dgfgsquote:Op zaterdag 28 september 2013 19:56 schreef Karina het volgende:
Wat een gare posts waren dat jochie. Kon je niks verzinnen?
Hoe oud is ze ondertussen al?quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:06 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar met donker haar leuker trouwens:
[ afbeelding ]
Goed dat je het zegt.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
Over ouwe dames gesproken, Patricia Paay bij Wie ben Ik.
Om te gieren.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:21 schreef Karina het volgende:
Die is tof. Bij VI tijdje terug ook. Komende donderdag begint dat programma van hem en Gordon. Dat wordt echt lachen.
Volgens Specularium moet je dan heel hard schoppen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Wordt wel tijd dat ik mezelf een schop onder mijn kont ga geven want echt veel fut heb ik er allemaal niet voor. Of zin.
Hoezo? Je moet even genieten van je vakantie.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Wordt wel tijd dat ik mezelf een schop onder mijn kont ga geven want echt veel fut heb ik er allemaal niet voor. Of zin.
Doe ik ook wel hoor, ik verveel me eigenlijk helemaal niet. Wat ik wel had verwacht.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoezo? Je moet even genieten van je vakantie.
Waar ga je naar toe?quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik vertrek nu maar dat vind je ook niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |