dgfgsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Wat een gare posts waren dat jochie. Kon je niks verzinnen?
Hoe oud is ze ondertussen al?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar met donker haar leuker trouwens:
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Over ouwe dames gesproken, Patricia Paay bij Wie ben Ik.
Om te gieren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Die is tof. Bij VI tijdje terug ook. Komende donderdag begint dat programma van hem en Gordon. Dat wordt echt lachen.
Volgens Specularium moet je dan heel hard schoppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Wordt wel tijd dat ik mezelf een schop onder mijn kont ga geven want echt veel fut heb ik er allemaal niet voor. Of zin.
Hoezo? Je moet even genieten van je vakantie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Wordt wel tijd dat ik mezelf een schop onder mijn kont ga geven want echt veel fut heb ik er allemaal niet voor. Of zin.
Doe ik ook wel hoor, ik verveel me eigenlijk helemaal niet. Wat ik wel had verwacht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet even genieten van je vakantie.
Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik vertrek nu maar dat vind je ook niks aan.
Nee, Wie is de mol moet die winnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:24 schreef Specularium het volgende:
Ik vind dus helemaal niet dat 'Ik Hou Van Holland' de Televizierring moet winnen.
Nee, VI moet weer winnen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, Wie is de mol moet die winnen.
Het is het enige programma dat ik volg en niet wil missenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef sp3c het volgende:
dat wie is de mol nooit wint is meer omdat het niet leuk is
Ik heb eigenlijk nog nooit gekeken. Ja klein stukje en toen ging ik weer naar CC.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:30 schreef sp3c het volgende:
dat wie is de mol nooit wint is meer omdat het niet leuk is
Meningen verschillenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:31 schreef sp3c het volgende:
dus het is wel leuk maar het blijft niet leuk en dus is het matig
Dus gaat het iig niet winnenquote:
Ja en? Toch verschilt die van de mijnequote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef sp3c het volgende:
nee mijn mening is wel echt van belang hoor in deze SC
Lage opmerking, doei.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan kunnen ze niet winnen he? Bijdehand.
Wie?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
Renske moet tv talent van het jaar worden.
Als ik Renske was zou ik gewoon de hele dag die vriendin doen ipv een beetje gaar met Tijs hangen na de show.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:32 schreef Latert het volgende:
Renske moet tv talent van het jaar worden.
Dat dacht ik dus nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, nou doei dan he. Ik ben al weg.
Wie is Renske?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik Renske was zou ik gewoon de hele dag die vriendin doen ipv een beetje gaar met Tijs hangen na de show.
Dat deed hij de laatste paar weken dus ook... We hebben hem toen maar 1 of 2 keer gezien.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik Renske was zou ik gewoon de hele dag die vriendin doen ipv een beetje gaar met Tijs hangen na de show.
Ga je gangquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga zo Stuart even dm'en of ie hier ook wil komen posten.
Ik stel prijs op je aanwezigheid hier hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik ben niet gewenst hoor ik, dus hij bekijkt het maar een half uur.
Ik zit in het Ik Vertrek topic te posten, heel toepasselijkquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik stel prijs op je aanwezigheid hier hoor
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in het Ik Vertrek topic te posten, heel toepasselijk
Baas boven baasquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:36 schreef Specularium het volgende:
AH hier is open tot 24:00.
Showtop.
Ken ik niet. Wel andere Chios-producten.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef Specularium het volgende:
Deze zijn goed, kan geen groter plaatje vinden.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
Supermarkt sluit hier om 5 uur op zaterdag. Zondag gesloten. in de stad gaan de winkels nu wel open op zondag.. vanaf eind oktober. Eerst was de dichtstbijzijnde supermarkt die open was op zondag in Alphen aan den Rijn
In welk gat woon je dan?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:40 schreef arjan1112 het volgende:
Supermarkt sluit hier om 5 uur op zaterdag. Zondag gesloten. in de stad gaan de winkels nu wel open op zondag.. vanaf eind oktober. Eerst was de dichtstbijzijnde supermarkt die open was op zondag in Alphen aan den Rijn
Nee, natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Op tv weet je best. Of IK moest dus weg gisteren
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef arjan1112 het volgende:
en dan komen jullie allemaal langs om mij in elkaar te slaan omdat ik mijn mening te vaak ventileer ofzo
Gewoon naar je vader luisteren. We hebben hier één beleid.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapje Tem. Al stuurde je billenmaatje me net wel weer weg.
Mijn vader is al een paar jaar doodquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon naar je vader luisteren. We hebben hier één beleid.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Mijn vader is al een paar jaar dood
Nee, zo zijn wij niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:44 schreef arjan1112 het volgende:
en dan komen jullie allemaal langs om mij in elkaar te slaan omdat ik mijn mening te vaak ventileer ofzo
Jij zegt steeds zelf weg te gaan en dan blijf je gewoon hier.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Was maar een grapje Tem. Al stuurde je billenmaatje me net wel weer weg.
Sowieso, het maakt niet uit waar je woont. Tante Corrie is altijd dichtbij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
Ja Corrie wil wel graag slaan maar daar moet je schijt aan hebben
Nou en?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij zegt steeds zelf weg te gaan en dan blijf je gewoon hier.
In Barcelonaquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
Liesje is denk ik nu een boek aan het lezen.
Of ze staat naakt op een bar ergens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Tem het volgende:
Liesje is denk ik nu een boek aan het lezen.
Ze is nu aan het indrinken bij Corrie, zo meteen gaan ze Amsterdam onveilig maken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of ze staat naakt op een bar ergens.
Dat is de enige andere optie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Of ze staat naakt op een bar ergens.
Alsof ik ooit buiten kom, denk even na manquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:52 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze is nu aan het indrinken bij Corrie, zo meteen gaan ze Amsterdam onveilig maken.
Ik ga hem zo DM;en.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag wel meer te horen over de pure slechtheid van Stuart.
Kan zijn dat je jezelf ondertussen een schop onder je kont hebt gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Alsof ik ooit buiten kom, denk even na man
Nu pas? Beetje traag hoor..quote:
Nah nog geen fut voor.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:55 schreef Latert het volgende:
[..]
Kan zijn dat je jezelf ondertussen een schop onder je kont hebt gegeven.
Trusten Temquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
Godverdomme, ik ga pitten. Fijne avond en doei.
Slaap lekker hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
Welterustenquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:58 schreef Tem het volgende:
Ik wel, maar ik gebruik 'm niet als smartphonequote:
Dat is een homophone.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb er 1 die ligt in de kast. 1x gebruikt afgelopen maandag toen ik naar de sjoelmeet ging. Maar het internettegoed is op dus ik heb er niks meer aan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat kan ook met een vast toestel. Ik heb die nogquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Ik kan wel Corrie bellen als ik zou willen, hoe vinden jullie die?
ik hoop vooral op iets meer richtingsaanwijzing dan 'den haag'quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:54 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik hoop vandaag wel meer te horen over de pure slechtheid van Stuart.
Doe maar stoer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat is een homophone.Hehe ik moest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eerst pics hoor. Anders gaat het nooit goed.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik hoop vooral op iets meer richtingsaanwijzing dan 'den haag'
Wat heeft Stu met Den Haag te maken?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik hoop vooral op iets meer richtingsaanwijzing dan 'den haag'
een box autodropquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft Stu met Den Haag te maken?
En welk snoep heb je gekocht?
Gesprek opnemen, posten, in stukken knippen en in een andere volgorde aan elkaar plakken zodat we Corrie allemaal gekke dingen kunnen laten zeggenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:01 schreef Specularium het volgende:
Van mij of van Stu?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:03 schreef sp3c het volgende:
owja daar ging het al bijna fout
ik hoop dus op pics vandaag
Voor zover ik van zijn foto's weet niet neequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:04 schreef sp3c het volgende:
van jou natuurlijk
tenzij Stu dikkere tetten heeft
Plaatje doet het niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]![]()
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
En tucs met knoflook en basilicum.
Zou ik sowieso niet gedaan hebben.. Privacy enzoquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:05 schreef sp3c het volgende:
nou dan hoef je die niet door te sturen
Doet het hier prima.. Pinballsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh wacht effe. Zoek ik een andere.
Welles, ik zie het ding toch?!!quote:
Ik niet.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welles, ik zie het ding toch?!!
quote:
Bij mij ging hij het plaatje downloaden toen ik er weer op kliktequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doet het hier prima.. Pinballs
Ja dus? Hij verdient geen privacy. Fuck Stu, hij heeft een heleboel dingen gedaan... zoals... eh...? Toch? Dat ene? Help mij eens?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zou ik sowieso niet gedaan hebben.. Privacy enzo
Dat moet de NSA weten, ik stuur geen foto's van mezelf of anderen door.. En al helemaal niet op Fok! Nadat een kwalleballetje van een ventje mijn identiteit (gzd tevergeefs) heeft proberen te achterhalen 2x..quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:07 schreef sp3c het volgende:
privacy bestaat niet meer, de NSA ziet alles, weet alles, volgt alles
Dat ik (ddor zijn eigen daden) een pestpokkehekel heb gekregen aan Stu wil nog niet zeggen dat ik mezlef ga verlagen hoorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:08 schreef Latert het volgende:
[..]
Ja dus? Hij verdient geen privacy. Fuck Stu, hij heeft een heleboel dingen gedaan... zoals... eh...? Toch? Dat ene? Help mij eens?
iig met je eigen foto'squote:
Nu alleen nog je huis zoeken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
Nou ja in dit topic zijn er al 2 die mijn identiteit weten dus wat dat betreft
Een kansenwijk in Amsterdam, dichtbij een AH en / of slijterij.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu alleen nog je huis zoeken.
Nee hoor, begin ik niet aan. Dan nog eerder een meet voor een drankje ofzo.quote:
Als je hebt opgelet weet je het BIJNA. Straat sowieso want die heb ik ooit hier gepost.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nu alleen nog je huis zoeken.
ook goedquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, begin ik niet aan. Dan nog eerder een meet voor een drankje ofzo.
Nou dan kom je de volgende keer ook langs.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor, begin ik niet aan. Dan nog eerder een meet voor een drankje ofzo.
Vertelquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef sp3c het volgende:
ik weet een heel leuk kroegje in de binnenstad
Bij wat? Sjoelmeet? Niet meegekregen waar dat was..quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dan kom je de volgende keer ook langs.
Ja jij woont in de Olympische buurt ofzo.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je hebt opgelet weet je het BIJNA. Straat sowieso want die heb ik ooit hier gepost.
Niet echt hoor, maar ik heb geen bezwaar tegen meetsquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:12 schreef Latert het volgende:
[..]
Kijk eens aan, ze vraagt om een date!
Ik heb ooit een foto gepost van de straat waar ik woon.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja jij woont in de Olympische buurt ofzo.
Amsterdam,.
In dat steegje? Of aan het Buitenhof?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
http://www.cafe-vroegerwasjeanders.nl/
Best nog een eind voor Karina dan..quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef sp3c het volgende:
dat sjoelen is ook leuk maar dat is in Rotterdam en op maandags
nee niemand is dat maar op een gegeven moment zijn de stamgasten dronken en dan willen ze zingen maar ze spreken geen engels denk ikquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In dat steegje? Of aan het Buitenhof?
Ben overigens niet zo gecharmeerd van NL-talige smartlappen
Die kan ik natuurlijk niet vinden, post nog eens een keer.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb ooit een foto gepost van de straat waar ik woon.
om de 2 weken en niemand van ons kan sjoelenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Best nog een eind voor Karina dan..
Elke maandag? (overigens kan ik niet sjoelen ook![]()
![]()
)
Moet ik zelf ook weer even zoeken. Momentoquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kan ik natuurlijk niet vinden, post nog eens een keer.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee niemand is dat maar op een gegeven moment zijn de stamgasten dronken en dan willen ze zingen maar ze spreken geen engels denk ik
Dat bevalt je niet zo?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Latert het volgende:
Het gaat er vriendelijk aan toe vanavond.
altijd hierquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Latert het volgende:
Het gaat er vriendelijk aan toe vanavond.
Dan ga je toch naar die AH?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:17 schreef Specularium het volgende:
Ik heb zin in vlammetjes maar geen zin om nu nog naar de snackbar te gaan.
Matige show.
Kan mij het schelen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die kan ik natuurlijk niet vinden, post nog eens een keer.
Ik heb geen frituurpan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan ga je toch naar die AH?
ja nee dat ga ik niet kunnen vinden Cnorquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan mij het schelen.
[ afbeelding ]
Ok straks even zoeken, morgen sta ik voor je deur.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan mij het schelen.
[ afbeelding ]
Niks mis mee hoor, misschien wat bomen erbij alleen?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan mij het schelen.
[ afbeelding ]
Is goed, niet te vroeg graag.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ok straks even zoeken, morgen sta ik voor je deur.
Aan de achterkant in de binnentuin stikt het van de bomen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor, misschien wat bomen erbij allen?
Hij "kookt"quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een keer zelf vlammetjes gemaakt, extra sambal erbij moest kunnen
nou de tranen kwamen uit mijn neus
* sp3c heeft nooit meer vlammetjes gegeten
Jaquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Latert het volgende:
Is het erg dat ik vlammetjes moest googelen?
Ik had een keer een vaag merk van die Katjang Pedis.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:20 schreef sp3c het volgende:
ik heb wel een keer zelf vlammetjes gemaakt, extra sambal erbij moest kunnen
nou de tranen kwamen uit mijn neus
* sp3c heeft nooit meer vlammetjes gegeten
ja we dooreten ja anders ben je een meisjequote:Op zaterdag 28 september 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een keer een vaag merk van die Katjang Pedis.
Na een kwartier stond ik helemaal in de fik en gewoon door eten he?
Was die niet "achter de schermen-reporter" van SYTYCD?quote:
Nogal ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:22 schreef Latert het volgende:
Is het erg dat ik vlammetjes moest googelen?
Je staat nog steeds in de fik.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had een keer een vaag merk van die Katjang Pedis.
Na een kwartier stond ik helemaal in de fik en gewoon door eten he?
Er zijn zelfs tosties vanquote:
op de tostie is het zelfs beter vind ikquote:
Geen idee, maakt mij ook niet zoveel uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was die niet "achter de schermen-reporter" van SYTYCD?
Corrie wil dat haar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij ook niet zoveel uit.
[ afbeelding ]
Ik wil haar haar.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Geen idee, maakt mij ook niet zoveel uit.
[ afbeelding ]
quote:
Corriequote:
Ja tuurlijk schat. Doe ik meteenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:26 schreef Specularium het volgende:
Corrie moet haar tetters gewoon hier posten.
Zo dom ben ik nu ook weer niet hequote:
Owh, dat kan best een leuk programma zijnquote:
Dikke Topshow.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat kan best een leuk programma zijn
Zeker geen stream van he?quote:
Ik in Pijlsweerd, dat ligt naast Ondiep waar ze toen met Probleemwijken waren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
ik woon in het zeeheldenkwartier, ik durf dat gewoon te zeggen
dappere bazen zijn wijquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik in Pijlsweerd, dat ligt naast Ondiep waar ze toen met Probleemwijken waren.
.
En dan durven zeggen dat IK in een kansenwijk woon.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik in Pijlsweerd, dat ligt naast Ondiep waar ze toen met Probleemwijken waren.
.
Ik ga wel eens naar de XL in de Elandstraatquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
daar heb ik net mijn autodrop vandaanquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga wel eens naar de XL in de Elandstraat
Ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan durven zeggen dat IK in een kansenwijk woon.
Ik heb hier (Fok!) echt (voor mij) rotervaringen gehad. Dat ik toegeeft dat ink in DH zit en evt wil meeten is al dik dapperquote:
Mijn buurt heeft ook met zeehelden te maken, zonder te veel te onthullen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:29 schreef sp3c het volgende:
Stoer hoorquote:
Toen was er voor het eerst een Marokkaan in het dorp?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef Latert het volgende:
Het kan hier best hard aan toe gaan, 2 maanden geleden kwam er een politieauto met zwaailichten, het hele dorp liep uit.
de buurt is meer van de veldherenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn buurt heeft ook met zeehelden te maken, zonder te veel te onthullen.
Hier zit ook niks wat tot laat open is en drabk verkoopt (dat ik weet, behalve café's wellicht)quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef sp3c het volgende:
op dat pleintje tegenover die grote kerk zit een snackbarry die tot 3 uur open is
true story!
verkoopt geen drank
dan kun je net zogoed foto's sturenquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hier (Fok!) echt (voor mij) rotervaringen gehad. Dat ik toegeeft dat ink in DH zit en evt wil meeten is al dik dapper![]()
![]()
Ik heb geen idee wat er was, maar de mensen gingen in hun voortuin staan, zelfs de bejaarde overbuurvrouw kwam haar huis uit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was er voor het eerst een Marokkaan in het dorp?
Oude gasfabriek? Nee, ik woon er nog niet lang genoeg. Energiecentrale zegt me wel watquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
de buurt is meer van de veldheren
vlakbij de oude gasfabriek voor de kenners
Jezus zeg, sterkte.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er was, maar de mensen gingen in hun voortuin staan, zelfs de bejaarde overbuurvrouw kwam haar huis uit.
En toen heb je snel d'r portemonnee gejat?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er was, maar de mensen gingen in hun voortuin staan, zelfs de bejaarde overbuurvrouw kwam haar huis uit.
Nee.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan kun je net zogoed foto's sturen
in mijn hoofd is het een gasfabriek maar ik weet het eigenlijk nietquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oude gasfabriek? Nee, ik woon er nog niet lang genoeg. Energiecentrale zegt me wel wat
Nee, ik bekeek het schouwspel eventjes, trok een "quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toen heb je snel d'r portemonnee gejat?
Zegt me niksquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
in mijn hoofd is het een gasfabriek maar ik weet het eigenlijk niet
[ afbeelding ]
hier staat mijn huis op
nee net iets naar links van de foto denk ik maar het spant eromquote:
dus je woont in amsterdam ? ehehehe de haagquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier staat mijn huis op
edit: ownee, net buiten beeld denk ik
Yep al besef ik nog niet echt dat ik er ben.quote:
Ken de locatie sowieso niet..quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee net iets naar links van de foto denk ik maar het spant erom
Alles goed gegaan met de bus/metro en zo? Leuk joh.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep al besef ik nog niet echt dat ik er ben.Zo nog even een wijntje drinken (voor mij opengemaakt door de supermarktmeneer) en dan keihard slapen gok ik.
Zou ik ook hebben gedaan.quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Nee, ik bekeek het schouwspel eventjes, trok een "" gezicht en ging verder Fokken.
Is de oude gasfabriekquote:Op zaterdag 28 september 2013 22:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier staat mijn huis op
edit: ownee, net buiten beeld denk ik
Geniet, geniet, geniet!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Yep al besef ik nog niet echt dat ik er ben.Zo nog even een wijntje drinken (voor mij opengemaakt door de supermarktmeneer) en dan keihard slapen gok ik.
Woon jij ook al in DH?quote:Op zaterdag 28 september 2013 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Is de oude gasfabriekGeen idee of het dat nog steeds is.
helemaa bovenin zie je een groot wit gebouw, daarnaast bomen, daarnaast een groot grijs gebouwquote:
hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |