Ga koken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Weet nog steeds niet het verschil tussen NEC en NAC maarja.
zo'n 100km volgens Google Mapsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Ajax drong al 30 minuten niet meer aan. Dan hadden ze zelf maar wat beter hun best moeten doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
toch raar dat ze geen blessuretijd hebben. Lekker als het straks op doelsaldo beslist wordt. In de beker snap ik het wel.
instelling van de spelers bepaalt ook watquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
toch raar dat ze geen blessuretijd hebben. Lekker als het straks op doelsaldo beslist wordt. In de beker snap ik het wel.
quote:
Die kan toch beter bij een kleinere ploeg beginnen? Een RKC Waalwijk ofzo.quote:
Meh, risico is weer groot dat je dan weer met wat minder materiaal de Juup invliegt.quote:Op zondag 29 september 2013 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kan toch beter bij een kleinere ploeg beginnen? Een RKC Waalwijk ofzo.
Het is wel spannend hier overal hoor. Iedereen is zenuwachtig lijkt het welquote:Op zondag 29 september 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van Oebele Schokker .
Zou me niet verbazen, komt uit die regio enzo.quote:
Daar zit wel wat in natuurlijk, maar dat risico loopt elke coach bij dat soort ploegen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh, risico is weer groot dat je dan weer met wat minder materiaal de Juup invliegt.
Minimaalquote:Op zondag 29 september 2013 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
NEC-Vitesse, altijd wel een leuk potje. Ik voorspel 2 rode kaarten.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:21:05GJ Verbeek vanavond in #studiovoetbal. Hij heeft zojuist nog bevestigd dat hij komt. Zeer benieuwd naar zijn verhaal reageer retweet
Vaag verhaal.quote:Op zondag 29 september 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst even het tekst en uitleg volgen over ontslag van Verbeek.
Altijd +2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |