1 voor de wandelaars.
De snelheid ligt op praatniveau; het is geen wedstrijd en er wordt geen tijd gemeten. Gezelligheid staat bovenaan!
Per groep lopen/fietsen er 1 of 2 trainers van de Goudse Runners als begeleiding mee.
Even op een rijtje
Datum : zondag 6 oktober
Locatie: Clubhuis Jeu de Boules Vereniging, Jeu de boulespad, Gouda.
Parkeren: bij Sporthal de Zebra. Loop achter de Zebra de dijk op en af en rechtdoor naar het clubhuis.
Kleding: kan achtergelaten worden, er is geen gelegenheid tot douchen.
Afstanden:
Groep 1 loopt +/- 13,5 km. vertrek: 09.30 u
Groep 2 loopt +/- 8 kmvertrek: 09.50 u
Groep 3 loopt +/- 6 kmvertrek: 10.00 u
Groep 4 loopt +/- 5,5 kmvertrek: 09.30 u (wandelaars)
Iedereen is tussen 10.30 en 11 u terug om koffie, thee of fris en iets erbij te nuttigen en te “netwerken”.
Deelname is gratis, de trainers van de Goudse Runners en de medewerkers van de Jeu de Boules vereniging zetten zich graag belangeloos in!!
Prijzen horeca: koffie, thee en fris: 1,00 euro. Appeltaart: 1,50 euro.
Ken je niet-Goudse Runners die het leuk vinden om mee te lopen/wandelen? Ook zij zijn van harte welkom***![]()
Ik heb vanmiddag meegedaan aan de 10k van de Geuzenloop te Zoetermeer. Jullie weten wel, die loop met de Balijbrug in het Parkoers. Ik heb het tegen alle verwachtingen in overleefd.
Het was prachtig weer, maar windkracht 5 is toch wel fors. Zeker als die wind uit het oosten komt, want een oostenwind is altijd vlagerig.
Het eerste stuk was echter met een flankwind, schuin in de rug. Doordat het maar een paar 100 deelnemers waren lukte het nu om meteen de eerste kilometer in het beoogde tempo te lopen. Ik ging weg op 51:59 en dat zou dan een PR betekenen.
Ik was er niet erg zeker van of ik zou halen, want ja, die wind en die horrorbrug. Ten opzichte van vorig jaar was het parkoers aangepast. Wat mij betreft in positieve zin. De heuvel waar ten tijde van de Floriade in 1992 de monorail overheen reed, was gesneuveld. Dat scheelde weer door het gras naar het beneden lopen aan het einde.
Na twee kilometer passeerden we de watertoren, wat hét icoon is van de wijk Rokkeveen. Dit is vlak bij mijn huis. Leuk was dat mijn ouders daar stonden, met de honden en met filmcamera. Daar heb ik de hoogste snelheden gehaald.
Halverwege kwam ik door in 26:00 precies, volgens de klok die langs het parkoers stond opgesteld. Ik zou dus wel heel vlak moeten lopen en eigenlijk geloofde ik daar niet in: brug, wind, zeurzeur. Ik nam op het gemakje een beekje water bij de verzorgingspost. Dat bevalt me eigenlijk goed en dat doe ik de laatste wedstrijden steeds: even 10 seconden rustig drinken en de spiertjes rust gunnen.
De Balijbrug ging goed, de muur van Aalbers moet dus een makkie zijn. Het zwaarste kwam eigenlijk daarna: een oersaai recht stuk van een kilometer of 3 met wind tegen langs de A12. Gelukkig werd de wind wel getemperd door lange stukken geluidswal.
De laatste kilometer naar het oude dorpscentrum ging redelijk. De eindsprint ging goed. Ik had echter geen idee van mijn tijd. Mijn GPS was behoorlijk f#cked up en ik ben na de finish zelfs doorgelopen om die GPS op 10 hele kilometers te krijgen. Ja, ik ben net zo autistisch als iedereen hier, aangenaam. Dat ging heel langzaam, want iedereen wandelde daar.
Ik had 52:19 op mijn klokje en dat was sowieso al een verbetering van mijn PR dat op 52:36 stond. Maar het zou sneller zijn en ik hoopte heel erg op een 51'er... Al aan het begin van de avond verschenen de officiële uitslagen op uitslagen.nl en zag ik dat ik 51:45 gelopen had en toen heb ik eerlijk gezegd wel even gehoempapa'd door de woonkamer. Te meer daar de afstand in afstandmeten.nl ook exact 10 kilometer was en ik deze tijd dus ook zeker ga tellen als mijn nieuwe PR.
En toen was de vakantie voorbij. Met een citytrip en 3 wedstrijden. Heerlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 19:00 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik heb vanmiddag meegedaan aan de 10k van de Geuzenloop te Zoetermeer. Jullie weten wel, die loop met de Balijbrug in het Parkoers. Ik heb het tegen alle verwachtingen in overleefd.
Het was prachtig weer, maar windkracht 5 is toch wel fors. Zeker als die wind uit het oosten komt, want een oostenwind is altijd vlagerig.
Het eerste stuk was echter met een flankwind, schuin in de rug. Doordat het maar een paar 100 deelnemers waren lukte het nu om meteen de eerste kilometer in het beoogde tempo te lopen. Ik ging weg op 51:59 en dat zou dan een PR betekenen.
Ik was er niet erg zeker van of ik zou halen, want ja, die wind en die horrorbrug. Ten opzichte van vorig jaar was het parkoers aangepast. Wat mij betreft in positieve zin. De heuvel waar ten tijde van de Floriade in 1992 de monorail overheen reed, was gesneuveld. Dat scheelde weer door het gras naar het beneden lopen aan het einde.
Na twee kilometer passeerden we de watertoren, wat hét icoon is van de wijk Rokkeveen. Dit is vlak bij mijn huis. Leuk was dat mijn ouders daar stonden, met de honden en met filmcamera. Daar heb ik de hoogste snelheden gehaald.
Halverwege kwam ik door in 26:00 precies, volgens de klok die langs het parkoers stond opgesteld. Ik zou dus wel heel vlak moeten lopen en eigenlijk geloofde ik daar niet in: brug, wind, zeurzeur. Ik nam op het gemakje een beekje water bij de verzorgingspost. Dat bevalt me eigenlijk goed en dat doe ik de laatste wedstrijden steeds: even 10 seconden rustig drinken en de spiertjes rust gunnen.
De Balijbrug ging goed, de muur van Aalbers moet dus een makkie zijn. Het zwaarste kwam eigenlijk daarna: een oersaai recht stuk van een kilometer of 3 met wind tegen langs de A12. Gelukkig werd de wind wel getemperd door lange stukken geluidswal.
De laatste kilometer naar het oude dorpscentrum ging redelijk. De eindsprint ging goed. Ik had echter geen idee van mijn tijd. Mijn GPS was behoorlijk f#cked up en ik ben na de finish zelfs doorgelopen om die GPS op 10 hele kilometers te krijgen. Ja, ik ben net zo autistisch als iedereen hier, aangenaam. Dat ging heel langzaam, want iedereen wandelde daar.
Ik had 52:19 op mijn klokje en dat was sowieso al een verbetering van mijn PR dat op 52:36 stond. Maar het zou sneller zijn en ik hoopte heel erg op een 51'er... Al aan het begin van de avond verschenen de officiële uitslagen op uitslagen.nl en zag ik dat ik 51:45 gelopen had en toen heb ik eerlijk gezegd wel even gehoempapa'd door de woonkamer. Te meer daar de afstand in afstandmeten.nl ook exact 10 kilometer was en ik deze tijd dus ook zeker ga tellen als mijn nieuwe PR.
En toen was de vakantie voorbij. Met een citytrip en 3 wedstrijden. Heerlijk.Tof verslag!! En gefeliciteerd met je dikke PRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent trouwens waarschijnlijk langs m'n werk gelopen
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
quote:Op zondag 29 september 2013 18:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Schrijf je eerst maar eens in. En misschien vind je tegen die tijd ook nog zin om naam + afstand + plaats + link in het goede format aan te leveren. Dat kan ook prima op een mobiel.![]()
![]()
![]()
Wauw Sjaapje, wauw
Nutricia?quote:Op zondag 29 september 2013 19:12 schreef Yuki het volgende:
Je bent trouwens waarschijnlijk langs m'n werk gelopen![]()
Valt best wel mee hoorquote:Op zondag 29 september 2013 19:18 schreef Sjaapje het volgende:
[..]
Ik stel me nu echt zo Hats voor inclusief zweep...Ik vind alleen dat als je graag in de OP wilt je er ook wel wat moeite voor mag doen. Zeker als je eerst een topic kaapt om iedereen jaloers te maken dat jij met je luie aarsch op Aruba gaat zitten en daarom niet meer met je luie aarsch de OP aan kunt passen. En ik verdenk hem er zelfs ook nog van dat ie heeft gewacht tot er een nieuw topic was, zodat hij niet zelf de OP hoefde aan te passen. Dus.
![]()
Maar verder gaat alles goedOf straks in ieder geval zeker, want gta
![]()
![]()
Wacht nee, laat maar. Rekenen moeilijk.quote:Op zondag 29 september 2013 19:27 schreef mosselmossel het volgende:
[ afbeelding ]
Buh, net nog niet in het linkerrijtje, 650 van 1221 Maar ik kom er wel steeds dichterbij. Dat dan weer wel!![]()
Wie o wie kan me adviseren wat te doen:
Ik train voor mijn eerste marathon (Rotterdam) en heb een voorzichtige tijd van 4.05 ingecalculeerd. Ik train 3x per week, maar voetbal daarnaast ook nog (training van 1, 5 uur en 'supersub' tijdens wedstrijden a 25 tot 45 minuten).
Gaat dit teveel worden?
Ter info: ik loop vrij gemakkelijk een hm en deed bijv de strongmanrun.![]()
Er is maar 1 iemand die je dat kan vertellen en dat is je lichaam zelfquote:
Wat loop je op de halve? Drie keer per week is zo ongeveer het minimum voor een marathon. Omdat je daarnaast nog voetbalt zou dat genoeg kunnen zijn, maar dan moet je "verstandig" trainen. Begin op tijd, bouw eerst duurvermogen op met langzame duurlopen en ga pas later meer aandacht geven aan snelheid met intervallen en fartlek.quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef Ciscus het volgende:
Ik train voor mijn eerste marathon (Rotterdam) en heb een voorzichtige tijd van 4.05 ingecalculeerd. Ik train 3x per week, maar voetbal daarnaast ook nog (training van 1, 5 uur en 'supersub' tijdens wedstrijden a 25 tot 45 minuten).
Gaat dit teveel worden?
Ter info: ik loop vrij gemakkelijk een hm en deed bijv de strongmanrun.![]()
dit betekent dat je 5 keer per week "loop", dit moet in mijn ogen te doen zijn, al zou ik zelf een keertje minder doen.quote:Op zondag 29 september 2013 19:31 schreef Ciscus het volgende:
Gaat dit teveel worden?
Ter info: ik loop vrij gemakkelijk een hm en deed bijv de strongmanrun.
Je lichaam zal snel genoeg aangeven als het geen zin meer heeft met de bekende verschijnselen van overtraining.... dus probeer het gewoon maar let heel goed op overtraining'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik ben anderhalf jaar geblesseerd geweest en heb nog lang niet mijn snelheid terug. Dit betekent dat ik momenteel blij ben met een tijd rond de 1.55 uur op een hm.quote:Op zondag 29 september 2013 19:38 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Wat loop je op de halve? Drie keer per week is zo ongeveer het minimum voor een marathon. Omdat je daarnaast nog voetbalt zou dat genoeg kunnen zijn, maar dan moet je "verstandig" trainen. Begin op tijd, bouw eerst duurvermogen op met langzame duurlopen en ga pas later meer aandacht geven aan snelheid met intervallen en fartlek.
Ik ben nu met langzame duurlopen (7.10 per km), dus dat zit wel goed. Ik wist niet dat 3x redelijk minimaal trainen is voor een marathon...sta ik van te kijken!![]()
en Sjaapie....wat een prachtige omgeving!!die 3 keer in de week is in mijn ogen vooral bedoelt als "time on your feet", gewoon om je lichaam te laten wennen aan een inspanning van uren achter elkaarquote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geblesseerd geweest en heb nog lang niet mijn snelheid terug. Dit betekent dat ik momenteel blij ben met een tijd rond de 1.55 uur op een hm.
Ik ben nu met langzame duurlopen (7.10 per km), dus dat zit wel goed. Ik wist niet dat 3x redelijk minimaal trainen is voor een marathon...sta ik van te kijken!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Over het algemeen geldt dat 2x je HM + kwartier wel benadering is van je marathon-tijd is mij verteld. Als ik je verhaal zo hoor kan je wel sneller als 1:55 als je verder opgebouwd hebt, en zit 4:05 er wel in. Verder staan er veel schema's op internet waarin (met precieze tempo's danwel met D1-D3) aangegeven staat hoe je het beste naar een marathon toe kunt werken. Zoek het schema dat jij het prettigst vindt ogen en pas dat in je week in. Kijk wel uit met je lange duurloop (zeker als die 30km wordt) dat je de dag erna niet zeer intensief zal kunnen voetballen. Kort sprintwerk is in mijn ogen dan erg risicovol.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben anderhalf jaar geblesseerd geweest en heb nog lang niet mijn snelheid terug. Dit betekent dat ik momenteel blij ben met een tijd rond de 1.55 uur op een hm.
Ik ben nu met langzame duurlopen (7.10 per km), dus dat zit wel goed. Ik wist niet dat 3x redelijk minimaal trainen is voor een marathon...sta ik van te kijken!![]()
waren dat de Pos(t)bodes?quote:Op zondag 29 september 2013 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb twee mannetjes achter me gehouden
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Als je daarnaast niets doet, maar dat is in jouw geval niet zo. In het ideale gevval combineer je het lopen met een sport die je lichaam op een andere manier belast, zoals fietsen of zwemmen. Voetbal lijkt qua belasting eigenlijk net te veel op lopen. Zoals RD hierboven al zei is het dan wel van belang om op signalen van overbelasting te letten.quote:Op zondag 29 september 2013 19:48 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat 3x redelijk minimaal trainen is voor een marathon...sta ik van te kijken!![]()
Ik heb niet gekekenquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
2 keer per week vind ik echt te weinig om op te bouwen. Vandaar minimaal 3 keer per week.quote:Op zondag 29 september 2013 19:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
en Sjaapie....wat een prachtige omgeving!!
[..]
die 3 keer in de week is in mijn ogen vooral bedoelt als "time on your feet", gewoon om je lichaam te laten wennen aan een inspanning van uren achter elkaar![]()
Er is een reden waarom ik hier zo graag woon! En je wordt hier automatisch trailrunner...
Als is luilekkeren op mijn terras ook wel al prettig,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afwassen is toch nog niet mijn grootste hobby al kijk ik dan uit op Table Mountain...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
dit dus..... minimaal 3 en voor mij is 4 optimaal, dat geeft voor mij een mooie kombinatie tussen training en rustquote:Op zondag 29 september 2013 20:01 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
2 keer per week vind ik echt te weinig om op te bouwen. Vandaar minimaal 3 keer per week.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 29 september 2013 20:03 schreef Sjaapje het volgende:
Er is een reden waarom ik hier zo graag woon! En je wordt hier automatisch trailrunner...
Als is luilekkeren op mijn terras ook wel al prettig,ik zie geen luie stoel, ik zie een trail run in de verte....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.afwassen is toch nog niet mijn grootste hobby al kijk ik dan uit op Table Mountain...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Lastig. Blijkt door geen enkel internetfilter heen te komen. Te heftig.quote:Op zondag 29 september 2013 19:32 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
En nu ben ik ook wel benieuwd naar foto's van die legendarische brug.![]()
Is een klassieker, rondje Lion's Head, staat waarschijnlijk volgende week op het programma...quote:Op zondag 29 september 2013 20:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik zie geen luie stoel, ik zie een trail run in de verte....Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Dat wordt op den duur passen en meten! Mijn huidige schema voelt goed. Zit overigens geen fartlek/ interval in. Is dat raar?quote:Op zondag 29 september 2013 19:55 schreef Tieske89 het volgende:
[..]
Over het algemeen geldt dat 2x je HM + kwartier wel benadering is van je marathon-tijd is mij verteld. Als ik je verhaal zo hoor kan je wel sneller als 1:55 als je verder opgebouwd hebt, en zit 4:05 er wel in. Verder staan er veel schema's op internet waarin (met precieze tempo's danwel met D1-D3) aangegeven staat hoe je het beste naar een marathon toe kunt werken. Zoek het schema dat jij het prettigst vindt ogen en pas dat in je week in. Kijk wel uit met je lange duurloop (zeker als die 30km wordt) dat je de dag erna niet zeer intensief zal kunnen voetballen. Kort sprintwerk is in mijn ogen dan erg risicovol.![]()
O die 2, die ken ik!quote:Op zondag 29 september 2013 19:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb twee mannetjes achter me gehouden
[ afbeelding ]![]()
Enneh..... Gogo?![]()
Nee, voetbal is op zich al voldoende fartlek/interval achtig. Misschien kun je in de 3x dat je loopt ergens wat langere intervals inbouwen? Als in 1000meters of 2000meters.quote:Op zondag 29 september 2013 20:16 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat wordt op den duur passen en meten! Mijn huidige schema voelt goed. Zit overigens geen fartlek/ interval in. Is dat raar?
Wat ook wordt aangeraden als je wat verder geoefend bent om ook flinke tempolopen te maken. Dus 5k op marathontempo, 1k iets trager, weer 5k op marathontempo.Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Die heeft er ook twee achter zich gelaten!quote:Op zondag 29 september 2013 20:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
O die 2, die ken ik!![]()
Enneh..... Gogo?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nope, kantoorgebouw aan de Baron de Coubertinlaan. Ongeveer 200 meter van de Watertorenquote:
Supergoed!quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die heeft er ook twee achter zich gelaten![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En natuurlijk ook eenvoor de Posbanklopers.
Ik ga morgen voor 3-3-4-4-5-6 (8,5-9 km/u) op de band, met 1-1,5 min rust (5,5-6 km/u). Dan zit ik toch alweer op 25 min "hardlopen"
Loop je op dit moment bij de fysio op de band? Echt super dat je weer begonnen bentquote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen voor 3-3-4-4-5-6 (8,5-9 km/u) op de band, met 1-1,5 min rust (5,5-6 km/u). Dan zit ik toch alweer op 25 min "hardlopen"
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Vraag me trouwens nog steeds af hoe ik nu toch ineens met de blarenmisère zit. Kan er zelfs 'normaal' niet fijn op lopen
Kijk aaaaaan!quote:Op zondag 29 september 2013 20:25 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Die heeft er ook twee achter zich gelaten!![]()
![]()
Heb je al naar de binnenkant van je schoen gekeken? Hoe is de binnenzool?quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Quoi het volgende:
Vraag me trouwens nog steeds af hoe ik nu toch ineens met de blarenmisère zit. Kan er zelfs 'normaal' niet fijn op lopen[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Jep, sinds afgelopen maandag. Op een dag als vandaag zou ik het liefst buiten gaan lopen, maar ik doe nog maar even voorzichtigquote:Op zondag 29 september 2013 20:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Loop je op dit moment bij de fysio op de band? Echt super dat je weer begonnen bent
All in good time...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
De fysio doet dit vast niet voor niks! En er zijn meerdere wegen die naar Rome (of in dit geval naar rennen op de weg) leidenquote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jep, sinds afgelopen maandag. Op een dag als vandaag zou ik het liefst buiten gaan lopen, maar ik doe nog maar even voorzichtig
All in good time...
Good busy!quote:Op zondag 29 september 2013 20:35 schreef Yuki het volgende:
Ik ga morgen voor 3-3-4-4-5-6 (8,5-9 km/u) op de band, met 1-1,5 min rust (5,5-6 km/u). Dan zit ik toch alweer op 25 min "hardlopen"Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Maar ik heb die schoenen al sinds Maartquote:Op zondag 29 september 2013 20:40 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Heb je al naar de binnenkant van je schoen gekeken? Hoe is de binnenzool?Wat kan ik daaraan zien?
![]()
Nou, kijk, dit zijn de binnenzolen van mijn blaarschoenen... Hier gaat het dus mis.quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar ik heb die schoenen al sinds MaartWat kan ik daaraan zien?
Aha. Ik moest even opzoeken waar dat was, maar dat was inderdaad dichtbij.quote:Op zondag 29 september 2013 20:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope, kantoorgebouw aan de Baron de Coubertinlaan. Ongeveer 200 meter van de WatertorenBlarenpleister van compeed erop en je kunt gewoon blijven lopen.quote:Op zondag 29 september 2013 20:38 schreef Quoi het volgende:
Vraag me trouwens nog steeds af hoe ik nu toch ineens met de blarenmisère zit. Kan er zelfs 'normaal' niet fijn op lopen![]()
Misschien dat het juist daaraan ligt? Binnenzool versleten, misschien binnenkant een naadje los gaan zitten?quote:Op zondag 29 september 2013 20:43 schreef Quoi het volgende:
[..]
Maar ik heb die schoenen al sinds MaartWat kan ik daaraan zien?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Precies. Eerst maar eens wat weekjes op deze manier, om te zien hoe m'n spieren etc reageren. Pas als m'n fysio zegt dat 't kan, ga ik weer naar buiten.quote:Op zondag 29 september 2013 20:41 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De fysio doet dit vast niet voor niks! En er zijn meerdere wegen die naar Rome (of in dit geval naar rennen op de weg) leiden
Tot die tijd lekker wandelen. Gisteren een flink stuk over het strand geploeterd
En lekker wandelen is ook goed voor de beentjesquote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Precies. Eerst maar eens wat weekjes op deze manier, om te zien hoe m'n spieren etc reageren. Pas als m'n fysio zegt dat 't kan, ga ik weer naar buiten.
Tot die tijd lekker wandelen. Gisteren een flink stuk over het strand geploeterdals je stevig doorwandeld, is dat zelfs een work-out. Zolang je maar geen stokken meeneemt om mee te sjokken
Ok ik snap. Thanks. Ik ga even kijken.
@Zwabber na 2 dagen kan ik gewoon weer lopen en dan na ca 10 km gaat het pas weer mis.![]()
Net ff gekeken, 2,5 km door het zand en nog iets verder terug gelopen over de boulevard. Ik vond het wel een workout jaquote:Op zondag 29 september 2013 20:48 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
En lekker wandelen is ook goed voor de beentjesals je stevig doorwandeld, is dat zelfs een work-out. Zolang je maar geen stokken meeneemt om mee te sjokken
Oh, en ik ga pas met een stok lopen als ik 75+ ben
Wie weet lost nieuwe binnenzooltjes iets op, wie weet! Ik heb bij m'n nieuwe schoenen dus ook een extra paar zooltjes, dat zou de truc moeten doenquote:Op zondag 29 september 2013 20:49 schreef Quoi het volgende:
Ok ik snap. Thanks. Ik ga even kijken.
@Zwabber na 2 dagen kan ik gewoon weer lopen en dan na ca 10 km gaat het pas weer mis.![]()
Overigens was dit het laatste loopje op de blaarschoenen. Vanaf deze week op de nieuwe
Ik heb trouwens uitgerekend dat ik nog 140km moet lopen om net zoveel te lopen als vorig jaar... Dat is plusminus 45km per maand. Moet haalbaar zijn
Even gecheckt: geen slijtage. Nou ja, misschien zooltjes, misschien compeed... Grotere schoenen sowieso de volgende keer![]()
![]()
Of andere sokkenquote:Op zondag 29 september 2013 21:03 schreef Quoi het volgende:
Even gecheckt: geen slijtage. Nou ja, misschien zooltjes, misschien compeed... Grotere schoenen sowieso de volgende keermijn nieuwe Nikejes vereisen ook dunnere sokken.
Had ik gekocht en mee gelopen, maar helaas. Maar laten helen voor weer te lopen kan ook niet kwaad, denk ikquote:Op zondag 29 september 2013 21:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of andere sokkenmijn nieuwe Nikejes vereisen ook dunnere sokken.
Paar dagen werk in Venetie () komen dus als geroepen
![]()
![]()
Ik heb nu ook blaren in schoenen waar ik er voorheen geen had, volgens mij voornamelijk omdat mijn loophouding toch wel veranderd is. En er dus een stuk in de wegzit voor mijn middenvoetslanding dat wat geen problemen gaf bij mijn hiellanding...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Ik wil loooopen![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pff die wind was pittig ja. Ik liep bij de Reeuwijkse plassen, eerste 2km vol de wind op kop. Daarna wisselend gelukkig. Maar te weinig gedronken, zware benen en soms de brandende zon en wind mee dus warm. Ging redelijk kapot. Met moeite 15km gedaan in ruim 1,5 uur.
Volgend jaar postbank, me loves nature!![]()
De Hema heeft ook hele fijne dunne hardloopsokkenWat mij verteld werd bij de hardloopwinkel is dat je ook wel echt de juiste maat sokken neemt, als ze ook meer een halve maat te groot zijn kan het ook gaan schuren en blaren opleveren ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Drymax sokken proberen te vinden..... als je last heb van blaren en je hebt die geprobeert wil je niets anders meer (ik iig niet)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ok, dat ga ik zeker doen, dank.quote:Op zondag 29 september 2013 20:20 schreef Frsh het volgende:
[..]
Nee, voetbal is op zich al voldoende fartlek/interval achtig. Misschien kun je in de 3x dat je loopt ergens wat langere intervals inbouwen? Als in 1000meters of 2000meters.
Wat ook wordt aangeraden als je wat verder geoefend bent om ook flinke tempolopen te maken. Dus 5k op marathontempo, 1k iets trager, weer 5k op marathontempo.
Ik vind dat trage lopen echt gênant trouwens....![]()
Ik heb gewoon asics sokken van bij de Perry Sport, en die zitten me veel beter dan die dure van falke.
Sinds de Vredesloop nog steeds niet gelopen ipv rare gevoeligheid van mijn onderbenen en spierpijn van BodyPump woensdag. Zat vandaag wel te twijfelen om te gaan. Had eigenlijk wel gewild. Vandaag was voor het eerst dat ik me fysiek duidelijk beter voelde. Het was ook de eerste dag dat ik normaal geslapen heb in meer dan een week. Maar goed, beter en dagje te veel rust dan een te weinig. Ik heb nu alleen nog wat pijn net onder mijn knieën, aan de binnenkant, en weet niet wat het is. Volgens mij geen spier.“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
welkom bij de clubquote:Op zondag 29 september 2013 21:32 schreef Sjaapje het volgende:
Ik heb nu ook blaren in schoenen waar ik er voorheen geen had, volgens mij voornamelijk omdat mijn loophouding toch wel veranderd is. En er dus een stuk in de wegzit voor mijn middenvoetslanding dat wat geen problemen gaf bij mijn hiellanding...
Ja doei.![]()
wel apart....ik heb wel eens het gevoel dat niemand langzaam wil hardlopen want "dat staat zo raar als iemand je tegenkomt" maar iedereen wil wel een snelle tijd op de lange afstand....quote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ok, dat ga ik zeker doen, dank.
Ik vind dat trage lopen echt gênant trouwens....'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Nee, zo gewiekst ben ik niet. Al stond de loop wel al een tijdje in m'n agenda.quote:Op zondag 29 september 2013 19:26 schreef hatsaflats het volgende:
En ik verdenk hem er zelfs ook nog van dat ie heeft gewacht tot er een nieuw topic was, zodat hij niet zelf de OP hoefde aan te passen. Dus.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Even kort over de Posbankloop, pas vrijdagochtend ingeschreven en die dag zelf ook gewoon 8 kilometer gelopen. Zondagochtend nog bijna besloten niet te gaan, had nogal last van opspelende hormonen en vond álles, dus ook lopen, even heeeel stom. Toch gegaan dus en heerlijk gelopen! Me de eerste drie kilometer rustig gehouden want ik was gewaarschuwd voor de Emmapiramide en het doel was om niet te gaan wandelen. Ik heb me dus terug laten zakken tot redelijk achteraan en ben rustig richting de Posbank gelopen. Genoten van de omgeving, me vermaakt met mensen kijken.. De Emmapiramide was zwaar maar ik ben blijven lopen en heb niet gewandeld!Daarna lekker bergaf, niet voluit gegaan want m'n schenen zeurden. Een paar honderd meter voor de finish werd ik bijna ingehaald door een scholier in joggingbroek en dat vond ik niet kunnen. Flinke versnelling ingezet en al sprintend gefinisht. Tijd weet ik even niet en te lui om het mobiel op te zoeken, maar waar ik bij de bridge to bridge slechts vier mensen achter me heb gehouden en er bij ee vredesloop zo'n 20 man na mij finishte was ik dit keer sneller dan +/- 75 andere deelnemers. Het is zo leuk om te merken dat het sinds mijn dieptepunt bij de Arnhemse Meisjesloop zo bergopwaarts gaat! Echt heel tof!!
![]()
Goed gelopen allemaal dit weekend en mooie verslagen![]()
Ik ga vandaag nog even wandelen door Oxford str.das ook een soort van training toch?
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Gisteren mijn training weer gehad, heerlijk rustig (6:40-6:50) en constant kunnen lopen en na een krappe 2 uur en 25 minuten weer terug waar we gestart waren om 21km en 600 meter gelopen te hebben. Stond nog flink wat wind gistermorgen en dat voel je wel tijdens het lopen.![]()
Ging gelukkig allemaal wederom prima, totaal nergens last van gehad en had nog genoeg over op het eind, heerlijk gevoel als je zo'n tering eind gelopen hebt.![]()
![]()
Ik denk dat ik maar wat moet experimenteren met snoep, gelletjes of sportdrank ofzo![]()
Gisteren kon ik op een gegeven moment niet meer verder, mijn benen zaten van "nee, dit gaan we niet doen...", en ik kreeg opeens honger. Ik heb nog even geprobeerd om verder te gaan, maar ik kwam niet meer voorruit, was helemaal leeg. Toen maar naar huis "gewandeld"
![]()
![]()
Ik niet. Zeker niet als je daardoor langere afstanden kunt lopen.quote:Op zondag 29 september 2013 23:00 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik vind dat trage lopen echt gênant trouwens....Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Hongerklopquote:Op maandag 30 september 2013 08:28 schreef Miezziej het volgende:
Ik denk dat ik maar wat moet experimenteren met snoep, gelletjes of sportdrank ofzo![]()
Gisteren kon ik op een gegeven moment niet meer verder, mijn benen zaten van "nee, dit gaan we niet doen...", en ik kreeg opeens honger. Ik heb nog even geprobeerd om verder te gaan, maar ik kwam niet meer voorruit, was helemaal leeg. Toen maar naar huis "gewandeld"
Of van tevoren goed eten, helpt ook. Ik heb gisteren van tevoren drie speltpannekoeken gegeten en daar kon ik prima op lopen. Geen moment honger gehad. Boterhammen met pindakaas werkt ook
Alles aan hardlopen is chanant. Langzaam lopen, tights, regenboogschoenen, hoge nood terwijl je op het verste punt van huis bent...
Je daar niks van aan trekken is het hele idee.![]()
Ik heb dat ook wel hoor, met mijn verre van atletische lijf maak ik me dan idd druk dat mensen denken 'moet je die zien sjokken'.quote:Op maandag 30 september 2013 02:30 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wel apart....ik heb wel eens het gevoel dat niemand langzaam wil hardlopen want "dat staat zo raar als iemand je tegenkomt" maar iedereen wil wel een snelle tijd op de lange afstand....Terwijl ik zelf heus wel beter weet. Maar toch.
***![]()
Het hoort er gewoon bij als je echt vooruit wilt en sprongen wilt maken qua tijden/afstanden etc. Het is alleen even de knop omzetten om ineens langer te kunnen/mogen/moeten doen over een kilometer dan je daadwerkelijk kunt.
Koste mij ook wat moeite in het begin, maar als ik nu zie dat ik makkelijk 40km loop in de week waar ik voorheen met 3x5km volle bak al moeite had, merk ik toch echt dat het me helpt en de tijden omhoog gooien tijdens wedstrijden wordt ook steeds makkelijker. Moest er in het begin niets van hebben, maar ondertussen weet ik wel beter.![]()
![]()
Ik had wel gegeten, maar een beetje te weinig denk ik. Volgende keer wat meer dusquote:Op maandag 30 september 2013 08:56 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
HongerklopOf van tevoren goed eten, helpt ook. Ik heb gisteren van tevoren drie speltpannekoeken gegeten en daar kon ik prima op lopen. Geen moment honger gehad. Boterhammen met pindakaas werkt ook
![]()
![]()
Nog even de samenvatting van gisteren. 30km Polder- en Duintrail:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Endo: http://www.endomondo.com/workouts/252037569/4684399
Voor iedereen die het zelf nog eens wil proberen, er is ook een gpx-je van. http://afstandmeten.nl/index.php?id=1187016Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Even vlug een post voordat we weer rnaar onze volgende stop verplaatsen..
Mijn excuses dat ik niet op elke post reageer (sommige dingen is WEL lastig op mobiel) of je krijgt 10 post onder elkaar van mij. En daar zit niemand op te wachten![]()
Affijn, ik las vorige week dat iemand (Quoi?? dacht ik) een trucje had om die watermerk op de foto's minder zichtbaar te maken.
Zou je dat kunnen vertellen?
Enne over het langzaam lopen. Boeiend..
Je loopt voor jezelf.![]()
Och, dat langzaam lopen went, zo gauw je merkt hoeveel het je helpt, heb je schijt aan wat men van je denkt (en andere lopers weten waarom je het doet, en de rest van de 'toeschouwers'? Die vinden je sowieso raar, of je nu langzaam loopt of op tempo).Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Langzaam hardlopen is nog altijd iets sneller dan wandelen. En hardlopers snappen wel waar je mee bezig bent, dus er is geen enkele reden om het genant te vinden.![]()
^
ditGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Ik ben trots, papa heeft gisteren de marathon van Berlijn in 3:53 gelopenen mama heeft 'm ook uitgelopen, in april zat ze nog met een gebroken enkel thuis.
Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
en ook langzaam lopen moet je lerenIn het begin vond ik het vreselijk moeilijk en was ik blij dat de laatste km de rem eraf mocht... Nu vind ik het een heerlijk relaxed tempo (en nieuw schema zegt af en toe een training nog langzamer, dus ook dat zal weer moeten wennen)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Ik heb gisteren mijn PR op de 10k verbeterd zonder een LDL gelopen te hebben in de afgelopen maanden. Maar neemt niet weg dat ik de gewone DL wel iets langer moet gaan maken met het oog op de 7HL en BGL,
De balans van september is uitgekomen op 10x lopen, 91 kilometer in totaal. Iets minder dan gebruikelijk, maar ben een klein weekje weg geweest. Wel 3 wedstrijden gelopen, dat blijft toch het leukste om te doen.![]()
ik ging alleen maar voor een extra longsleeve naar de aldi ... echt waar ...
Ik denk ook dat het belangrijk is rustig te lopen in de training, vooral omdat je van die langzamere lopen sneller herstelt. Er kan dus meer gelopen worden, wat altijd leuk is.
Vergeet alleen niet dat je ook te langzaam kan trainen. Het heeft weinig zin om extreem langzaam te lopen, want uit eigen ervaring weet ik dat je hier ook blessures van kan krijgen. Ging zo langzaam lopen ten opzichte van mijn tempo's dat ik technisch niet meer liep als normaal...![]()
De loting voor Berlijn 2014 is sinds vandaag ook geopend voor de geinteresseerden.
Twee weken de kans voor registratie, 1 november horen de gelukkigen het. Ik heb toch maar meegedaan, een tweede marathon volgend najaar zie ik denk wel zitten.
Jack does it in real time...![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 09:24 schreef Frsh het volgende:
Nog even de samenvatting van gisteren. 30km Polder- en Duintrail:Wow, ik vind het toch wel een behoorlijke snelheid hoor! Klinkt superleuk, sowieso lopen in het duin <333SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Endo: http://www.endomondo.com/workouts/252037569/4684399
Voor iedereen die het zelf nog eens wil proberen, er is ook een gpx-je van. http://afstandmeten.nl/index.php?id=1187016Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Zo'n mutsje en van die dunne handschoenen zijn wel superhandig hoor! Heb ik ook van het schaatsen..quote:Op maandag 30 september 2013 11:36 schreef DJMO het volgende:
ik ging alleen maar voor een extra longsleeve naar de aldi ... echt waar ...Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Mijn maandtotaal van september is 145 km (155 met 2x 'Evy' + wandelen met mijn hospita, maar dat tel ik niet mee). Ook een nieuw recordje! Ik heb ook veel tijd om uit te rusten hier dus voel me super.
Mijn hospita loopt trouwens veel te hard van stapel volgens mij, ze doet elke keer 2x dezelfde les achter elkaar omdat ze de hele boulevard op en af wil lopen. En ze doet ook niet echt aan rustdagen. Ze is helemaal lyrisch omdat ze zich fit voelt en afvalt, maar ik ben toch bang dat het over 2 weken mis is met een blessure of zo. Heb ik ook al vaak genoeg gezegd, maar ja.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik kon toch nog lachend de Muur van Allbers op bij de Posbankloop blijkbaar. Of is het een grimas van de pijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb Mr Q niet meer over de Berlijn marathon gehoord. Ik heb hem alleen stiekempjes geregistreerd
quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kon toch nog lachend de Muur van Allbers op bij de Posbankloop blijkbaar. Of is het een grimas van de pijn?Mét zonnebril gelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gelukkig was ik hem nu niet vergeten nee!quote:Op maandag 30 september 2013 14:17 schreef Quoi het volgende:
Ik heb Mr Q niet meer over de Berlijn marathon gehoord. Ik heb hem alleen stiekempjes geregistreerd
[..]
Mét zonnebril gelukkigZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nou ja om eerlijk te zijn stonden die ook specifiek op m'n lijstje aangezien ik op 7 en 31 december twee wedstrijden hebquote:Op maandag 30 september 2013 13:58 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Zo'n mutsje en van die dunne handschoenen zijn wel superhandig hoor! Heb ik ook van het schaatsen..
Ja, handig! Al doe ik ze meestal na de warming up meteen af..quote:Op maandag 30 september 2013 14:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
nou ja om eerlijk te zijn stonden die ook specifiek op m'n lijstje aangezien ik op 7 en 31 december twee wedstrijden hebIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Leuke foto mossel!
Hier even het gevoel dat ik voor dat assessment een reserveblikje energie heb opengetrokken, want hier ben ik terug naar het niveau dat ik alleen maar wil slapen en bankhangen. Gisteren uiteindelijk ook niet meer gelopen, maar bankgehangen, Amstel Bock van dit jaar uitgeprobeerd (smaakt goed!) en gta gespeeld![]()
![]()
Maar, niet miepen en doortrainen voor de HM in a'dam (blijven jullie daarna nog hangen voor biertjes, Quoi?). Maar vanavond eerst kaasfondue![]()
![]()
Oja zeker! Zat mensen die moeten worden binnengehaald in het Olympisch Stadion, van 8k tot de marathon. Ik blijf dus lekker hangenquote:Op maandag 30 september 2013 14:28 schreef hatsaflats het volgende:
Leuke foto mossel!
Hier even het gevoel dat ik voor dat assessment een reserveblikje energie heb opengetrokken, want hier ben ik terug naar het niveau dat ik alleen maar wil slapen en bankhangen. Gisteren uiteindelijk ook niet meer gelopen, maar bankgehangen, Amstel Bock van dit jaar uitgeprobeerd (smaakt goed!) en gta gespeeld![]()
![]()
Maar, niet miepen en doortrainen voor de HM in a'dam (blijven jullie daarna nog hangen voor biertjes, Quoi?). Maar vanavond eerst kaasfondue![]()
En zat leuke bieradresjes bekend in 020 (bijv deze)
![]()
![]()
Dat is zeker een aanrader! Al had de eigenaar wel met blind proeven Heineken bestempeld als beste pils, dat was weer wat jammerquote:Op maandag 30 september 2013 14:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja zeker! Zat mensen die moeten worden binnengehaald in het Olympisch Stadion, van 8k tot de marathon. Ik blijf dus lekker hangenEn zat leuke bieradresjes bekend in 020 (bijv deze)
![]()
![]()
mezelf kennende houd ik ze gewoon aan, ik ben echt een gigantische koukleum. (en nu mis ik een smiley met een sjaal en muts om z'n hoofdquote:Op maandag 30 september 2013 14:25 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ja, handig! Al doe ik ze meestal na de warming up meteen af..)
Hoi allen.
Is er iemand die een HM wil lopen op de hoge veluweloop?
Mijn knie is nog steeds kut en daarvoor ga ik woensdag naar de fysio, en ik verwacht niet dat die mij laat lopen.
Jero gaf nog als idee om hem dan om te laten zetten naar 10, maar dat zie ik ook niet zitten. Sowieso eerst woensdag afwachten en dan wordt het zo kort dag.
Ik hoef er natuurlijk niks voor te hebben.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
En deze: http://deprael.nl/quote:Op maandag 30 september 2013 14:32 schreef Quoi het volgende:
[..]
Oja zeker! Zat mensen die moeten worden binnengehaald in het Olympisch Stadion, van 8k tot de marathon. Ik blijf dus lekker hangenEn zat leuke bieradresjes bekend in 020 (bijv deze)
![]()
Hier de laatste, zware trainingsweek voor de Amsterdam HM. Zit echt in zo'n periode dat ik niet meer kan wachten tot 20 oktober![]()
![]()
Leuke foto mossel .
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 17:05 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
En deze: http://deprael.nl/![]()
Hier de laatste, zware trainingsweek voor de Amsterdam HM. Zit echt in zo'n periode dat ik niet meer kan wachten tot 20 oktober![]()
Daar vond mijn promotie-borrel/eten plaats
Ach, die gekke stad is zo ongezellig nog niet.
Daywalk3rBalen voor je.
![]()
@Daywalk3rklote man. Wedstrijden afzeggen is erg vervelend.
@mossel dat is geen grimas. Dat is een grijns. 100%![]()
![]()
Zes jaar studentenleven in Amsterdam doet wonderenquote:Op maandag 30 september 2013 17:50 schreef Quoi het volgende:
[..]![]()
Daar vond mijn promotie-borrel/eten plaats
Ach, die gekke stad is zo ongezellig nog niet.
![]()
![]()
Langzaam lopen. Echt.Minimaal12km/uur in dit topic,anders ben je ook wel echte een pruts gpx-klusser
_!!!!
Onderweg naar huis weer. Woensdag nog één keer lopen, even testen met wat sport tape nog, en dan hopelijk zondag m'n HM. Uitlopen is het doel, tijd boeit me niet zoveel, heb ik besloten.Ja doei.![]()
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
M'n collega vertelde het al![]()
http://www.eo.nl/algemeen/video/-a-/player/-mc-/s/-stream-/44977/
Onder het mom: zijn dat gristenen?
Tot zover mijn linkjes gespam...
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 19:07 schreef MaleDuck het volgende:
http://www.eo.nl/beam/ins(...)ongeluk-de-marathon/
Oeps...
quote:![]()
![]()
Net 6 km met een gemiddelde snelheid van 10,3 km per uur gelopen, dus valt eigenlijk wel mee. Maar volgens vriendjelief is mijn techniek niet goed. Ik schijn nogal te 'stampen', vooral op het eind. Zijn daar ook t-shirts van?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.![]()
Er is vast een t-shirt met een leuk olifantje ofzo eropquote:Op maandag 30 september 2013 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]![]()
![]()
Net 6 km met een gemiddelde snelheid van 10,3 km per uur gelopen, dus valt eigenlijk wel mee. Maar volgens vriendjelief is mijn techniek niet goed. Ik schijn nogal te 'stampen', vooral op het eind. Zijn daar ook t-shirts van?
.
Ik zie net dat ik nog nooit zoveel kilometer in 1 maand heb gelopenvorige "record" was 30 km, en nu 42
![]()
Na 12 minuten gestopt omdat m'n scheenbenen leken te ontploffen. Uiteindelijk 3-3-2 weten te lopen, ipv 3-3-4-4-5-6.
Zou aan m'n strandwandeling van zaterdag kunnen liggen; ruim 2,5km door het zand ploegen vergt wel iets van je benen, I guess.
Vrijdag nieuwe poging!
Nawww Yuki
quote:Op maandag 30 september 2013 14:15 schreef mosselmossel het volgende:
Ik kon toch nog lachend de Muur van Allbers op bij de Posbankloop blijkbaar. Of is het een grimas van de pijn?Kiek 'm goan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik baal echt flink. Gelukkig nu, na 15 min uitfietsen + fietsen naar huis nergens last van, maar ja... De specifieke (schok)belasting was nu blijkbaar wel te veel.quote:
Maar goed, 3 dagen rust nu en vrijdag gewoon weer een nieuwe poging. Die gaat vast beter!♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Zeker en vastquote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, ik baal echt flink. Gelukkig nu, na 15 min uitfietsen + fietsen naar huis nergens last van, maar ja... De specifieke (schok)belasting was nu blijkbaar wel te veel.
Maar goed, 3 dagen rust nu en vrijdag gewoon weer een nieuwe poging. Die gaat vast beter!komt goed!
Buh! Je moet wel weer beter worden hoor! We moeten namelijk over een tijdje ook weer een Ekiden samen lopen!quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Yuki het volgende:
Na 12 minuten gestopt omdat m'n scheenbenen leken te ontploffen. Uiteindelijk 3-3-2 weten te lopen, ipv 3-3-4-4-5-6.
Zou aan m'n strandwandeling van zaterdag kunnen liggen; ruim 2,5km door het zand ploegen vergt wel iets van je benen, I guess.
Vrijdag nieuwe poging!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
LOL, ik zit de finishvideo's van de Posbankloop te kijken bij Guppy en Gogo, ik lijk wel een of andere groupie
We hadden gewoon onze eigen fan meequote:Op maandag 30 september 2013 20:41 schreef mosselmossel het volgende:
LOL, ik zit de finishvideo's van de Posbankloop te kijken bij Guppy en Gogo, ik lijk wel een of andere groupie
Geen idee hoe ik die hier neer zet, maar dat mogen de ladies zelf doen. Het is niet aan mij hun finishvideo's te plaatsen.quote:Op maandag 30 september 2013 20:48 schreef Quoi het volgende:
Daar willen we natuurlijk even materiaal van zien, Mossel!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
![]()
vanaf m'n vakantieadres
Mooie foto mossel!
Vandaag m'n nieuwe schoenen getest met een mini loopje. Ik merk dat mijn voeten dikker zijn als het 28 graden is, maar ze lopen lekker. Na 20 minuten vond ik het mooi geweest. De nieuwe manier van lopen vergt veel concentratie en een sterkere core (en die heb ik niet), dus na een paar korte stukjes hardlopen met tussendoor wandelen vond ik het even mooi geweest, van de week nog een keer.
Daarna het zwembad in om af te koelen is wel ontzettend lekkerMaar die buitendouche vooraf was ijskoud, brrr
Jammer! Volgende keer beter, goed naar je lichaam luisterenquote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef Yuki het volgende:
Vrijdag nieuwe poging!Hebbe!quote:![]()
En nu maar afwachten of we ingeloot worden....quote:we received your registration. We appreciate your demand to run - together with 40.000 other runners – the 42,195 km across Berlin on September 28, 2014.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Dus gup, gogo, even toestemming verlenenquote:Op maandag 30 september 2013 20:51 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Geen idee hoe ik die hier neer zet, maar dat mogen de ladies zelf doen. Het is niet aan mij hun finishvideo's te plaatsen.![]()
![]()
Ik ben jammer genoeg al lang lid van de club, 8 jaar geleden gestopt met baanatletiek omdat blaren na 5 min, toen echt bijna alles geprobeerd... Uiteindelijk wel schoenen gevonden waar ik blaarvrij in liep, maar nog niet optimaal... Jammer dat de minimalistische hype er toen nog niet was, want op spikes had ik helemaal geen last.quote:Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
Tof shirt! Jammer dat het voor mij niet geldtquote:![]()
Morgen weer lekker snelle intervalletjes knallennu IBM uit de weg is en mountainbikeles ook af is wordt het tijd om weer normaal te gaan trainen. Op z'n minst weer 3x per week, en als zin en tijd het toelaten 4x.
![]()
quote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef Guard het volgende:
En nu maar afwachten of we ingeloot worden....![]()
![]()
Dat is een hele mooie stok voor achter de deur.![]()
Als ze nou 42195 lopers toelietenquote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef Guard het volgende:
[..]
En nu maar afwachten of we ingeloot worden....
Pfff eindelijk de echte split van het weekendloopje binnen en het eigenlijk kan het niet mooier: een lichte negatieve split: 23:56 over de eerste 5km en 23:31 over de tweede 5km. Leuk ook het aantal deelnemers: 157, verdeeld over 5km, 10km en twee kids runs. Dat is weer eens wat anders dan de 7^^.![]()
Heeft iemand weleens de marathon in Wenen gelopen? Ik denk dat ik die ga doen ipv Rotterdam (april 2014). Welke marathons zijn verder aanraders om te doen in het buitenland?![]()
Rome, Berlijn, Valencia, New York, Boston, Chicago, London. Whatever. Noem een stad en er is een marathon.quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Ciscus het volgende:
Heeft iemand weleens de marathon in Wenen gelopen? Ik denk dat ik die ga doen ipv Rotterdam (april 2014). Welke marathons zijn verder aanraders om te doen in het buitenland?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
De mooiste marathon hier in Zuid-Afrika is Two Ocean's Marathon.
Alleen jammer dat ze wat verkeerd gemeten hebben en hij 56 km lang is...Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
ligt er aan wat je precies wilt, volgens mij ga je, als je voor een stadsmarathon kies "voor de gezelligheid, het grootschalige", als dat je aantrekt dan zijn er, zoals Mossel al aangaf, in bijna elke grote stad leuke maratohns te vinden.quote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Ciscus het volgende:
Heeft iemand weleens de marathon in Wenen gelopen? Ik denk dat ik die ga doen ipv Rotterdam (april 2014). Welke marathons zijn verder aanraders om te doen in het buitenland?
Als je voor een mooie omgeving door natuurschoon ga maar kleinschaliger dan is er ook genoeg te vinden, zoals gezegd....net wat je wil
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 01-10-2013 00:11:15 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
nu we het toch over buitenlandse marathons hebben... ik kwam net op FB de marathon van Brussel tegen die dit weekend gelopen wordt en we volgens WLWW 1 afgevaardigde hebben op de HM
mooi glooiend parkoers en bijna naast de deur....
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ze hadden hier 50% korting op alles in de sportwinkel. Paar shirts en tights gepast maar niks gekocht: shirts in overvloed en heb lange tights nodig ipv korte.
Ter compensatie pricesmart bezocht, voor 173 gulden koffie, noten, havermout, varkenskknabbelspul, bevroren fruit en kip gekocht.
Morgen ga ik weer sporten en mezelf inschrijven voor de Brandweerloop. Dat kan hier alleen door naar een kantoor te rijden van een overheidsgebouw en daar alles te regelen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zo, ik heb mijn trail ontmaagding gehadOf nou ja, ik had een kort herstelloopje en ben ongeveer 1,5 km van de weg afgegaan. Was op zich wel leuk, maar ik vind het wel tricky voor mijn enkels dus ik ben meer bezig met opletten dan met hardlopen. Verder ook veel gestopt om foto's te maken dus het was niet echt een goede herstelloop, maarja het is ook zo mooi met die herfstkleuren:
nice!! lekkere omgeving volgens mij voor een beginnende trailer....niet al te veel hoogteverschil zo op het eerste gezichtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Zo, ik heb mijn trail ontmaagding gehadOf nou ja, ik had een kort herstelloopje en ben ongeveer 1,5 km van de weg afgegaan. Was op zich wel leuk, maar ik vind het wel tricky voor mijn enkels dus ik ben meer bezig met opletten dan met hardlopen. Verder ook veel gestopt om foto's te maken dus het was niet echt een goede herstelloop, maarja het is ook zo mooi met die herfstkleuren:
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja nou ja dit is de overkant van de rivier, daar heb ik niet gelopen. Was inderdaad niet heel veel hoogteverschil maar wel van die kleine steile stukjes, en soms met allemaal rollende keien en enorme boomwortels.. maar dat hoort er natuurlijk bij haha
inderdaad, part of the game, en kleine steile stukjes.... ik haat ze, soms lopen wij met harrierstraining rondjes over een BMX-baan en er is niets beroerder...op en neer,op en neer en geen moment in je ritme komend, behoorlijk zwaar dus'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
M'n vaderquote:Op maandag 30 september 2013 22:26 schreef Ciscus het volgende:
Heeft iemand weleens de marathon in Wenen gelopen? Ik denk dat ik die ga doen ipv Rotterdam (april 2014). Welke marathons zijn verder aanraders om te doen in het buitenland?
Verder talloze toffe marathons in het buitenland. Heb zelf, als groupie voor m'n vader, Helsinki, Boston, London en San Francisco meegemaakt. Stuk voor stuk geweldig op hun eigen manier.
Deze maand loopt hij Boedapest. Zo jammer dat ik daar niet bij kan zijn...♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Boedapest lijkt me ook een toffe stad om te lopen ja. In het hoogst onwaarschijnlijke geval dat ik ooit marathonambities krijg wil ik hem in Rome lopen. Gelijk een lekker heuvelachtig parcours..![]()
Wat heb jij een toffe papa!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n vader
Verder talloze toffe marathons in het buitenland. Heb zelf, als groupie voor m'n vader, Helsinki, Boston, London en San Francisco meegemaakt. Stuk voor stuk geweldig op hun eigen manier.
Deze maand loopt hij Boedapest. Zo jammer dat ik daar niet bij kan zijn...![]()
Neuj, deel liever foto's dan video's, die laatste zijn niet zo charmant. Wel leuk hoor, zelf met plezier naar gekeken, maar delen hier doe ik niet.quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dus gup, gogo, even toestemming verlenen![]()
![]()
Snelle papa ook, als ie Boston heeft gelopen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n vader
Deze maand loopt hij Boedapest. Zo jammer dat ik daar niet bij kan zijn...Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Yuki's papa is een eindbaas
New Englandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:38 schreef La_Tramposa het volgende:
[ afbeelding ]
QFT.quote:
Snel is hij ook wel, vind ik. Marathon in 3:30-3:45 gemiddeld, dat doen veel dertigers 'm niet eens na.
Hij is vorige week 56 geworden.
* Yuki is trots
New England staat hoog op mijn ToGoTo lijstje.. Mooie foto's!
Ik heb lang-lang maar eens onder uit de kast gevist voor mijn rondje straks.. 5,5 graad is me toch echt iets te koud voor kort-kort
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Dat is zijn mooie tijden idd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
QFT.
Snel is hij ook wel, vind ik. Marathon in 3:30-3:45 gemiddeld, dat doen veel dertigers 'm niet eens na.
Hij is vorige week 56 geworden.
* Yuki is trots
Mijn papa loopt tegenwoordig geen marathons meer (mag ie niet meer van mijn moeder, die vind de voorbereiding te (tijds)intensief)
Hij liep hem in 4 uur en 10, 15 minuten. Sinds ik begonnen ben met hardlopen heb ik nog meer respect voor zijn prestaties gekregen(niet dat ik al niet trots was natuurlijk).
Moet nog steeds een keer een loopje uitzoeken waar we samen aan kunnen deelnemen, lijkt me zo gaaf.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Klinkt leuk Guard, lopen met je vader. Ook tof dat je marathonplannen hebt.
Hier zojuist mijn riem op t strakste gaatje gezet. Straks moet ik nog een maatje kleinere riem gaan kopen. :-oGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
Of een gaatje bijknippenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:20 schreef Frsh het volgende:
Klinkt leuk Guard, lopen met je vader. Ook tof dat je marathonplannen hebt.
Hier zojuist mijn riem op t strakste gaatje gezet. Straks moet ik nog een maatje kleinere riem gaan kopen. :-o
Goh... je verwacht het niet...
Colour runs Terneuzen en Vlissingen leveren goede doelen relatief weinig opZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Die in Amsterdam, Zwolle en Utrecht leverden ook bizar weinig op.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
al dat poeder is blijkbaar erg duur.
50% van de opbrengst is dan nog redelijk, maar 10% is wel erg karig
Ik vind 50% inderdaad ook niet eens een heel slechte score. Organiseren is ook niet gratis. Maar 10% (wat bij de Color Run van Net5 ook zo was) is gewoon heel erg weinig. Ik zou bijna zeggen, doe dan geen goed doel. Of zo. Dit is ook een beetje "kijk ons eens goed bezig zijn".[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik zie me al fietsen in Berlijn met gelletjes en banaantjes![]()
Vandaag een half dagje werken, dan even voor mezelf hobbelen en dan mijn spulletjes pakken
Die colorruns: jammer![]()
![]()
Hats, wil je mij svp in de OP zetten:
1
2[b]21 december 2013 - [url=http://www.linschotenloop.com/Default.aspx]Linschotenloop (Linschoten)[/url][/b]
[*] Arquero - HM
![]()
![]()
Daarom trekt me dat ook helemaal niet, veel mensen lopen mee onder het mom van "kijk mij eens een goed doel steunen" terwijl er dus nagenoeg niets van overblijft. En dan ook nog overal plakpoeder.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind 50% inderdaad ook niet eens een heel slechte score. Organiseren is ook niet gratis. Maar 10% (wat bij de Color Run van Net5 ook zo was) is gewoon heel erg weinig. Ik zou bijna zeggen, doe dan geen goed doel. Of zo. Dit is ook een beetje "kijk ons eens goed bezig zijn".Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Fixed!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:55 schreef Arquero het volgende:
[ code verwijderd ]
Je eerste HM? Moet Swets er ook niet alvast bij, of durf je het ook zonder hem?![]()
Nou ja, heel erg vind ik het voor mezelf niet. Ik liep niet voor het doel, maar voor mijn eigen lol.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat, maar ik zou er geen tweede keer aan meedoen. Ik vond utrecht maar een rommelig zooitje als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:36 schreef mosselmossel het volgende:
Nou ja, heel erg vind ik het voor mezelf niet. Ik liep niet voor het doel, maar voor mijn eigen lol.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Fixed!
Je eerste HM? Moet Swets er ook niet alvast bij, of durf je het ook zonder hem?
Ja doei.![]()
Is wel mijn eerste in wedstrijd. Dat had de Vooroeverloop moeten zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:32 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Fixed!
Je eerste HM? Moet Swets er ook niet alvast bij, of durf je het ook zonder hem?
Heb er al 2 eerder gelopen als training en komende periode zal er ook nog wel e.e.a. op het programma staan
We werken komende weken met mijn looopgroep naar deze HM toe, zal waarschijnlijk groep van totaal 13 tot 15 personen zijn die hier meelopen.
Onze trainer zou in ieder geval hazen, dus ben benieuwd.![]()
O, klinkt wel cool! Dan heb je Swets niet nodig iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:41 schreef Arquero het volgende:
[..]
Is wel mijn eerste in wedstrijd. Dat had de Vooroeverloop moeten zijn
Heb er al 2 eerder gelopen als training en komende periode zal er ook nog wel e.e.a. op het programma staan
We werken komende weken met mijn looopgroep naar deze HM toe, zal waarschijnlijk groep van totaal 13 tot 15 personen zijn die hier meelopen.
Onze trainer zou in ieder geval hazen, dus ben benieuwd.Dat van de Vooroeverloop wist ik, nog steeds erg jammer dat je daar niet bij was!
![]()
Vandaag weer een wat korter loopje, maar goed ook want ik ben niet vooruit te branden zeg. Zware benen.![]()
![]()
Het wordt mijn eerste HM ooit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
nu we het toch over buitenlandse marathons hebben... ik kwam net op FB de marathon van Brussel tegen die dit weekend gelopen wordt en we volgens WLWW 1 afgevaardigde hebben op de HM
mooi glooiend parkoers en bijna naast de deur....
[ afbeelding ]![]()
Ben benieuwd in welke het 'glooiende' parcours me extra tijd gaat kosten. Aangezien hier in de regio alles vlak is. Tijdens de vakantie wel vaak in de bergen gaan lopen, maar dat is ondertussen ook alweer 2 maanden geleden.
Laatste week schema-
Vandaag: 10min easy pace - 10 min threshold pace - 10min easy pace - cooling down
Donderdag: 30min easy pace - cooling down
Zaterdag: 20min easy pace - cooling down
Zondag: HM-race
Vanaf wanneer moet je eigenlijk écht je voedingsschema ook gaan aanpassen. Ik vermijd nu gewoon ongezonde voeding in het algemeen + drink veel water. Moet ik alvast extra koolhydraten consumeren?![]()
Ik keek eens even in het schema voor komend weekend. Weer erg veel loopjes. Maar wat worden er dit weekend toch een hoop grote afstanden gedaan! Zeven mensen een HM of 20km, en nog eens drie net geen marathon. Gelukkig ook nog een paar "normale" afstanden ter compensatie.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Hebben de Loch Nessers van afgelopen weekend eigenlijk al wat van zich laten horen?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
LIF / [Hardlopen] #609 - Vliegtuigjoggend met slacker naar Aruba!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:48 schreef Wolve000 het volgende:
Hebben de Loch Nessers van afgelopen weekend eigenlijk al wat van zich laten horen?
LIF / [Hardlopen] #610 - Waar niemand sprint voor de lapoMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oeh, Linschotenloop. Die staat bij mij ook al heel lang op het lijstje. Heel misschien trek ik mijn schema wel door voor deze HM.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:55 schreef Arquero het volgende:
[ code verwijderd ]
![]()
Dank! Had het gemist, vooral af en toe mobiel een beetje gescand dit weekend, maar genoeg gemist blijkbaar.quote:
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nog een poging, Hatsaflats zou je zo vriendelijk willen zijn?
1
2[b]16 november 2013[url=http://www.hetcrosscircuit.nl/]Crosscompetitie (Rijssen) (1 van 5)[/url][/b]
[*]Aal321 - 5 km
1
2[b]7 december 2013[url=http://www.hetcrosscircuit.nl/]Crosscompetitie (Nijverdal) (2 van 5)[/url][/b]
[*]Aal321 - 5 km
1
2[b]18 januari 2014[url=http://www.hetcrosscircuit.nl/]Crosscompetitie (Holterberg) (3 van 5)[/url][/b]
[*]Aal321 - 5 km
1
2[b]15 februari 2014[url=http://www.hetcrosscircuit.nl/]Crosscompetitie (Wierden) (4 van 5)[/url][/b]
[*] Aal321 - 5 km
1
2[b]1 maart 2014[url=http://www.hetcrosscircuit.nl/]Crosscompetitie (Markelo) (5 van 5)[/url][/b]
[*] Aal321 - 5 km
Bedankt!![]()
goedemorgen
Hoe lopen jullie met deze temperaturen (en iets kouder) qua ondershirt?
Ik heb twee type ondershirts, voor de zomer, en voor de winter. Echter vind ik het rond deze temperatuur en iets kouder nog te warm voor het wintershirt, maar te koud voor het zomershirt. Gezocht naar een tussenoplossing maar niet echt kunnen vinden.
Overigens heb ik ook een windbreaker, maar die zorgt er wel voor dat ik ik nat wordt op de rug en dat het koud wordt wanneer de wind daarop komt te staan.
iemand tips?![]()
T-shirt. Krijg 't bij 't lopen wel warm, en anders begin ik met 'n jasje eroverheen, die ik dan halverwege om m'n middel knoop.Ja doei.![]()
T-shirt als in je loopt nog met een enkel T-shirtje of een T-shirt (hardloopshirt) onder een ander loopshirt?
Als het rond de 10 graden is vind ik het veel te koud om in een enkel T-shirtje te lopen. Zag ze gisteravond ook wel, zelfs met korte broek. Niets voor mij in ieder geval. Ik ben wat dat betreft een koudkleum
gisteren overigens een hardloopshirtje onder een shirt met lange mouwen. Kreeg wel gigantische natte plek op de rug, die ik niet heb met ondershirts die als ondershirts bedoelt zijn (muv de windbreaker)![]()
ik heb een tshirt aan met daarover een hardloopshirt met lange mouwen. Die is niet winddicht maar wel lekker aan met deze temperaturen. En ow ja: incl trainingsbroek. Heb alleen last dat de zweetplekken blijven zitten in dat hardloopshirt...
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
ik heb gisteren een thermo loop shirt gescoord, vanmorgen in gelopen bij 5 graden, en ik had het bloedheet op 't eind.Ik heb er één en ik ben er trots op
Gewoon functioneel t-shirt met een bh eronder. En dus een jasje. Voorlopig nog niet koud genoeg voor meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:50 schreef Holenbeer het volgende:
T-shirt als in je loopt nog met een enkel T-shirtje of een T-shirt (hardloopshirt) onder een ander loopshirt?
Als het rond de 10 graden is vind ik het veel te koud om in een enkel T-shirtje te lopen. Zag ze gisteravond ook wel, zelfs met korte broek. Niets voor mij in ieder geval. Ik ben wat dat betreft een koudkleum
gisteren overigens een hardloopshirtje onder een shirt met lange mouwen. Kreeg wel gigantische natte plek op de rug, die ik niet heb met ondershirts die als ondershirts bedoelt zijn (muv de windbreaker)Ja doei.![]()
dat heb ik ook DJMO wanneer ik nu al mijn winter ondershirtjes aandoe. Zoek eigen een tussenmodel, maar vind ze voornamelijk voor zomer of winter.![]()
de oplossing van motorbloempje niks voor je dan? Gewoon een dun jasje eroverheen en halverwege wanneer je het (te) warm krijg om je middel knopen??quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:02 schreef Holenbeer het volgende:
dat heb ik ook DJMO wanneer ik nu al mijn winter ondershirtjes aandoe. Zoek eigen een tussenmodel, maar vind ze voornamelijk voor zomer of winter.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, ik ga het eens proberen. Volgorde wordt dan zomerondershirt, shirt lange mouwen en een jasje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
de oplossing van motorbloempje niks voor je dan? Gewoon een dun jasje eroverheen en halverwege wanneer je het (te) warm krijg om je middel knopen??![]()
Ik ben iets teveel aan het taperen heb ik het idee..Heb vakantie en zit nu gewoon thuis, maar heb nog helemaal niet de tijd gevonden om te lopen vanaf vrijdag. Maar vanavond kan ik weer even lekker een rondje doen, dus dat scheelt.
![]()
Ik denk vanavond een km of 15, gewoon rustig. Dan donderdag een 10km met wat versnellingen en zaterdag even 5km loslopen. Hoop dat dat dan een beetje een goede voorbereiding is voor de Hoge Veluwetrail op zondag, best nogal nerveus over. Mijn langste afstand van 32km is ook alweer een maand geleden ofzo, had er eigenlijk nog een tussendoor willen doen, maar is er niet van gekomen. Nou ja, we zullen wel zien, als het niet lekker loopt gaan we gewoon voor het genieten.![]()
![]()
Komt vast goed, Jero!
Al heb ik makkelijk praten.. Heb m'n startnummer voor m'n HM op de mat gevonden gisteravond bij thuiskomst. Ben nu best wel zenuwachtig.![]()
Ja doei.![]()
Komt vast goed, moblo!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef motorbloempje het volgende:
Komt vast goed, Jero!
Al heb ik makkelijk praten.. Heb m'n startnummer voor m'n HM op de mat gevonden gisteravond bij thuiskomst. Ben nu best wel zenuwachtig.![]()
![]()
Een beetje zenuwachtig is altijd wel goed, dat scheelt. Jij hebt in ieder geval ook een ontzettend mooie race om van te genieten.![]()
Vooruit maar weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef Aal321 het volgende:
Nog een poging, Hatsaflats zou je zo vriendelijk willen zijn?
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Bedankt!![]()
![]()
hehehe ik moet me ook af en toe herinneren aan het feit dat 2 weken minder dan normaal cq niet lopen niet meteen betekend dat je weer van voren af aan moet beginnen.
En dan is het bij mij nog maar 14 km trail waar ik me "zorgen" over maak, niet eens die 37 trail km van Jero...
Maar goed, doel #1: uitlopen
Daarna zien we wel weer verderMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Da's waar! Maar ben vooral erg zenuwachtig vanwege de blaren. Wil vooral eens een FIJNE race lopen, gewoon geen pijn hebben en niet aan de voeten hoeven denken tijdens 't lopenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:32 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Komt vast goed, moblo!![]()
Een beetje zenuwachtig is altijd wel goed, dat scheelt. Jij hebt in ieder geval ook een ontzettend mooie race om van te genieten.verder gaat 't namelijk gewoon awesome!
Ja doei.![]()
Deze heb ik twee jaar geleden gelopen. Het startbewijs ophalen vond ik dramatisch, er waren 3 rijen en de rij liep tot buiten door. Ik kon geen warming-up doen. Oftewel; ga er vroeg naartoe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:07 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Oeh, Linschotenloop. Die staat bij mij ook al heel lang op het lijstje. Heel misschien trek ik mijn schema wel door voor deze HM.
Verder een erg leuke route. Je kunt alleen niet inhalen op de landweggetjes (links inhalen was geen regel). Iemand die dat wel probeerde viel de sloot in en kon zich ternauwernood aan een boompje vasthouden.
Misschien is de route aangepast, maar ik vond dat juist wel leuk. Lekker kneuterig.![]()
Net terug van mijn rondje, nu weer gewoon volgens schema. Daarna nog een kwartiertje doorgerend tot ik thuis was aan één stuk op een heel laag tempo. Ik had nog spierpijn van twee dagen terug en dat voelde ik wel tijdens het rennen, benen waren best zwaar. Maar waar ik een aantal weken geleden was gaan wandelen heb ik nu steeds mijn renstukjes afgemaakt. Toch weer een stapje vooruit. Even kijken hoe het donderdag gaat, heb ik dan weer spierpijn dan ga ik maar even verstandig twee rustdagen doen
Heerlijk weer trouwens! En door de weeks is het perfect lopen in de Kennemerduinen, lekker rustig. In het weekend ga ik daar niet meer hardlopen, zoveel fietsers en wandelaars en dat heb ik niet richting het strand. Goed voor de afwisseling
http://www.endomondo.com/workouts/252773481/5638894
straks de rest bijlezen, eerst een warme douche
This whole world is wild at heart and weird on top![]()
Hier loop ik ook nog in korte broek. Maar zij die voor of na zonsopgang/zonsondergang lopen begrijp ik wel, dat zij dit te koud vinden. Het koelt dan stevig af.
Over 't algemeen loop ik steeds kort/kort wanneer temperatuur +10°C is, zonder neerslag.
Rond 10°C is korte broek, lang shirt.
Onder 10°C begin ik te opteren voor lang/lang.![]()
Ja het verschil met overdag en 's avonds is erg groot nu. In de middag is het hier nog lekker 18 graden, dus kan je gewoon in een tshirtje vertrekken. Maar 's avonds zakt het zo naar 6 graden.![]()
Ik heb ook echt te weinig gelopen de laatste weken. Wel gevoetbald enzo...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:23 schreef Jero_nimo het volgende:
Ik ben iets teveel aan het taperen heb ik het idee..Heb vakantie en zit nu gewoon thuis, maar heb nog helemaal niet de tijd gevonden om te lopen vanaf vrijdag. Maar vanavond kan ik weer even lekker een rondje doen, dus dat scheelt.
![]()
Ik denk vanavond een km of 15, gewoon rustig. Dan donderdag een 10km met wat versnellingen en zaterdag even 5km loslopen. Hoop dat dat dan een beetje een goede voorbereiding is voor de Hoge Veluwetrail op zondag, best nogal nerveus over. Mijn langste afstand van 32km is ook alweer een maand geleden ofzo, had er eigenlijk nog een tussendoor willen doen, maar is er niet van gekomen. Nou ja, we zullen wel zien, als het niet lekker loopt gaan we gewoon voor het genieten.
Het lijkt me dat jij nu juist wat veel wil doen in de laatste week. Mijn schema zegt vandaag 3 mijl, woensdag 4, en zaterdag 2. Allemaal rustig.![]()
Over kort lang, lang kort, etc.; zou toch leuk zijn als er een dagelijkse poll op dit topic was of zo, dat je elke dag kon zien hoeveel % van de mensen er in kort lang/lang kort/lang lang/kort kort ging
Nee. Voor mijn vakantie had ik soms iets last na het hardlopen. Tijdens de vakantie met heuvelop/heuvelaf ook een beetje. Daarna de strongmanrun gedaan en geen last gehad (waar ik wel bang voor was) maar in de week erna begon de knie te zeuren en nu zit er een constant zeurend gevoel dus ook als ik gewoon loop.quote:Op maandag 30 september 2013 18:53 schreef Arquero het volgende:
Daywalker![]()
Klote man, nog steeds niets beter?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik vertrek van 15 november t/m 7 januari naar Nieuw Zeeland. Lijkt mij tof om daar aan een run mee te doen in die mooie omgeving.
Moet alleen nog even kijken welke: er is een behoorlijke lijst beschikbaar!
http://www.runningcalendar.co.nz/calendar/![]()
Nudist marathons.quote:
OT: Ik zit te peinzen. Ik heb me opgegeven voor de 't Is voor niks (gratis) Halve Marathon in Geldrop. De 23km ging wel lekker afgelopen zondag, ik had het gevoel dat er nog wel meer in zat. Zal ik mijn inschrijving omzetten naar de 30km bij diezelfde wedstrijd?Dan heb ik ook iets om naartoe te trainen...
Met een HM heb je ook iets om voor te trainen toch? Dan kun je voor een snellere tijd gaan. Als je liever in de komende tijd je afstand wilt doorbouwen en de snelheid je niet veel uitmaakt, dan de 30.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nudist marathons.
OT: Ik zit te peinzen. Ik heb me opgegeven voor de 't Is voor niks (gratis) Halve Marathon in Geldrop. De 23km ging wel lekker afgelopen zondag, ik had het gevoel dat er nog wel meer in zat. Zal ik mijn inschrijving omzetten naar de 30km bij diezelfde wedstrijd?Dan heb ik ook iets om naartoe te trainen...
Dat laatste dus eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:05 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met een HM heb je ook iets om voor te trainen toch? Dan kun je voor een snellere tijd gaan. Als je liever in de komende tijd je afstand wilt doorbouwen en de snelheid je niet veel uitmaakt, dan de 30.Ik ga de wedstrijdorganisatoren eens mailen of 't kan (er is een maximaal aantal deelnemers, maar de afstand maakt volgens mij niet uit)
Niemand dus die mijn startnummer over wil nemen voor noppes zaterdag?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Als ik in Nederland was..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Niemand dus die mijn startnummer over wil nemen voor noppes zaterdag?
Vlieg ff heen en terugquote:
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Zondag toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Niemand dus die mijn startnummer over wil nemen voor noppes zaterdag?Ik weet ook helaas niemand..
![]()
ik ben er ook niet zondag, en al zou ik er geweest zijn, was een halve me toch nog te ver geweest op dit moment.
Hoop wel dat je snel weer kunt hobbelen DaywalkerMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ja dat hoop ik ook. Sowieso de 7^^ als het even mogelijk is. Als ik dat ook af moet zeggen en ik zou er geen geld voor vangen ben ik straks in totaal iets van 100 euro kwijt door een vervelend knie.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Mag ik in de op.
1
2[b]13 April 2014 - [url=http://www.marathonrotterdam.nl]Rotterdam Marathon[/url][/b]
[*] Swetsenegger - Marathon![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]
Gaaf!
Erg veel succes met de voorbereiding alvast!![]()
![]()
Wat goed!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Balen dw, vervelend dat het blijft zeuren...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Wtf!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]ik kom aanmoedigen hoor!
![]()
Nu pas thuis na ff wat nette kleding te hebben geshopt. Dat wordt niet meer lopen, want het balkon.......zit lekker!![]()
Ik zit te twijfelen of ik vanavond een 'hill workout' op de loopband ga doen. Het is nog zulk lekker weer buiten, maar wel vroeg donker dus dan moet ik om 4 uur half 5 naar huis..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ergens een verlichte heuvel opzoeken en daar lekker buiten heen en weer rennen? Hier zoeken we ook een verlichte heuvelachtige set straat op in de wintermaanden.Ja doei.![]()
Nee ik ga hier sowieso niet in mijn eentje in het donker rennen, veel te gevaarlijk. Verlichting is schaars en auto's kijken uberhaupt al niet uit..Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wat een mooi doel!! Succes met de voorbereiding!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]![]()
Geen groepje (van de uni) waar je tijdelijk aan kunt sluiten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Nee ik ga hier sowieso niet in mijn eentje in het donker rennen, veel te gevaarlijk. Verlichting is schaars en auto's kijken uberhaupt al niet uit..
Ja doei.![]()
Zo is het.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik schijt peultjes. Maar als je doelen je niet bang maken....![]()
![]()
Ja ik ga 's woensdags en zondags met de renclub, maar het gaat nu om vandaagquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geen groepje (van de uni) waar je tijdelijk aan kunt sluiten?
Ik zal binnenkort mijn schema sowieso wel gaan omgooien zodat ik 's ochtends ga rennen, maar ik zit nu over vanavond gewoon te twijfelen. Een beetje spelen met de incline op de loopband kan volgens mij ook een nuttige training zijn, maar ja wel zonde van het mooie weer natuurlijk.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Wauw! Heel veel succes en geniet van de voorbereiding!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Gaaf Swets!
Verder even een ego-post: met les 14 van Renate een bekertje gelopen op 5 km!![]()
Ondanks wandelpauzes ... zou ik dan daadwerkelijk sneller minder langzaam worden?!![]()
![]()
Ook blij: http://www.endomondo.com/workouts/252917239/881511
Check dit mooie constante loopje van zondag![]()
als ik dit vol zou kunnen houden op zondag bij m'n HM ben ik al een gelukkig mens!
Ja doei.![]()
3 op een rij - intens lelijke compressiekousen bij de Lidl gekocht! Roze! Fluoriserend roze! Kon geen gele in mijn maat vinden.
Ja doei.![]()
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, daarom toch maar iets aangepast. Vandaag 10km, dan donderdag 5 en zaterdag gewoon lekker beetje rondhobbelen enzo, max 3.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Saysem het volgende:
[..]
Ik heb ook echt te weinig gelopen de laatste weken. Wel gevoetbald enzo...
Het lijkt me dat jij nu juist wat veel wil doen in de laatste week. Mijn schema zegt vandaag 3 mijl, woensdag 4, en zaterdag 2. Allemaal rustig.
Loopje van vandaag ging wel lekker, maar ik moet wel weer even het rustige erin krijgen, maar dat komt na de HVT wel weer. Vandaag ging het dus weer iets te snel, maar wel soepel dus dat is gunstig. Speciaal wat paadjes opgezocht met goed veel mul zand om dat nog een beetje te trainen, dat krijgen we zondag ook nog wel voor onze kiezen. Dan in ieder geval proberen om niet af te zetten, maar je voeten recht op te tillen, anders glij je alleen maar weg en dat kost weer extra kracht. Wel zin in, in ieder geval!
http://www.endomondo.com/workouts/252915987/2368823![]()
Lekker bezig met je loopje ja! Hoeveel hoogtemeters heeft die HM trouwens, weet je dat zo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
3 op een rij - intens lelijke compressiekousen bij de Lidl gekocht! Roze! Fluoriserend roze! Kon geen gele in mijn maat vinden.
En die sokken schreeuwen natuurlijk om pics!
Ow wacht, dat was die HM die vooral omlaag liep he! Dan moet dat wel goedkomen dat tempo.
[ Bericht 10% gewijzigd door Jero_nimo op 01-10-2013 18:18:49 ]![]()
Van 1200 naar 400 voet ongeveer, vanaf ongeveer 4.3 mijl.
En in het Nederlands:
365 naar 121 meter over een afstand van 14kmde overige 7 zijn relatief vlak met een klein stukje vals plat.
Ja doei.![]()
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]
Jullie starten om 12:00 uur, ik met mijn 10k om 13:30 uur. Kans dus dat ik lekker bij de finish kan aanmoedigen! (Alhoewel, met jouw snelheden..?.)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:12 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar gelijk in hebt, daarom toch maar iets aangepast. Vandaag 10km, dan donderdag 5 en zaterdag gewoon lekker beetje rondhobbelen enzo, max 3.
Loopje van vandaag ging wel lekker, maar ik moet wel weer even het rustige erin krijgen, maar dat komt na de HVT wel weer. Vandaag ging het dus weer iets te snel, maar wel soepel dus dat is gunstig. Speciaal wat paadjes opgezocht met goed veel mul zand om dat nog een beetje te trainen, dat krijgen we zondag ook nog wel voor onze kiezen. Dan in ieder geval proberen om niet af te zetten, maar je voeten recht op te tillen, anders glij je alleen maar weg en dat kost weer extra kracht. Wel zin in, in ieder geval!
http://www.endomondo.com/workouts/252915987/2368823
Netjes Mo!![]()
quote:![]()
Leuke foto!
Ah dat moet je wel lukken hoor, als je die 10k in een uur loopt heb je denk ik nog een half uurtje om uit te rusten. Denk er ongeveer 3 uur over te doen, maar ligt een beetje aan de zwaarte van het terrein en hoe mijn lijf zich houdt na 30km.. pfff...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jullie starten om 12:00 uur, ik met mijn 10k om 13:30 uur. Kans dus dat ik lekker bij de finish kan aanmoedigen! (Alhoewel, met jouw snelheden..?.)
Netjes Mo!![]()
![]()
Respect kerel!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ook respectc!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef linebear het volgende:
Mag ik ook in de op![]()
13 April 2014 - Rotterdam Marathon• linebear - Marathon
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Want!!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
Hier hebben ze altijd alleen maar zwart
Ik kan morgen weer lopen.. dag teveel rust voor mijn gevoel maar kwam agenda technisch niet anders uit.
Beetje extra rust kan ook geen kwaad lijkt mij.
We hebben nu sinds kort ook een Aldi.. wat 2 in het dorp, nu zag ik in het foldertje dat zaterdag as er hardloopkleding ligt, vroeg bij zijn dus
Stretchbroek scoren voor de winter.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zo ik ben terug van een - op papier simpel uitziende - training van 15 x 200m. Maar wat kun je daarop kapot gaan zeg![]()
Wel een mooi intervalgrafiekje aan overgehouden
Trouwens, weer beetje last van mijn blaren en wat blijkt: sinds kort - en ook vandaag - draag ik nieuwe laarsjes met nét iets hogere hak![]()
![]()
Zal er niet meer op lopen (maar ze zijn zo leuk)
![]()
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]Kiek ze gaan!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef linebear het volgende:
Mag ik ook in de op![]()
13 April 2014 - Rotterdam Marathon• linebear - Marathon
Ik heb die ook, zo lelijk zijn ze toch niet? :pquote:Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ze zijn fluoriscerend roze!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb die ook, zo lelijk zijn ze toch niet? :p![]()
Nou ja, ze zitten op zich wel ok. Ben benieuwd.
Ja doei.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef linebear het volgende:
Mag ik ook in de op![]()
13 April 2014 - Rotterdam Marathon• linebear - Marathonquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag ik in de op.
[ code verwijderd ]![]()
En weer 2 erbij voor een M in 2014. Gaaf!!
Maar wordt dit nu de sibelt vervanger voor 2014?? Want dan pas ik voor deze hype![]()
![]()
Die Causeway Coast ga jij ook nog wel redden hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]![]()
Maar wordt dit nu de sibelt vervanger voor 2014?? Want dan pas ik voor deze hype
Ja doei.![]()
In het kader van goed gereedschap voor een topprestatie
In stock, ready for despatch now
1 x New Balance 860v3 Shoes - AW13 D Width - UK 8.5 Blue/Silver
1 x Brooks Essential Run Long Sleeve 1/2 Zip II Extra Large Black
1 x High5 Marathon Race Pack Green
1 x High5 Race Pack
1 x Ultimate Performance Bala Performance Hydration Pack 1.5L One Size 1.5L Red![]()
En voor mij zijn er ook meteen nieuwe sloffen bij besteld![]()
NewBalance w1080v3I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef streamnl het volgende:
[..]
[..]![]()
Waar eindigt het? Als straks 20 Fok!kers aan de start van de Spartathlon staan? Of worden juist de afstanden tot 200 meter helemaal hip?![]()
yepquote:Wel in Fukushima-paars
(en bij Wiggle veel goedkoper...)
Nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:11 schreef E.T. het volgende:
[..]
yepWel in Fukushima-paars
(en bij Wiggle veel goedkoper...)
![]()
![]()
Als het niet al te slecht weer is komt ze inderdaad wel mee jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef Quoi het volgende:
Jero, komt vast goed, echt! Komt mevreui Jero ook kijken?. Mijn schoonmoeder zelfs ook nog dan
. Maar die vinden sowieso de hoge veluwe wel erg leuk. Ook allebei zo'n abonnement erop.
Mr. Q ook aanwezig bij de HV-loop? Gaat 'ie zelf ook nog lopen?
Ohja, mag ik ook nog in de OP?
1
2[b]9 Maart 2014 - [url=http://www.mudmasters.nl]Mud Masters Obstacle Run[/url][/b]
[*] Jero_nimo - 6km
De kleinste afstand, omdat mijn vriendin de Strongmanrun zo gaaf vond dat ze het ook wilt proberen!Dus gaan we samen knallen in de modder!
![]()
Swets en Linebear! Tof!Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
O, en volGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: