SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucas B. heeft een strafblad, wist je dat?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Morendo het volgende:
Bijker slecht verdedigd ook. Wat een jonge juffrouw.
Lucia de B?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lucas B. heeft een strafblad, wist je dat?
Ja wat heeft ie ook alweer gedaan, vrouwen gemept toch?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)eling.23948080.lynkxquote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat heeft ie ook alweer gedaan, vrouwen gemept toch?
Ah ja, ik had het toen wel in de krant gelezen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)eling.23948080.lynkx
Wegens het toebrengen van ernstig geestelijk letsel aan vele supporters zeker.quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tamelijk walgelijk. Hij promoveert naar de Eredivisie en ineens wil iedereen geld van hem zien.quote:Op zondag 29 september 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ah ja, ik had het toen wel in de krant gelezen.
Wat een debielquote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan dus 3 mensen op hun bek slaan, in hun maag trappen en tegen hun kop schoppen en je krijgt een werkstraf van 20 uur?quote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Friesland de gekste.quote:Op zondag 29 september 2013 14:52 schreef Maoist het volgende:
[..]
Je kan dus 3 mensen op hun bek slaan, in hun maag trappen en tegen hun kop schoppen en je krijgt een werkstraf van 20 uur?
Ik heb ene Bijker en ene Leeuwin. Maar ik heb ook Eikrem en Finnboga, oh wacht die eerste staat niet eens in de basis..quote:
Vast geen steviggebouwde boer.quote:Op zondag 29 september 2013 14:53 schreef Maoist het volgende:
Wat is die toenmalige teamgenoot een pussy zeg als die zo makkelijk van zijn fiets wordt getrapt
Ik heb ook Eikrem en Finnbogason. En van Anholt. Niemand van Cambuur gelukkig.quote:Op zondag 29 september 2013 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ene Bijker en ene Leeuwin. Maar ik heb ook Eikrem en Finnboga, oh wacht die eerste staat niet eens in de basis..
Ik heb v. Anholt 2 rondes terug weggedaan. Ik heb Bijker en Leeuwin gekozen omdat die voor deze wedstrijd nog maar 5 tegendoelpunten hadden. Vorige week kreeg ik voor beiden 6 punten omdat ze de 0 hielden..quote:Op zondag 29 september 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook Eikrem en Finnbogason. En van Anholt. Niemand van Cambuur gelukkig.
Nice. Ik heb Botteghin, van Anholt en Schenk in mijn verdediging. Dus ging weer lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb v. Anholt 2 rondes terug weggedaan. Ik heb Bijker en Leeuwin gekozen omdat die voor deze wedstrijd nog maar 5 tegendoelpunten hadden. Vorige week kreeg ik voor beiden 6 punten omdat ze de 0 hielden..
Ik heb Esteban, Johannsson en Henriksen. Ik was niet ontevreden over de score gister.quote:Op zondag 29 september 2013 14:56 schreef alors het volgende:
Ik heb Anholt, Finn, Ziyech, v La Parra en Nordfeldt
Ja.quote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niemand van Cambuur of Heerenveen.
Dom he dat ik naar een wedstrijd kijk waarbij ik niemand in mijn manager heb?
Best een goed team. Helaas heb ik geen geld om na deze ronde ook flink wat te verbeterenquote:Op zondag 29 september 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
speler club rol punten waarde
Teamsamenstelling
Alfred Finnbogason sc Heerenveen A 8 ¤ 1.255.733,–
Graziano Pellè Feyenoord A 7 ¤ 1.486.676,–
Marnix Kolder Go Ahead Eagles A 5 ¤ 304.853,–
Kevin Begois PEC Zwolle K 6 ¤ 400.842,–
Hakim Ziyech sc Heerenveen M 6 ¤ 859.792,–
Kamohelo Mokotjo PEC Zwolle M 5 ¤ 409.204,–
Magnus Wolff Eikrem sc Heerenveen M 7 ¤ 816.669,–
Mateusz Klich PEC Zwolle M 5 ¤ 401.819,–
Bruno Martins Indi Feyenoord V 9 ¤ 1.204.454,–
Nick Viergever AZ V 7 ¤ 1.128.786,–
Pelé van Anholt sc Heerenveen V 0 ¤ 899.262,–
Ik heb er inderdaad weinig kaas van gegeten. Wel sta ik nog voor op GGMM en Littlerabbit, kan je nagaan.quote:
Ik heb Kolder en Turuc van GAE, thank god geen verdediging van GAEquote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Ik heb Botteghin, van Anholt en Schenk in mijn verdediging. Dus ging weer lekker
Voor de volgende ronde iig Martins Indi en Begois eruit.quote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een goed team. Helaas heb ik geen geld om na deze ronde ook flink wat te verbeteren
Ik ga langzaam zakken in het klassement denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad weinig kaas van gegeten. Wel sta ik nog voor op GGMM en Littlerabbit, kan je nagaan.
Ik had eerst een half team vol met GAE spelers, maar ooit verandert. Maar ik heb toch geen geld om Schenk eruit te gooienquote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Kolder en Turuc van GAE, thank god geen verdediging van GAEVerder Bengtsson in de verdediging naast de 2 cambuurders..
Waarom Begois?quote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de volgende ronde iig Martins Indi en Begois eruit.
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef Maoist het volgende:
VBL / De FOK! Voetbalmanager 2013-2014 #5 hier verder aub
Ik stijg langzaam, na 1 week stond ik helemaal onderaan.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga langzaam zakken in het klassement denk ik.
Ooh dan moet ik Begois er ook maar uitgooien.quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boer wordt langzaamaan weer fit.
Ik stond ooit 2e ofzo, maar nu ga ik langzaam naar de middenmoot. Flinke achterstand op Stijn en Stylo.quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik stijg langzaam, na 1 week stond ik helemaal onderaan.
quote:
Leo is al terminaal en zijn laatste wens was deze topwedstrijd becommentariëren.quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Driessen geeft commentaar bij Stoke City - Norwich. Raar dat Fox hun beste, grappigste en knapste presentator geen betere wedstrijd geven
Ik weet het niet echt precies hoor. In ieder geval moeten ze volgende week naar Kerkrade toe en heb het idee dat de chemie van Zwolle eruit is sinds het vertrek van onze vriend Mokthar. Klich en Mokotjo kan ik nog altijd laten staan.quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan moet ik Begois er ook maar uitgooien.
Stylo zal ook wegzakken, die is weer een tijdje weg.quote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond ooit 2e ofzo, maar nu ga ik langzaam naar de middenmoot. Flinke achterstand op Stijn en Stylo.
Je kan nog redelijk scoren zonder ooit je team te veranderen, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stylo zal ook wegzakken, die is weer een tijdje weg.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PKKquote:
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:21:53Heeft iemand van mijn volgers @mrstyloprod gezien? Namens #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ bedankt. #stylo #pkk reageer retweet
Ik heb toch geen geld om Klich en Mokotje eruit te gooien. En als ik naar alle middenvelders kijk heb ik ook geen idee wie ik er dan wel in zou moeten gooien. Misschien een Ajacied, maar wiequote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt precies hoor. In ieder geval moeten ze volgende week naar Kerkrade toe en heb het idee dat de chemie van Zwolle eruit is sinds het vertrek van onze vriend Mokthar. Klich en Mokotjo kan ik nog altijd laten staan.
Hij staat toch al een paar weken goedquote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft wel vaker dit soort lange periodes afwezigheid.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PKK
Ik heb nog een onderzoek ingesteld op twitter, maar dat heeft niet tot aanknopingspunten geleid.twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:21:53Heeft iemand van mijn volgers @mrstyloprod gezien? Namens #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ bedankt. #stylo #pkk reageer retweet
Missies in het Midden-Oosten, maar tot nu toe waren zijn bomgordels altijd van een dusdanige kwaliteit dat hij altijd weer terugkwam.quote:
Eerst Martins Indi en Boer weg. Ben over de rest v/d veldbezetting voorlopig wel content.quote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen geld om Klich en Mokotje eruit te gooien. En als ik naar alle middenvelders kijk heb ik ook geen idee wie ik er dan wel in zou moeten gooien. Misschien een Ajacied, maar wie
Laatst zag ik beelden van zo'n zo goed als verwoeste Syrische lobby en toen zag ik mrstylo gewoon online FOK!ken, no problemo.quote:Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Missies in het Midden-Oosten, maar tot nu toe waren zijn bomgordels altijd van een dusdanige kwaliteit dat hij altijd weer terugkwam.
BMI is toch prima voor in je team. Ik heb maar 17.000 budget, dus dat schiet ook niet op. Ik gooi Gutierrez eruit en doe Piazon erin denk ik. Voor de rest zal ik het wel met deze groep doen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Martins Indi en Boer weg. Ben over de rest v/d veldbezetting voorlopig wel content.
Vitesse & GAE uit hé. Met dit Feyenoord is dat een zeer lastig karweiquote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BMI is toch prima voor in je team. Ik heb maar 17.000 budget, dus dat schiet ook niet op. Ik gooi Gutierrez eruit en doe Piazon erin denk ik. Voor de rest zal ik het wel met deze groep doen.
Hij zal nu wel ergens midden in de woestijn zitten, waar de internetverbinding erg slecht is.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst zag ik beelden van zo'n zo goed als verwoeste Syrische lobby en toen zag ik mrstylo gewoon online FOK!ken, no problemo.
GAE uit winnen ze wel hoor.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vitesse & GAE uit hé. Met dit Feyenoord is dat een zeer lastig karwei
Feyenoord is ook niet zo goed, dat gaat nog een lastig potje voor ze worden denk ik.quote:
Waarom speelt die niet ? Heeft MvB een zonnesteek ofzo ?quote:Op zondag 29 september 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen mist de tricks van Eikrem.
Marco wil de MvG-train blokkeren.quote:Op zondag 29 september 2013 15:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom speelt die niet ? Heeft MvB een zonnesteek ofzo ?
quote:
Truus is jaloersquote:Op zondag 29 september 2013 15:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Marco wil de MvG-train blokkeren.
Snel vluchten voor Lambiek.quote:
Niemand vond hem aardigquote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Hoezo de fack is Verbeek ontslagen?????
Heeft gister nog gewonnen
Ado,Rkc,Nec en Go Ahead die gaan het uitmaken denk ik. Misschien Cambuur er nog bij, maar dat denk ik niet.quote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Rijtje kanshebbers tot degradatie.
Ik adviseer je de persconferentie terug te kijken, die schept een hoop duidelijkheid.quote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Geen chemie meerquote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Op dezelfde manier als bij Feyenoord weggestuurd. Slecht in de groep, te lui om hard te werkenquote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[Upd] AZ ontslaat Gertjan Verbeekquote:Op zondag 29 september 2013 15:25 schreef PizzaGeit het volgende:
Hebben we naar dezelfde persconferentie gekeken? Die Stewart blijft erg oppervlakkig en vaag. Alsof Verbeek zijn vrouw heeft geneukt en die van de rest van het bestuurquote:Op zondag 29 september 2013 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik adviseer je de persconferentie terug te kijken, die schept een hoop duidelijkheid.
Leer sarcasme herkennen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:27 schreef Maoist het volgende:
[..]
Hebben we naar dezelfde persconferentie gekeken? Die Stewart blijft erg oppervlakkig en vaag. Alsof Verbeek zijn vrouw heeft geneukt en die van de rest van het bestuur
Het zou mooie tv opleveren als hij zich in zijn blokhut heeft opgesloten, die dan door de pers wordt belegerd.quote:Op zondag 29 september 2013 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
FOX is op weg naar Jubbega of Salland.
Spannend.
Hij heeft nu tijd genoeg om er een verdieping bij te bouwen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou mooie tv opleveren als hij zich in zijn blokhut heeft opgesloten, die dan door de pers wordt belegerd.
De Bomber van Breda is de grootste ....quote:Op zondag 29 september 2013 15:33 schreef PizzaGeit het volgende:
Kramer was toch dat supertalent van NAC?
Naast die Idhabdellahay ofzo
Zie je de Vrij al elke dag uurtjes maken in de gym?quote:Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Dan kan Verbeek mooi Koeman opvolgen.
ik zie m wel naar Twente gaan eigenlijkquote:Op zondag 29 september 2013 15:40 schreef kapiteintje het volgende:
Dan kan Verbeek mooi Koeman opvolgen.
Zou goed zijn voor 'm.quote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zie je de Vrij al elke dag uurtjes maken in de gym?
Met de nadruk op had ja.quote:Op zondag 29 september 2013 15:41 schreef PizzaGeit het volgende:
Coutinho had toch een wietplantage?
jupquote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef Ironisch het volgende:
Gertjan is toch al eens coach geweest bij Feyenoord?
bij feyenoord is hij op een zelfde manier weggegaanquote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
Wel treurig van AZ om Verbeek weg te sturen vanwege wat huilies in de spelersgroep.
Bewijst maar weer wat een zielig provincieclubje het is.
Nee. Dat was een hologram van de illuminatie.quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef Ironisch het volgende:
Gertjan is toch al eens coach geweest bij Feyenoord?
We moeten te hard trainen!quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
Wel treurig van AZ om Verbeek weg te sturen vanwege wat huilies in de spelersgroep.
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef spiedermann het volgende:
[..]
bij feyenoord is hij op een zelfde manier weggegaan
het is een complotquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee. Dat was een hologram van de illuminatie.
Onder luid toejuichen en toezingen van de supporters vertrokken inderdaadquote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef spiedermann het volgende:
[..]
bij feyenoord is hij op een zelfde manier weggegaan
quote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ja, het is echt waardeloos. Net als bijna alle andere wedstrijden de laatste tijd van Nederlandse clubs.quote:Op zondag 29 september 2013 15:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Het niveau van de Friese derby is om te huilen
Inderdaad. Resultaten zijn prima, voetbal is prima, laten we de coach ontslaanquote:Op zondag 29 september 2013 15:42 schreef GGMM het volgende:
Ze hadden hem eerst even kunnen Pelle voor ze hem ontsloegenquote:
Net als toen met Adriaanse en twentequote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Inderdaad. Resultaten zijn prima, voetbal is prima, laten we de coach ontslaan![]()
GGMM is een drama als manager.quote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze hadden hem eerst even kunnen Pelle voor ze hem ontsloegen
Jij hebt Pelle niet in je manager.
Bij AZ juist niet, daar wilde een groot deel van het legioen van hem af.quote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook daar vond eigenlijk heel het legioen dat belachelijk.
Ja, dat herinner ik me nog ja, dat was wel een mooi gebaar.quote:Op zondag 29 september 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ook daar vond eigenlijk heel het legioen dat belachelijk.
Je moet echt een piepels mennedjer hebben.quote:Op zondag 29 september 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een drama als manager.
Ik heb de eerste maand geen voetbal kunnen kijken. Anders had ik nu eerste gestaan vanzelfsprekend.quote:Op zondag 29 september 2013 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM is een drama als manager.
Dit ben ik met je eens.quote:Op zondag 29 september 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me nog ja, dat was wel een mooi gebaar.
Wat AZ overigens niet na moet doen, dat massale geklapper ziet er zeer genant uit.
Achter z'n standbeen langs zelfs. Hij krijgt spatjes.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 15:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat herinner ik me nog ja, dat was wel een mooi gebaar.
Wat AZ overigens niet na moet doen, dat massale geklapper ziet er zeer genant uit.
En nu brancard?quote:Op zondag 29 september 2013 15:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Achter z'n standbeen langs zelfs. Hij krijgt spatjes.
Net als bij Twente zijn het veel Ajax overlopertjes die er nu spijt van hebbenquote:Op zondag 29 september 2013 15:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij het AZ-publiek heb je voornamelijk het idee dat de keukenwijven uit hun comfortzone zijn ontsnapt.
Waarvan akte.quote:Op zondag 29 september 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb liever dat je draagbaar zegt.
Ag Ajax heeft ook maar relatief weinig echte supporters. Gister zat het ook niet vol.quote:Op zondag 29 september 2013 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Net als bij Twente zijn het veel Ajax overlopertjes die er nu spijt van hebben
48K tegen een promovendusquote:Op zondag 29 september 2013 15:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ag Ajax heeft ook maar relatief weinig echte supporters. Gister zat het ook niet vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Minimaal half jaar uit de roulatie.quote:Op zondag 29 september 2013 15:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Damn. Nog niet gezien. Dat zag er idd heel slecht uit.
Ja, dat wist ik. Maar ik bedoel: Je ziet ook echt dat het daar helemaal fout is.quote:Op zondag 29 september 2013 15:52 schreef donroyco het volgende:
[..]
Minimaal half jaar uit de roulatie.
Weer een blessure?quote:
Lullig voor die jongen.quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Die man scoort zo absurd veel
Je bedoelt eindelijk een terechte?quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord eindelijk een penalty in een thuiswedstrijd, dat mocht ook wel na vijf jaar zonder!![]()
Metsjfiksing?quote:Op zondag 29 september 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
ADO is echt onthutsend slecht. Moet je bijvoorbeeld kijken hoeveel tijd Feyenoord krijgt om ballen aan te nemen en te draaien. Echt bizar.
Ik heb vorig jaar ook al zoiets gezegd en toen zat ik er enorm naast maar het zou me echt niet verbazen als die gewoon gaan degraderen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
ADO is echt onthutsend slecht. Moet je bijvoorbeeld kijken hoeveel tijd Feyenoord krijgt om ballen aan te nemen en te draaien. Echt bizar.
Steijn gaat het ook niet lang meer volhouden. Ado speelt werkelijk verschrikkelijk voetbal dit seizoen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:55 schreef kapiteintje het volgende:
Daarom.quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat lijkt me logisch. Die man scoort zo absurd veel
Laten we niet overdrijvenquote:Op zondag 29 september 2013 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je bedoelt eindelijk een terechte?
Ik heb wel Mulder en Vilhena naast Pelle.quote:Op zondag 29 september 2013 15:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pelle 13 punten al.
Martins Indi 14 punten
Dat zal je wel pijn doen, als iemand met een groen-geel hart.quote:Op zondag 29 september 2013 15:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Steijn gaat het ook niet lang meer volhouden. Ado speelt werkelijk verschrikkelijk voetbal dit seizoen.
Vijf jaar zonder? Dat zal wel meevallen...quote:Op zondag 29 september 2013 15:54 schreef Morendo het volgende:
Feyenoord eindelijk een penalty in een thuiswedstrijd, dat mocht ook wel na vijf jaar zonder!![]()
Het is niet om aan te zien nee. Wellicht wordt Jol nog deze week ontslagen. Dat zou wel een leuke opvolger zijn zover realistischquote:Op zondag 29 september 2013 15:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zal je wel pijn doen, als iemand met een groen-geel hart.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
ADO doet gewoon hélémáál niks. Volgens mij doen ze het express, moet je eens opletten. Dit is met opzet.
quote:
Ik las vandaag al een artikel in een Engelse krant dat hij er wel uit zal vliegen, dat komt wel goed.quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet om aan te zien nee. Wellicht wordt Jol nog deze week ontslagen. Dat zou wel een leuke opvolger zijn zover realistisch
Ja, maar zag je hoeveel tijd hij kreeg? Er liep gewoon echt niemand op hem af. Niemand.quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef donroyco het volgende:
Wat een slecht schot uit de tweede lijn bij Feyenoord
Het is verdomme triest man.quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef kapiteintje het volgende:
ADO doet gewoon hélémáál niks. Volgens mij doen ze het express, moet je eens opletten. Dit is met opzet.
Hij zat tijdens de bekerwedstrijd wel al met z'n gezicht in z'n handen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las vandaag al een artikel in een Engelse krant dat hij er wel uit zal vliegen, dat komt wel goed.
Niet alleen van Frans van Club Achter De Duinen zei dat van de week op die site. Ik hoorde het ook van iemand anders!quote:Op zondag 29 september 2013 15:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is niet om aan te zien nee. Wellicht wordt Jol nog deze week ontslagen. Dat zou wel een leuke opvolger zijn zover realistisch
Gister leek het wel of hij aan het janken was.quote:Op zondag 29 september 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zat tijdens de bekerwedstrijd wel al met z'n gezicht in z'n handen.
Was al te verwachten op het moment dat Fulham verkocht werdquote:Op zondag 29 september 2013 15:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik las vandaag al een artikel in een Engelse krant dat hij er wel uit zal vliegen, dat komt wel goed.
Hij heeft al aangetoond een team te kunnen opbouwen met een goed moraal. Al is zijn RKC tijd al wel even geleden.quote:Op zondag 29 september 2013 16:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Niet alleen van Frans van Club Achter De Duinen zei dat van de week op die site. Ik hoorde het ook van iemand anders!
*duimt*
Ik vind het altijd een beetje een vaag mannetje.quote:Op zondag 29 september 2013 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Gister leek het wel of hij aan het janken was.
En dat ze in een neergaande spiraal zitten en geen punt meer halen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Was al te verwachten op het moment dat Fulham verkocht werd
Had hij Tainio maar moeten halen.quote:Op zondag 29 september 2013 16:00 schreef alors het volgende:
[..]
Gister leek het wel of hij aan het janken was.
Hij zat bij Ajax gewoon in een halve depressie. Het was natuurlijk ook nooit goed.quote:Op zondag 29 september 2013 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje een vaag mannetje.
Ik hoop dat 'ie de club koopt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij heeft al aangetoond een team te kunnen opbouwen met een goed moraal. Al is zijn RKC tijd al wel even geleden.
Hij heeft door dat Engelse geld een ego gekregen wat niet aansluit bij de persoon die hij daadwerkelijk is.quote:Op zondag 29 september 2013 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik vind het altijd een beetje een vaag mannetje.
Fuserenquote:Op zondag 29 september 2013 16:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wellicht kan hij Scheveningen als onderpand gebruiken
You Mad Bro?quote:Op zondag 29 september 2013 16:02 schreef hafcfan het volgende:
Gunstige uitslagen vandaag. Nu Twente nog winnen.
Vooral de manier hoe hij aan zijn spelers komt, ik heb altijd het gevoel dat hij er zelf ook regelmatig iets aan overhoudt.quote:Op zondag 29 september 2013 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij zat bij Ajax gewoon in een halve depressie. Het was natuurlijk ook nooit goed.
Ik zou willen zeggen "Lekker voor je" maar ik heb Janmaat in mijn elftal, die falerquote:
Dat zat er aan te komen, ik heb Mulder.quote:
Immers er gratis bij.quote:Op zondag 29 september 2013 16:06 schreef mega-worstje het volgende:
Misschien wil ado wesley wel terug kopen
quote:
quote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zat er aan te komen, ik heb Mulder.
Hij vloog anderhalve kilometer overquote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zat er aan te komen, ik heb Mulder.
Ik ben het met je eens. Ik denk dat Pelle is omgekocht om de vijfde niet te maken.quote:Op zondag 29 september 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Mag ik zeggen dat ik dit een verdachte wedstrijd vind?
Met 4-0 op de klok tegen de blessuretijd aan moet je meedogenloos zijnquote:Op zondag 29 september 2013 16:07 schreef Tchock het volgende:
Wat stom zeg. Als De Vrij helemaal niets had gedaan was er niets aan de hand en toch aan de 'noodrem' trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |