SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lucas B. heeft een strafblad, wist je dat?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Morendo het volgende:
Bijker slecht verdedigd ook. Wat een jonge juffrouw.
Lucia de B?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lucas B. heeft een strafblad, wist je dat?
Ja wat heeft ie ook alweer gedaan, vrouwen gemept toch?quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)eling.23948080.lynkxquote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef alors het volgende:
[..]
Ja wat heeft ie ook alweer gedaan, vrouwen gemept toch?
Ah ja, ik had het toen wel in de krant gelezen.quote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.nujij.nl/algem(...)eling.23948080.lynkx
Wegens het toebrengen van ernstig geestelijk letsel aan vele supporters zeker.quote:Op zondag 29 september 2013 14:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tamelijk walgelijk. Hij promoveert naar de Eredivisie en ineens wil iedereen geld van hem zien.quote:Op zondag 29 september 2013 14:51 schreef alors het volgende:
[..]
Ah ja, ik had het toen wel in de krant gelezen.
Wat een debielquote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan dus 3 mensen op hun bek slaan, in hun maag trappen en tegen hun kop schoppen en je krijgt een werkstraf van 20 uur?quote:Op zondag 29 september 2013 14:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Friesland de gekste.quote:Op zondag 29 september 2013 14:52 schreef Maoist het volgende:
[..]
Je kan dus 3 mensen op hun bek slaan, in hun maag trappen en tegen hun kop schoppen en je krijgt een werkstraf van 20 uur?
Ik heb ene Bijker en ene Leeuwin. Maar ik heb ook Eikrem en Finnboga, oh wacht die eerste staat niet eens in de basis..quote:
Vast geen steviggebouwde boer.quote:Op zondag 29 september 2013 14:53 schreef Maoist het volgende:
Wat is die toenmalige teamgenoot een pussy zeg als die zo makkelijk van zijn fiets wordt getrapt
Ik heb ook Eikrem en Finnbogason. En van Anholt. Niemand van Cambuur gelukkig.quote:Op zondag 29 september 2013 14:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb ene Bijker en ene Leeuwin. Maar ik heb ook Eikrem en Finnboga, oh wacht die eerste staat niet eens in de basis..
Ik heb v. Anholt 2 rondes terug weggedaan. Ik heb Bijker en Leeuwin gekozen omdat die voor deze wedstrijd nog maar 5 tegendoelpunten hadden. Vorige week kreeg ik voor beiden 6 punten omdat ze de 0 hielden..quote:Op zondag 29 september 2013 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb ook Eikrem en Finnbogason. En van Anholt. Niemand van Cambuur gelukkig.
Nice. Ik heb Botteghin, van Anholt en Schenk in mijn verdediging. Dus ging weer lekkerquote:Op zondag 29 september 2013 14:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb v. Anholt 2 rondes terug weggedaan. Ik heb Bijker en Leeuwin gekozen omdat die voor deze wedstrijd nog maar 5 tegendoelpunten hadden. Vorige week kreeg ik voor beiden 6 punten omdat ze de 0 hielden..
Ik heb Esteban, Johannsson en Henriksen. Ik was niet ontevreden over de score gister.quote:Op zondag 29 september 2013 14:56 schreef alors het volgende:
Ik heb Anholt, Finn, Ziyech, v La Parra en Nordfeldt
Ja.quote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb niemand van Cambuur of Heerenveen.
Dom he dat ik naar een wedstrijd kijk waarbij ik niemand in mijn manager heb?
Best een goed team. Helaas heb ik geen geld om na deze ronde ook flink wat te verbeterenquote:Op zondag 29 september 2013 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
speler club rol punten waarde
Teamsamenstelling
Alfred Finnbogason sc Heerenveen A 8 ¤ 1.255.733,–
Graziano Pellè Feyenoord A 7 ¤ 1.486.676,–
Marnix Kolder Go Ahead Eagles A 5 ¤ 304.853,–
Kevin Begois PEC Zwolle K 6 ¤ 400.842,–
Hakim Ziyech sc Heerenveen M 6 ¤ 859.792,–
Kamohelo Mokotjo PEC Zwolle M 5 ¤ 409.204,–
Magnus Wolff Eikrem sc Heerenveen M 7 ¤ 816.669,–
Mateusz Klich PEC Zwolle M 5 ¤ 401.819,–
Bruno Martins Indi Feyenoord V 9 ¤ 1.204.454,–
Nick Viergever AZ V 7 ¤ 1.128.786,–
Pelé van Anholt sc Heerenveen V 0 ¤ 899.262,–
Ik heb er inderdaad weinig kaas van gegeten. Wel sta ik nog voor op GGMM en Littlerabbit, kan je nagaan.quote:
Ik heb Kolder en Turuc van GAE, thank god geen verdediging van GAEquote:Op zondag 29 september 2013 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nice. Ik heb Botteghin, van Anholt en Schenk in mijn verdediging. Dus ging weer lekker
Voor de volgende ronde iig Martins Indi en Begois eruit.quote:Op zondag 29 september 2013 15:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Best een goed team. Helaas heb ik geen geld om na deze ronde ook flink wat te verbeteren
Ik ga langzaam zakken in het klassement denk ik.quote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad weinig kaas van gegeten. Wel sta ik nog voor op GGMM en Littlerabbit, kan je nagaan.
Ik had eerst een half team vol met GAE spelers, maar ooit verandert. Maar ik heb toch geen geld om Schenk eruit te gooienquote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb Kolder en Turuc van GAE, thank god geen verdediging van GAEVerder Bengtsson in de verdediging naast de 2 cambuurders..
Waarom Begois?quote:Op zondag 29 september 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Voor de volgende ronde iig Martins Indi en Begois eruit.
Nee.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef Maoist het volgende:
VBL / De FOK! Voetbalmanager 2013-2014 #5 hier verder aub
Ik stijg langzaam, na 1 week stond ik helemaal onderaan.quote:Op zondag 29 september 2013 15:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga langzaam zakken in het klassement denk ik.
Ooh dan moet ik Begois er ook maar uitgooien.quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boer wordt langzaamaan weer fit.
Ik stond ooit 2e ofzo, maar nu ga ik langzaam naar de middenmoot. Flinke achterstand op Stijn en Stylo.quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik stijg langzaam, na 1 week stond ik helemaal onderaan.
quote:
Leo is al terminaal en zijn laatste wens was deze topwedstrijd becommentariëren.quote:Op zondag 29 september 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Leo Driessen geeft commentaar bij Stoke City - Norwich. Raar dat Fox hun beste, grappigste en knapste presentator geen betere wedstrijd geven
Ik weet het niet echt precies hoor. In ieder geval moeten ze volgende week naar Kerkrade toe en heb het idee dat de chemie van Zwolle eruit is sinds het vertrek van onze vriend Mokthar. Klich en Mokotjo kan ik nog altijd laten staan.quote:Op zondag 29 september 2013 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh dan moet ik Begois er ook maar uitgooien.
Stylo zal ook wegzakken, die is weer een tijdje weg.quote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik stond ooit 2e ofzo, maar nu ga ik langzaam naar de middenmoot. Flinke achterstand op Stijn en Stylo.
Je kan nog redelijk scoren zonder ooit je team te veranderen, weet ik uit eigen ervaring.quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Stylo zal ook wegzakken, die is weer een tijdje weg.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
PKKquote:
twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:21:53Heeft iemand van mijn volgers @mrstyloprod gezien? Namens #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ bedankt. #stylo #pkk reageer retweet
Ik heb toch geen geld om Klich en Mokotje eruit te gooien. En als ik naar alle middenvelders kijk heb ik ook geen idee wie ik er dan wel in zou moeten gooien. Misschien een Ajacied, maar wiequote:Op zondag 29 september 2013 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik weet het niet echt precies hoor. In ieder geval moeten ze volgende week naar Kerkrade toe en heb het idee dat de chemie van Zwolle eruit is sinds het vertrek van onze vriend Mokthar. Klich en Mokotjo kan ik nog altijd laten staan.
Hij staat toch al een paar weken goedquote:Op zondag 29 september 2013 15:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heeft wel vaker dit soort lange periodes afwezigheid.
quote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
PKK
Ik heb nog een onderzoek ingesteld op twitter, maar dat heeft niet tot aanknopingspunten geleid.twitter:jvermeer3 twitterde op woensdag 25-09-2013 om 02:21:53Heeft iemand van mijn volgers @mrstyloprod gezien? Namens #TeamJohannes en #TeamInsomnia_ bedankt. #stylo #pkk reageer retweet
Missies in het Midden-Oosten, maar tot nu toe waren zijn bomgordels altijd van een dusdanige kwaliteit dat hij altijd weer terugkwam.quote:
Eerst Martins Indi en Boer weg. Ben over de rest v/d veldbezetting voorlopig wel content.quote:Op zondag 29 september 2013 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb toch geen geld om Klich en Mokotje eruit te gooien. En als ik naar alle middenvelders kijk heb ik ook geen idee wie ik er dan wel in zou moeten gooien. Misschien een Ajacied, maar wie
Laatst zag ik beelden van zo'n zo goed als verwoeste Syrische lobby en toen zag ik mrstylo gewoon online FOK!ken, no problemo.quote:Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Missies in het Midden-Oosten, maar tot nu toe waren zijn bomgordels altijd van een dusdanige kwaliteit dat hij altijd weer terugkwam.
BMI is toch prima voor in je team. Ik heb maar 17.000 budget, dus dat schiet ook niet op. Ik gooi Gutierrez eruit en doe Piazon erin denk ik. Voor de rest zal ik het wel met deze groep doen.quote:Op zondag 29 september 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Martins Indi en Boer weg. Ben over de rest v/d veldbezetting voorlopig wel content.
Vitesse & GAE uit hé. Met dit Feyenoord is dat een zeer lastig karweiquote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
BMI is toch prima voor in je team. Ik heb maar 17.000 budget, dus dat schiet ook niet op. Ik gooi Gutierrez eruit en doe Piazon erin denk ik. Voor de rest zal ik het wel met deze groep doen.
Hij zal nu wel ergens midden in de woestijn zitten, waar de internetverbinding erg slecht is.quote:Op zondag 29 september 2013 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laatst zag ik beelden van zo'n zo goed als verwoeste Syrische lobby en toen zag ik mrstylo gewoon online FOK!ken, no problemo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |