xdtwitter:ajaxlife twitterde op zaterdag 28-09-2013 om 22:28:04Geklopte Room. #ajagae #herhaalgrap reageer retweet
Onderdeel van traditie indeed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ze hoeven hier niet bang te zijn om in elkaar gerost te worden.
Juist jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Tchock het volgende:
PEC heeft gewoon niet genoeg kwaliteit om te voetballen tegen zo'n anti-team. Zelfde zag je tegen Utrecht twee weken geleden; hele wedstrijd beter maar afmaken ho maar.
Het was slechts een constatering. Verder wel respect voor de mensen die er iig heen gaan. Je kan ook de supporter uithangen op fok.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Tja als je geen kampioen kan worden, ga je je met zulke dingen bezig houden
Dat het belangrijker is dan Feyenoord zegt wel veel.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
Ik zie maar al te graag pec boven psv
Hard manquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Het was slechts een constatering. Verder wel respect voor de mensen die er iig heen gaan. Je kan ook de supporter uithangen op fok.
neuj maar die spelen morgen pas dus kan ik me toch niet nu al druk om maken!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat het belangrijker is dan Feyenoord zegt wel veel.
Je hoeft niet na elke zin "invoeren" te klikken hoor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef mega-worstje het volgende:
ik dacht gewoon dat hij erin zat hoor
quote:
Ligt er aan hoe autistisch je bentquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hoeft niet na elke zin "invoeren" te klikken hoor.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Onterecht. GAE verdiende de drie punten.
3 punten? GAE verdienden minimaal 6 punten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef Cavaliers het volgende:
Onterecht. GAE verdiende de drie punten.
Ga koken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Weet nog steeds niet het verschil tussen NEC en NAC maarja.
zo'n 100km volgens Google Mapsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Oké.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef KingRoland het volgende:
Ajax drong al 30 minuten niet meer aan. Dan hadden ze zelf maar wat beter hun best moeten doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
toch raar dat ze geen blessuretijd hebben. Lekker als het straks op doelsaldo beslist wordt. In de beker snap ik het wel.
instelling van de spelers bepaalt ook watquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
toch raar dat ze geen blessuretijd hebben. Lekker als het straks op doelsaldo beslist wordt. In de beker snap ik het wel.
quote:
Die kan toch beter bij een kleinere ploeg beginnen? Een RKC Waalwijk ofzo.quote:
Meh, risico is weer groot dat je dan weer met wat minder materiaal de Juup invliegt.quote:Op zondag 29 september 2013 12:18 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Die kan toch beter bij een kleinere ploeg beginnen? Een RKC Waalwijk ofzo.
Het is wel spannend hier overal hoor. Iedereen is zenuwachtig lijkt het welquote:Op zondag 29 september 2013 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Huis van Oebele Schokker .
Zou me niet verbazen, komt uit die regio enzo.quote:
Daar zit wel wat in natuurlijk, maar dat risico loopt elke coach bij dat soort ploegen.quote:Op zondag 29 september 2013 12:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meh, risico is weer groot dat je dan weer met wat minder materiaal de Juup invliegt.
Minimaalquote:Op zondag 29 september 2013 12:27 schreef tompsv18 het volgende:
NEC-Vitesse, altijd wel een leuk potje. Ik voorspel 2 rode kaarten.
twitter:Jeroen_Grueter twitterde op zondag 29-09-2013 om 12:21:05GJ Verbeek vanavond in #studiovoetbal. Hij heeft zojuist nog bevestigd dat hij komt. Zeer benieuwd naar zijn verhaal reageer retweet
Vaag verhaal.quote:Op zondag 29 september 2013 12:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst even het tekst en uitleg volgen over ontslag van Verbeek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |